Televiziune de la RDS-RCS

Chiar vreti sa va faceti un abonament pentru televiziune prin satelit? Eu zic sa va mai ganditi. Totul e foarte bine pana ajungi sa ai o reclamatie. Suni la numarul lor de reclamatii 0314004000 unde dupa ce te tine robotul cateva minute de vorba (ca doar nu platesc ei), iti raspunde o voce foarte ppoliticoasa care te mai tine si aia de vorba vreo cateva minute spunandu-ti ce sa faci ca sa mearga utilajul (baga cartela asa, inchide-l sau deschide-l, chestii din astea). Dupa ce se conving ca nu esti atat de dobitoc incat sa astepti sa mearga receiver-ul fara sa il pui in priza, ti se da un numar de sesizare si te asigura ca in 48 de ore va veni cineva sa rezolve probblema. Surpriza, in 48 de ore nu vine nimeni. Pui din nou mana pe telefon, se repeta scenariul si ce crezi ca ti se spune…..in 48 de ore se rezolva. Mai trec 48 de ore, mai dai un telefon si ti se spune ” in cel mai scurt timp veti fi sunat de unul din colegii nostri” . mai trec inca vreo 3 zile si scenariul se repeta. Si uite ca s-a facut saptamana. mai faci o reclamatie si esti asigurat ca pentru perioada in care nu functioneaza instalatia…nu platesti..ca si cum eu am nevoie de 5 lei aia ai lor. Eu am nevoie de semnal stimabililor.
Concluzie: Sunt doua saptamani de cand nu am cablu. Asa ca oameni buni, cand vreti sa incheiati un contract cu o firma de televiziune….mai ganditi-va. Mai sunt si alte firme poate mai serioase. Oricum, maine merg sa imi reziliez contractul si am sa ii sfatuiesc pe toti prietenii si cunostintele mele sa nu isi faca contract la firma asta de toata jena.
PS Un angajat de-al lor mi-a soptit ca au o mare problema – nu receivere, halal…fratilor…ati platit atata la drepturile de autor la LPF incat nu v-au mai ramas bani de mentenanta?

4 comments

  1. inca o muie trasa de Digi se preconizeaza la orizont, ca
    vor sa scoata Discovery Channel din grila.
    asta dupa ce au scos deja “Antenele”

    si toate astea unilateral, fara sa le pese de utilizatori.

  2. Ce-a mai proasta alegere facut de mine a fost cand am acceptat serviciile firmei RCS-RDS. Din 2007 am incheiat contract cu ei si totul a fost bine…pana cand ….De prin mjjlocul lui 2010 au inceput problemele. Cam o data pe luna cade net-ul. De telefonia fixa ce sa mai zic, sunt praf oamenii. Nu-mi functioneaza telefonul de 3 zile, am sunat de pe mobil (cosmote) la serviciul relatii cu clientii, m-au tinut 8(OPT) MINUTE, apoi mi-au inchis telefonul. AZI 03.12.2011.
    Oameni buni, nu faceti aceiasi greseala ca si mine, fugiti de aceasta firma cat puteti…
    De luni o sa fac tot posibilul pentru renuntarea la aceste servicii de doi bani…

    • exact cum ziceam.
      ii doare in cur de clienti pentru ca au deja multi, si sunt miezul din fanta.
      sper sa o suga original la un moment dat.

      atentie la contractele care le semnati cu ei. sunt printre cele mai abuzive dintre toti provideri de telefonie, internet, televiziune din lume.

  3. respectul fata de client lipseste cu desavarsire la RDS. ii doare in cur de clienti dupa ce au semnat contractele.

    plus ca fufele alea de la RDS point (majoritatea) parca iti fac un favor cand vorbesc cu tine, isi dau ochii pe spate, iti raspund acru.

    sa ne aducem aminte cum ligeau presurile pe la usi acu cativa ani ca sa semneze lumea contracte cu ei. te sunau de nspe ori pe zi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*