Reclamatii Domo

Am urmatoarea problema.Am cumparat de la Domo Cluj – Kaufland Fabricii , un aparat foto Sony DSC H-50 (pret 1240 ron,deci un aparat cam scump), am plecat in vacanta, a facut si poze bune, dar si foarte multe rebuturi.Are cateva defecte, care din pacate la preluarea-testarea din magazin nu s-a vazut (deorece este imposibil sa testezi tot la un asemenea aparat.) Nu focalizeaza ca lumea, modul night shot nu prea functioneaza, si daca incerc sa fotografiez in lumina redusa nici pe LCD, nici pe EVF nu se vede nimic.
Am facut sesizare la Sony, ei au tratat cazul cu indiferenta, dupa aceea am apelat la Suport clienti Domo- -email- si la service.domo.ro. Iar superficialitate, iar impertinenta, tot au venit cu serviceul, nu vor sa inteleaga ca Nu doresc si refuz ca un aparat nou sa fie deja reparat.Daca as fi dorit un aparat şifonat as fi cumparat una din mana doua.Eu doresc schimbarea aparatului cu un aparat cu caracteristici tehnice asemanatoare , dar de alta marca, pentru ca pe langa defecte, consider ca este si lipsa de conformitate, nu corespunde calitativ cu cele descrise.Stabilizatorul de imagine Super Steady Shot, nu este chiar asa de super cum pretinde Sony, chiar cu stabilizatorul activat trebuie sa tii aparatul f.foarte fix, daca nu, pozele devin neclare.Una dintre motive pentru care am cumparat acest aparat este stabilizatorul de imagine, am crezut ca e foarte bun, dar de parca nici n-ar fi.(Casioul meu vechi de doi ani si micut de multe ori face poze mai bune in aceeasi conditii.)”Aparatul nu prezinta parametri de calitate si perfomante normale.lit d.) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care
consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si
declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de
producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe
eticheta produsului”. 2.Cand am scos cardul de memorie am gasit pe memoria aparatului cateva poze facute in magazinul Domo, desi mi sa vandut ca nefiind ultima bucata, deci nu era aparat de test, acest lucru inseamna ca cineva de la magazin s-a “jucat” cu el. Avea sigiliul pus cand am cumparat, a fost deschis in fata mea, dar acest lucru nu exclude ca n-a fost deschis anterior, este un simplu autocolant, cu putina indemanare se poate lipi la loc fara a fi vizibil ulterior..
Cei de la Domo nu vor sa inteleaga, tergiverseaza si cuconiţa de la suport clienti si nici cea de la service.domo.ro nu vrea sa transmita scrisorile la un nivel superior si in mod impertinent raspund la fiecare scrisoare cu texte sablon.La magazin degeaba merg ca acolo n-au competenta, ei intocmesc un proces verbal si trimit aparatul la service, ceea ce nu doresc. Din pacate am avut un caz similar, pentru ca 70 la suta din produsele electrocasnice/electronice aduse la noi sunt rebuturi.Atunci era vorba de un sistem audio,care dupa doua saptamani a cedat, dar cateva schimburi de scrisori normale cu cei de la Carrefour a rezolvat situatia. Au schimbat-o fara sa fie facut expertiza, sau alte minunatii si tergiversari de acest gen, erau dispusi sa dea si banii inapoi, daca asta doream. Foarte interesant ca la Carrefour se poate si la Domo nu, probabil ca ei au legi speciale, si de aceea nu vor sa respecte legile tarii si normele UE in vigoarea.

EDIT: Cititi despre alte tepe trase de DOMO in comentarii.

71 comments

  1. Buna ziua am cumparat anul trecut un telefon Allview E2 Living Blak are garantie 24 de luni si sa inegrit ecranul pur si simplu am sunat la servis si mi sa spus ca trebuie sa platesc reparatia mi se pare un lucru penibil de ce mai are garantie telefonul este intretinut bine ingrijit are folie protectoare nu e zgariat nu e trantit doar e folosit pentru a suna sunt foarte dezamagita sunt niste bani muncim din greu nu toata lumea isi permite sa isi cumpere un telefon nou mereu chiar vreau sa fiu auzita vreau sa imi dea alt telefon sau sa nu platesc nu e posibil asa ceva

  2. Bună ziua ! In urma cu un an si aproape 3 luni (data : 8-09-2014 ) am cumparat un telefon marca iphone 5S GOLD , din magazinul DOMO COTROCENI . In data de 01-07-2015 l-am dus prima oara la DOMO pentru ca se descarca foarte repede (il bagam la incarcat de aproximativ 6 ori pe zi ) si am vrut sa se ia masari , in data de 19-09-2015 l-am dus pentru a doua oara cu aceleasi problemele nici atunci nu sau luat masuri , pe data de 08-10-2015 l-am dus pentru a treia oara deoarece NU SA REZOLVAT NIMIC .
    PE DATA DE 21-10-2015 am fost sunata de cei de la domo si mi sa spus ca telefonu ARE O PROBLEMA ESTE LOVIT . EU PE PROCES VERBAL MA SCRIS ” TELEFON IMPECABIL” . CUM L-AM DUS ASA IL SI VREAU . LUATI MASURI !!!

  3. Am cumparat online 2 telefoane utok 400Q ,amandoua s-au stricat.Ce este de facut.Astept raspuns urgent,De doau saptamani incerc sa va contactez,degeaba.Va multumesc .

  4. AM CUMPARAT ACUM 2 LUNI ONLINE DOUA TELEFOANE UTOK 400Q AMANDOUA S-AU STRICAT,CE ESTE DE FACUT.ASTEPT RASPUNS URGENT .DE DOUA SAPTAMANI INCERC SA VA CONTACTEZ.MULTUMESC.

  5. Am cumparat din magazinul Domo Drobeta o tableta care dupa doar 3 saptamani s-a defectat.
    M-am prezentat cu ea la magazin (nu stiam ce va urma) au trimiso la reparat si sa intors tot defecta.Am duso din nou la Domo au trimiso inapoi la service.Trecusa perioada de 14 zile prevazuta in garantie.Mam dus sa vad ce se intampla.Am fost tratat cu indiferenta de Sefa Magazinului(nu merita sa fie sefa),iar a 16 zi s-a intors cu displayul spart.Doar dupa sesizarea OPC sa rezolvat problema

    • Am cumparat si eu o tableta de la domo Carei care a fost defecta de la inceput.De atunci imi repara in asa fel incat o zi e la mine si mai bine de doua saptamani la ei in reparatii.I-am rugat sa mi-l schimbe pentru ca mai mult sta in reparatii decat la mine.Nu vor nicicum si spun ca la ei asta-i regula.Le-am explicat ca alte magazine schimba produsul daca e defect.Ei atata pot sa-mi spuna ca asta-i regula la ei.Daca n-o sa-mi rezolve problema o sa apelez la OPC,altfel vad ca nu merge cu ei.Ei nu vor sa respecte legile tarii si normele UE in vigoare.

