Reclamatie la serviciile oferite de BRD FINANCE

Buna ziua,
Sunt posesorul unui card BRD Finance si DACIA. As dori sa atrag atentia asupra serviciilor oferite de BRD FINANCE, pentru ca nu doresc ca si alti posesori de autoturisme DACIA LOGAN sa mai fie pacaliti cu aceasta oferta.
Am primit acest card de credit acum 2 luni si pot sa spun ca daca faci operatiuni cu acesta, devine extraordinar de costisitor:
1. Orice retragere de numerar este taxata cu un comision de 3RON
2. Daca faci depuneri in contul de card trebuie sa anunti telefonic BRD FINANCE, serviciu care este utilizabil greoi in reteau ROMTELECOM si utilizabil mai mult in reteaua de telefonie mobila, iar operatorii BRD Finance nu raspund decat foarte greu (am platit 50 eur la telefon pentru convorbirile dintr-o luna cu BRD FINANCE)
3. Orice depunere mai mare decat cea prevazuta in contract trebuie anuntata telefonic iar banii reintra in cont dupa 48 ore (daca ai noroc, daca nu revii cu un nou telefon)
4. Costurile de administrare suportate de client sunt extraordinar de mari si in consecinta mai mult cheltui decat sa utilizezi un asemenea credit
5. Extrasele de cont nu sunt trimise, iar BRD Finance da vina pe Posta Romana, punand cuvantul clientului in fata cuvantului angajatilor BRD Finance
CONCLUZII
Aceste informatii pot fi verificate si pot sta la dispozitie cu detalii.

Autor: MIHAI AURELIAN MIHAI

24 comments

  1. E ce-a mai de c…t banca,stau de 5 zile să primesc un O.P.
    La agenția mă tot plimbă cu vorbă, ba că nu a venit curierul ba că un funcționar a uitat să bea apa.
    Apropo plătesc comision la toate tranzacțiile și în contract scrie că sînt incluse în pachet.

    Deci ORICE DA NU brd.

  2. ESTE O BANCA CE ARE LEGATURA CU NUME DE URMARITI INTERNATIONAL RESPECTIV MARTA DIN CATE SE STIE IN PRESA ACEST NUME A FOST VEHICULAT CA AL UNUI URMARIT INTERNATIONAL SI AL UNEI PROXENETE, RESPECTIV FIRMA CREDIT EXPRESSS PRIMESTE DATE CU CARACTER PERSONAL DE LA BRD FINANCE SI TRIMITE INSTIINTARI SEMNATE MARTA LOGIC NICI UNA NICI CEALALTA NU MAI PREZINTA CREDIBILITATE FIIND AMBELE ASOCIATE CU NUME DE PUSCARIASI CEEA CE IN DOMENIUL ECONOMIC ESTE ILEGAL NU AI VOIE DCONFORM LEGII SA AI CAZIER PENTRU A AVEA O FUNCTIE ECONOMICA

  3. cine brd,niste camatari fara scrupule,avizi de castiguri foarte mari nu se multumesc cu castigurile mici,in tarile din est bancile fac ce vor,unde sistemul e putred vin si vulturii.Aici unde locuiesc eu acum nu se tolerau asemenea magarii,nu le permiteau clientii,asa ca nu ii mai inteleg pe romani…..cat vor mai rabda oare?

  4. MARE ATENTIE cand folositi cardul de cumparaturi pentru ofertele din hypermarket-uri! Aveti posibilitatea sa achizitionati un produs in 5 sau 10 rate fixe fara dobanda… COMPLET FALS !!!! Dobanda nu se aplica dar este vorba de comisioane LUNARE ce sunt FIXE, NU SCAD nici macar la achitarea ultimei rate si adunand sumele ajungeti la concluzia ca mai bine foloseati un credit de la oricare alta banca, In afara acelor comisioane se mai percep si alt gen de comisioane: de gestionare a contului lunar, de administrare a contului anual, de folosire a cardului, asigurari etc. MARE ATENTIE CACI INITIAL NU VA SUNT COMUNICATE SAU INTENTIONAT VA SUNT ASCUNSE si ulterior nu mai aveti ce face. Eu am patit asta la achizitionarea unui produs de 1900 RON si in 10 luni rambursez 2400 RON in afara comisioanelor de gestionare lunara, administrare anuala, asigurari etc care se mai ridica si acestea la peste 100 RON. In concluzie trebuie sa achit in plus peste 500 RON, suma care nu as fi platit-o ca dobanda in 10 luni la oricare alta banca ( nici macar la camatari ).

  5. cel mai sigur numarul a apartinut anterior cuiva care are credit la BRD. relax.

