Tzeapa de 22 de milioane de la PC Garage

Sa va spun ultima tzeapa marca pc garage pe care am luat-o eu, astazi. Am comandat un laptop de la ei si m-am dus sa il ridic personal de la sediu. Asta in ideea ca e mai usor pentru toata lumea si ca sa nu risc sa astept dupa curier. L-am ridicat, am plecat cu el acasa si peste jumatate de ora era in priza, eu incercand sa instalez un SO pe el. Cand am inceput sa apas pe taste, am vazut ca tastatura se misca serios in partea stanga, de parca ar fi avut ceva suruburi lipsa, tastele se apasau greu si se simteau total diferit de tastele din partea dreapta. L-am bagat frumos in cutie si peste o ora si ceva eram cu laptopul la ei pe tejghea, cerandu-le politicos banii inapoi. Ce a urmat e tipic pentru romania si firmele de hoti de aici. Mi s-a spus ca nu poate fi returnat, pentru ca nu e comanda la distanta, pentru ca l-am ridicat de la sediul lor si “as fi avut posibilitatea” sa il testez. Cand am replicat ca nu mi-a spus nimeni de asta, raspunsul a fost “avem noi un afis pe perete/tejghea/plm/tavan”. Si ca eu ar fi trebuit sa ma uit si sa fiu atent. “Vedeti ca nu sunteti informat?”, a ranjit inteligent la mine un agarici de acolo. De parca treaba mea cand m-am dus sa ridic produsul pe care am dat o caruta de bani era sa verific peretii si fituicile lipite de ei cu leucoplast prin cine stie ce colt, ca sa stiu ce pot si ce nu pot sa fac. Nici argumentele cum ca l-am luat abia de o ora, am ajuns cu el acasa si pe urma inapoi n-au tinut. Doar priviri circumspecte si ridicari din umeri la intrebarile mele de bun simt, cum ca ar fi fost aproape imposibil sa iau un laptop intr-o ora, sa il busesc atat de bine incat sa i se miste tastatura (dar fara sa il stric de tot), doar ca pe urma sa il aduc inapoi. “Nu stim, nu e exclus”, asta a fost tot ce am obtinut de la ei.

Motivele invocate pentru a nu-mi returna banii au fost “are sigiliu de la dell”. In traducere, o bucata de scotch pe care scrie dell, ala e sigiliul. Desi laptopul avea zgarieturi pe partea interioara, in jurul tastaturii, pe care nu ar fi avut cum sa le aiba daca era un produs nou. Singurul lucru pe care au fost dispusi sa il faca a fost sa il ia in service cu promisiunea ca il vor trimite la producator sau ca “se uita ei” si vine “in 2-3 zile” un raspuns. Am insistat ca termenul pe care chiar ei mi-l comunicasera mai devreme e de 48 de ore, nu de “2-3 zile”, si mi s-a raspuns cu un “mda”.

Nu mi se pare normal ca in conditiile in care am platit o gramada de bani pe un produs sa il primesc avand urme vizibile de folosire si defecte. Iar reactia vanzatorului sa fie “asta e, ai luat tzeapa”. Chiar asa a fost, cand mi-a explicat “seful” de acolo ca daca l-as fi primit prin curier puteam sa il returnez, iar daca l-am ridicat de la sediu nu mai pot. O simpla diferenta de nuanta, ca tot calculatorul ala stricat mi l-au dat. I-am spus: “deci e un fel de tzeapa romaneasca”, la care lui i s-au luminat romaneste ochii si a aprobat satisfacut.

Maine de dimineata incep cu telefoanele la anpc, dupa un avocat si la biroul dell pentru relatii cu publicul, sa afle si ei ce fel de distribuitori au in romania si sa decida daca le convine. Cam asta e povestea mea cu teparii astia si am de gand sa epuizez orice cale juridica pentru a-mi recupera banii. Deja am trimis o reclamatie la anpc si un mail la dell. Maine dimineata caut un avocat specializat in hotii din astea.

17 comments

  1. Subscriu la spusele tale si la cele ale lui Eduard. Acelasi lucru am patit cu placa de baza si pini indoiti.

  2. Luat tzeapa in mod original de la PC Garage saptamana asta.Sub nici o forma sa nu ajungeti intr-un fel sa reclamati un produs dupa ce l-ati ridicat de la sediu, n-aveti nici o sansa.

