Reclamatie VODAFONE

Pe data de 23.01.2009 am trimis catre Vodafone un mesaj pentru rezilierea contractului aferent numarului de telefon 0727.706560, mesaj ce poate fi vazut mai jos. Am cerut acelasi lucru sunand la numarul de telefon dedicat *222. Asa cum se poate vedea mai jos, mi s-a comunicat faptul ca cererea a fost solutionata, urmand ca respectivul contract, aferent numarului de telefon 0727.706560 sa fie reziliat incepand cu data de 13.02.2009.

Pe data de 13.02.2009 surpriza… Numarul de telefon 0727.706560 era inca functional. In schimb, “DIN GRESEALA” a fost reziliat un alt numar de telefon al carui titular sunt si pe care as fi vrut sa-l pastrez in continuare: 0723.324407.

In consecinta, in seara zilei de 13.02.09 in jurul orei 18:20 am apelat serviciul clienti Vodafone si am reusit sa discut sa cu Dl Adrian Cristea, reprezentant Customer Service Vodafone. Mi-a comunicat faptul ca “s-a gresit” si ca situatia se poate rezolva, spunandu-mi ca greseala apartine Dlui Valentin Oprina, reprezentant Customer Service Vodafone care, din greseala, a reziliat un alt numar de telefon, pe cel care nu trebuia. De asemenea, la cererea mea, mi s-a spus ca voi fi contactat de Dl Oprina in cel mai scurt timp.

Cum greseala mi se pare impardonabila am cerut rezilierea numarului 0727706560 si am cerut un e-mail prin care sa mi se confirme acest lucru. Dl Adrian Cristea m-a asigurat ca voi primi un astfel de e-mail si ca voi fi contactat de Dl Valentin Oprina, autorul tampeniei.

Cum dupa aproximativ 2 ore numarul de telefon 0727.706560 ( numar pentru care cerusem rezilierea cu aproape o luna in urma ) era inca activ, am apelat din nou *222 pentru a ma asigura ca situatia se va remedia si pentru a cere din nou sa mi se confirme acest lucru in scris. Apelul a fost preluat de Dna sau Dra Alexandra Lungu care m-a asigurat ca in max. 10 minute numarul va fi inchis. Am cerut din nou sa mi se confirme in scris ca ambele numere au fost inchise pe data de 13.02.09. Mi s-a spus ca nimeni nu imi poate confirma si, la insistentele mele, Dra Lungu a amenintat ca va inchide apelul !?!?.

In urma impertinentei cu care angajatii companiei dumneavoastra trateaza un fost si in acelasi timp actual ( prin abonamentul de internet si date pe care INCA il mai am ) client, va cer un raspuns urgent si punctual la urmatoarele intrebari:

1. Cum este posibil ca, in loc sa se inchida numarul de telefon 0727.70.65.60 s-a inchis numarul 0723.32.44.07?!?! Asta dupa ce mi s-a trimis confirmarea scrisa ca se va opera cererea adresata de mine.

2. Rezilierea contractului pentru numarul de telefon 0723.32.44.07 a fost facuta de catre Vodafone, fara sa existe un motiv pentru acest lucru. A fost o decizie luata unilateral de catre Vodafone, in ciuda faptului ca facturile sunt platite iar conditiile contractuale au fost respectate in totalitate de catre beneficiar. Va rog sa-mi spuneti daca Vodafone incalca frecvent contractele incheiate, asa cum s-a intamplat in cazul meu. Contractul incheiat intre mine si compania dumneavoastra stipuleaza clar ca, rezilierea se face numai pe cale amiabila sau numai daca eu, ca beneficiar, incalc clauzele contractuale. Nu este cazul de fata, numarul de telefon 0723.324407 a fost inchis la inceputul zilei de 13.02.09 FARA ACORDUL MEU!!! Nu cred ca trebuie sa va atrag atentia ca acest lucru este ILEGAL si va fi tratat de mine ca atare. Aceasta ilegalitate va fi semnalata tuturor celor abilitati sa apere drepturile mele, ca si parte a unui contract.

3. Cum poate Vodafone, o companie multinationala cu milioane de clienti, sa tolereze incompetenta unui angajat ca Dl Valentin Oprina care, opreste numere de telefon dupa bunul sau plac?!?!?!

4. Cum este posibil ca informatiile date de angajatii departamentului de Relatii Clienti Vodafone sa se bata cap in cap in asemena hal?!?! Dupa ce Dl Cristea m-a asigurat ca voi primi o confirmare in scris a inchiderii numarului de telefon 0727.706560, Dra Lungu imi spune ca NIMENI din compania Vodafone nu imi poate trimite un asfel de mail.

5. Cum este posibil ca un angajat al departamentului Relatii cu clientii Vodafone sa ameninte un client ca va inchide apelul, spunand ca, citez ” nu poate pazi sa vada daca un numar de telefon va fi inchis, pentru ca i se termina programul” ?!?!?!? Impertinenta si lipsa de respect pentru clienti a ajuns atat de mare?!

Daca departamentul de Customer Service a ajuns un fel de tarla in care fiecare face ce il taie capul, poate ar trebui sa luati ceva masuri.

Toate convorbirile care au avut loc intre mine si angajatii companiei dumneavoastra va stau la dispozitie si pot fi foarte usor accesate din baza dumneavoatra de date. De asemenea, pentru orice alte detalii, va stau la dispozitie la numarul de telefon 0762.27.57.81.

In asteptarea unui raspuns din partea dumneavoastra, va asigur ca, din acest moment, imi voi folosi toata energia si toate contactele pentru a face cunoscut felul in care sunt tratati clientii companiei dumneavoastra.

Fara nici un fel de stima si asteptand un raspuns urgent.

Recomanzi Vodafone ?

Loading ... Loading ...

vezi comentarii pentru mai multe opinii

41 comments

  1. daniela tiuntiuc

    Astăzi tatăl meu a mers la centrul vodafone din aushan titan iris sa cumpere un telefon si o cartelă cu număr acelasi care ia fost furat în urma cu cinci zile si care lam restricționat prin apel la relatii cu clientii si surpriza a cerut un telefon ieftin si cartela cu nr sa le cumpere la liber in schimb angajatul vodafon ia întocmit un contract de 8 euro pe lună la pus sa semneze ia dat tel spunândui ca e gratis si la trimis la plimbare fara ai inmana o copie a contractului si nimic la mana el ne stiind ca de fapt i sa întocmit contract pe doi ani si ca trebuie sa plătească abonamentul când lam intrebat a spus ca a semnat niste harti si atât si unde sunt hârtiile respective ca nu i sau dat a trebuit sa ma duc eu personal la vodafon si sa intreb ce sa intamplat de fapt ca nu am vrut de cat sa cumparam un tel contra cost si o cartela cu numar atat de ce mi sa facut un contract din moment ce eu nu am vrut un contract si am vrut sa reziliez contractul nu sa putut deoare ce mi sa raspuns ca a fost informat ca i sa intocmit un contract si i sa înmânat si o copie dar probabil ca a uitat sa o ia si sa vina personal sa r ezilieze contractul nu este posibil asa ceva sa prostesti în fața o persoana in varsta si sa profiti de naivitatea ei .din noment ce spui ca vrei sa cumperi un telefon pe cartela ce este atat de greu de inteles….