    • am vrut sa cumpar un frigider de la domo de langa auchan, nu m-au bagat in seama, m am dus in fata la casiera sa ma plang de comportamentul colegului si sa ii zic ca totusi vreau sa cumper acel frigider si a chemat seful adjunct care mi a zis ca un tupeu jegos ca nu poate sa il vanda ca are pretul afisat gresit,. M am enervat si m am dus la Media Galaxy (tot din militari) si l am luat la acelas pret.

  6. FUGITI CAT PUTETI DE DOMO!! NISTE TEPARI DE JOASA SPETA!! Am cumparat un aparat foto Nikon de 1600 lei, si m-am dus dupa 2 zile lucratoare sa ii fac retur sa iau altceva mai bun (mai nou Domo are politica de retur 31 zile). Mi l-au verificat si mi-au dat doar o copie dupa retur, fara bani (au zis ca primesc banii in 5 zile) si fara nimic altceva. A doua zi primesc un mail cum ca mi s-a refuzat returul pe motiv ca aparatul trebuie trimis in service si sa aduc aparatul la orice magazin Domo pt a fi trimis la expertiza tehnica, cu toate ca aparatul il predasem deja cu o zi inainte perfect functional cu tot cu bon in cutie. Ultima speranta este in OPC si sper sa rezolv cumva. RETURUL DOMO 31 de ZILE ESTE O MAGARIE TIPICA ACESTOR TEPARI ORDINARI! FERITI-VA!!

    • Citesc ceea ce scrii si îmi dau seama ca faci parte din cei care habar nu au sa cumpere.Va luați produse le folosiți si după doua zile va duceti înapoi si le returnati ca vreți ceva mai bun.Nu zic ca cei de la Domo or fi niște sfinti insa dacă toți ar face ca tine am cumpara numai produse sh si asta pentru ca nu sunteți in stare sa va hotarati ce anume aveți nevoie.Mergi la piața si ia-ți castraveti si dute după doua zile înapoi si zi vanzatoarei ca vrei sa fie mai mari.Ce se întâmpla cu voi?Chiar credeți ca e normal sa va folosiți de produse câteva zile si sa faceți panarama ca vreti sa-l returnati?Fratilor…cei care cumpara produse si sunt desigilate sau folosite sa știți ca au fost aduce tot de cei ca voi care habar nu au ce vor sa cumpere.

  7. Buna ziua.
    Atata incompetent si flituiala pe fata mai rar gasesti.
    Nu-ti vine sa crezi ca o firma asa de mare te poate trata in asemenea hal.
    O comanda facuta pe data de 18 (miercuri) nu e onorata nici pana pe 22 luna curenta.
    Domnilor din conducere, pe ce lume traiti?
    Chiar nu sunteti realisti ca pierdeti enorm cu asemenea servicii?
    De ce aveti inchiriate acele linii telefonice care nu fucntioneaza?
    Sa inteleg ca, curg reclamatiile cu asa viteza ca se blocheaza liniile?

  8. Buna incep si eu cu ofticul meu am cumparat de la kaufland marasti cluj magazinul domo un telefon in 5/12/2014la 18:10 mai bune zis la 18:40
    dupa ce a terminat vazatorul cu o cumatra si a bagat pe alta cu fica
    in fata mea asteptind mai bine de 30 de minute si rabdind grosul obrazului vazatorului buna sa zicem e o intimplare am trecut cu vederea astazi la 17:10 istoria se repeta eram imbracat in salopeta de servici ma uit dupa vainzqator nimic astept vreo 5 minute apare o cumatra cu un copil apare si vinzatorul de dupa standul cu tv si se ocupa de ea mentionez ca mai erau inca 2 vazatori la caserie banuiesc ca jucau tetris ca si cum nu as fi existat atragind atentia vazatorului,cica sa termine cu doamna pina se hotareste copilu ce telefon sa cumpere astept pierdindu-mi rabdarea undeva lla 20 de minute nimic ca si inainte in 5/12/2014 am cumparat un tel cadou sotiei undeva la 200 ron acu vroiam sa cumpar un tel pentru mine undeva la 650 ron plus folii si huse dar nimik dupa 20 de min nebagat in seama plec bolborosind nui nimic sint magazine care asteapta cumparatori si au o servire ireprosabila nu mai cumpar un ac de la DOMO daca citeste cineva comentariile astea se poate verifica pe camere timpul asteptat la stand vai de ei needucati si fara cei 7 ani de acasa au un obraz ca le crapa..

  9. Am cumparat online un telefon Samsung Note 3 (n 9005) in ziua de 27.11.2014 la promotie. Pe 28.11.2014 am primit coletul. Acesta a fost trimis de catre magazinul “DOMO RETAIL S.A. GALATI”, STR.DOMNEASCA NR.24-COMPLEX WINMARKT.Cutia telefonului era desigilata, fara certificat de garantie in original de la Samsung,iar factura fiscala si bonul fiscal nu sunt stampilate de catre magazin.Am luat legatura telefonica cu magazinul din Galati, comunic cele constatate, iar sefa de magazin imi spune ca fiecare produs impachetat primit in magazin se verifica prin desfacerea pachetului,desigilarea acestuia si verificare bucata cu bucata.Despre garantie sefa imi spune ca daca produsul se defecteaza il predau la primul magazin Domo din localitatea mea, iar reparatia este executata pe responsabilitatea lui Domo si nu este necesar cartea originala de garantie Samsung.Mentionez ca toata documentatia gasita in cutia telefonului este scrisa in limba Ceha-Slovaca-Poloneza nu stiu exact, inclusiv meniul de deschidere al telefonului.Telefonul este model sim European.
    INTREBARE pentru DOMO .E CORECT ASA?. Ce propuneti?

  10. Am comandat acum o saptamana un robot de bucatarie,scria mare si clar “IN STOC” livrare “1-2 zile lucratoare” Am primit un e-mail de confirmare si erau precizate aceleasi lucruri.Am asteptat 3 zile,apoi am incercat sa ii sun si desi au 4-5 numere de telefon nu am reusit…abia dupa 2 zile de incercari am reusit sa dau de ei.Am cerut informatiile necesare si surpriza: produsul nu este pe stoc,acum se verifica la furnizor daca il mai au si daca il vor mai avea.Nu mi-a venit sa cred cat de neseriosi sunt.Cum sa pui la misto ca ai un produs pe stoc cand tu nici macar nu stii daca il mai are furnizorul?
    Le-am trimis e-mailuri la toate adresele lor…acum se fac 4 zile de la primul e-mail trimis si inca nu am un raspuns.
    Cred ca au bagat acel produs la reducere ca sa nu il comandat in alta parte,cumva sa isi piarda ceilalti din clienti.L-am cumparat in perioada reducerilor si as fi putut sa il iau de pe alt site….acum o sa raman un pom!
    Rusine Domo online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. AM UITAT SA VA SPUN GALATENI DE MAGAZINUL DOMO DE LA SUBSOLULMAGAZINULUI WINMARK ESTE VORBA, SEFA DEMA GAZIN O CATA, UN BULANGIU CARE SE DADEA AJUTOR DAR CRED CA O AJUTA PE SEFA ALTFEL A SARIT SI EL DAR LA BATAIE, SEFA MAGAZINULUI VORBESTE CA PITIPOANCA, GALATENI EVITATI DOMO SI MAI ALES DE LA SUBSOLUL WINMART, O FIRMA CU NISTE OAMENI DE CACAT