    Desi se proclama magazin online, pentru ei comanda la distanta inseamna numai daca ti-a venit produsul acasa prin curier.

    Politica de retur este aproape inexistenta.

    Orientati-va spre magazine mai umane, astia-s niste animale care nu vor decat sa va jupoaie de bani cu orice pret.

  3. PC GARAGE este un jeg de magazin , onoreaza repede comanda ,dar sa nu ai de ajuns la ei ,poate o onoreaza incomplecta

  4. Vineri – Ora 18:34 – Comanda preluata pe site cu rezervare in magazin a unor componente pentru o unitate (PC) le-am luat pe acelea in stoc magazin ca sa nu astept 2 saptamani pana se aduna toate piesele deodata.

    Sambata – Ora 10:30 – M-am trezit dimineata ca sa ajung la timp (sambata program doar pt comenzi de la 10 la 14, nerabdator fiind sa imi achizitionez “jucariile”. Cu putina treaba in oras, ceva cumparaturi ajung pe la ora 14:00 acasa. Ma apuc sa montez unitatea…….surpriza….pini de la placa de baza indoiți. Programul se sfarsise in ziua de sambata….cum duminica era inchis…stai cu unitatea in pom pana luni dimineata. Luni dimineata (invoit de la munca) cu placa de baza ambalata in tipla (cum a fost, desi era in tipla era lipita cu un scotch, nu am dat prea mare importanta iar cutia nu era sigilata) imi spune tipul de la receptie sa completez un formular de retur, apoi sa imi spuna ca colegii lui apar la ora 10…astept ora 10…..tipul de la retur…zice…mda…pini indoiti…nu se face retur, nu am cum sa primesc la retur asa ceva…..aveati posibilitatea de a proba piesa inainte….pe bune? pe site scrie clar ca in 48 de ore orice produs cu defect din fabrica se returneaza!

    Apropo…nu cumparati de la pcgarage produse care sunt IN STOC MAGAZIN (posibilitatea de a fi stricate sau umblate in ele este extrem de mare)

  5. Astazi am cumparat de la ei un tel Samsung Galaxy S6, un tel scump. L-am primit desigilat. Asta nu este tot: sigiliul rupt a fost acoperit cu sigiliul lor. Deci au incercat in mod conștient sa ascunda faptul ca sigiliul a fost rupt.

    Deoarece tel a fost cumpărat pe firma, nu am drept de retur.

    Nu voi mai cumpara niciodată nimic de la pcgarage.

    • In data de 21.11 am achizitionat online un sistem de pe site http://www.pcgarage.ro
      In aceiasi zi am mers si l-am ridicat de la sediul PC Garage. Mentionez ca este destul de greu de gasit acest sediu pentru ca se afla intr-o cladire aflata intr-o stare pronuntata de degradare in spate, la ceva distanta de strada principala. Nu exista indicatoare.Mai mult la intrare este o poarta de fier si un paznic.

      In interor scria mare ca sistemul se poate testa si acasa si in caz de defect trebuie returnat in 48 de ore.
      Mentionez ca sistemul nu avea sigiliu motiv pentru care am intrebat de ce nu are. Mi s-a raspus ca in trecut se practica dar acum nu mai este cazul.
      Am intrabat daca pot utiliza voucherul au zis ca da. Am incercat sa fac comanda dar nu am reusit sa utilizez voucher. L-am rugat sa ma ajute si a mers in spate sa modifice in sistem. Dupa 15 min s-a intors si azis ca nu pot utiliza voucher la produse aflate in promotie dar pot utiliza la orice produs care nu este la promotie.

      Am mers acasa am selectat alt produs care nu avea nici un fel de reducere dar la fel nu am putut utiliza voucher. Am mers din nou in showroom si au zis ca trebuie sa mearga. A incercat si el a vazut ca nu merge si a zis in aceasta perioada nu se pot utiliza vouchere.Am solicitat sa imi arate in regulament si ca nu mi se pare ok sa puna oamenii pe drumuri aiurea. A incercat sa imi arate intr-un regulament dar acel regulament se referea la un anumit tip de vouchere nu la tipul de voucher care il am eu si ma invita sa parasesc locatia.
      Pentru ca nu mi s-a parut deloc profesionala abordarea (mentionez ca am astept mai bine de 15 min pana a vrut cineva sa discute cu mine tot insistand ca nu au support clienti in locatie si ca numai pe site pot face solicitare –chiar daca in locatie era o intrare pe acre scria support clienti) am solicitat posibiliatea de returnare a sistemului. Au zis sa fac solicitare pe site. Pe site nu functiona aceasta optiune. Au zis sa vin luni intre ora 10-12 ca aceasta este singura perioada in care se fac retururi. (aberant a trebuit sa pierd o zi de munca pt a ajunge in interval).