  2. baa e stana fara caini la voi…faceti care cum credeti pe acolo.nu aveti legatura cu magazinele voastre….abia astept sa fug de la voi.penibili sunteti
    huooo

  3. Atentie la Vodafon. Sunt niste excoci si mincinosi . Fura de te rupe. In luna iulie m-am lasat pacalita de o oferta a lor. Mi-au spus ca am primit bonus un telefon pentru ca sunt client cu cartela pti pay de 15 ani Desi i-am intrebat daca este vorba de abonament, au tot dat-o la intors, pana mi-au spus ca e vorba de un an, si .Am refuzat obtiunea roming. Contractul este pe doi ani, si scrie lucrul asta undeva intr-un colt, mmmmmic de tot. Telefonul foarte prost. M-am dus sa mi-l schimbe si m-au triis nu stiu unde la un service la marginea Bucurestiului unde puteam sa i iau peste 2 saptamani sau a alte service mai aproape dar contracost????????????
    In septembrie am fost plecata din tara. Stiind ca nu amobtiunea roming am fost la un centru vodafon sa o activeze pentru patru zile . Surpiza! Factura a fost exorbitanta! Il activasera pe toata perioada de 14 zile cat am fost plecata. Desi nu am vorbit o secunda cu nimeni, factura a fost enorma. Am solicitat dezactivarea roming si am fost asigurata ca e ok.In decembrie, am fost plecata 4 zile, Pentru Vodafon, practic am fost 3 secunde, pentru ca am inchis imediat telefonul cand am vazut ca romingul nu este dezactivat. Surpriz!a Iar factura incarcata. Ultima lor gaselnita a fost internetul.Nu folosesc internetul si am dezactivat toate aplicatiile de internet! Cum putea sa fie trafic internet pe un telefon inchis????? Le-am facut ieri o reclamatie, dar la care nu ma astept sa primesc raspuns si nici rezolvare. Mai astept 28 de zile dupa care ii voi relama la ANPC, si daca est cazul in instanta. Ultima lor isprava a fost ca asnoapte pe la 23, mi-au trimis un mesaj sa imi ceara parerea despre activitatea lor.In momentul in care am vrut sa le raspund, m-au avertizat, totusi ca mesajul poate genera costuri. Atentie, fugiti de vodafon ca de dracu! Si daca tot ati luat teapa, nu mai inghititi. Taxatii cu reclamatii pentru orice neregula.

  4. Am o optiune cu 12 euro pentru 2 luni iar in data de 23 noiembrie am incarcat cu 13 euro cand sa reinnoit, am verificat la *123 si am vazut ca optiunea in data de 23.12.2015 ma va costa din nou 12 euro pentru reactivare. am sunat la relatii clienti in data de 24.12.2015 cand am vorbit cu mai multi operatori, ei spunandu-mi ca oferta mea nu mai exista si ca atunci cand am reincarcat optiunea oferita cadou (care era identica cu a mea doar ca pe o singura luna si neanuntat in nici un sms de cei de la Vodafone) mi s-a reactivat. cum este posibil sa mi se bage pe gat o optiune…fara mesaj de instiintare fara nimic?? Am vorbit in 24.12 cu un operator care mia zis ca se poate reactiva optiunea ce am avuto daca reincarc cu 17 euro in ziua respectiva, am reincarcat si am revenit la relatii clienti unde doamna Nicoleta Barcutean mi-a inchis telefonul in nas!!! Dupa multa munca de convingere cu cei de la vodafone am vorbit cu doamna Simona Gegiu si am rugat-o sa imi dea creditul inapoi (dupa ce am reincarcat cu 17 euro sa reactivat optiunea pe o luna)…dar dumnaei mia oferit posibilitatea de a-mi da creditul inapoi sau de a-mi reactiva optiunea de 12 euro pentru 2 luni…care bineinteles ceea ce imi doream asadar am acceptat optiunea cu 12 euro pentru 2 luni. Cand am verificat inca imi erau active 2 optiune cu 12 euro reactivare 23 ianuarie cost 0 si cealalta cu 12 euro reactivare 23 ianuarie cost 12 euro. am intrat in aplicatia myvodafone si am dezactivato pe cea cu cost 12 euro. in 18 ianuarie am sunat *123 si DIN NOU imi aparea ca optiunea care se va reactiva p 23 ianuarie ma va costa 12 euro… am sunat la relatii clienti si mi s-a zis ca eu am dezactivat acea optiune din aplicatia myvodafone. am intrat in aplicatia myvodafone am facut capturi de ecran atat din aplicatie cat si de pe contul meu online unde arata clar ca eu am dezactivat optiunea care trebuie. am trimis aceste dovezi doamnei ariadna horodinca la adresa documente_ro@vodafone.com (18 ianuarie),am sunat din nou pe data de 20 ianuarie am vorbit cu letos cristian, pe data de 21 ianuarie cu netre mihaela acestia spunand ca vor reveni cu un telefon in serile respective dar nu au revenit. pe data de 22 ianuarie am sunat la ora 18 la relatii clienti vorbind cu mai multi operatori acestia spunand ca oferta nu se mai poate reactiva deoarece nu mai este in portofoliu si ca eu am dezactivato din aplicatia myvodafone, am vorbit si cu un superior si aceasta a spus acelasi lucru iar la mentiunea emailului cu dovezile care contrazic faptul ca eu am dezactivat optiunea gresita aceasta a zis ca nu stie cum este aplicatia myvodafone si ca nu o cunoaste. …la ora 21.30 un operator unde am fost transferata mia dat dreptate (am dezactivat optiunea buna in aplicatie) si mi s-a spus ca acea optiune nu mai exista si de aceea imi cere la sfarsitul lunii acesteia iarasi 12 euro deoarece nu a existat nici in momentul in care mia fost reactivata in decembrie… mi-a spus ca ma va transfera la departamentul de ajustare a optiunii…dar convorbirea s-a intrerupt in timpul transferului asadar am sunat din nou insa convorbirea cu urmatorii 2 operatori nu a dus nicaieri eu ramanand cu o optiune nedorita si cu dovezile in buzunar.