  12. fratilor fugiti de DOMO cind auziti cit puteti, sunt niste tepuitori, vand produse la promotie cu citeva milioane mai scump decit in alte magazine
    . fac cadouri ca sa te pacaleasca si nu se potrivesc
    , angajatii sunt niste mirlani, nu stiu sa vorbeasca, sunt nesimtiti sar la bataie, te jignesc
    intr un cuvant FUGITI BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

  13. DOMO e cel mai NESERIOS magazin.Nu il recomand nimanui!!!

  14. Multumesc tare mult pt sfaturile ce le-am primit in magazin legate de un Nescafe Dolce Gusto pe care l-am achizitionat de la dumnevoastra si mai ales pt faptul ca m-ati lasat sa cumpar pastile pt un alt aparat moment in care dumneavoastra m-ati ajutat la achizitie…a si sa nu uit ceea ce aveti de vanzare la set Tassimo 2 seturi de cafea + cana ( cana e defecta )…deci e ca si cum ti s-ar recomanda un tip de masina iar optional roti de bicicleta si alea defecte…respect DOMO

  15. am cumparat in data de 14.04.2014 din magazinul Domo IRIS TITAN BUCURESTI o masina de spalat marca DAEWOO,seria DWD-MH1211, in baza facturii nr.Seria CVTM nr.3054850.Adusa acasa i-am facut proba cum mi s-a spus si cum scrie la carte,goala.Am constatat ca durata programului a fost foarte mare iar temperatura nu a fost cea corespunzatore.In manualul masinii cotton 60 grade si 85 minute.Si goala si cu rufe masina functioneaza timp de 3ore,iar temperatura este de aproximativ 40 grade.Am mers la magazin si am vorbit cu reprezentantul raionului.Acesta m-a indrumat sa apelez serviciul sertvice,ceea ce am facut pe loc.Dupa o scurta examinare bazata pe “cred ca este”sau”ar putea sa fie”si” este gresita traducerea”,reprezentantul service-ului a constatat un contact imperfect.A plecat si a lasat masina in proba urmand sa revenim cu un telefon.Masina s-a comportat ca la inceput, nimic schimbat.Masina a fost mai mult probata(energie si apa consumate).O alta recomandare a reprezentantului service a fost sa avem rabdare cu masina si ne mai auzim la telefon.Pe data de 22.04.2014 dimineata,reprezentantul service-ului a sunat spunandu-mi ca masina nu este defecta,dupa ce s-a “documentat”.Subliniez ca masina spala doar la temperatura de aprox.40 grade intr-un timp de 3ore jumatate.Eu am facut plata pentru o masina noua si nu una de mana a doua la care nici servce-ul nu este calificat si profesionist.Va rog sa fiti de acord pentru ca sa suport o diferenta de valoare pentru a schimba masina.Sper ca problema sa fie solutionata in mod favorabil.

  16. Badulescu Daniela

    Buna ziua Domo,

    Atat de mult imi doream sa evit acest e-mail,dar din pacate trebuie sa va cer ajutorul mai ales k sunteti preferatii mei,drept dovada aveti casa mea cea noua utilata cu toata aparatura din magazinele voastre.
    Problema:aparat foto,marca Fuji,cumparat de aprox,3 saptamani la promotie(era ultimul in vitrina si era la jum d pret)care nu functioneaza bine in sensul k acumulatorul sta mereu p rosu.de cand l-am cumparat folosesc tot telefonul pt fotografii!Am fost in magazinul nostru din Buzau,de unde l-am achizitionat pt a-l schimba,eventual sa mai adaug orice suma de bani sa obtin altul care sa imi fie cu folos,dar dansii m-au refuzat,spunandu-mi ca nu e posibil sa mi-l inlocuiasca.Am considerat ca nu e in regula sa merg de prima data la OPC sau la celelalte institutii competente pt rezolvarea problemei mele,de aceea cu respect apelez acum la Dvs pt ajutor.Multumesc pt ascultare, asteptand raspuns.

    Respect,Daniela Badulescu.

  17. Am cumarat (9,12,2013)de la un magazian DOMO din Turnu Severin str. Horia, nr.5 un televizor PHILLIPS LED cu 1200 lei, dar din prima zi a făcut probleme. La 11 zile m-am dus la magazine să reclam defectiunile şi mi s-a spus: “Acesta vă este norocul !” Am fost trimis la un centru de reparatii, dar eu am mers la OPC după care am dus aparatul la magazin. În mod neoficial mi s-a transmis că voi lua televizorul la 14 zile, pentru că mi-am permis să reclam. Ce să fac domnilor de la DOMO ??????????????? Ce fel de firmă sunteţI???????????????

  18. Pe data de 24 noiembrie 2013 am comandat si eu online un expresor bosch,am primit confirmarea pe mail cu msg ca produsul va fi livrat 1-2 zile…..am incercat sa sun la toate nr de telefon pe care le-am gasit pe site-ul domo dar nimic….intra un robot si stai si ast si nimic..nr alea care cica ar fi sa dai si comanda etc etc sunt puse la vrajeala k p unele nici nu suna ..au trecut 4 zile d atunci si nici macar un telefon nu au dat sa spuna cand va sosi produsul…..va rog sa ma contactati in cel mai scurt timp posibil ca asta e bataie de joc,,,,altfel renunt la produs

    • Acelasi lucru am patit si eu…au stoc pe data de 25.11 ,comand , primesc mail si mesaj de confirmare , sun dupa o saptamana…pe 04.12 o sa se livreze…nu se livreaza. Apoi ca pe 06.12…nici acum . Sun si mi se spune ca nu il au pe stoc !!! Ai stoc doua saptamani , spui ca se livreaza, apoi imi spui ca nu mai ai pe stoc !

  19. Domo sunt tepari…. am aflat si eu, incercand sa cumpar o tableta de la ei, online. Mi-au trimis-o nesigilata si defecta, dupa care n-au vrut sa o schimbe sau sa imi dea banii inapoi. Au inceput sa se comporte execrabil ca si cum…..tu esti proasta ? Ti-ai luat teapa, ce vrei acum ? ..cam aia e atitudinea DOMO fata de client. Niste inepti primitivi, fara nici un fel de educatie… vor doar sa iti ia banii. ATAT ! Nu sfatuiesc pe nimeni, niciodata sa cumpere ceva de la DOMO. Toate ofertele lor sunt mincinoase, totul e o mare minciuna.

  20. Buna .Ma numesc Bococi Cosmin .Am o reclamatie .Am cumparat un frigider in rate pe 2 ani si dupa 3 saptamani am achitat tot si am platit 1750 de lei si frigiderul a costat 1100 de lei .Se poate asa ceva ?De atunci nu pot sa dorm .Va rog sa ma contactati la nr de tel: 0751370205. Multumesc!!