      Luni dimineata 23.11 am incercat sa instalez windows pe sistem dar am avut surpriza sa vad ca HDD nu functioneaza.
      Am mers la ora 10.50 la sediul lor cu sistemul spunandu-le ca nu functioneaza hdd. Au luat sistemul si au mers in spate. Am solcitat sa fiu de fata cand testeaza sistemul dar au spus ca nu am voie sa merg in spate.
      S-a intors cam dupa 15 min si mi-a spus ca intr-adevar nu functioneaza hdd si daca vreau sa inlocuiasca hdd cu altul de acelasi fel. Am spus ca nu mai am incredere in astfel de hdd si as dori altul de alt tip cu plata diferenta din partea mea daca este cazul. Au spus ca nu sunt de acord. Atunci am solicitat restituirea sistemului. Mai mult am mentionat ca nu mi se pare normal daca achizitionez un sistem sa nu fie testat in prealabil.
      Mi-au confirmat ca doar unul din zece sisteme sunt testate.

      Mi-au spus sa astept pana fac factura storno. Dupa 5 min am intrebat cat mai dureaza moment in care domnul de acolo a mers a desfacut din nou sistemul si mi-a zis ca hdd are semne de lovitura. Am spus ca eu nu am umblat la HDD sa verifice suruburile.
      Au spus ca daca vreau sa imi returneze banii trebuie sa accept scaderea HDD evaluat la prêt din site si sa trimit un mail de confirmare.
      Le-am spus ca nu eu am stricat HDD dar ca nu ii intereseaza si ca fara un mail in care sa le spun ca sunt de acord nu mai vad nici un ban.
      Am trimis mail in acre am spus ca sunt de acord cu plata sumei aferente hdd dara ca nu recunosc vinovatia si ma voi adresa autoritatilor pentru stabilire vinovatie.
      Au vazut mail-ul dar au zic ca daca nu scriu doar ca sunt de acord si mai scriu vreun cuvant in plus nu mai primesc nici un ban. Am trimis din nou mail asa cum am lasat dar dand forward dupa mail anterior unde se vedea in subsol mai anterior in care le spuneam de autoritati.
      Au zis ca daca nu dau un mail simplu nu primesc banii.

      Practic ei nu au ok-ul meu pentru ca in email nr de comada nu este corect.
      In concluzie mi-au returnat banii mai putin contravalaore HDD chiar fara acordul meu.

      Mentionez ca am stat acolo mai bine de 2 ore jumatate. Au vent multi clienti cu retururi si majoritatea intampinau problme. Era un scandal continu. Mentionez ca o persoana a plecat la OPC sa faca reclamatie. Am nr lui de telefon si poate sa confirme.

      Evaluarea HDD a fost supraevalut.pret 300ron . Pe site cand am ajuns acasa am vazut pretul de 239 ron. Am atasat si print screen.

      Mai mult pe site au un grafic cu pretul in ultima luna dar care nu este real. Atasat print screen cu grafic prêt sistem in ultima luna pe site pcgarage prêt 3499ron. Dupa cum se vede in factura eu l-am achizitionat cu 2849ron.
      Este evident ca inseala clienti cu aceste grafice.

      Pe factura nu se mentioneaza componentele mai ales ca unele dine le au garantie mai mare de 2 ani de la producator.

      Va rog sa ma ajutai cu solutionarea acestei recalmatii. Ma intereseaza sa recuperez banii pe HDD si plata zilei de concediu. Daca nu sunteti in masura sa ma ajutati va rog sa imi spuenti caror autoritati ar trebui sa ma adresez (Politie pt inselaciune, instanta proces civil).