  5. în data de 12.06.2014, m-am prezentat la Plaza Romania, unde am solicitat un abonament ieftin, fara internet. Am incheiat un contract cu agent Ilie Diana Elena.
    Mentionez ca locuiesc mai mult in Germania, motiv pentru care roamingul imi este necesar şi din aceasta cauza am solicitat un abonament ieftin si rentabil, fapt communicat drei Ilie Diana Elena.
    Dra agent Ilie Diana Elena datorită lipsei de comunicare si profitiand de lipsa de experienta a clientilor in acest domeniu nu a specificat toate conditiile asupra modului de folosire a serviciilor de date in roaming, cat si tarifele. Dealerii sunt interesati sa isi realizeze targetul impus de VDF ( de cele mai multe ori prin mijloace nu tocmai dragute, sau,de foarte multe ori nu sunt pregatiti intocmai pt a stii sa explice clientului despre diferite servicii ), acesta, mergand pe increderea si profesionalismul companiei.
    Din moment ce am solicitat un abonament ieftin, dna agent Ilie Diana Elena a considerat ca trebuie sa ma taxeze pe optiunea roaming de 3,22 Eur/zi, fara prea multe explicatii în acest sens, fiind nevoit sa semnez un contract nebenefic subsemnatului pana la urma, ca si bani, în conditiile in care roamingul s-a ieftinit.
    Am primit factura din data de 17.07.2014, perioda de facturare 17.06.2014 – 16.07.2014, in suma de 447,87 lei, situatie in care am ramas socat.
    Sunt client fidel de peste 10 ani al acestei companii dar niciodata nu am platit o suma atat de mare, cel mult 150 lei în conditiile in care vorbeam cât si transmiteam sms in Romnia , facturile au fost platite lunar, la zi.
    Ulterior m-am prezentat la sediul din plazza pentru a cere informaţii referitor la factura. Dupa îndelungi tergiversari din partea dealerului Tudose Vladimir, avand o atitudine ce lasă de dorit vis-à-vis de subsemnatul, am solicitat facura desfasurata spre a ma lamuri, insa am intampinat si aici probleme, acesta refuzand categoric acest lucru, pana la urmă cu greu a fost convins, sa imi ofere factura.
    Mă intreb :de ce nu am fost averizat in legatura cu optiunea roaming, de planul tarifar si in ce consta acesta? fara a fi pus in situatia sa semnez un contract, neinformat fiind referitor la serviciul roaming si costurile respective.
    Consider ca este un abuz grosolan, dat fiind faptul că la încheierea contractului, nu mi-au fost prezentaţi toţi termenii şi condiţiile generale, iar lucratorul comercial nu a specificat acest lucru respectiv ca serviciul roaming este de 3,22 Eur/zi si ce implica asta, nu am fost avertizat in nici un fel, neavănd cunostinte de specialitate, precum şi lipsa de comunicare din partea angajatilor societatii care au alte interese profitand de nestinta oamenilor.
    In data de 30.07.2014 m-am deplasat la Mall Plazza pentru a cere lămuriri si a gasi o solutie, in vederea rezolvarii problemei, dupa discutia avuta cu un reprezentant al companiei am insistat sa vina cineva din conducere şi anume, se pare ca se numeste Malina Manea, spunandu-mi ca discuta pe acte semnate, respectiv acel contract cu scris foarte mic, inghesuit, pe care eu l-am semnat fara se fiu avertizat ca roamingul este de 3,33 E/zi.
    Avand in vedere cele mai sus prezentate, neintelegand de unde atata bataie de joc din partea reprezentanţilor companiei Vodafone şi intereseul disperat sa isi realizeze targetul impus de VDF, sa obtine contracte profitabile chiar daca clientul solicită de fapt altceva, respectiv un abonament cat mai ieftin şi roaming asa cum a fost pana la acea data, subliniez faptul ca locuiesc mai mult in Germania iar familia in Romania, infuriat fiind de atitudinea angajatilor companiei , neprofesionalismul acestora, am cerut rezilierea contractului incepand cu acea data. Acum intervine o alta măgărie din partea companiei si anume aceea ca pentru rezilierea contractului trebuie sa platesc o suma in cuantum de 150 Euro cu titlu de penalitati plus evident factura de 450 lei.
    Am considerat ca este o companie de increderea dar in final mi-am dat seama ca am fost pacaliti, desi au fost nenumarate incidente în timp, dar care le-am pus pe seama faptului ca “orice padure, are si uscaturi” însă ultimul incident mi-a readus în memorie faptul că sunt companii, care preferă să îsi bată joc de vechii clienti doar pentru profitul si interesul companiei în lumina faptului că noii clenti sunt indeajuns de multi cat sa nu sufere pierderi substantiale, daca cei vechi ar pleca.
    Întrucat eu cred ca este vital pentru o multinationala precum Vodafone sa isi trataze clientii cu acelasi respect atat in Romania cat si oriunde in lume unde este prezenta aceasta marca.
    In concluzie sunt niste hoti ordinari.

    • La fel am patit si eu cu reclamele lor mincinoase! operator a fost o domnisoara Simona Agheorgheoaia. Dar nu este lipsa de profesionalism, si nu sunt ei de vina 100% Asta e politica firmei! Cumbine ati spus, sunt niste hoti ordinari Ligia

  6. Pe motoare de cautare dar si in alte locuri tot apar reclame care te invita sa participi la un sondaj de opinie si, ca urmare a acestei participari, poti sa castigi un smartphone sau premii in valoare de 850 euro. Dupa ce dai raspunsurile la chestionarul respectiv, trebuie sa dai un SMS la 1277 cu textul “SMART”. Si acum surprizda: te trezesti cu un SMS cu textul: “Te-ai abonat la serviciul SMART! Tarif 3 Euro+TVA/mesaj/7 zile. Pentru a renunta trimte STOP SMART la 1277 (0,05 EUR +TVA/sms trimis. SIMPLUS TEL 1800″. Daca esti pe faza, trimiti urgent STOP SMART si te-ai dezabonat, dar pentru cele 30-50 secunde in care ai fost “abonat” pe factura iti apar cei 3 euro + TVA.Dar alta surpriza si mai mare.De cele mai multe ori cand trimiti mesajul cu mentiunea STOP MART la 1277, primesti mesajul cu SERVICIU INDISPONIBIL,ramanand astfel abonat si evident taxat saptamanal cu 3 euro +tva . Reteaua este formata, deci din: VODAFONE (sau ORANGE)care incaseza banii de la tine, ii da mai departe la SIMPLUS (operator servicii, sau asa ceva, in orice caz o firma romaneasca get-beget)care isi retine partea ei si presupun ca grosul merge la firma CELLON din Israel!!!! Apropo, SimPlus are o cifra de afaceri de 28 milioane de lei in 2012 si un profit mic, mic de tot!! Se poate vedea pe internet, pe mai multe situri. Ma gandesc la toti acei amarati care isi doresc si ei un telefon modern si care cad in plasa acestori gangsteri. Nu stiu care dintre cei 3 “asociati” este vinovatul principal, dar unii fara altii n-ar putea fraieri oamenii. Oare Statul Roman nu are obligatia sa-si apere cetatenii sai de acesti nemernici.

  7. Anul trecut imi am renoit abonamentul cu un nou telefon vodafone smart 2, care plates 5euro pe luna pe 2 ani, 500 min/ 500 sms vodafone , 70 nationala si 300 mb trafic…. multuimit.