  21. ma numesc Vija Delia Maria cu domiciliul in Fagaras si in data de 27.07.2013 am cumparat un frigider Zanusi cu o usa, de la magazinul Domo Fagaras. Mentionez ca as dori sa- l schimb cu unul mai mare cu doua usi, obligandu-ma sa achit contravaloarea aferenta si sa dau frigider vechi la schimb. Va multumesc anticipat!

  22. Astazi , 8 iunie 2013, ora 9.40 a.m, am cumparat din magazinul DOMO Techno Market, Praktiker Strada Locotenent Stancu Ion, Târgoviște o masina de spalat Daewoo, de 1400 ron, care era expusa, pe firma. Am rugat si insistat sa mi se ambaleze masina, deoarece o transportam singura la o distanta de 50 km, iar seful de magazin CANDREA DANIEL mi s-a adresat cu apelativul ’’FLECMATICA’’, deoarece nu inteleg ca nu au ambalaj. Nu pot sa concep atitudinea acestui Domn Sef de magazin Domo in relatia cu clientii. Am vrut sa cer condica de sugestii si reclamatii, dar mi s-a replicat scurt ca nu au asa ceva, de aceea apelez la dumneavoastra pentru a se lua masurile necesare in acest sens. Ca si client Domo m-am simtit jignita de acest individ, pus sa va reprezinte!!!!!
    Doresc sa mi se comunice ce masuri ati luat asupra acestui ’’sef de magazin’’ impertinent si arogant in relatia cu clientii si daca este adevarat, ca in magazinele Domo nu exista condica de sugestii si reclamatii.
    Va multumesc.

  23. Recomand tuturor cetatenilor de drept ai acestui stat si nu numai, sa ocoleasca pe cat posibil magazinele DOMO. Unii dintre oamenii de conducere (ex: directori comerciali, etc.) care lucreaza acolo, pe langa faptul ca sunt incompetenti, te trateaza cu o superioritate nefondata.
    Am mers cu CODUL DE PROCEDURA CIVILA in brate si le-am aratat paragraf cu paragraf fiecare articol care imi da dreptate pe un ton normal, fara sa aduc injurii sau ofense, iar raspunsul directorului comercial la aceste argumente a fost: “CHEMATI PAZA SA IL SCOATA AFARA”, pentru ca cica l-am jicnit. (probabil i-am jicnit inteligenta).
    Vroiam pentru produsul INLOCUIT pe garantie o garantie noua de 2 ani asa cum mi se pare de bun simt si cum si ART16 din legea 449/2003 revizuita in 2008 spune.
    Pana la urma a fost nevoit sa imi dea dreptate si mi-a acordat o noua garantie produsului inlocuit. ROMANIA, TE IUBESC!

  24. in data de 30 .10.2012 am cumparat un produs multifunctional cu fax hp officejet 4500aio cb867a nr . comenzi 516916. si nu functioneaza arata suport blocat.va rog ce sa fac….

  25. azi dimineata mi-am cumparat de a domo din breaza un router wireless tp link si nu este compatibil cu modemul si m-am dus sa il returnez si au zis ca nu se poate .io stiu ca in 30 de zile pot returna produsul .ma gandeam sa apelez la opc ce ziceti?

  26. Am achizitionat de la magazinul DOMO Buzau,o plita electica Samsung.Angajatii DOMO Buzau,au refuzat sa-mi faca proba plitei in magazin,motivand ca nu au cablu. Ajuns acasa cu pliuta,acesteia nu-i functionau decat 2 ochiuri. M-am intors cu produsul in magazin si evident,sefa maazinului,mi-a replicat ca politica firmei nu-i permite returnarea produsului,schimbarea acestuia cu alt produs si m-a pus in situatia neplacuta de a ramane timp de 15 zile,pana fac d-lor verificari,constatari,etc fara plita. Este inadmisibil,ca intro tara europeana sa se intample asa ceva,este inadmisibila atitudinea unui anajat in fata clientului sa se manifeste astfel,este inadmisibil,ca o firma devenita brand,sa trateze clientii astfel. Bataie de joc! Ma voi adresa tuturor organelor competente daca,pana maine,31.08.2012 cel mai tarziu,nu se rezolva situatia mea. Solicit o alta plita din aceeasi gama sau una similara urgent!

  27. Buna ziua. Am facut si eu o comanda online la Domo, un dvd portabil, iar knd a ajuns nu avea toate accesoriile kre erau scrise pe cutie. Knd am sunat la ei, mi s-a spus sa fac reclamatiile necesare si gata, vorbind foarte urat cu mine, de park eu eram de vina. nu o sa mai cumpar niciodata de la ei nimik.

  28. Buns ziua, Am cumparat de la domo un Laptop in luna februarie am dat 2000 ron pe el ,am fost la un service autorizat sa imi instaleze windows toate bune si frumoase . Dupa ceva timp a inceput sa se blocheze am fost cu el la service si au verificat tot merge perfect. Am cautat pe net sa vad ce are si am gasit pe un blog un comentariu si scria ceva de ram am luat surubelnita si am desfacut calculatorul am descoperit ca aveam 2 placute cu ram diferite si frecventa diferita , am fost la DOMO si nu au recunoscut nimic NU CUMPARATI DE LA EI sunt niste hoti. Si ma tot certam cu ei a mai venit o doamna cu o unitate ca nu are componentele care trebuie deci nu sunt primul nici ultimul AVETI MARE GRIJA.

  29. buna ziua! am cumparat de la”domo” o imprimanta epson sx420w ,prin curier mai de mult ,cand vreau sa iau ceva de pe net il printeaza foarte da foarte greu i trebe ore ore sa printeze

  30. Am fost la DOMO tg jiu in incinta kauflandului saptamana trecuta sa ne cumparam un lcd cu card de cumparaturi pe care nu il aveam.O duduie de acolo a zis ca se fac la ei cu actele necesare printre care si adeverinta de salariat dar nu a specificat ca adeverinta tip de la ei.Am luat adeverinta de la servici si cele necesare si ne-am dus sa facem cardul si sa luam lcd-ul.Surpriza cand am ajun duduia de acolo si un angajat care nu prea stiu sa vorbeasca au zis ca trebuie adeverinta tip.Le-am spus ca de ce nu au spus cand am venit cu o saptamana in urma.Duduia a inceput sa tipe la noi cat si angajatii.Bai incompetentilor care nu stiti sa vorbiti asa va atrageti clientii.Sefilor luati masuri astia o sa va duca la faliment.In final am fost la altex si am luat lcd-ul de acolo care personalul stie sa explice si sa aiba rabdare cu clientii.Nu o sa mai cumpar niciodata de la DOMO si nu o sa recomand pe nimeni sa mai cumpere de acolo.