      Am tasat documente si prinscren-uri.
      In document word se vede clar faptul ca acele grafice nu sunt reale si inseala clientul asupar evolutiei pretului (prêt constant in grafic eu l-am achizitionat mult sub grafic).I-am intrebat despre aceste grafice dar au zis ca promotile nu sunt luate in grafic (aberant acest lucru nu este specificat nici unde in site).

  6. Era chiar ciudat sa nu mai apara tzepe de la Pc Garage.
    Acum 1 an am achizitionat un smartphone de la zdrentele numite Pc Garage. Conform producatorului, smartphone-ul respectiv are un indice de protectie IP67 ( rezista la apa ), numai ca acum cateva saptamani se pare ca a luat apa. Ma adresez departamentului Garantii din cadrul zdrentei Pc Garage , il predau si imi spun sa astept ca o sa primesc un sms cu privire la constatarea service-ului. Vine dupa 2-3 zile un sms ca situatia a fost solutionata asa ca merg din nou la sediul zdrentelor – ca sa aflu ” Respingerea Garantiei ” conform service-ului autorizat Sony pe motiv ca socuri, crapaturi, bla bla …si intr-un final prin poverstile lor si mentiunea ca elementele sunt corodate datorita umiditatii. Revin cu raspuns mentionand faptul ca produsul in cauza are un indice de protectie IP67 , asa ca va rog sa remediati problema. Degeaba – nici o sansa sa rezolv ceva cu zdrentele. Am lasat-o momentan asa, incercand intre timp sa iau legatura cu reprezentanta oficiala Sony Mobile Romania , reusind intr-un final chiar foarte placut sa aflu oficial din partea Sony ca produsul in cauza cu IMEI: ………. este produs intentionat pentru a fi comercializat pe teritoriul Emiratelor Arabe si ca garantia nu este valabila pe teriotriul Romaniei sau a unui stat membru UE.
    Revin catre teparii de la PC Garage si le solicit inlocuirea produsului cu unul care sa aiba o garantie valabila – fara nici un rezultat. Acum am transmis toate datele catre ANPC si caut si un avocat pentru a rezolva acest caz. O sa incerc sa mediatizez situatia deoarece sunt cu siguranta alte sute de persoane tepuite la fel. Scz pentru eventuale greseli ortografice ( sunt iritat ) .

  7. Am avut si eu probleme cu cei de la pcgarage . In primul rand sunt 2 basinoase ( scuzati-mi expresia ) la garantii de iti raspund intr-un sictir incat iti vine sa le dai cap in cap…. Problema a fost urmatoarea : Am achizitionat de la ei placa de baza si rami deoarece placa de baza veche facea figuri . Buuun , ajung acasa , montez totul ok … dupa 5 zile de utilizare normala ( navigat pe internet ) am vrut sa joc Modern Warfare 3 si surpriza … artefacte peste artefacte , imaginea se bloca imi dadea eroare driver has stopped working atat pe placa video incorporata cat si cea externa , am zis hai sa schimb sursa ca era destul de veche si na … schimb sursa cu una noua de la emag , aceeasi problema in continuare … schimb si placa video cu una nou nouta de la pcgarage , desigur in continuare aceeasi problema. Am pus placa de baza veche si mergea modern warfare 3 maxed out cursiv fara nici-un artefact nimic … buuun , iau placa de baza cumparata de la pcgarage si ma duc la garantii .. semnez cateva foi pe acolo , sunt informat ca va dura pana la 15 zile . Dupa 10 zile primesc mesaj de la PcGarage ca a fost solutionata problema in service …. ma duc la sediu si tanti de acolo imi spune ca placa de baza a venit cu test ok de la Gigabyte , imi iau placa de baza , ajung acasa si o montez la loc … problema persista in continuare . A 2-a zi ma duc cu tot sistemul pentru diagnosticare , a stat pc-ul la ei 2 luni de zile si nu ca exagerez eu , este negru pe alb data de cand l-am dus pana cand l-am ridicat , in tot acest timp i-am sunat din cand in cand pentru a afla in ce stadiu se afla …

    Prima oara mi-au spus ca da , problema ce am specificato este existenta .

    A 2-a oara mi-au spus ca placa video a fost trimisa la gigabyte si reparata dar problema tot persista .

    A 3-a oara mi-au spus ca a fost trimisa iar placa video impreuna cu placa de baza la Gigabyte dar s-au intors cu testul ok .