  6. Am primit un sms cu brd ca trebe sa platesc o anumta factura de 205.00 ron pentru o rata pur si simplu am 17 ani am luat cartela gratis de pe net orange si nu inteleg de ce 1 la mana nu am 18 ani si nu pot s fac imprumuturi 2 la mana nu am facut imprumuturi va rog frumos lamuritima si pe mine:)

  7. buna ziua,si eu am un card brd,am cumparat si in rate si am eliberat si numerar,intradevar la eliberare dai dobanda cam mare ex.(la o rata de 99 ron,63 ron iti intra in cont,iar 36 ron este dobanda pe care ei o iau,exista si avantaje si dezavantaje.Fiecare face ce l duce capul,daca nu ar fi bancile noi nu am putea sa ne cumparam macar strictul necesar

  8. buna ziua. am primit un mesaj pe telefonul mobil ca as avea o suma de plata la brd finance, suma ce ar reprezenta valoarea extrasului emis in data de 05.12.2009, pentru contractul nr…… Mentionez ca am solicitat un card pentru cumparaturi Carrefoure in anul 2008, insa nu a ajuns nici pana acum in posesia mea. In acest sens, nu inteleg cum s-a emis acest extras de cont.

  9. Fiecare vede ce il avantajeaza… este normal sa existe dobanda,comisioane… Am un card Renault (brd finance) si sunt foarte multumit de el. L-am primit printr-un curier impreuna cu toate documentele (contract, brosura etc). In cateva zile, primesc un telefon de la o fata foarte amabila… era de la brd finance in legatura cu acest card. mi-a explicat despre ce este vorba si i-am spus sa revina alta data cu un apel sa am contractul cardului in fata (sa-mi spuna unde scrie tot ce zice ea)… imi starnise curiozitatea, parea avantajos ceea ce-mi spunea. La al 2-lea telefon…mi-a explicat tot ce vroiam sa stiu… am stat de vorba cam 20 min dar am invatat cum se foloseste cardul in avantajul meu, fara sa platesc dobanda sau alte costuri. Ce este si mai interesant este ca am reduceri in reteaua Renault. Am acceptat cardul si ramasese sa le trimit actele completate prin posta… nu prea vroiam sa trimit actele mele prin posta si mi-a spus sa vin la sediu daca doresc (este undeva prin Baneasa). A coborat la mine chiar fata de la telefon. Mi-a spus sa intreb de ea daca o sa am vre-o neclaritate pe viitor. Am ramas surprins de amabilitatea ei!!! Am cardul cam de 6 luni si nu am avut probleme. O sa-i trimit o felicitare de sarbat.

  10. BRD Finance sunt niste japcangii. Ii multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa dau toata suma in avans si sa scap de ei.
    NU VA INCURCATI CU BRD FINANCE > O SA REGRETATI !!!

    • stimate domn, faptul ca dvs nu sunteti multumit de serviciile BRD nu inseamna ca trebuie sa ne induceti si pe noi in eroare. A fost alegerea dvs sa colaborati cu Brd Finance nu v-a pus nimeni cutitul in coasta sa faceti credit la ei. Dintre atatea banci ati ales Brd.

      • Auzi stimata anonima sa iti iei bani de la brd finace salariu ma refer iti ieste usor pentru ca nu faceti nimic decat sa jecmaniti oameni fara a le specifica inainte anumite detalii de contract si anumite comisioane care le luati in fiecare luna nu doar o data mai ales ca nu specificati ca poate sa aibe un jirant nu sa plateasca lunar asigurare la creditul “ramas” unde dracu mai platesti lunar asigurare…….

  11. Primesti un sms cand se emite factura? Trebuie! Eu asa primesc.. Da-le mobil sa iti trimita si tie lunar cand se emite extras de cont cu suma de plata ca lumea.. asa eu am timp sa achit lejer. Eu nu mai astept de mult plicuri acasa.. Nici nu stiam cand e factura sau cand e “somatie de plata” Acum nu mai vine nimic ca mi-l platesc la zi, chiar inainte de termen. M-au pus sa achit penalizare de depasire.. vreo 15 lei si de atunci le achit cat de repede pot. Nu au de ce sa iti ceara bani in plus…cere explicatii! Ai dreptul sa le ceri informatii. Daca nu intrebam ce pot sa fac cu cardul prin Real nici nu stiam ca pot sa iau laptop de la Real in rate fara dobanda. Era o oferta exact cand am intrebat.

    • Acelasi gen de produs l-am achizitionat si eu si in loc sa fie o rata fixa reprezentata de suma creditata impartita la 10 luni ( asa era oferta) m-am trezit ca in loc de 1900| luna trebuie sa achit 2360 ( 360 un comision de gestionare lunar de 1,9% ce este fix si nu scade nici macar la ultima rata+ 4 lei un alt comision lunar de folosire a cardului ce este tot fix si tot lunar+ alte dobanzi de 0,… %, asigurari s.a ). Cam asta e noua optica a celor de la BRD Finance.