  31. am cumparat de la domo slatina incinta kaufland o masina de spalat care cu 2 saptamani inainte sa expire garantia s-a stricat. am facut sesizare au venit s-au uitat si au plecat. au trecut 2 luni de atunci si n-a mai zis nimeni nimic
    va rog sa luati masuti ptr imbunatatirea serviciilor.

    subscriu, domo e cea mai neserioasa firma. astept raspuns

  32. Buna ziua,la data de 25.10.2011 am achizitiona o combina frigorifica marca ZANUSSI ZBR836MW si o masina de spalat marca ZANUSSI ZWG1120M cu credit B.R.D. cu produse la schimb. Am montat combina frigorifica si nu pote fimontata masina de spalat deoarece latimea ambelor produse este mai mare decat a celor care le-am dat la schimb si spatiul aferent se afla pe un hol intre 2 pereti,spatiul fiind limitat. Mentionez ca am fost la magazin si am solicitat schimbarea produsului si nu am gasit intelegere,masina ds spalat nu trebuie sa depaseasca latimea de 55cm. VA ROG SA MA INTELEGETI SA-MI SCHIMBATI PRODUSUL CU UN ALTUL SA SE INCADREZE (daewo nano silver sau alta masina de spalat care sa nu depaseasca latimea de 55cm.) VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE,O ZI BUNA!

  33. se pare ca, mai tot ce cumparati de la domo, nu merge.
    ca de altfel, mai nimic din tara aia!!
    nu stiu cum mai rezistati cu asa servicii de proasta calitate.
    romanilor, faceti ceva odata!!! daca nu, plecati in alte tari unde “clientul nostru, stapanul nostru”!!!
    oricum, va doresc numai bine si sa scapam de tzeparii astia nesimtiti!

    • Perfect adevarat comentariul.
      Mi-am luat si eu o teapa de zile mai cu ei. Am cumarat un ac samsung iar dupa 2 saptamani de la instalare s-a dovedit ca are un defect/viciu ascuns de fabriactie. Cei de la Domo nu au vrut sa-mi schimpe produsul ci doar sa il relare. Am refuzat categoric acest lucru motivand ca daca vroiam un aparat second hand nu il cumparam la pretul de lista ca fiind unul nou. Am facut sesizare la OPC si astept raspuns. Oricum sunt niste tepari. Nu mai calc la ei in magazin nici daca se da ceva gratis!

  34. Buna ziua!

    Au reusit cei de la Domo Gala’i sa ma fericeasca si pe mine. vezi aici

  35. Din pacate as fi vrut sa citesc posturile astea intainte de a cumpara de la DOMO :).
    Si eu am lust un laptop de la Domo din polus center. L-am dus acasa si am inceput sa vad ecrane albastre. In ziua urmatoare l-am dus inapoi dar nu vor sa-mi dea banii inapoi. Trebuie prima data trimis in service. Astept sa vad ce se intampla … Oricum e ultima data cand cumpar ceva de acolo. Nu inteleg cum unii de aici au patit ceva cu domo si pe urma au cumparat din nou de la ei…

  36. sunt tare curioasa, daca citeste cineva, din partea magazinului, si daca se intampla ceva?!!ce spune-ti??

    • de citit citesc ei, dar de intamplat nu se intampla nimic. pe de alta parte daca cineva avea de gand sa devina client Domo poate se mai gandeste dupa ce citeste.

  37. da, ce s-a m-ai spun..si eu, am fost azi pt a cumpara un aragaz, de la “faimosul” DOMO-sos.Vergului, nr.18, Bucuresti- si am fost socata ca nu au avut cu ce sa mi-l impacheteze (ca am vrut sa il iau pe loc) bineinteles- cica transport gratuit, dar ti-l ofera cand au ei chef, adica peste 3-4 zile, si dna Repr.de Magazin o incompetenta si o TUPEISTA…cum cer asa ceva??..INADMISIBIL …pacat ca in tara noastra nu putem sa fim OAMENI si sa vorbim frumos..mi-as dori sa fie data afara!!!!

  38. AM CUMPARAT DE LA DOMO SLATINA INCINTA KAUFLAND UN APARAT FOTO FUJIFILM S3200 LA “PROMOTIE” CU HUSA ,ACUMULATORII INCARACATOR SI APARAT ,VANZATORU SPUNE CA EXISTA DOUA PRODUSE PE STOC COMPLETE DAR IN REALITATE FARA HUSA ASTA E JAPK PE FATA DECI CONCLUZIA DOMO E ……………:)) DECI PENTRU CE E PROMOTIA? SA VINZI UN PRODUS? SA SACPI DE EL? CUM MULTUMESTI CLIENTUL ,SUB CE FORMA? MI SE PARE AIUREA! VANZATORII SUNT” V A R Z A ” NU STIAU SA FACA PROBA LA APARAT DAR SA MAI DEA DETALII DESPRE PRODUS. ASTEPT UN RASPUNS DE LA CONDUCEREA DOMO PE E-MAIL gabysor_20@yahoo.com

  39. ba astia de la domo chiar fac misto de toti clienti mai ales oferta cu 100 poze e teapa fratilor

  40. da asha e” domo cel mai neserios magazin”
    Am cumparat un lcd dimineatza .shi seara nu a mai avut imagine.Am crezut ca nu e nici o problema ,ca o sa mil schimbe deoarece nu trecuse nici 12 ore de la cumparare.Surpriza’DOMO nu schimba nimic.Trebuie dus la servis iar acolo alta surpriza,dureaza cel putzin 10 zile pana ajunge piesa.Iam rugat sa-mi dea o hartie ca nu sa stricat din vina mea iar ei miau spus ca nu pot deoarece se poate repara(hartie,negatzie se da doar cand nu se mai poate repara).Am fost shi la opc iar cei de acolo miau zis ca nu pot face nimica deoarece nu mai e valabila legea care ii obliga pe comerciantzi sa-tzi schimbe produsul daca se strica in 48 de ore.Doar hipermarketurile mai dau 24 sau 48 de ore,dar nu e lege ci politica firmei.Legea a fost schimata de mai multe ori iar acum sa facut in favoarea magazinului shi nu a cumparatorului.Asha miau zis cei de la opc Arad. Daca vretzi sa nu avetzi norocul asta (aici nui vina magazinului ca produsu sa stricat)cumparatzi din alt magazin unde se da cele 24-48 de ore pt shimbarea produsului. Altfel o sa va pierdetzi ziua ca mine umbland de colo colo shi tot la servis o sa ajungetzi cu el. thumbdown.gif thumbdown.gif thumbdown.gif

  41. Unu pacalit de DOMO

    Decat sa cumparati de la d~o~m~o,mai bine luati ceva din TALCIOC,TARG-OBOR,TARABA ca va asigur ca nu-i nici o diferenta,garantat de patitul adica eu.

  42. Unu pacalit de DOMO

    Atentie la de rable zis domo,pe mine m-au {intepat}cu o masina de spalat,am cumparat-o cu banu jos,mi-am adus-o singur acasa si surpriza nu primeste apa,am sunat la ei si m-au indrumat sa sun la garantie,am sunat a venit unu si cik e placa dusa mai sa fie.Bineinteles ca am refuzat reperatia,am cerut alta sau banii si nici vorba dragilor nu mai scoateti nimic de la japitele astea,o s-o repare ala de noua asa inainte sa spal ceva cu ea,sa vad ce pot face ca nu as vrea sa ramana asa,poate-mi dati voi un sfat.Traim in RROMANICA si de aceea,eu dc. le bagam o bancnota falsa cand am achitat ma lega nenea militianu,ei ca inteapa lumea cu obiecte scumpe nefunctionale,stricate bune de casat la Remat isi vad linistiti de treaba..halal,legea e contra consumatorului nu-l ajuta cu nimic,favorizeaza teparii,huuuuaaa!!!!

