Scrisoare deschisa catre CHRISTIANTOUR

christiantourStimate TUROPERATOR CHRISTIAN TOUR,
In atentia domnilor : Marius Berca, Cristian Pandel, Marius Pandel

Ref rezervare 390705 Sicilia Senior Voyage 23.09.2016.

In raspunsul primit de la dvs. prin e-mail-ul din 19.09.2016, mi-ati explicat ca: “Programul Senior Voyage este un program social, destinat persoanelor de peste 55 ani si nu numai. Scopul acestui program este sa ofere posibilitatea seniorilor de a vizita cat mai multe destinatii, la tarife accesibile, special negociate pentru ei.”(?!)

Pentru domnul Marius Berca – Director operational Christian Tour:
Deoarece mi-ati comunicat telefonic, cu aroganta ca SENIOR VOYAGE este TURISM SOCIAL:
O definiţie a turismului social este prezentată de W. Hunziker (Walter Hunziker (1899-1974, a fost profesor de Turism la Universitatea din St. Gallen, Elveția, apoi director al Federației Suedeze de Turism; a contribuit la dezvoltarea științei și teoriei generale a turismului. – https://ro.wikipedia.org/wiki/Walter_Hunziker): „acel turism care se caracterizează prin faptul că este practicat de cercuri cu putere de cumpărare mică şi că este facilitat prin prestaţii cu totul speciale, uşor de recunoscut ca atare. Acesta însă, nu trebuie confundat cu turismul de masă, el fiind doar integrat acestuia, piaţa ţintă fiind alcătuită din populaţia care are venituri modeste, iar o parte a cheltuielilor sunt finanţate de sindicate, case de asigurări sociale etc.”

In cazul meu, pachetul pentru 3 persoane (o camera dubla + 1 camera single – 130euro – supliment)+supliment 30 euro/persoana, pentru septembrie+taxe aeroport = 1390 euro+taxa turistica 18 euro (?! Intr-un sat uitat de lume). Dupa cate stiu eu acest sejur nu a fost finantat nici de casa de asigurari sociale, nici de sindicat, ci de mine.

Ce trebuia sa primesc:

– Cazare in “Complexul hotelier Antares Olimpo-Le Terrazze este situat de-a lungul coastei siciliene, pe un deal cu vedere la Letojanni. Are o pozitie cu o vedere panoramica uimitoare asupra Golfului Taormina” – text de prezentare Hotel Antares ●●●●
http://www.parchotels.it/uk/HotelAntares.asp
http://seniorvoyage.christiantour.ro/sicilia–2016-2017
Ce am primit:
Am fost cazati la Calabernardo Resort in Calabernardo, intr-un sat pescaresc, la 10 km de primul oras, Noto. Un loc pustiu, uitat de lume.
E drept ca peste tot am vazut trecut 4stele dar cerficatul de clasificare nu l-am vazut. Mi-ati comunicat ca aceasta clasificare este diferita in fiecare tara dar acest asa numit RESORT nu este decat un umil BUNGALOW si indiferent de tara, nu poate primi 4stele. In acest loc pustiu, pot sa puna si 7 stele ca nu-i verifica nimeni. Dar dvs. Partea de contractare de la CHRISTIAN TOUR, ati avut toate documentele cand ati contractat hotelul. “Cu cât operezi mai multe locuri, cu atât obţii reduceri mai mari de la hoteluri, companii aeriene, operatori locali etc”, spune Cristian Pandel, managerul agenţiei, ziarul Capital din 29.02.2012 http://www.capital.ro/162178.html . Acest lucru ce inseamna? Ati contractat un hotel ieftin si ati vandut un pachet scump?! In favoarea turismului social?
In oferta dvs. Scrie :
Hotelurile mentionate in acest program pot fi modificate, oferindu-se alternative similare (din punct de vedere al categoriei hotelului si al regimului de masa).