    Pe parcurs imi dat seama cu toate ca am telefon nou tot am probleme cu semnalul , 3 saptamani am luat lagatura cu operatori de la *222 pentru a rezolva situatia imi au spus ca zona mea in Valea Mare Podgoria * Stefanesti jud Arges, (3km de Pitesti) sunt probleme de semnal, nu poate sa ma pune inca o statie pentru semnal… si singura solutie sa imi inchid abonamentul , am sunta din nou la *222 cat ma costa sa imi inchid abonamentul operatorul a facut calcul spunanand o suma de 1200 de ron , care mi se pare destul de multa avand in vedere ca am platit 6 luni si daca facem calul 18luni * 5 = 90 euro,

    Nu stiu de ce imi cer suma asta si de ce trebuie sa mai platesc taxe o data ce nu sunt bune servicile … sund de acord sa platesc telefonul 100 euro dar nu 1200 de ron… este corect ?

    Te rog poti sa postezi pe blog acesta situatie, mersi

  8. Fat Frumos din curtea scolii

    12 ani de abonament la Vodafone au fost ok.
    Un abonament cu net inclus pt smartphone, lungit artificial, de 3 ori mai scump si mai zgarcit decat cartela orange.
    Rezilierea abonamentului, inevitabila.
    Incercarea lor de a factura in plus zile de abonament scump, previzibila.
    Tandara mi-a sarit abia cand mi-au trimis, 5 luni mai tarziu, o instiintare ca ma vor scoate de la Biroul de Credit numai cand o sa platesc ceea ce nu reusisera ei sa fure. Nu suma –ridicol de mica– ma deranjeaza, ci faptul ca era scazuta de pe toate facturile, si zeci de operatori Vodafone si-au cerut scuze pt greselile sefilor lor si mi-au confirmat ca nu mai aveam nimic de plata.

    Asadar, sa le fie de coliva, din partea mea, automatelor ce lucreaza la Vodafone Romania. Amin! 🙂

  9. Poftim si supararea :
    Nu mai vreau sa discut cu nimeni am abonamentul acesta din 1999 am fost un client model – am consumat serviciile dv. si am platit pentru ele, cred ca am si eu un cuvant de spus in relatiia asta a noastra de furnizor-client mai ales dupa atatia ani !!!
    Sunt cu sotia mea impreuna de 9 ani si daca ma enervez o injur chiar daca nu este frumos ….ca na…. fiecare avem limitele noastre asta a fost ca o paranteza nu sunt atat de nervos de fel .
    Toata povestea asta a pornit cum am scris mai sus din cauza unei facturi de 400 ron primita pentru CONVORBIRI IN RETEA { cand i-am spus unui prieten ca am primit o factura de 400 ron pt convorbiri in retea a ras o juma de ora de m-am simtit ca dracu } am sunat frumos la vodafone sa facem cumva sa rezolvam problema sa fie bine pentru ambele parti sau sa platesc factura si sa terminam amiabil colaborarea noastra pentru a nu se mai repeta…..PACALICIU-FRAERUL de la capatul firului nuuuu ca asa ceva nu se poate ca trebuie taxa reziduala …… ma bufnit rasul….cred ca el trebuia sa-mi faca mie o propunere sa-mi plateasca o taxa reziduala !
    In concluzie a-ti ramas si fara client si fara bani si am sa incerc sa sfatuiesc pe toata lumea SA SE FEREASCA DE VOI VODAFONE !!!

    Unde mai pui ca anul trecut am cerut o oferta personalizata pentru un iphone 4s si ce credeti pentru numarul meu vechi pretul telefonului erea mai mare decat un numar nou pentru acelasi abonament ca valoare si binenteles ca am cumparat telefonul la liber si am marit si abonamentul sa am si eu net pe iphone fara sa iau nici un aparat de la ei !!!

  10. Am avut abonament la ei 12 ani pana cand…… binenteles ca ne-am facut treaba ambele parti eu cu banii si ei cu serviciile ….
    Sunt ferm convins ca toti cei care lauda acest gunoi numit vodafone sunt pupincuristi angajati la vodafone
    Am spus ca am avut abonament pentru ca vreau sa fiu mai atent pe ce dau banii si am trecut pe o reincarcabila unde nu te pot incarca la factura ,nu mai vreau sa stau de vorba cu vreo taranca chiriasa venita de la sapa acum ” reprezentanta vodafone ” sau vreun coleg de al ei homosexual,labagiu sau dracu mai stie dupa ce criterii ai mai angajeaza…..
    Daca ei mananca de la mine luna de luna de 12 ani, nu suport sa fiu tratat ca un fraier si sa-mi vorbeasca in nas o chiriasa nespalata ….am vrut sa inchid abonamentul si mi sa spus ca eu am prelungit abonamentul verbal adik prin telefon si ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere ….adica tot eu sa platesc….. nu am beneficiat de nici terminal din partea lor asa ca…..am vorbit pe nr. respectiv ( oricum factura umflata chiar daca mi-au bagat pe gat o factura detaliata ) si am vrut sa platesc factura ca sa-l rezilieze sa nu se mai repete intamplarea neplacuta pentru buzunarul meu
    Cum poti sa platesti o factura de 400 ron pentru convorbiri in retea cand pentru 5 euro la reincarcabila ai 4500 de minute …Atat de rau sunt suparat pe ei ca nu mai platesc nici un leu si asta din cauza arogantei angajatilor mai sus mentionati -CRED CA EU LE DAU SA MANANCE NU EI MIE-
    -Acum o sa mai manance ….!
    Sunt nedreptatit sau nu ??????????

    Aveti scoala de tepari la baza

  11. aveti mare grija cu jocul,, 10000 euro gratuit ,, de la vodafone,bineinteles ca am luat plasa,am fost taxat cu un 1 euro pe zi in conditiile in care nu am jucat decat 1 saptamana. Ei au continuat sa ma taxeze zilnic timp de inca 2 saptamani,dupa vreo 4 reclamatii de ale mele,[ Nu au stiut ca trebuie sa ma anunte ca daca nu vreau sa mai platesc in continuare,trebuie sa trimit un sms cu stop joc] Concluzia este ca trebuie sa dau 25 euro pe un joc care spuneau ei ca este GRATUIT

  12. Am cumparat in urma cu o saptamana o cartela prepaid vodafone cu credit initial 4 euro , am introdus-o in telefon si surpriza aveam doar 0.19 euro .
    Am sunat la relatii cu clientii si mi-au spus ca imi trebuie chitanta de unde am cumparat cartela ca sa se rezolve problema, eu nu mai am chitanta deci ce pot sa fac numic. am ramas de fraier cu banii furati … Vodafone suck

  13. valentin-23 01.2011

    Un sfat catre toti utilizatorii comaniei de telefonie si mai ales de internet.Feriti-va pe cit puteti si nu facetri cu aceasta companie nici un contract ca apoi aproape ca va este imposibil sa mai scapati de ei.Ori va induc in eroare cu buna stiinta ,ori va fraieresc,asa cum am patit-o si eu cu Internetul.Desi cei de la OPC au constatat ca la un contract prin telefon (la distanta)am fost indus inn eroare totusi nu au luat nici o masura pt ca sunt pe mina cu ei.De fapt compania a fost amendata cu o suma imensa pt nerespectarea legilor ,in final s-a cam musamalizat totul Asa ca daca aveti de a face cu Vodafone -atentie marita-cind puteti faceti portare la alta companie caqre oricum chiar daca fac abuzuri dar nu fac chiar atitea ca Vodafone.