  43. A …si o completare in cazul multifunctionalei Lexmark, pe langa benzina consumata Medias – Sibiu, timp pierdut, nervi si stres (cand a telefonat la firma de service i-au zis ca nu mai au ce sa-i faca multifunctionalei si daca nu vine dupa ea o arunca in strada) a mai cumparat si un set de cartuse noi (“cauza fiind cartusele incluse”) la recomandarea specialistilor de taraba din cadrul magazinului DOMO. In total cheltuielile au trecut peste 1000 de lei (inclusiv pretul multifunctionalei) ca in final sa ramana cu buza umflata.

  44. Eu am cumparat o camera foto Nikon L110 vineri 02.07.2010 de la magazinul DOMO din Medias (Mag. Transilvania) de care nu sunt multumit datorita calitatii pozelor avand in vedere pretul platit de 998 lei. Luni 05.07.2010 m-am intors la magazin ca sa o returnez sau sa o schimb pe o alta camera mai scumpa platind desigur diferenta. Desigur au refuzat sa faca acest lucru oricat de mult am insistat dar la modul civilizat incercand sa le explic nemultumirea mea. Cand le-am zis ca unele magazine accepta returnarea produselor si am reusit sa returnez unele produse unul dintre angajati (un tip mai in varsta, cred ca e sef ) mi-a zis urmatoarele “cred ca v-ati facut un obicei in a returna produsele” avand in veder faptul ca nu am returnat nici un produs cumparat de la ei si mai ales ca am cumparat produse destul de scumpe. Apoi l-am intrebat daca in cazul comenzilor on-line se poate returna, mi-a zis ca nu se poate deoarece, oricum trebuia sa trec pe la magazin sa ma interesez, daca cititi regulamentul de pe pagina domo.ro (link-ul e scris jos foarte mic) o sa constatati ca orice produs comandat online ridicat din magazin nu se poate returna, practic se incalca OUG 130/2000. Am facut reclamatie la adresa lor reclamatii@domo.ro si mi-au trantit in fata regulamentul lor si legile in vigoare. Pur si simplu te scuipa in ochi dupa ce ai cumparat ceva. Si desigur cum eu nu am fost singurul tepuit, in aceelasi magazin (DOMO Medias) o cunostinta a cumparat cu ceva timp in urma o multifunctionala Lexmark destul de scumpa peste 700 lei care era defecta. Au trimis-o in service la o firma in Sibiu care nu a reusit sa o repare, transportul asigurat de client, a facut 2-3 drumuri, au solicitat schimbarea multifunctionalei cu alta buna, nimic. A apelat la OPC si cei de acolo au zis ca nu pot face nimic pana cand firma de service nu trimite o negatie magazinului DOMO prin care sa dovedesca defectul ireparabil. Firma de service au refuzat acest lucru pe motiv ca le-ar afecta contractul cu DOMO. In urma acestui conflict de interese clientul e o victima sigura chiar daca legea e de partea lui. Pana la urma nu a rezolvat nimic si in ziua de azi are imprimanta in cutia ei, depozitata in pod.
    Am un singur mesaj pentru DOMO:RUSINICA, RUSINICA RUSINICA pentru modul in care isi trateaza clientii. De acum nu o sa mai cumpar nimic, niciodata de la ei indiferent de ofertele lor, chiar regret ca am cumparat de la ei pana acum deoarece nu merita. O astfel de firma merita sa intre in faliment si putem contribui cati mai multi prin informare publica.
    NU CUMPARATI DE LA DOMO! (si de la alte firme care au aceeasi politica)

  45. cea mai mare bataie de joc este la domo bucuresti 126 am asistat la o discutie angajat sef de magazin credetima asa ceva nu am vazut sefa de magazin bestelea un angalat de mama focului nici daca era sclav nu se comporta in asa hal citez mai boule mai prostule asa se aseza ambalajul oare asa trebuie sa se comporte un sef de magazin :)))

  46. Ei bine si eu sunt un client ” fericit” de Domo.
    Am cumparat de la ei un mouse optic logitech mx works anywhere(numai unde vreau io adica pe padul meu nu) si dupa 100 de incercari acasa sa il fac sa mearga fara sa sara pointerul din colt in colt ca un soarece beat, m-am decis sa-l returnez si sa il schimb cu un produs care chiar face ceea ce scrie in specificatii. Cum nu am putut sa ma duc personal am trimis-o pe sotie cu mouseul si bonul fiscal sa il returneze.
    Acolo aflam ca Domo nu primeste produse, proaste, bune, tepe nu conteaza ai cumparat al tau e. Cu o nesimtire de vanzatoare de taraba tovarasa directoare de vanzari a magazinului a sustinut clar ca nu se returneaza nimic.
    Dupa studii pe net am trimis mail la reclamatii@domo.ro si anpc. Vine raspunsul prompt de la domo ca legea care ii obliga pe ei sa primeasca produsele inapoi se aplica numai daca cumperi “la distanta”. Apoi vine si un telefon de la o duduie care incearca sa ne lamureasca cum ca produsul cumparat = clientul fericit (tepuit) si chiar daca i-am spus ca facem reclamatie la anpc raspunsul a fost foarte politicos : ” N-aveti decat!” si pam telefonul inchis . Am reclamat la anpc .. acum astepam sa vedem daca e vre-o sansa.
    Bine naibii ca nu am cumparat ceva mai scump.
    Oricum ce am vrut sa subliniez este nesimtirea si bataia de joc din firma romaneasca Domo. Nu recomand.

  47. Eu nu stiu sa existe asa o lege. Chiar nu cred ca ai cu ce sa le dai in cap. Daca ai fi cumparat-o de pe net (vanzare la distanta) puteai sa o returnezi in 10 zile. Ba unele magazine iti permit sa returnezi produsul in 30 de zile. Asa ca treci in era digitala si comanda pe net. Chiar ai unele avantaje.
    In alta ordine de idei, sunt obligati sa-ti repare produsul in 15 zile calendaristice (prin lege). Daca nu fac asta poti sa le ceri inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii achitate. Pentru mai multe informatii da un search pe google : “legea 449/2003”.

  48. Miercuri seara am cumparat o camera video de la DOMO in jur de ora 8, am ajuns acasa am inceput sa o testez( cum o duce cu zoom-ul calitatea menu si tot felu’) iar dupa aproximativ juma de ora ecranul s-a facut gri, camera functionand insa fara display nu prea puteam face nimic..
    Ziua urmatoare m-am dus inapoi la magazinul de unde am cumparat-o zicandu-i vanzatorului de problema si mi-a spus sa ma duc la sediul JVC( firma camerei achizitionate) pentru a imi efectua reparatia gratuit.
    Cei de la JVC mi-au spus ca am dreptul sa am camera inlocuita in 48 de ore de la achizitionare.
    Cand m-am intors la DOMO au spus ca nu au voie sa imi inlcuiasca camera (o vai doamne ca siiguuuri si-ar pierde slujba) fara o adeverinta de la JVC cum ca obiectul(ca sa nu fac cacofonie ) este defect chiar daca aveau camera in fata si era clar ca nu functioneaza si ca o sa o trmita inapoi la jvc cu curierul pentru a lua adeverinta necesara.