  12. Nu se deschide nici o linie de credit daca tu nu le trimiti inapoi contractele semnate frumos si dovada venitului (adeverinta de salariat) E o oferta, Nu intelegi? Ai cardul,ai pinul, ai nevoie de bani… atunci faci demersurile sa deschida si linia de credit. Atata timp cat nu le dai curs, cardul e nul si pinul la fel, le bagi pe foc!
    Eu am primit o astfel de oferta, astia de la BRD stiu ca mai am un credit la ei si s-or fi gandit ca am nevoie si de un card de cumparaturi, le-am explicat politicos ca nu mai doresc nimic, abia imi platesc creditul. Bafta multa si nu mai fi panicat!

    • Asa am crezut si eu cum zici tu, nu am bagat in seama nici cardul nici pinul si dupa 9 luni ma trezesc ca ma suna un ratat de la BRD Finance ca am de platit 82 lei (taxa intretinere card, penallizari de intarziere si nu mai stiu ce rahaturi de ale lor) pentru cardul care nici macar nu a fost activat. Asa ca lasa-l sa fie panicat ca e spre binele lui.

  13. Buna ziua,

    Sunt si eu posesoarea unui card BRD Finance. Nu primesc extrasele la zi niciodata, ci dupa termenul de plata…Probabil se prevede ca suma datorata sa intre pe rate, in avantajul bancii. Daca am atras atentia sa mi se trimita pe mail, nu s-a intamplat decat in prima luna. In plus, am facut greseala sa scot bani cu card-ul si m-am invatat minte! Is deranjata de agentii bancii cand imi e lumea mai draga, precum ca daca achit ceva in plus. Eu am fost corecta mereu, dar is luata, probabil, drept “lumea a treia”, si is tratata jignitor. Adica, impinsa de la spate sa achit cate 20-30 lei in plus, s-ar spune! Am facut o reclamatie, dar in loc de raspuns, is bulversata cu apeluri telefonice! Fratilor, sa nu mai faceti greseala sa imprumutati bani BRD!

  14. In cazul meu, mi s-a emis acest card fara sa fiu intrebat, fara sa existe un contract si o cerere semnate de mine. M-am trezit cu un curier la usa cu plicul cu codul PIN! Cardul – ioc, n-am venit nici dupa trei saptamini! Dupa care ma suna un operator de la ei – cu vrajeala. Luandu-l pe departe, zice ca da, s-a emis un card cu numele meu pe el si se afla tot la aceeasi firma de curierat, trebuie sa soseasca, si s-a deschis si o linie de credit. Adica s-a emis un card cu numele meu pe el si s-a deschis o linie de credit tot pe numele meu (!), mi s-a trimis pinul si acel card printr-o firma de curierat (!!), fara sa existe semnatura mea pentru asta, nici n-am fost instiintat in prealabil!! Oare protectia consumatorului ce parere ar avea, ca vreau sa ii reclam… Oricum, asta seamana mai mult cu o banda de camatari decat cu o banca!

  15. Acum trei ani am facut un imprumut la BRD agentia Dacia. Am semnat trei exemplare de contract, dupa care mi s-a spus ca acele trei exemplare trebuiesc semnate si de conducerea bancii , dupa care voi fii chemat sa mi se dea exemplarul meu , pe loc dandu-mi-se numai un grafic de plata.

    De atunci “ma lupt” cu ei sa obtin contractul, dar mi s-a spus ca nu-l mai gasesc , ca s-a pierdut.

    Exasperat , in decembrie am facut o reclamatie la Protectia Consumatorului , In urma sesizarii lor , brusc mi s-a gasit contractul ( sau cel putin asa sustin cei de la BRD) . Totusi mie mi-au spus ca-mi vor da o copie (si nu un original asa cum ar fi normal ) . Dar nici macar acest lucru nu s-a intamplat pana in prezent ( 03.03.2009) Saptamanal vorbesc cu cineva de la ei, si mi se promite ca se va rezolva , dar….nimic.

    Eu asa o bataie de joc nu am mai pomenit.!!!!! Mentionez ca am platit regulat ratele , care insa tot cresteau, asta afland de la telefoanele care mi se dadeau de la banca , si prin care eram anuntat ca a crescut dobanda .

