Reclamatie RCS-RDS

UPDATE: Liber la porcait RDS-ul ca urmare a ultimelor actiuni unilaterale luate vizavi de grila de programe.

Pe data de 4.12.2008 am semnat contractul de furnizare servicii nr. 70000569331 in casieria RCS-RDS Mihai Bravu, in care am solicitat televiziune prin cablu si acces la Internet. La o diferenta de cateva zile cablul TV a fost instalat. Pentru Internet ma impacasem cu gandul, atat din ce auzisem pe la prieteni cat si din ce am citit in contract (termenul de 90zile), ca o sa dureze ceva mai mult.

Pe data de 26.01.2009 (am considerat ca sunt de bun simt 52 zile) am sunat la 031.400.44.01 sa verific “stadiul” cererii mele de instalare Internet. Domnul Panaitescu Ionel a avut amabilitatea sa ma informeze ca cererea nu apare in sistem (ups!) si ca daca doresc sa mi se instaleze vreodata Internet de la RCS-RDS este necesar sa revin in sucursala cu exemplarul meu de contract pentru a i se face o copie. Aici apare primul mister: de ce nu verifica intern exemplarul de contract al lor sa vada ca am bifat si Internet si ma trimit pe mine in sucursala??

M-am conformat cerintelor domnului Panaitescu si m-am prezentat in seara aceleiasi zile, 26.01.2009, in casieria Mihai Bravu unde am lasat o copie a contractului. Pe data de 28.01.2009 am revenit in casieria Mihai Bravu pentru a depune o sesizare scrisa, atat legat de situatia mai sus mentionata cat si de o plata incasat eronat pentru factura calbu TV de pe luna Ianuarie (alta poveste minunata, dar minora comparativ cu firul epic central). Sesizarea are numarul de inregistrare 89417 si in ea solicitam :instalare conexiune Internet; apeltelefonic prin care sa mi se explice de ce s-a ajuns in situatia respectiva si ce masuri s-au luat pentru corectia lor, raspuns scris la solicitarea mea si o forma la alegerea RCS-RDS de compensare fata de timpul si energia pierdute de mine din cauza erorilor RCS-RDS (cat de naiva sunt, nu-i asa?:).

Pe data de 30.01.2009 am trimis un exemplar al plangerii scrise in casierie la numarul de fax 0314006060. Am primit confirmarea de trimitere a faxului la ora 17.36. Pe 3.02.2009 domnisoara Camelia Cernat mi-a comunicat ca in continuare nu apare cererea pentru Internet, dar ca vede sesizarea pe care am facut-o si ca voi fi contactata in maxim 24h cu un raspuns. Surprise! Nu s-a intamplat acest lucru.

Pe 11.02.2009 Andreea Ghioc deja nu mai vedea sesizarea mea in sistem, dar a fost draguta si a trimis “un mail de urgentare” pentru mine…Cateva minute mai tarziu, Alina Fratila vede plangerea (pentru plangeri miraculoase apelati cu incredere la mine) sar nu stie sa imi spuna in cat timp se solutioneaza.

Astazi am ajuns in postura ingrata a clientului isteric, pentru ca oameni buni, in aceasta stare, spre rusinea mea, ati reusit sa ma aduceti: l-am amenintat pe domnul Balan Mihai ca nu voi inchide telefonul pana cand nu voi fi contactata pe mobil de un supervizor (alt mister RCS-RDS: nu exista supervizori la ei in Call Centre) sau de catre persoana care se va ocupa de instalare in vederea programarii. Acesta a reusit sa scape de mine destul de elegant, dandu-mi numarul 021.30.10.850 de la Secretariat. Am sunat si am cerut la departamentul de RECLAMATII si mi s-a facut legatura la RELATII CU CLIENTII…sunt asemanatoare,nu-i asa?

Am revenit astfel involuntar pe linia de Call Centre unde domnul Alexandru Catana nu a mai fost atat de elegant ca domnul Balan si mi-a inchis telefonul in nas. Am incercat sa inregistrez o sesizare pe numele domnului Catana, dar Andreea Miu, cea cu care am vorbit la cateva minute diferenta mi-a spus ca pentru “denuntari” trebuie sa fac sesizare scrisa in sucursala si ca nici ea nu are cu ce sa ma ajute. As putea spune despre dra Miu ca a fost si destul de nepoliticoasa cu mine, dar poate ma insel si sunt eu mai sensibila din fire.

In timp ce redactam acest mesaj, alarmati probabil de starea precara de sanatate mintala in care m-au adus (sau nu) am fost contactata de un anume domn Ticu(?) Floria din frontline care m-a rugat sa mai trimit, inca o data, la nr de fax 0314006060, un exemplar al contractului, dar de data aceasta in atentia dlui Alexandru Stefan care “se ocupa azi, personal, de cazul meu” (norocosul!).