    Vineri trebuia sa ajunga camera la jvc sa primesc adeverinta , insa nu a ajuns(vanzatorii mintindu-ma ca a ajuns) iar in weekend curierul nu lucra.
    Acum cei de la jvc au depistat problema si in loc sa ceara sa imi inlocuiasca camera doresc sa comande piesa care trebuie inlocuita din Marea Britanie trebuind sa astept inca o luna aproximativ.

    Doresc sa stiu daca exista o lege conform vanzatorii trebuie sa imi inlocuiasca obiectul defect in 24 de ore (atasati un link sa le dau cu el in cap )

    p.s
    camera a fost achizitionata pe firma asa ca protectia consumatorlui nu se baga

  49. Sunt niste nesimtiti.
    Am luat pentru cineva un sistem 5.1 la 100 de lei, incredibil de mic. Mi-au facut proba si i-am intrebat de garantie, pe un ton dezgustat mi-a raspuns: “Pentru asta mai vrei si garantie?” Am intebat si la casa, si mi-au zis ca daca se strica in 48 de ore sa il returnez, daca se strica mai tarziu, norocul meu.

  50. mi-am achizitionat un mouse wireless logitech de la domo. dupa numai o saptamana s-a stricat. m-am dus cu el la domo si baiatu de acolo cica trebuie sa merg eu (nu ei, eu) la o firma de curierat sa-l trimit la service ) pur si simplu nu-mi venea sa cred ca eu sunt acela care trebuie sa mearga la service. i-am zis ca vreau sa vorbesc cu seful lui, am vorbit si pana la urma l-au trimis ei. dupa o saptamana primesc mouseul, iar dupa 2 zile se strica iar. acum ce fac? il duc iar la reparat sa mai astept inca o saptamana sa-l repare iar apoi dupa 2 zile sa se strice iar si tot asa? nu era normal sa-mi dea alt mouse? sa merg la opc?

  51. am fost azi sa platesc o rata la Domo din Iasi, Moldova Mall si a durat mai mult decat la orice funtionar birocrat din tara asta. ma trimiteau de la unu la altu cu tot felu de hartii de confirmari peste confirmari, umblam prin magazin ca mingea de pingpong. in alta ordine de ideii la Domo nu verifica nimeni angajatii? Era o coarda la un birou acolo de iti era si jena sa te uiti la ea: cu fusta deasupra inceputului bucilor cu piercing in nas facut recent sau infectat ca avea un nanau rosu si umflat in dreptul cercelului… era o diva ce mai

  52. eu zic ca la Domo e ca la loterie. Nu stii cand ai noroc. Odata am comandat online si am asteptat pana mi-o crescut barba sa vina produsul si tot nu o aparut, altadata am comandat si a venit in 2 zile. Ma gandesc ca din cauza ca a doua oara a fost suma mult mai mare sa se fi miscat mai cu talent… Nu stiu. Momentan is ultimii in lista de optiuni cand vine vorba de comenzi online. Doar sa nu gasesc nicaieri sau sa fie mega oferta la Domo ca sa mai comand la ei.

  53. le dau eu o bila alba la DOMO,
    am facut comanda pe site si in 2 zile a venit produsul la magazinul pe care l-am specificat.
    de data asta le-a iesit

  54. Am facut o comanda online la domo pt un tel nokia 5200 si au trecut deja 7 zile de cand am facut comnada si nimiv.Am fost contactata dela bucuresti prin care mis-a confirmat comanda si nimic,am cerut k telefonul sa fie adus la mag domo din winmarkt{fostul central}din vaslui dar nimic cei de la domo din vaslui nu au dat nici un semn de viata.Am sunat la magazin si mi-a fost dat seful de magazin{s-a recomandat manea sau mania bogdan}si mi-a spus ca el habar nu are de aceasta comanda.:-?

  55. Hahaha deci nu sunt singurul, si eu i-am injurat mereu si vad ca nu ma invat minte!!! am comandat pentru a 3-a oara ceva pe net de la domo, prima data am comandat un frigider care nu era la super oferta(deci nu foarte cautat), a durat comanda de 2 ori mai mult decat ce scria pe site, dupa multe e-mailuri si telefoane si bla bla-uri am primit frigiderul ok, a 2-a oara am comandat un gratar electric, asta a venit in timp dar fara certificat de garantie, acum am comandat o navigatie cu detector radar(super pret), baiatul din domo a luat produsele si mi le-a dus direct la casa , sa le platesc, fara sa le verific, fara sa imi arate cum functioneaza, lucru care mi s-a parut foarte dubios, asa ca am verificat produsele si surpriza detectorul nu avea cablu de alimentare, totul ok, am discutat cu respectivul si i-am zis ca platesc produsul in totalitate, iau doar navigatia si ma intorc dupa detector cand ma suna ei, nu a fost de acord si ridicand tonul mi-a zis ca el nu are nicio treaba si sa revin a 2-a zi poate ajunge si cablul, daca nu el trimite inapoi produsul si nu-l intreseaza… end.

  56. Ohoo pai sa va spun eu aventura mea la domo.ro , o aventura care dupa muuuult timp de asteptat ca un prost , mintit si prostit s-a terminat cu bine datorita celor de la anpc net ( cei mai promti si seriosi, apelati la ei oricand aveti astfel de probleme!)
    Am facut o comanda pt un lcd 32lg3000( am ales plata intr-un magazin domo) in preajma revelionului la pretul bomba de 1400 ron … am asteptat vreo luna jumatate in care am trimsi foarte multe mailuri si efectuat apeluri , in care am fost asigurat ca produsul va veni ”odata si odata” cu pretul din comanda!
    Termenul de asteptat a ajuns la aproape 2 luni dupa care i-am sunat si o doamna de acolo im-a spus ca vor veni la inceputul lunii viitoare ,deci inca 2 saptamani de asteptat , bun zic eu , daca tot am asteptat atat, hai sa mai rabd putin…
    Trec si aceste 2 saptamani timp dupa care ii sun si le cer explicatii, si supriza: ”ne pare rau dar din pacate produsul comandat de dvs nu se mai afla pe stoc la furnizor fapt pt care nu va mai putem onora comanda …” oau .. le-am zis ca fac misto de mine , adica am asteptat ca un tampit atata timp doar ca sa imi spuna ei ca nu imi pot onora comanda …… mailuri peste mailuri la reclamatii domo.ro , din pacate nu am primit niciun raspuns!
    M-am resemnat si am zis sa ii dau drq cu tot cu televizor si sa il achizitionez dintr-un magazin real….
    Dupa vreo saptamana si ceva , s-a reinoit oferta celor de la domo , care spre surprinderea mea era si lcd-ul comandat de mn si care nu mai era in stocul furnizorilor precum celor de la domo.ro!