  14. As trimite aceste mesaj in toata TZARA!!!
    Ieri seara, am primit un SMS, cum ca as fi castigat 10.000 euro. Si sa revin la nr de tel.+40737491330. Am sunat, am salutat. Am intrrebat daca e VDF. Mi s-a confirmat ca e Vdf si ca e servciul “urgente”. Si am zis ca am castigat un premiu.. Inainte sa mai spun si altceva, mi s-a inchis in nas. Sun a doua oaram , imediat. Si zic “Bun ziua, tot eu sunt..” si tipul a inceput sa ma injure cum se injura pe strada, cu “baga-mi-as p***”, “sa mi-o s**i”, si a inchis iarasi telefonul.

    Ce sa inteleg?
    Ce fel de oameni lucreaza la Vodafone?
    Pe ce baza trec ei intrerviul de angajare??
    Au facultate?
    Au liceu?
    Au 3 clase?
    sau o au pe mama sau pe fratele sau in ce fel ajung ei sa lucreze cu pblicul, cand sunt incompetenti????

    Cer reevaluarea angajatilor si concedierea tuturor inompetentilor si manelistilor de la Vodafone!!!

    Nu inteleg, de ce am primit acel SMS si de ce mi s-a vorbit atat de utrat, atunci cand am sunat la numarul indicat in SMS?
    Sau se distreaza manelistii, trimitand SMS-uri false?
    Pot da in judecata, pt asa ceva.

  15. Ia sa va vad cum raspunde/ti la ceasta intrebare?Cu este posibil(la Vodafone este posibil orice)daca ai dezactivat serviciul SMS ŞI convorbiri internaţionale, sa poti initia SMS CATRE ALTA TARĂ? tare nu?

    Mie mi s/a întâmplat. Dar ,,săracii nu au nicio putere….Auzi….plătiţi că nu costă mult o,24 eurocenţi.Să dai pe spate fraţilor cu ăştia.

  16. Ai ciuda pe Vodafone? Eu da… Mi s-a dezactivat extraoptiunea “Pentru tineri” fara a fi notificat si am avut o factura destul de mare. Ei spun ca m-au instiintat la activare ca aceasta expira dupa un an, insa mie nu mi se pare normal sa opereze modificari in contul meu, fara a ma instiinta. Daca ai patit si tu acelasi lucru hai sa trimitem zilnic catre ei pe adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, cate un mail prin care sa ii intrebam daca expira astazi 20 ianuarie 2011 vreuna din extraoptiunile noastre sau daca au operat astazi 20 ianuarie 2011 vreo modificare in contul nostru. Zilnic acelasi mail schimband doar data. Avand in vedere ca este o procedura normala Vodafone de a nu fi anuntati asupra modificarilor din contul nostru cand acestea apar, este dreptul nostru sa ne interesam. Va rog sa fiti solidari!

  17. Protectia consumatorului din orasul tau.

  18. buna ziua ,ma numesc toma ioan ,am abonament vodafon ,si asi vrea sa -mi calculeze factura ptr ca am activat romingul si am fost o luna si jumatate in italia si mia oprit pe salar aproape 12 milioane ,si pe telefon la cost era 130 de euro de ce mia oprit atat de mult ??? va rog unde pot apela sa ma lamureasca in aceasta problema ,va rog mult cu cine trebuie sa vorbesc?

  19. Prepelea, nume predestinat?

    Cine este acest Cristian Trohin? Si de ce scri despre problema ta pe internet in loc sa contactezi Sony Ericsson Romania sau ANPC-ul?

  20. Problema mea parca-i trasa la indigo cu cea a lui Cristian Trohin.Ma numesc Pepelea Vlad si am cumparat la liber , pret 1280 lei, un SE Vivaz la data de06.07.2010.Dupa nici o luna s-a blocat toch sceen-ul asa ca am plecat cu el la garantie.Probleme cu soft-ul mi s-a spus.Pe data de 09.08.2010 mi-au trimis sms sa-l ridic. L-am luat a functionat ok 3 zile dupa care s-a blocat iar ,de asemenea touch screen-ul ,nu reactioneaza. Plecasem in concediu asa ca m-am prezentat la centru vodafone Brasov doar azi 18.08.2010 cu toate actele si accesoriile si dorinta de a-l schimba cu altul nou sau sa-mi dea banii inapoi.Mi-au spus ca nu depinde de ei ca vor cere acceptul sony ericsson pentru schimbarea telefonului pana atunci ei n-au ce face ca nu e treaba lor ca ei doar intermediaza. Dar cand iau banii tot intermediari sunt ? Apropo, agenta mi-a spus ca nu se mai schimba telefoanele cu altul nou si ca singura solutie este de a-l aduce le reparat ori de cate ori se strica, adica sa ma mut la dumnealor in sediu ?Eu stiu ca daca un produs se strica de 2 ori in termen de 6 luni sunt obligati sa-l schimbe la solicitarea clientului. S-a schimbat legea ??? Acum astept avizul service-ului daca mi-l pot schimba, ca nu mai inteleg nimic.Asteapta avizul sony ericsson pentru inlocuire sau al service-ului cu care are vodafone contract.

  21. Mda.. Nu ca m`as plange pentru un euro sau cativa centi.. Dar ma enerveaza chestia cu ” cumpara cadouri prietenilor ” dupa ce scri numarul si bla bla.. Sa iti trimita mesaj inapoi ca operatiunea nu a putut fi efectuata, dar credit sa`ti ia… Ma rog.. Fiind un pusti nu prea conteaza ce spun eu..

  22. Stiintifico-Perversul

    ica
    Imi permit si eu sa te iau la prosteala,incerci sa pari inteligenta,sa demonstrezi ceva?Ce a fost in capusorul ala al tau din cutia toracica cand te-ai luat de Princess ca nu stie “sa scrie” sau sa se exprime,cand n-are nici o relevantza asta,orice om,boschetar,trebuie sa ceara socoteala daca se simte furat,ce legatura are modul ei de exprimare sau scrisul ? Ai dat cu Mucii in fasole si cu “oare cum au stiut sa citeasca contractele pe care le-au semnat cu compania” ce legatura are domnisoara ? Incerci sa pari desteapta,si uite cat de proasta esti,in acel contract nu scrie sa se uite cu atentie la fiecare factura sau sa devina suspicioasa de fiecare data cand se apropie plata abonamentului + ca vreau sa ma invetzi cum pot ajunge la performanta “exprimarii in scris” si in vorbire,vreau sa te vad ce argumente imi poti aduce,si daca ma poti contrazice ,ca doar esti desteapta foc,nu ?! Iti pot vorbii si-n pasareasca,ca sa te simti mai bine,sa mai creasca inima in tine,chiar sa-ti scriu in pasareasca, Asavana Eveneste Bivinine?
    Sa-ti schimbi nick-ul din ica in eba ,dupa care te sfatuiesc sa te duci tu sa invetzi sa scrii si sa te gandesti de 2 ori inainte sa te dai ceea ce nu esti.
    Am 6 clase,si-ti dau cu toate studiile “TELE” .
    Plus ca ai gresit mai mult decat Princess la ortografie.
    Mergi cu capul plecat,sa ti-l taie sabia astora care vorbesc pasareasca!