    Intr-un final ma suna un priceput de la service si imi spune ca a fost rescris bios-ul placii de baza ( sfatul spunea el a venit din partea celor de la gigabyte ) si ca acum nu mai exista problema .

    Am fost asadar la sediu , l-am rugat pe priceput sa imi aprinda calculatorul si sa vad eu ca nu mai e problema , pc-ul se aprinde dar cu eroarea Disk failure etc . deoarece au sters windows-ul ca vai domne eu aveam windows crackuit si ei au bagat licentiat … A instalat el iar windows-ul lui licentiat dupa un stick usb , instalat drivere + furmark .( intre timp ii spun ca pe foaia de garantie nu se specifica ca a fost reparata si placa de baza , adica rescris bios-ul , pe urma el spune ca defapt la placa video a fost rescris bios-ul , era total pe langa ). L-a tinut apoi 5 minute in furmark si cum nu a dat nici-o eroare , nici-un artefact a inchis furmark-ul . Am luat sistemul , am ajuns acasa … l-am mai pus o data in furmark pentru circa 15 minute , nici-un artefact . Am instalat modern warfare 3 am jucat 5 minute si iar artefacte . Asta s-a intamplat pe un windows 7 pe 64-biti proaspat instalat UNTOUCHED deci windows-u nu e problema , nu mai zic ca am incercat toate felurile de windows .. am incercat sa exclud orice posibilitate . Am pus placa de baza veche inapoi pe sistem si merge perfect . Ce ma enerveaza cel mai mult este ca pretul acelei placi de baza este de 200ron si daca pcgarage sta in acei bani , sunt de tot rasul .

    P.S Am uitat sa spun ca inainte de a trimite placa de baza la garantie am incercat si alte jocuri nu doar modern warfare 3 + ca eroarea driver has stopped working dadea si pe navigare pe urma .

    Am ajuns la concluzia ca la pc garage garantia este degeaba . Nu cumparati de la ei , o sa regretati daca va trebui sa va duceti cu vreun produs la garantie .