    Ajung acasa si ii sun iar, le spun despre ce este vorba si ma iau cu abureala ca defapt el nu exista in niciun magazin, eu ii zontrazic dupa care sunt rugat sa inchid pt a verifica si ei apoi ma suna un preten care imi confirma ce vazusem si eu , dar imi atrage atentia ca nu voi putea primi tv la pretul din comanda! Nemultumit i-am atras atentia ca am asteptat mai mult de 2 luni degeaba in care mi s-a confirmat prin mail si telefonic ca atunci cand vor primi stoc mi-l vor livra la pretul din comanda!
    Mi-a explicat ca nu are nicio vina , el fiind doar o interfata care executa comenzi si m-a rugat sa fac reclamatie la departamentul lor propriu ( oau ce interesant sa ii reclam si sa imi raspunda tot un mucea ca asta care sa imi zica , ca isi cer scuze …bla ..bla nu am nevoie de asa ceva ).

    Pretul tv-ului in magazin era acum 1700 ron deci cu 300 ron mai mult, dar pt a nu ramane pe dinafara am zis sa cumpar tv-ul din magazin si sa termin balciul!

    Inainte de achizitionarea tv-ului am facut o plangere la anpcnet in care am relatat toata aventura mea cu cei de la domo.ro, si am atasat toate convorbirile telefonice si mailurile doveditoare la ceea ce am sustinut si cerut!

    Si vineri 6 martie dupa o luna de la depunerea plangerii m-au contactat cei de la domo.ro si m-au informat ca tv-ul meu este disponibil pt livrare la pretul din comanda… Le-am trimis inapoi un mail in care le-am spus ca eu am cumparat produsul comandat din magazinul lor, si pe numele din comanda(adica numele meu )…+plus multe alte urari de bine si felicitari pt profesionalismul de care au dat dovada!
    Am primit raspuns inapoi seara ca imi vor fii restituiti banii platiti in plus!

    Astazi ma suna managera de la tg-jiu care era cam neinformata si nu intelegea de ce wink.gif))))))), ca ei nu i se parea legal.. dar eu i-am zis ca e totul legal si cei de la domo.ro nu au dat aceasta hotarare dintr-un gest civic ci pt ca au fost obligati!!! … a ramas paf doamna…
    Dupa aia ma suna si o tipa de la Tg-Secuiesc(acolo e centru domo) care isi cere miii de scuze si ii pare rau pt situatia creata !

    In final mi-am primit suma platita in plus ,dar aceasta nu acopera timpul pierdut si toata situatia creata !

    Concluzie domo.ro cel mai neserios magazin online, nu apelati la acesta , si eu inainte sa cumpar am vazut pe net numai pareri proaste dar ca un ”bleg” nu le-am luat in seama !
    Apelati insa la anpcnet pt orice fel de problema aparuta cu orice comerciant neserios , spre surprinderea mea si-au facut treaba si merita laudati!

  57. Am decis sa deschid discutia despre tzepele date de magazinele online. La inceput a fost EMag, acum si-a mai revenit… A urmat Flamingo cu tepe la greu, acum m-am ars cu DOMO. O mare flescaiala demna de tot dispretul din lume. Sila, scarba si alte de-astea. Incepe o f scurta poveste: comand pe domo online 3 produse.. Un ventilator cu picior, ca de’ , caldura mare de tot, gandindu-ma sa le fac o bucurie parintilor mei… Pe langa asta, o masina electrica de tocat carne si un mixer. Platesc cu card vreo 2bulioane 2sute si cica in 2-5 zile urma sa vina comanda acasa la parinti. Si trec zilele.. 2…5…10 si uitai de chestie. Imi aduc aminte si sun la parinti. Stupoare! Nimic, nici un colet prin curier. Sun la numarul de pe domo si imi spuna una cu glas de prostituata ..ma rog, hotline ceva… ca nu poate sa imi ofere satisfactia de a-mi raspunde.. si sa sun la alt numar.. normal, taxabil. Cica: “noi nu avem dreptul de a vedea comenzile achitate cu card”. Raman masca… Sun totusi la zapp-ul cu pricina, ma rupe de bani, normal ca orange are grija de asta, si raspunde alta cucoana, parca din fundul fantanii, abia o aud: “da, spuneti”. Ii povestesc, verifica si incep scuzele.. ca se vedeti ca trebuie sa verific, va sun eu in 10 minute. Inchid cu scarba imensa telefonu’ si astept. Si astept. Si astept. Si sun eu dupa o ora. Nu raspunde nimeni. Dupa 2 nimeni…..si tot asa pana imi vine sa vars si ma opresc. Stateam si fumam si ma gandeam ca boul de ce m-am nascut in Romania? A 2-a zi sun al Opc.. care ma plimba de colo colo. BUcurestiul zice ca nu e el competent.. sa sun la mine la Piatra Neamt. Piatra zice ca la Harghita, la Tg.Secuiesc ca acolo e sediul. Neobservand cata cultura are ala de a spus tampenia asta, sun la Harghita dar inainte de a raspunde ma prind ca e vorba de Covasna nu Harghita. Tg Secuiesc acolo e. Ma rog, lasam geografia asta naspa la o parte si povestesc. Sun la Tg Secuiesc, la OPC. A uitasem. Am sunat la Domo Bucuresti si mi-a zis o gagica – asistenta de manager ca ma ajuta ea, ca e secretara directorului magului online domo. Cacat. Nimic. A rezolvat un rahat. In total de pe 2 iunie pana azi, s-a rezolvat asa: au ajuns 2 produse si un ventilator spart. M-a pus unu de la domo sa sun la curierat, ca e vina lor si tot asa. Frateeeeee!

    Concluzia mea? Comandati cu incredere deplina la Domo si luati o teapa de zile mari. Traim in Romania si asta ne suge de speranta, ‘tu-i mama lui de comert online.
    Ce parere aveti? Nice nu

  58. Acum 3 saptamani am comandat o memorie de la DOMO !

    Am sunat dupa 1 saptamana,si mi s-a confirmat comanda .

    M-am dus la DOMO,si surpriza mare,nimeni nu stia nimic si nu mai recunostea nimic,desi numarul de tel.era al magazinului !

    Am trecut cu vederea,ca poate a fost greseala,am venit peste 2 sapt,chemat repede,ca a venit comanda !!!

    O surpriza si mai mare a apraut : pretul produsului respectiv crescuse brusc de 2 ori !!!

    Am cerut explicatii,cum eu comand pe Internet,mi se confirma si apoi dupa n telefoane,batai de cap,etc, pretul se schimba brusc, si plec inca o data tratat ca un nimeni !!!

    daca cumparam online,ce facea ? imi mai cerea bani !!!!

    De aceea declar magazinul DOMO cel mai neserios magazin din Bucuresti !!!

    • Am cumparat online un expresso cafea PHILIPS, m-am bucurat ca l-am gasit la oferta, dar m-am pacalit. Dupa ce l-am pus in functiune am observat capierde apa dupa care am vazut ca vasul de apa e crapat jos si curge apa.Am dat o caruta de bani pe un lucru defect. RUSINE DOMO, ASTA SE CHEAMA INSELACIUNE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*