  23. Stiintifico-Perversul

    Eu nu sunt sigur,dar am abonament de 4 ani,pana acum 5 6 luni,maxim am avut abonament de 60 euro,plateam lunar 4 milioane pt 400 de minute,nu tin minte daca erau toate nationale sau 200/200,ideea este ca am trecut la abonamentul de 18 euro in care tzi se ofera 1600 de minute in retea si 400 nationale…de vorbit vorbesc ca disperatii,dar am avut si saptamani in care nu stiu daca am vorbit 30 de minute si mie tot 4 milioane pe luna imi vine abonamentul,normal ca sunt prost si n-am dat atentie pana acum 3 zile cand mi-au restrictionat abonamentul pt neplata,m-am dus fuguta sa-l platesc ca sa ma apuc sa consum minute,nici prin cap nu-mi trecea ca pot ajunge atat de retardat ,dar se pare ca am ajuns si mi-a adus aminte prietena mea ca l-am mai avut restrictionat pt neplata in urma cu 1 saptamana jumatate cand am platit vreo 3.5 mil si atunci normal ca s-a trezit barbatia din mine(nu stiu unde a fost pana atunci,probabil sub sim) si am vrut sa cer socoteala,sa aflu de ce am platit 7 milioane in 2 saptamani si la cost control imi apare ca am consumat 300 de minute si ca am deja 36 euro de plata ,cum ?asta am intrebat si la *222 si n-a stiut sa-mi raspunda duduia,probabil era obosita saracuta,si n-avea chef sa-mi dea prea multe explicatzii,pe site-ul lor nu gasesc nimic gen factura detaliata si nimic care sa ma lumineze,sa vad cand am fost taxat,cu cat,si la ce numar.
    Inca nu gasesc o explicatzie,asa am ajuns aici,cautand alte numere de contact,sau o idee,orice,sa-i pot lua la injuraturi si sa le fac taraboi inainte de a renuntza la Smenarii,jepcarii astia

  24. inapoi la sapa de unde ati venit

    e a 3 a luna de cand mi se incarca factura sunt niste hoti ordinari nu va mai plangeti plecati in alte retele

  25. ba ica taci din gura aia proasta ca tot cu vodafone tii.sunt niste hotii.niste nimicuriam modem mobil de la vodafone de 3.7 Mb si merge super prost.deabia prinde cu Utorrent 30 kb\s. e PRAFFFFFFFFFFF

  26. D-lor de la vodafone sinteti ok in privinta facturilor si alteleb dar in ceea ce priveste clienti vechii ar trebui sa le oferiti mai multe oferte.am vrut sa mi reinoiesc contractul pe si sa m,i iau si un tel dar oferta de 5 euro a devenit 6,24[250+25 nat]si si am renuntat sa mi iau si tel ca vroiam sa mi modific si oferta.de ce nu beneficiemi si noi clienti vechi de oferte de tel ca si la contract nou?????ni se spune ca doar ca si client nou pot dar….acel client nou sint de fapt tot EU ca de fapt vreau sa mi schimb telefonul si imi este greu sa renunt la un numar de tel pe care il am de 4 ani si am si 100 de cunoscuti in agenda .ce fac ai sun pe toti sa le spun ca mi am schimbat nr???pacat ,ar trebui sa va ginditi ca abonatul vechi va face reclama si va aduce clienti noi deci pe ei ar trebui sa i stimulati.mai ginditiva si la noi cei vehi in retea salut

  27. si eu am avut abonament la vodafone si am avut probleme abia au vrut sa imi inchida abonamentul m-au sunat de minim 10 ori sa ma intrebe de ce si nu le convenea ca le-am zis ca vreau sa ma mut la cosmote pt ca nu imi plac serviciile lor si ca am sunat la operatori vodafone si le-am zis ca imi scoata si ei m-am pus la mai multe optiuni pe abonament .multi pr au patit-o cu cei de la vodafone ,dar astia de la cosmote au f multe oferte si sunt chiar mai buni decat astia de la vodafone .

    • Draga Princess (si nu doar tu), unde ai invatat limba romana??? Toti mucalitii stiu sa se plinga. Se plang ca sunt “tzepitzi” de Vodafone. Intrebarea care apare acuma este: daca “tzepitzii” nu stiu sa scrie in limba romana, oare cum au stiut sa citeasca contractele pe care le-au semnat cu compania? Daca nu stiu sa se exprime in scris, nu cred ca stiu s-o faca nici in vorbire. Nu vreau sa ma gandesc ce durere de cap aveau lucratorii Vodafone incercand sa se inteleaga cu zis “tzepitzii” vorbitori de pasareasca (cunosc sentimentul..am lucrat in acest domeniu si am avut de a face cu destui incuiati si anagramati). Numa sanatate si spor la invatat limba romana.

  28. imi pare rau sa te anunt ca te-au facut din vorbe la telefon.
    la toti operatorii de internet mobil viteza e limitata dupa un anumit numar de giga traficati.
    daca te uitai la ei pe site vedeai exact care sunt datele problemei. asa ai pus baza pe niste vorbe care au zburat…

  29. am incheiat telefonic cu vodafone in data de 04.12 2009. in convorbirea telefonica cu una dintre dealer nu mi sa specificat ca viteza de navigare este limitata ,dincontra mi sa spus sa fac abonamentul 9.52e pt ca viteza este mult mai buna si trafic nelimitat.pe data de 8.12 2009am primit modemul si mam putut conecta la internet si surpriza…dupa 6 yile de navigat pe net pe ecranul calculatorui mia aparut ca viteza a fost limitata.solicit ascultarea convorbirii telefonice prin care a fost incheiat contractul si rezilierea lui in cazul in care se dovedeste ca am dusa in eroare .astept raspuns la tel 0724536044