Va cer scuze ca v-am retinut cu o istorisire atat de detaliata, dar mi-e greu sa renunt la vreun element deoarece consider ca fiecare este relevant in rezolvarea acestei situatii. Doresc sa se asculte toate apelurile pe care le-am avut in Call Centre si sa se decida daca atitudinea agentilor a fost una potrivita sau nu si sa se ia masurile necesare, doresc sa mi se raspunda la solicitarea facuta in casieria Mihai Bravu pe 28.01.2009, doresc sa fiu luata in seama de aceasta entitate superioara noua tuturor care este RCS-RDS si sa mi se rezolve situatia.

Vezi mai multe in comentarii

13 comments

  1. eu i-am injurat ca la usa cortului si pe mail si la telefon pentru ca nu mi-au facut mutarea abonamentului la o noua adresa.

    era o echipa programata intre 15-18 si m-a sunat la 18:06.. neauzind telefonul, si-au luat sculele si au plecat fara ca macar sa sune la usa, desi era cineva acasa.

    am sunat inapoi, si mi-a raspuns in doi peri ca si-a incheiat programul drept pt care m-am dezlantuit, iar mizerabilul a si raportat in sistem ca clientul l-a injurat.

    Am sunat la centrala, facut reclamatie, a doua zi reclamatie la ANPC si am si reziliat contractele de cablu TV si net.

    Asa trebuie rasplatiti. Au echipe de meseriasi nesimtiti care nu isi respecta programarea si te fac sa iti iei ore libere de la lucru ca sa mai si intarzie!

    Nu am nevoie de cablurile lor.

  2. cred ca mai toti clientii rcs&rds sunt nemultumiti ca aceasta firma isi bat joc de noi cei care ii platim.HAIDETI SA NE UNIM SI SA NE DEZABONAM DE LA EI SI SA II DAM IN JUDECATA. NE TRATEAZA CA PE NISTE GUNOAIE.AU UITAT CA NOI LA DAM SALARIILE?IMPREUNA SUNTEM O FORTA. ne-a scos jumatate din programe (antenele, discovery , etc)

  3. sar putea ca ce de la rds sa piarda din clienti au scos prog din grila fara a consulta clientii si au bagat programe care sunt de toata mila prog precum -discovery ,reality tv, animal planet ,tv 1000 ,au fost scoase abuziv . aveam ce sa vedem, nu ce au bagat in modul asta cred ca o sa ne schimbam ideea si o sa bagam upc la loc ….pird din imagine si o sa ii coste cred eu clientiii

  4. Sa va fie rusine ca ati scos discovery din lista de programe,am platit taxa si cu toate astea ati avut tupeul sa scoate ti acest program!!!!!Ati fii putut sa cereti mai multi bani pentru aceste posturi dar nu aveti voi dreptul sa lauti decizii in numele clientilor!!!!!!!!!Sunt foarte suparata si am de gand sa renunt la contractul cu dvs daca nu lauti masuri in cel mai scurt timp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. parinti mei sau abonat la rds cablu si net, renuntand la digi tv digitat, dezamagirea este ,proasta calitate a imagini si canalele fara sens cum ar fi,posturile tv maghiare sau tvr international ,cultural si multe altele avand asteptari sa avem tot acele posturi ca, pe digital cu sau la acelasi pret de 25 lei acum avem tipul abonament popular la un pret de 20 lei plus netul care 15 lei care e ok si merge bine.Imi pare rau parinti mei sunt dezamagiti ma vrut sa avem mai multe tv si ia ce primim

  6. rezilierea contractului cablula 1 anplata facturii pe 3 feb patita nu au intrat banii cont ma obliga si martie pt regulile lor tampitepe 4 si 5au fost zile nelucratoare.eu pe 1 mar nu mai vreau cab la usa doresc raspuns am sunat bucuresti este pr lor doresc rez la cablu va rog faceti ceva util pt noi va multumesc

  7. Eu m-am abonat in Martie 2011 la abonamentul RDS – Digi Net Fiberlink 2 pentru ca mi s-a promis internet pe stick gratuit. Nu l-am primit nici pana acum dupa 10 luni. I-am tot sunat si mi s-a raspuns ca nu il au pe stock si ca eu platesc pentru serviciile care le ofera. Eu nu beneficiez de viteza marita pentru ca folosesc internetul prin Wi-Fi care nu merge mai mult de 52MBps, deci platesc in plus 10RON/luna degeaba.
    Am observat ca mint foarte mult in privinta asta. Odata am fost la agentia unde platesc serviciile RDS si o doamna mi-a spus ca domnul care se ocupa de distributia stickurilor de internet nu este acolo si ca ea stie ca stick-uri vin la cateva saptamani si au fost acolo stick-uri cu o saptamana in urma. A doua zi cand am vorbit cu domnul respectiv mi-a spus ca nu au avut stick-uri de multe luni

