Tepuit la MultiBrand Auto Service, Iasi

Auto Hilfevia BZI.RO

Niciodata nu i-a trecut prin minte acestui iesean ca o simpla defectiune la masina ii va da atata bataie de cap. Banuind ca are o problema la computerul autovehiculului Opel Corsa, barbatul a fost la singurul service auto din Iasi care repara calculatoarele auto, adica la MultiBrand Auto Service. Problema minora aparuta l-a stors insa de timp, de nervi si de bani.

“Cand m-am dus la ei, mi-au spus din prima ca e o problema la calculator. Dupa cateva zile mi-au spus ca ma costa vreo 400 de euro numai calculatorul, iar langa mine era un om care spunea ca a cumparat unul cu 100 de euro. Le-am spus ca voi aduce si eu un calculator, ca sa nu platesc atat de mult. Dupa ce mi-au dat masina, m-am trezit ca mergea la fel de prost ca inainte. Am fost iarasi la ei si iarasi am lasat masina. Mi-au spus ca trebuie schimbate cateva piese si asa mai departe. Cand am luat-o iar din service, m-am trezit ca baia de ulei este sparta si n-am mai suportat. Trei luni de zile m-au plimbat prin service, iar masina tot stricata era. Am platit 20 de milioane fara sa imi dea o chitanta si nici macar nu era stricat calculatorul, ci era o problema la distributie, dar eu am platit un calculator nou. Pe langa asta, am mai platit 2 milioane parcarea la ei. Unde ai pomenit sa platesti parcare la service?”, povesteste Marian. Ieseanul se plange ca a fost tras pe sfoara din moment ce a platit reparatia unor piese care nu erau stricate.

“Am platit un calculator nou, iar al meu nu era stricat si nici nu mi l-au predat. Le-am spus asta de fata cu reprezentantii RAR, iar ei au spus ca vor recalcula costurile. Apoi, cand l-am intrebat pe Cristi Onofrei (proprietarul MultiBrand Auto Service) de bani, el a spus ca «Da’ ce, mi-ai dat vreun ban?». Am dat 20 de milioane fara sa primesc o factura sau ceva”, mai spune ieseanul.

Dupa trei luni, au descoperit ca problema era alta

Inspectorii de la Registrul Auto Roman au facut un control in acest caz si au gasit numeroase nereguli la MultiBrand Auto Service, iar asta s-a soldat cu amenda de 5.000 de lei. “In cazul reclamat privind reparatiile efectuate la autoturismul Opel Corsa s-a constatat ca operatorul economic nu a respectat reglementarile tehnice aprobate prin OMTCT 2131/2005, modificat prin OMT 1022/2013. De asemenea, nu s-au mentinut inregistrari si dovezi privind efectuarea inspectiilor finale, care demonstreaza conformitatea lucrarilor executate cu conditii tehnice si de calitate impuse”, se arata in raportul RAR

Reprezentantii service-ului auto sustin ca pur si simplu au avut ghinion cu masina respectiva, iar facturile si chitantele nu au fost eliberate pentru ca autovehiculul inca s-ar fi aflat in perioada de probe, asta desi era predata proprietarului.

“Am verificat cat am verificat si am ajuns la concluzia ca calculatorul este problema. Am schimbat trei calculatoare la masina. Dumnealui a spus ca este prea scump si va cumpara un calculator de afara. Treaba asta a durat cam doua luni, timp in care masina a stat aici. Niciun service nu tine o masina atata timp, de asta am si cerut bani pentru parcare. Apoi s-a pus un alt calculator si totul mergea. Dupa trei sau patru zile, a revenit cu masina la service. Cand motorul ajungea la temperatura de functionare, mergea in suturi. Apoi s-a stricat iar intre Craciun si Revelion, numai ghinioane am avut cu masina asta. Ne-am gandit ca e o problema de la distributie, dar proprietarul masinii a spus ca s-a facut recent o reparatie la distributie. Am spus ca o reparam noi, fara niciun ban de acum. Nu s-a pus problema sa facem la negru lucrarea sau fara factura. A venit RAR-ul cand masina era inca in probe, nu era facuta predarea finala, de asta am fost amendati”, a mai spus Cristi Onofrei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*