  30. am si eu o problema cu rahatii astia de la vodafone.. in urma cu 2 ani am facut un contract cu ei (pe 2 ani), iar in septembrie 2009 imi expira contractul vechi si am vrut sa reinnoiesc abonamentul dar cu alte optiuni(a aparut abonamentul cu cele 500 min oricand in retea si imi era mai util acel abonament). pe data de 20 sept 2009 am facut cerere de reziliere contract, telefonic la *222 (care era pe numele lui taica-meu dar cartela era la mine – pe toata aceasta perioada eu am folosit abonamentul si am platit la zi in fiecare luna.. nu am intarziat cu plata nici macar odata in cei 2 ani de zile) si dupa mai multe incercari de convingere pentru prelungire contract (specific ca cererea de reziliere contract l-am pus pe taica-meu sa o faca deoarece contractul era pe numele lui) cei de la vodafone au acceptat. i-au spus ca o sa rezilieze contractul actual. din acel moment cartela mi-au blocat-o si nu am mai putut folosi numarul. am stat linistit crezand ca s-a rezolvat si intre timp am facut abonament nou tot la vodafone, deoarece vechiul abonament nu il puteam prelungi decat cu optiunile pe care le-am mai avut (cu minute mai putine. dupa o luna imi vine factura iar pe aceasta erau trecute ambele numere de telefon.. in fine am crezut ca asa se face.. am platit aceasta factura (ma refer la cea din octombrie). in luna noiembrie aceeasi problema.. pe factura iara doua abonamente (cel reziliat si cel nou). atunci nu am mai rezistat si am sunat la relatii cu clientii .. (am inregistrarile telefonice cu cei de la vodafone cum dau vina unii pe altii ca defapt s-a facut o greseala.. de la ei.. incercau sa imi bage pe gat si ceva telefon numai sa imi ramana ambele abonamente.. daca intereseaza pe cineva buzz -email-) in fine dupa o lunga discutie le-am explicat ca eu nu o sa mai platesc decat abonamentul actual deoarece din data de 20 septembrie de cand am cerut telefonic reziliere contract cartela nu am mai putut sa o folosesc (mi s-a blocat de la ei) si deci nu are rost sa mai discutam. mi-au promis si de data asta ca se face defapt o factura pe minus.. in fine .. ma duc sa achit noul abonament, iar cea de la casa imi spune ca asta este o prostie ca defapt asa ceva nu se face. trebuia sa platesc abonamentul asa cum este .. adica suma de 60 lei noi (in care erau incluse ambele abonamente), iar la factura urmatoare, cea din decembrie mi se va recalcula totul si o sa ajungem la 0. nu am acceptat sa platesc si i-am sunat iara pe cei de la relatii cu clientii care.. dupa mai multe discutii m-au sfatuit sa nu achit decat 40 lei (atata mi-au calculat ei ca ar valora defapt numai abonamentul nou). m-am intors iara la casa si am achitat aceasta suma. in decembrie .. aceeasi problema.. factura a venit inca si cu diferenta de bani pe care nu am achitat-o la factura anterioara dar am procedat exact asa cum au zis cei de la relatii cu clientii. iara m-am enervat si am sunat la relatii cu clientii si dupa ce le-am mai spus inca odata povestea de acum 3 luni.. si dupa ce i-am amenintat ca ii dau in judecata sau ma duc la opc(cu toate ca cei de la opc nu fac nimic) m-au sfatuit sa nu platesc deloc si ca defapt o sa imi trimita factura din ianuarie reglata. (specific inca odata ca am toate inregistrarile telefonice). astept sa vad ce se intampla la factura din ianuarie si daca nu o sa se rezolve nici acum.. chiar ca o sa recurg la chestia cu datul in judecata.

  31. Sunt abonat Connex-Vodafone din decembrie 1998.
    Abonamentul actual il am din 2000, fara intreruperi sau probleme la plata.
    Sunt Client Fidel, cel putin asa am crezut eu, iar din reclame am inteles ca Vodafone rasplateste fidelitatea!
    La sfarsitul lunii noiembrie, am hotarat ca o sa cumpar un telefon pe punctele mele de loialitate si de sarbatori i l fac cadou la cineva.
    Am studiat oferta on-line (ptr. ca clientii fideli au access la foarte multe facilitati moderne … asa spune compania) si am aflat ca ptr. 504 puncte de loialitate pot sa devin fericitul proprietar al unei telefon Samsung E2210 (bineinteles cu semnarea prelungirii contractului de fidelitate) . Nu este de loc un telefon high tech, dar ptr. cadou merge – mam gandit eu. Asta sa intamplat in data de 11. noiembrie 2009. Avand multe treburi, am si uitat de acest proiect. La 25. noiembrie am intrat din nou pe siteul Vodafone si am vazut, ca intre timp telefonul respectiv sa scumpit putin: 756 puncte de loialitate, sau echivalentul in lei. Dar neavand timp sa ma duc la reprezentanta Vodafone, am tot amanat aceasta achizitie. Recent am am verificat siteul din nou (9. decembrie 2009.) si am aflat cu stupoare, ca telefonul sa scumpit de zece ori, in mai putin de o luna!!! Am crezut ca este ceva greseala informatica. Mam dus la o reprezentanta Vodafone, dar si acolo mi s a confirmat: telefonul costa 5042 puncte de loialitate, sau 60 de euro. Am intrebat daca va mai fi ceva oferta speciala de sarbatori. Mi sa spus: Aceasta este oferta speciala de sarbatori! Acest telefon este inclus in oferta de sarbatori!!!
    Am mai urmarit si un alt model: Samsung C3010. Pretul a evoluat la fel. 1120 puncte de loialitate in data de 11. noiembrie 2009. 1680 puncte de fidelitate in 25. noiembrie, iar oferta speciala de sarbatori: 5042 puncte de loialitate sau 60 de euro.
    Bineinteles, Vodafone si oricine are dreptul sa creasca pretul produselor si serviciilor, pana la cer. Se pare ca poate sa si permite, ptr ca de sarbatori lumea cumpara orice, fara prea multa gandire…Pacaleala ordinara

  32. Cea mai mare teapa se da cand te pune sa semnezi un contract cu anumite clauze de reziliere si, cand vrei sa reziliezi te trimit la ei pe site ca au noi clauze si ca alea sunt valabile, desi nu sunt semnate de tine
    EXCROCI- nu mai vreau sa am nimic in comun cu aceasta companie de HOTI si MINCINOSI
    Nu le mai luati apararea pana nu aveti dovezi, DA, fura de se sting, daca furi si 1 cent de la 2 mil utilizatori…nu crezi ca e o suma? pe fiecare LUNA?

    NU MAI FACETI ABONAMENTE LA VODAFONE-nu ofera nimic si sunt si scumpe…vrei VODAFONE?-IA CARTELA si cand nu iti mai convine o ARUNCI LA GUNOI

  33. Draga Alina,
    Chiar crezi ca o asemenea companie ca Vodafone se imbogateste cu o suma de 0.30E de la Tine????:))
    Problema e ca in Romania se practica spiritul de turma…daca ai auzit pe cineva cum ca ar fii fost furat de ce sa nu punem si noi paie pe foc?
    Te-ai uitat macar sa vezi pt ce era costul suplimentar?
    Sau ti-a fost prea sila sa te uiti putin pe site? nu dura mai mult de 5 minute!
    ESTE CEL MAI USOR SA ACUZI FARA SA VERIFICI!!!!!!!!!
    Domnisoara consultant “incompetenta” de unde vroiai sa-ti spuna de unde provine?
    Sa stii ca nu avea unde sa verifice, decat in urma facturarii, ca in stele nu e scris de unde ai u cost suplimentar.
    In concluzie, poti intotdeauna sa verifici, sa te asiguri ca nu esti furata, dar e problema ta daca esti dezinteresata !!!!