Pentru doamna Luminita Herghiligiu – relatii clienti:
Pentru acest resort mi-ati trimis un “document de clasificare” care de fapt sunt o cerere de clasificare (CHIEDE = CERE, SOLICITA) si o declaratie a proprietarului pe propria raspundere.
Mi-ati spus ca vom beneficia de plaja care este foarte aproape. Este aproape dar se poate numi plaja?
– Conditiile de cazare au fost departe conditiile de cazare de la hotel de 4stele).
– Am primit o camera single fara fereastra, la baie in loc de cabina de dus sau cada, doar un simplu maner cu un furtun, direct pe o gresie veche si murdara. Am refuzat si am primit o camera la etaj dubla unde nu exista o patura, niste pahare, fara izolatie, la prima ploaie torentiala a trebuit sa pun prosoape pentru a nu intra apa in camera. Cabina de dus doar cu o teava ruginita din care curgea apa. Fara support de sapun. Ca bonus, am avut gandaci si rame in aceasta camera cu nr. 518.
– La camera dubla cu nr. 604, pereti cu mucegai, fara paturi, fara pahare, aceeasi cabina cu o teava ruginita in perete, fara suport sapun.
Aici a fost mai complicat. Deoarece in fiecare baie este cate un boiler cu o cantitate limitata de apa calda, prima persoana se poate spala cu apa calda, a doua se sacrifica, fie asteapta cateva ore sa se incalzeasca, fie face dus cu apa rece.
La insistentele mele, cu riscul de a o supara pe doamna Lucia Gliga, ghidul nostru, am primit paturi si cateva pahare de plastic.
Referitor la aceasta doamna, am primit instructiuni foarte precise inca din autocar sa nu-i suparam, sa nu-i deranjam pe cei de la receptie si in general hotelul.
Pot sa va spun ca cei de la receptie, in special CATIA SI MAURIZIO, ne-au facut sejurul un pic mai placut prin faptul ca au cautat si au gasit pentru noi soferi si ghid local, pentru a putea face niste excursii frumoase la un pret mult mai mic decat cel oferit de CHRISTIAN TOUR, prin doamna ghid Lucia Gliga.
Si la venire si la plecare cei de la receptie au trebuit sa-mi care bagajul deoarece nu era lift (oare la 4 stele n-ar fi trebuit sa fie?).
– Despre mancare – demipensiune.
– In fiecare dimineata cateva cornuri, cateva felii de cascaval, cateva felii de sunca, cateva cereale. Si acestea daca se terminau, altele nu mai apareau.
– Seara, niste paste, o supa cu un gust si o culoare de renuntai imediat. Peste vechi. Cateva fructe.
– Trebuie sa recunosc, ne-au dat apa si vin.
In consecinta:
– Conceptul ‘SENIOR VOYAGE” este o mare pacaleala.
– Daca as fi facut rezervare direct la Blueair si la Complexul hotelier Antares Olimpo-Le Terrazze ar fi costat tot atat ( unde e reducerea pentru turism social?).
– Asa cum spunea domnul Cristian Pandel in ziarul Capital din 29.02.2012 http://www.capital.ro/162178.html “Ne-am dezvoltat urmând principiul: volumul mare de turişti atrage după sine un volum şi mai mare.” In cazul de fata, din cei 120 de turisti care au venit odata cu mine si dupa mine, in proportie de 10% vor mai face excursii cu CHRISTIAN TOUR.
– Pe moment, castigul este al dvs. Pe termen lung… se va vedea.

Cu multumiri pentru sejurul MIZERABIL oferit

One comment

  1. In vara 2016 am cumparat o vacanta de la Christian Tour – agentia de la Cluj. Feriti-va de agentul Alexandra Fodorean. Dupa ce am incheiat si platit contractul a trebuit sa imi iau liber de la lucru sa o pot prinde la telefon. Cireasa de pe tort a fost in ziua plecarii. Am ajuns la aeroport si aceasta agenta Alexandra a uitat sa ne sune sau sa ne trimita un email sa ne anunte ca avionul a fost anulat. Si-a incheiat contractul, si-a luat comisionul si la naiba cu clientii!! Dupa 6 ore petrecute in aeroport, am reustit sa o gasesc la telefon dupa ce am sunat de pe un telefon cu numar ascuns (doarece nu dorea sa ne mai raspunda). A spus ca ii pare rau si ca sa o scuz ca a uitat sa ne anunte. Se pare ca nu stie sa-si faca meseria, inca se joaca. Trebuia sa imi ofere ceva extra sa recompenseze toata inconvenienta pe care a creat-o. Dar nimic Cui ii pasa?? Nici macar companiei mama, Christian Tour pentru asa o reprezentate.Asa ca atantie de la cine cupmarati ca nu mai ii gasiti dupa ce biletul a fost achitat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*