Teapa FIT Distribution/PC FuN – Atentie cand cumparati

De sarbatori am vrut sa-mi fac cadou un monitor LCD. Alegerea mea s-a oprit asupra NEC 1770 GX, iar ca furnizor: FIT Distribution. Mare greseala am facut. Mai intai ti-se factureaza marfa, o platesti la casierie si dupa aia te duci la depozit sa o ridici. Desi reprezentantul lor mi-a spus ca se poate proba inainte de cumaprare, cei de la depozit mi-au spus ca ei nu desigileaza un produs pentru probe. Daca vrei sa cumperi bine, daca nu, nu. Dar banii ii dadusem inainte – cea mai mare greseala. Ca la fetitze platesti inainte. Nu tata, trebuie sa platesti dupa ce probezi. Acasa, surpriza. Un pixel sta aprins rosu non stop. Orice ai face nu se stinge si iti atrage privirea mereu, ceea ce este foarte enervant. Credeti-ma cand spun foarte, e foarte. De fiecare data cand se schimba imaginea pixelul ala itzi sare in ochi. E ca o picatura chinezeasca. La mine a ajuns sa-mi stea pe creier, si folosesc monitorul doar de 3 zile. Bun, am luat legatura cu omul de la FIT cu care vorbisem anterior si mi-a spus ca vorbeste el la magazie si sa-l sun a doua zi. Aproape ca imi renascuse speranta. A doua zi in schimb mi-a spus ca asta e, nu au ce sa-mi faca. Garantia nu acopera un subpixel defect, si oricum cele pe care la mai aveau in depozit prezinta cam aceleasi probleme cu pixelii – cum naiba vine asta? Unul zice ca nu le desigileaza, altul ca le-a testat si sunt defecte toate? Deci daca tii neapart itzi dam la schimb altul mai defect decat cel pe care tocmai l-ai cumparat pe bani grei (1.400 RON), asa ca ciocu’ mic.
Am postat acest topic pentru cei care intentioneaza sa cumpere de la FIT.
ATENTIE!!! acolo mai intati se plateste – apropo plata se face nu la pretul afisat pe site, ci la cursul de schimb al nu stiu carei banci (probabil albaneze) + nu stiu cat la suta – si dupa aia se livreaza marfa, fara proba, fara teste. Cum are noroc fiecare. Inainte de achizitionare dai cu zaru’, cu banu’, te duci la mama Omida, dai in bobi, doar doar vei nimeri un LCD de sute de euro fara defecte.

12 comments

  1. eu am cumparat un laptop Asus, am ceva probleme cu hardul cred ( nu mai boot-eaza nici de pe DVD) si amsunat la ei.
    am vorbit cu a “fatuca” care mi-a recitat un text de de vreo 5 ori: ori nu ma auzea, ori nu ma intelegea, ori atat o ducea capsoru’ (ca nu se desface…). noroc ca garantia nu se face la ei ci la RHS. am sunat si al acestia si…alta lume fratilor! mi-a recomandata sa-l desfac, sa incerc sa recuperez datele de pe hard(daca mai pot) si sa-l duc la ei. sa fiu dora atent sa nu rup si alte sigilii.

  2. Salut ati da acele erori sistemul de operare din cauza ca acele piese sunt facute pe vapor presupun ca ai o placa de baza Biostar si placa video HIS Ati Radeon 512 Ram cu 64 biti Parerea mea e sa te duci la OPC si sa ceri bani

  3. FIT distribution nu e firma serioasa deloc!
    Am cumparat un sistem PC serioux evolution si de cand l`am cumparat am doar probleme cu el!!
    Cand l`am cumparat din Carrefour Orhideea nu l`am putut testa fiindca se apropia ora inchiderii si era multa lume la bancul de teste,dar cand am ajuns acasa l`am pornit si SURPRIZA:nu ma lasa sa setez ordinea de boot-are din BIOS ca sa pot pune Sistem de Operare!
    Am mers la ei la service si mi`au zis ca are probleme cu RAM`ii si cu cablul de la HDD!
    Dupa 2 saptamani alta eroare….Sistemul de Operare recunostea aleatoriu DVd-ROM`ul(cateodata il vedea cateodata nu),l`am dus la ei si mi`au zis ca are probleme cu cablul de la DVD-ROM!
    Acum au trecut cam 3 saptamani si a aparut alta eroare…nu ma pot juca niciun joc fara ca placa video sa nu isi dea restat!

    In concluzie…chiar daca au preturi mici nu se merita sa cumperi de la ei!!