  8. In luna iulie 2011 am facut marea greseala de a rezilia contractul pe care il aveam cu Romtelecom pentru tv, telefonie si internet si de a semna un contract cu cei de la RDS pentru acelaesi servicii, atras fiind de reclama lor pentru internetul de ”megaviteza” de 100 mbps. Dupa ce m-am vazut ”conectat”, mi-am zis sa fac un simplu test pe http://www.speedtest.net, cand ce sa vezi… cei 100mbps se transformasera in 9,5mbps. Fiind contrariat de rezultatul obtinut am indraznit sa sun la RDS (0334400401) sa sesizez faptul ca ceva nu este in regula dar ce sa vezi… mi s-a explicat ca cei 100 mb nu sunt garantati ci reprezinta doar maximul pe care l-as putea atinge in conditiile in care as fi singurul care ar naviga pe net si doar daca mi-as dezactiva firewall-ul si antivirusul. Si nici asa nu as avea garantia ca s-ar putea atinge viteza pe care o promoveaza dansii. Din punctul meu de vedere cei de la RDS sunt niste HOTI NESIMTITI care fac reclama mincinoasa si sunt foarte hotarat sa reziliez contractul incheiat cu dansii indiferent de costurile pe care le-as putea suporta.

  9. am ajuns la concluzia ca cei de la rds numa bani stiu sa ceara si nu ofere nimic….de 2 luni imi merge netu mai mult decat mizerabil si ma bate gandu sa fac o plangere la protectia consumatorului pt ca nu le pasa deloc de calitatea servicilor…de fiecare data au raspuns reclamatilor au venit au constatat ca merge prost si au plecat si nu au facut nimic is foarte dezamagit

  10. SERVICII DE KKT AU ASTIA DE LA RCS RDS…SI MAI VOR SA CUMPERE UPC-UL

    RUSINE, KKNARILOR

  11. OPREA ADRIANA MIHAELA

    Reclamatie RCS-RDS
    Factura pentru plata “prestari servicii” aferenta lunii martie 2011 a sosit inca de la inceputul acestei luni.
    Pentru ca suma de 25 ron inscrisa pe factura reprezinta c/val prestare servicii fara interupere, si pentru ca in fapt, se intampla sa nu fie asa, rog RCS-RDS sa emita pe numele meu o noua factura pe luna martie, cu suma diminuata corespunzator numarului de zile de nefunctionare a cablului TV.
    cod client rcs-rds 7997183; nr. contract 70000351448

  12. Mie, in Septembrie 2009 mi-au fost “instalate” de catre un reprezentant al RDS RCS doua decodoare pt. pachetul ala digital cu HBO. Din cauza ca telecomenzile erau vechi si jegoase de-ti venea sa te speli pe maini dupa ce le atingeai, in Octombrie 2009 (cam la doua saptamani de la instalare) m-am prezentat cu decodoarele la caseria de cartier (Cluj-Napoca/Grigorescu) ca sa le predau. Acolo am aflat cu stupoare ca nu pot sa la predau deoarece se pare ca in evidenta lor eu nu le detineam. M-am dus acasa, am luat PV-urile de instalare si m-am intors la caserie. Tipa de la casa, super obraznica, chiar si dupa ce i-am aratat PV,inca tot nu vroia sa-mi ia decodoarele. Pana la urma, caserita a acceptat ca eu sa renunt la decodoare(!), le-a luat si mi-a intocmit PV-urile de predare a echipamentelor respective. In urmatoarea luna, am observat ca in continuare mi se facturau cele doua abonamante de HBO la care renuntasem. In continuare, de fiecare data cand am mers sa achit facturile pt. cablu+telefon+net le-am atras atentia celor de la caseria din Grigorescu ca imi factureaza in plus un serviciu la care am renuntat si care nu mi-l mai furnizau. In luna August 2010 vazand ca in continuare figurez in evidenta lor cu cele doua echipamente, le-am cerut sa mi le returneze, ca sa beneficiez macar de serviciile care mi se factureaza fortat; cererea asta mi-a fost refuzata cu mare obraznicie de catre caserita (o citez: -Pai daca va trebuie de ce ati mai renuntat?). Am deschis un tichet de reclamatie la caserie pentru problema asta a mea. Desi au trecut patru saptamani de atunci, inca nu mi s-au emis facturi de corectie, ba mai mult, firma care-mi datoreaza mie bani de aproape un an de zile, mi-a blocat contul de net pe motiv de neplata a facturii de utilizare.
    Ce sa mai zici? In cazul meu, cand merge, Internetul imi merge din ce in ce mai prost, pentru telefonia fixa trebuie sa platesc tot mai mult, tv prin cablu merge destul de prost.
    mie mi-e clar ca RDS&RCS ARE MARI LIPSURI LA CORECTITUDINE, SERIOZITATE SI COMUNICARE!!!!!
    PAREREA MEA ESTE CA FIRMA ASTA SE INDREAPTA INTR-O DIRECTIE GRESITA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*