  8. Prin prezenta ma adresez dvs in clarificarea unei probleme aparute in relatia de client/cumparator al dvs! In data de 06.05.2011 am achizitionat de la dvs prin comanda nr#987469 cu fact PCG07/6333212 din data de 06.05.2011 placa de baza Gigabyte GA-g31M-ES2L, (FACAND OBIECTUL PREZENTEI RECLAMATII) procesor E 5700, Memorie RAM DDR2, necesare pentru un upgrade la un PC! produsele primite in regula , montate, functionale, totul oke pana in luna MAI 2012, cand s-a constatat ca placa de baza nu mai este functionala! (marea mea greseala-mergand pe increderea ca PCGARAGE este un magazin online serios/am comandat multe produse la dvs fiind pe deplin satisfacut de serviciile si serioazitatea de care dati dovada/ este ca nu am verificat serialele prezente pe produse cu cele inscrise in cert de garantie) dupa ce am corespondat cu unul din reprezentantii dvs privind modul de a beneficia de serviciile de garantie/ transport/mod/pret, spre marea mea suprindere totul a fost OK pana in momentul in care mi s-a comunicat ca serialul placii de baza nu este conform cu cel din certificatul de garantie, din cercetarile dvs rezultand ca este achizitionat din alta parte ( este in baza celor de la EMag) si nu face obiectul operatiei de service la dvs si mi-a fost returnat / cu o adresa fara nr/13.6.2012 cu specificatia mai sus mentionata ca seriile produsului si cele de pe certificat nu sunt corecte! sec, am cerut imediat extrasul de la EMag pentru a ma lamurii daca produsul este achitionat de la ei/ pentru ca sigur se va gasii fact si certificat aferent fiind achizitionata de mine ca si alte produse! EROARE – in extrasul celor de acolo nu figureaza in perioada respectiva achitionarea acestui gen de placa ( raportat la martie – august 2011) deci nu s-a produs nici o eroare din partea mea! Mentionez ca , virgula, componentele au fost desigilate la client, asamblate, totul oke, garantiile si cutiile puse spre pastrare , fara riscul unor incurcaturi prealabile! la dezasamblare sau verificat semnele de asamblare, nefiind semne de interventie ulterioare in sistem (regula de service – mentionez ca am cursuri de specialitate in reparare,asamblare si intretinere echipamente electrice si PC) In concluzie: placa de baza si produse achizitionate de la dvs / nu acopera garantia pentru ca nu sunt serialele prosuselor! verificat / corect din partera celor de la garantie! DAR UNDE ESTE PROBLEMA!? daca eu comand si primesc / sunt multumit de ele si constat dupa – la garantie ca nu sunt conforme cu cert de garantie ?? 1. Metoda nr. 1 – incurci seriale la produsele comandate / sunt noi , ff putini , sau deloc , verifica daca is serialele, daca nu cine te crede ca nu au fost produsele cu seriile in pachetul trimis ?? daca ajung la garantie / nu sunt conforme seriile / deci nu se face garantia! Metoda nr. 2 cineva din sectorul ambalare/ gestiune/ magazie componente/ produse si seriale de achizitie nu isi face datoria pe deplin, sau face “smecherii” romanesti de schimbare a unor produse ( deoarece placa mea de baza chiar apare ca fiind vanduta din EMag dar nu se precizeaza clientul!! politica firmei ! deci cineva a schimbat marfa cu ambalajul dar la facturare cu s-a putut umbla la seriile aferente / pentru ca nu erau in baza de date! produsul e nou / personal din cate placi de baza fabricate dupa 2009 pe chipsetul nou nu am avut probleme cu nici una provenienta de la cativa producatori consacrati!! Concluzia este simpla! daca verificam seriile de la inceput nu ar mai fi existat aceasta problema! in speranta ca PCGARAGE nu se “sinchiseste” de un *clientel cu o placa de baza defecta..va rog sa verificati (pentru ca eu am facut verificarile necesare in ograda mea) modul de achizitie / seriale / impachetare/ si eliberare comenzi de la dvs! problema este de la dvs ..dar nu poate fi argumentata cu probe, decat faptul ca nu ma aflam in treaba sa trimit o placa de baza spre garantie – pe banii mei (daca era de la emag aveam fact si certificat si o rezolvau ei / era simplu pentru ca nu este de la colt de strada..) asea ca sa verific sistemul..pe principiul ..poate merge.. pana una alta am o mare nelamurire cu privire la produsele/serialele/garantia/ din partea dvs..care nu pot fi adevarate..am doar o placa de baza arsa..si o mare parere de rau ca nu am verificat serialul componentelor la primire..
    **in speranta ca aceasta sesizare va ajunge in mapa de corespondenta a conducatorului echipei PCGARAGE, si raspunsul dvs nu va fi la fel de sec ca adresa de la garantie (fara numar de inregistrare si multe alte date de identificare a persoanei care a facut-o) Va salut respectos! pentru o colaborare avantajoasa pe viitor!
    iar raspunsul lor sec a fost :
    in urma celor sesizate de dvs. vom face o verificare amanuntita in cursul zilelor urmatoare. Voi reveni cu un raspuns imediat ce vom avea un raspuns.
    O zi buna.

    Concluzia va rog sa o trageti voi!

  9. pai un lucru cred ca am invatat toti , si acela ca nu trebe sa mai cumparam NIMIC de la pc garage. Numai bine 😉

  10. Culmea e ca PCGarbage nu face mizerii de-astea la produse ieftine. Face numai la cele scumpe si incalcand flagrant contractul de vanzare-cumparare. Mie mi-au refuzat garantia pentru un defect pe care l-as fi produs eu, care facea parte din lista de CID dintre Garbage si importator DAR nu se gasea in lista de CID dintre mine si Garbage. Pret de vreo 7 milioane la o placa de baza acum cativa ani, au facut ceva pe ea si pe mine in calitate de client motivand ca as fi STRAMBAT eu un pin. Problema era de la un condensator ars pe care l-am reparat pe cont propriu pentru 1 milion. Pinul stramb nu a facut niciodata probleme. Si merge si acum, slava domnului.
    La intrarea in service n-au mentionat nici un defect, m-au chemat mai tarziu sa imi spuna raspunsul importatorului si sa se dezica de afacere. Baietii de la service s-au uitat cu lupa dupa pinul ala stramb, abia l-au gasit dar asta era politica patronului la momentul ala. Vad ca asa se intampla si acum. Eh, presupun ca merge. Nu vrei sa repari, nu vrei sa trimiti produsul in garantie, dai o zgarietura si tragi cu markerul pe deasupra, strambi un pin, rupi serial nr, gasesti tu ceva de facut ca sa spui ca noah, clientul e de vina.

    via softpedia.com

  11. Despre PC Garage s-ar putea spune foarte multe…dar ma voi rezuma la cea mai recenta experienta avuta cu ei…

    Am cumparat o placa video EVGA e-Geforce 8800 GTS in mai 2007. Placa video venea cu garantie 10 ani (120 luni), lucru confirmat de catre certificatul de garantie primit de la ei.