  4. i varza detot ttreaba cu FIT-u lor nu observa nimeni treburile astea ciudate ca deja i cam batator la ochi la OPC cu ei coldea_alex @yahoo.com daca auziti ceva despre fanomele astea

  5. CARE ATI AVUT PROBLEME CU PC CU GARANTIA LA FIT DISTRIBUTION CONTACTATIMA LA NR 0767532930 SA MEN88SORIN@YAHOO.COM PENTRU AI ANVIGE SI EU SUNT PATIT DE EI

  6. Am cumparat si eu un PC din Metro anul trecut, cu garantia la Asus SRL din Oradea. Firma din Oradea a dat faliment si garantia a ajuns la Fit Distribution. Dupa un an mi s-a stricat HDD. L-am dus la Metro si dupa aproape 3 saptamani l-am luat inapoi. Ajung cu el acasa si….surpriza. Mi-au inlocuit si DVD-RW fara ca el sa fie stricat si fara sa noteze in hartia lor de service. L-am dus a doua oara sa-i puna DVD-RW original, cel care nu era stricat si l-au inlocuit ei cica “din greseala”. Cand l-am luat a doua oara, era tot un DVD-RW LG, aproape la fel ca primul si e cel mai ieftin. Dupa cateva zile s-a stricat iar si anume placa video. Eu unul nu mai am incredere in ei si vreau sa-mi dea banii inapoi. Am dus PC-ul la ei doar pt schimbat HDD (treaba de 10 minute) si sta cu saptamanile si mi-l dau inapoi si mai stricat sau se strica cate o piesa din el la cateva zile. Dar, bine ca exista ANPC. Cereti banii inapoi, nu mai stati sa va frece ei non-stop.

  7. am cuprat un PC din Real Craiova cu garatia la FIT DISTRIBUTION PC FUN toate bune dupa un an de functionare a anceput sa faca un zgomot puternic ne suportabil. .1 iau schimabt HDD 2 iau shibat placa video 3 spun ca totul e ochei 4 iau schimbat placa baza 5 tot placa de baza si an concluzie dupa doua luni de stat pri servisuri merge mai rau ca un harb antic NU CUMPARATI DE LA EI NIMI SUNT CEI MAI MARI EXCROCI men88sorin@yahoo.com

  8. sunt un “cumparator final” al unui produs furnizat de catre Fit Distribution. Au fost foarte prompti in livrarea produsului. care din nefericire dupa 7 zile de folosire a refuzat sa mai functioneze (este vorba de un aparat de masaj Medicure M240. M-am adresat cu o sesizare (chiar doar telefonica) catre vanzator si acesta a acceptat solicitarea si a demarat el, vanzator, procedura de inlocuire produs defectat. A solicitat producatorului (importatorului de fapt) sa reglementeze situatia. Am fost sunata – n-o sa credeti, dar chiar in afara programului si in aceeasi zi in care s-a defectat aparatul – de catre o reprezentanta a firmei de service care m-a indrumat astfel incat problema s-a rezolvat (in fapt aparatul nu era defect ci era doar o eroare de functionare – dupa 20 de minute, in caz de folosire continua se opreste automat si poate fi repornit numai dupa o alta perioada de 15 minute necesare probabil pentru racirea motorului. Postez acest anunt din 2 motive – primul: am gasit un mesaj in care Fit erau numiti tepari si care m-a speriat in avans – DECI – cu mine nu au fost tepari ci dimpotriva, deosebit de cooperanti, lucru pentru care le multumesc. Al doilea motiv este ca poate cineva va pati acelasi lucru si atunci sa poata citi acest mesaj si sa stie ca este suficient sa lase aparatul 15 minute.

  9. si eu am dat de unul la fel. Poate e acelasi. Nici nu stiu daca sa-i dau numele sau nu. In orice caz nu am intalnit un reprezentant al firmei care sa nu isi asume responsabilitatea in asa hal. Am respins o comanda PC + CD cu SO pentru ca nu se prinsese sa instaleze Sistemul de Operare pe PC si le livra separat, spunandu-i sa-mi trimita din nou calculatorul cu sistemul de operare instalat. Dupa o saptamana in care nu a mai dat nici un semn de viata l-am sunat sa-l intreb ce se intampla. Raspunsul lui: E vina clientului ca nu a spus clar, eu nu fac nimic pana nu ma contacteaza logistica, mai asteptati pana atunci, cat o dura, nu am ce sa va fac daca nu ati stiut ce sa spuneti. Pai bine draga Horia D, atunci care este rolul tau de reprezentant PCFun in fata clientului? I-ati te rog liber si lasa logistica sa faca treaba in locul tau! Si cand iti zic sa mi-l dai la telefon pe seful tau, nu mai minti ca aveti formular de reclamatii pentru nesimtiti. Ala de pe site este doar pentru produse deteriorate, nu si pentru persoane.

  10. si mie mi-au lasat o impresie foarte proasta ; un jegos de la vanzari ma mintea in fata cu un tupeu fantastic . eu i-am scris una in mail el la telefon imi zicea altceva si incerca sa ma convinga ca defapt am zis altceva. cand am luat mailurile la rand a dat-o cotita…

  11. Am achizitionat in Ianuarie un card de memorie si in cititor. In momentul ala completasem gresit datele pentru facturare. Dupa ce mi-a venit coletul, am discutat telefonic cu ei in vederea anularii primei facturi si refacerea cu datele corecte. Atunci au zis ok, o sa dureze cateva zile. Bineinteles ca nu a fost asa, am sunat din nou si au inceput sa invoce diferite motive pentru a amana o amarata de factura. M-am hotarat sa scriu aici deoarece nici astazi acea factura nu a fost refacuta. Asa ca .. ganditi-va bine inainte de a cumpara de la pcfun. Daca o sa aveti nevoie de garantie la vreun produs ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*