    • Atentie la Vodafon. Sunt niste excoci si mincinosi . Fura de te rupe. In luna iulie m-am lasat pacalita de o oferta a lor. Mi-au spus ca am primit bonus un telefon pentru ca sunt client cu cartela pti pay de 15 ani Desi i-am intrebat daca este vorba de abonament, au tot dat-o la intors, pana mi-au spus ca e vorba de un an, si .Am refuzat obtiunea roming. Contractul este pe doi ani, si scrie lucrul asta undeva intr-un colt, mmmmmic de tot. Telefonul foarte prost. M-am dus sa mi-l schimbe si m-au triis nu stiu unde la un service la marginea Bucurestiului unde puteam sa i iau peste 2 saptamani sau a alte service mai aproape dar contracost????????????
      In septembrie am fost plecata din tara. Stiind ca nu amobtiunea roming am fost la un centru vodafon sa o activeze pentru patru zile . Surpiza! Factura a fost exorbitanta! Il activasera pe toata perioada de 14 zile cat am fost plecata. Desi nu am vorbit o secunda cu nimeni, factura a fost enorma. Am solicitat dezactivarea roming si am fost asigurata ca e ok.In decembrie, am fost plecata 4 zile, Pentru Vodafon, practic am fost 3 secunde, pentru ca am inchis imediat telefonul cand am vazut ca romingul nu este dezactivat. Surpriz!a Iar factura incarcata. Ultima lor gaselnita a fost internetul.Nu folosesc internetul si am dezactivat toate aplicatiile de internet! Cum putea sa fie trafic internet pe un telefon inchis????? Le-am facut ieri o reclamatie, dar la care nu ma astept sa primesc raspuns si nici rezolvare. Mai astept 28 de zile dupa care ii voi relama la ANPC, si daca est cazul in instanta. Ultima lor isprava a fost ca asnoapte pe la 23, mi-au trimis un mesaj sa imi ceara parerea despre activitatea lor.In momentul in care am vrut sa le raspund, m-au avertizat, totusi ca mesajul poate genera costuri. Atentie, fugiti de vodafon ca de dracu! Si daca tot ati luat teapa, nu mai inghititi. Taxatii cu reclamatii pentru orice neregula.

  34. in romania daca furi o paine primesti 25 ani de inchisoare, dar pe cei de la vodafone nu-i vede nimeni.Sunt abonata de 7 ani si in luna iulie m-au furat de m-au rupt, mi-a venit factura de 17 milioane pe care nu o inteleg pentru ca mai aveam si 30 minute gratuite in orice retea…deci cum am de plata cand eu nici nu am consumat minutele? vodafone este cel mai mare escroc din lume…ne fura pe fata…pana acum am platit in jur de 35 milioane si tot imi spun ca mai am 17 milioane…voua va vine sa credeti?

  35. vodafone niste hoti ordinari!!!mi-au activat cu japca serviciul vodafone zona mea,si acum vor sa platesc sa mi-l dezactiveze,niste hoti ordinari…hooo

  36. Sunt abonata vodafone de 9 ani (4 de abonament), si in acest timp, am platit facturi consistente, si mentionez ca nu am avut incidente pana astazi (cine stie insa de cate ori s-a intamplat ceea ce am constatat astazi). Abonamentul pe care il detin are si doua extraoptiuni: mesaje gratuite si numere favorite.

    Nu obisnuiesc sa imi monitorizez convobirile, nici prin accesarea serviciului *222 CostControl (cel mult de doua ori pe luna folosesc acest serviciu), nici prin solicitarea facturilor detaliate.

    Insa astazi, 06.03.2009, a patra zi de la emiterea facturii (emitere factura data de 02 ale fiecarei luni), am utiizat serviciul Cost Control din pura curiozitate, stiind ca nu am folosit aproape deloc telefonul mobil in aceste 4 zile trecute de la emiterea facturii.

    Mesajul aparut, dupa cum se poate vedea si in attachment, transmite urmatoarele:

    La 06mar09 h10:44, mai aveti: 200m0s din Opt. Nr. Fav, 25m54s din bonus30, 43 msg din Opt.
    SMS, Cost apeluri: 0,32EUR.

    Initial nu am dat importanta, insa am inceput apoi sa ma gandesc: de unde am cei 0,32 EUR de plata (trebuie sa spun ca nu suma este importanta, putea fi si un cent, este vorba despre ilegalitate, hotie si mai ales numarul persoanelor care sunt pacalite in felul acesta, luna de luna).

    “Ecuatia” este simpla: cele 200 de minute (nr. maxim in fiecare luna) le vorbesc cu numerele favorite, asadar au un tarif preferential, deci nu sunt scazute din minutele gratuite, iar daca am apelat numere de telefon din afara celor favorite, acestea scad numarul de minute gratuite, pana la epuizarea acestora. Asadar: daca nu am apelat niciun numar favorit (dovada fiind cele 200m0s din Opt. Nr Fav afisate de Cost Control), iar celelalte apeluri erau taxate cu minutele gratuite, mesaje gratuite a se vedea ca sunt 43, de unde cei 0.32EUR de plata?!?!

    Am sunat asadar la *222 pentru a cere explicatii. Mi-a raspuns o d-soara (greseala mea ca nu i-am retinut numele), care a raspuns simplu intrebarii mele: “Nu stiu de unde va apar acesti 0.32EUR”. Domnule senator, cum este posibil sa primesc un asemenea raspuns de la o companie multinationala, probabil majoritara pe piata telefoniei mobile din Romania, care primeste de la noi cetatenii lunar niste sume pe care cu greu probabil le putem citi, si care ar trebui sa manifeste macar minimul de respect pe care il merita un client??!!??!

    Dupa ce probabil s-a simtit cu musca pe caciula, d-soara de la Relatii Clienti m-a invatat cum imi pot face cont pe site-ul lor, de unde imi pot monitoriza convorbirile.

    Acest lucru nu ma linisteste, nu numai pentru ca nu am primit un raspuns la intrebarea mea, ci si pentru ca ma macina o alta intrebare: oare cat a furat Vodafone de la mine in toti acesti ani, oare cat a furat din buzunarele sutelor de mii de clienti (daca nu chiar milioane), si o face in continuare nesingherit, pentru ca lumea nu detine timpul necesar pentru a monitoriza fiecare factura a telefonului mobil, fie prin serviciul CostControl, fie prin facturi detaliate, fie prin cont pe site-ul lor, asa cum m-a invatat d-soara sa fac.

    Cum pot dovedi acest lucru si ce trebuie sa fac domnule senator Urban?

    Fac un apelcatre toti abonatii Vodafone si nu numai (probabil toate companiile practica acest sport) sa fie atenti de curiozitate macar intr-o luna, sa vada daca platesc exact atat cat folosesc.

    Daca dupa 4 zile de la emiterea facturii eu am deja 0.32EUR de plata fara motiv, atunci ma intreb cat voi avea cu o zi inainte de emiterea facturii in plus fata de ce am vorbit!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*