    In februarie 2011 s-a defectat.

    Am trimis-o la PC Garage la departamentul garantii in cutia originala. Eu am inchis calculatorul cand l-am facut in 2007, pe bucati, tot de la ei si l-am deschis acum cand nu mai mergea placa video. Nu am avut nici o problema cu el si nici nu am umblat la nimic in el.

    Cargus mi-a confirmat ca au primit placa si dupa 2 zile, nici un raspuns de la ei.
    Am sunat si evident ca toate liniile erau ocupate o jumatate de zi. M-am inschis pe site sa ma sune ei si intr-adevar m-au sunat.

    Am fost sunat de catre o doamna/domnisoara care nu cred ca are prea multe clase avand in vedere faptul ca nu s-a prezentat si felul rastit si indolent in care vorbea.
    vazand ca nu imi place tonul ei mi-a inchis telefonul in nas.

    Am sunat la numarul de vanzari, am cerut legatura cu un sef de la ei si am vorbit cu un domn Ionut.
    S-a interesat de statusul placii mele video si m-a sunat dupa 10 minute si mi-a spus ca nu face obiectul garantiei pentru ca nu are serial number pe ea, ca a fost rupt. Eu inainte de a trimite placa am verificat acel serial number cu cel de pe factura si era pe placa, dar din pacate nu am avut inspiratia sa ii fac si o poza. (de stiut pe viitor). Pentru mine e clar ca a fost rupt de catre ei.
    Mi-au dat refuz de garantie pe acest motiv si cica au trimis placa video si la importator.
    De acolo, pe langa primul raspuns, ca nu are serial number, a venit un raspuns si mai surprinzator. Si anume ca placa video nu mai este in garantie, ca avea garantie 2 ani. Asta in conditiile in care le-am trimis si copie de pe certificatul de garantie dat de catre PC Garage si in care scrie clar 120 de luni.
    Cand le-am atras atentia, au spus ca trebuie sa verifice autenticitatea lui.
    Adica…dupa ce ca ei sunt hoti si rup serial numberul doar ca sa nu dea garantie la componente, ma mai acuza si pe mine de fals…

    Mi-au returnat placa video prin curier impreuna cu raspunsul negativ de garantie, motivat de cele 2 afirmatii de mai sus.
    Cand am cumparat placa video, in 2007, am inregistrat-o pe site-ul producatorului.
    Am deschis o reclamatie pe site, am uploadat factura, am primit aprobare sa o trimit si am trimis-o in Germania la producator. Am platit 230 lei UPS-ul pana acolo.
    Mentionez ca am trimis placa video exact cum am primit-o de la PC Garage inapoi cu refuz de garantie.
    Dupa 3 zile, mi-au trimis inapoi o placa video noua, tot cu UPS, de data asta platit de catre ei. Nu au intrebat de vre-un serial number, nu au spus ca nu mai este in garantie…nu au avut absolut nici un comentariu.

    Mie mi se pare foarte clar ca acelasi lucru putea sa il faca importatorul si chiar si PC Garage, adica sa inlocuiasca placa video pentru ca era clar ca e defecta dintr-o cauza interna. Dar au preferat sa isi bata joc de client, pentru simplul motiv ca nu au chef sa se complice.

    E clar ca eu de la PC Garage nu voi mai cumpara nimic niciodata.

    Si tot respectul pentru cei de la EVGA.

    via softpedia.com

  12. “Fraier nu este cel care cere ci cel care da” trebuie sa se schimbe iar noi trebuie sa FACEM ceva pt asta, altfel nu se vor schimba. Si eu am avut probleme cu ei, motiv pentru care m-am hotarat sa scriu un post pe blog si sa continui ceea ce a inceput alexptr cu acest post. Sper sa mai faca si altii asta, si de asemenea, cei ce sunt nedreptatiti sper ca isi vor aloca un pic de timp pentru reclamatii si, astfel, se vor elimina usor-usor aceste situatii de prost gust.

  13. Intr-adevar este un risc cand faci cumparaturi online si nu stii daca ce ai cumparat o sa fie ca in poza si o sa respecte specificatiile, am patit-o si eu cu un calculator de la emag, care in poza aparea ca are incorporat cititor de carduri, dar pe cand l-am primit n-avea, greseala mea trebuia sa ma uit la specificatii mai atent.
    In cazul dvs. insa ma mir ca l-ati luat fara sa deschideti macar cutia, cel putin vedeati zgarieturile. Pe vanzator il inteleg ca nu a insistat sa vi-l testeze pentru ca nu reusea sa vi-l mai vanda, dar pe dvs. nu prea.
    Este o vorba din popor, cu scuzele de rigoare: “Fraier nu este cel care cere ci cel care da”
    Cand cumperi, mai ales din Romania, trebuie sa fii foarte vigilent.

  14. M-am hotarat sa scriu acest articol in ideea ca nu cumva sa mai fie pacalit si altcineva de acest nume PC GARAGE. Pe scurt sa va povestesc despre ce este vorba. Imi place sa cumpar online pentru ca imi aleg si cumpar ce vreau eu nu ce-mi ofera un anume magazin (ma refer la stocul existent in ziua in care te decizi sa cumperi ceva). Online cauti si daca iti trebuie neaparat un anume model sau produs il gasesti si ti-l achizitionezi. Pana aici totul pare sa fie ok. Am facut cumparaturi de la PC GARAGE aproximativ in valoare totala de vreo 750.000.000 lei vechi sau noi 75.000 lei. Absolut tot ce am cumparat a fost ok pana in ziua in care am cumparat o placa de baza ECS, e drept din cea mai ieftina, dar asta nu inseamna ca daca este ieftina trebuie sa-ti sara condensatorii in ochi dupa ea. Ei bine asa s-a intamplat. Am zis uite s-a intamplat si asta si am trimis-o la garantie. Stupoare, ma suna de la garantii ca sa-mi spuna un anume “Gica” ca nu face obiectul garantiei si ca am primit C.I.D. (Customer Identification Danger) – am cautat vizavi de asta dar nu am gasit traducerea asta sub nici o forma. Deci pana la urma si-au dat arama pe fata. Imi trimit bineinteles placa inapoi la fel de defecta cu condensatorul explodat. Morala: “Prinde orbul scoate-i ochii” SFAT – nu va cumparati de la PC GARAGE !!!

  15. Si eu am avut probleme cu ei – cu un cooler defect
    l-am trimis si s-a intors la fel cum l-am dat – defect
    si cand am facut scandal, mi-ai stres contul.

    Si la ora actuala coolerul este busit si eu am ramas cu buza umflata – am luat alt cooler.
    pe asta defect il mai tin o luna (ca mai am garantie) il baag la 220v si il trimit prin curierat sa fac bors cu el impreuna cu copia dupa recalmatia la OPC.

    Tin sa mentionez ca am luat de la “N” firme si nu am fost tratat ca la pcGarbage.
    ca o paranteza am avut un produs defect la alta firma mare DCShop si mi l-au inlocuit fara probleme.

    Parerea mea este sa se duca unde vor ei cu ciorba lor de site cu tot si cu preturile lor de rahat.

    • si eu tot de la ei am luat o teapa de 17 milioane.de la ei,indirect.mai precis,euroservice center (rhs) serviceul de care se folosesc….degeaba.la fel, ton sictirit, raspunsuri laconice si aere de superioritate.se vede ca am cam pus multe intrebari si la amenintarea cu opc-ul a zis sa-mi arate el,managerul,cine e seful.mi-a trimis anularea garantiei pe motiv de soc mecanic, pt care platisem in urma cu 5 luni cand se intamplase, traditionalul 45 de euro plus tva.cum a cincea oara am cerut direct negatie de service, s-a trezit ca vai,stiti,a a vut un soc mecanic si mi-a mai cerut inca 45,in cele 5 luni laptopul mai fiind de 3 ori adus in service si rezolvat, in garantie,deci,da, de preferat sa ocoliti cumparaturile online pentru produse mai scumpe de 2 mil juma sa zicem, si faceti-va cruce si scuipati in san cand auziti de EUROSERVICE CENTER!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*