    • stimate Domn, va informez ca nici o banca nu sustine ca s-a pierdut un card. am sa va rog inainte sa sustineti o asemenea aberatie sa va informati mai bine. in privinta contractului, sunati la relatii clienti poate nu aveti adresa corecta trecuta sau se intampla ceva

      • incep sa cred ca toti de la brd sunteti niste anonimi,primiti ceva pt lupta voastra dreapta pe aici incercand sa schimbati parerea oamenilor despre brd?va spun eu o sa scapati de chin cand o sa dati faliment,dar cred ca tu o sa-ti gasesti alt os de lins,eu am fost personal amenintat de o ”directorasa de brd” ,surprinzator disparand din peisaj ulterior…o zi buna si macar fiti oficiali….daca tot vreti sa aburiti lumea!

  16. Eu ma feresc de tata ca am cardul BRD Finace si dupa ce a gasit o factura de la card a inceput sa dea telefoane sa afle ce am cumparat, de unde cum cand.. Aia de la BRD i-au zis sa revina titularul ca nu are importanta ca e tata. Daca astia i-ar fi zis ceva lu’ tata chiar ca era grav, ma certam cu ei ca nu respecta clientul. Mai am un card la Bancpost, acolo si mai stricti cu titularul, le zic la telefon ca sunt eu clientul lor, ei nimic, data de nastere adresa, parola, sa le zic cand am mai vorbit cu ei (!!) dupa ce le raspund suspicios de atatea in trebari, imi dau toate informatiile. Mi se pare corect! Eu ii platesc, EU nu tata. La fel si sotul dvs, dlui raspunde, dlui se intereseaza de card daca vrea.
    Eu nu prea platesc sume in avans ca nu imi permit, dar luna trecuta am platit cu 50 lei mai mult si am sunat sa vad daca i-a bagat si pe card la suma pe care o mai pot folosi, mi-au zis ca nu.. cica nu pot sa ghiceasca ce vreau sa fac cu ea, sa achit urmatoarea factura sau sa ii bage pe card?. Am ales sa ii las acolo pentru factura de luna asta, luna asta nu mai platesc factura, banii sunt acolo pregatiti. Nu e chiar asa de greu, sunt niste conditii de respectat.
    Astia de la BRD au program de dimineata pana seara, eu am sunat si la noua seara si au raspuns. Daca sotul dumneavoastra nu vrea sa sune, sa se duca la sediu la Bucuresti, dar ce e asa de greu sa dea un telefon? Daca vrea sa ii puna pe card, banii platiti in avans sa dea macar un telefon sa se intereseze ca e numele lui pe card. Daca nu vrea sa plateasca conversatii la telefon in interesului lui, atunci sa se duca la sediu Brd Finance trecut pe contract. Cu parere de rau.. nu e normal sa fie asa mult dezinteres si totodata nemultumiri, pai ori vreti ori nu vreti!!!
    Si inca o chestie pe care am facut-o eu, am sunat la BRD FInace si m-a preluat o domnisoara, i-am zis ca vreau sa schimb adresa de primire orice plic si ca nu prea am credit pe telefon, si s-a oferit sa ma sune ea inapoi,si stupoare… chiar asa a facut in 20 de secunde (eu ma gandeam.. sa vezi cum ma lasa asta sa o astept). De atunci cand nu am minute gratuite si nici foarte mult credit ii rog sa ma sune inapoi. Puteti sa faceti si voi asta. Probabil asa o sa faceti si dumneavostra asa pe viitor, simt o oarecare zgarcenie la dvs, sa nu vreti sa sunati (in folosul dvs) ca va consumati creditul. Daca nu vreti sa vorbiti prin telefon, vorbiti prin biletele cu porumbei ca e mai ieftin )
    Dvs ati scris: “Si chiar daca ar putea , de ce trebuie sa vorbeasca numai prin telefon si sa cheltuie bani in plus?” LOL

    Raspunsul meu: Nu trebuie!!!! Sa stea sotul in nepasare daca asa ii place. Sa nu relationam cu bancile carora le dam dobanzi, sa nu sunam banca pt informatii, sa stam si sa inghitim facturi ca nu acceptam niste reguli stupide cum ar fi sa anuntam telefonic ce vrem sa facem cu banii.

    Eu prefer sa comunic cu bancile la care achit,sau cel putin incerc sa tin leg cu ei.
    Dupa parerea mea aia de la Bancpost EFG am card prompt activ, sunt cei mai gretosi, nu am intarziat nici macar o data!! si cu toate astea au tipat la mine in telefon ca de ce nu inteleg eu ca mai am de platit 1000 lei punct, nu vroia sa imi zica detalii, cica sa studiez factura, pai invata-ma sa o descifrez, cica e simpla si ca trebuie sa o inteleg. Deci, m-au facut proasta indirect!!! Angajate-i respective i-am facut o reclamatie scrisa prin fax, simtem nevoia sa ma razbun.

  17. Buna ziua,Vă scriu pentru a va arăta cum funcţionează un card emis de BRD Finance , deoarece am doarece indicii ca acest sistem de creditare este o înselătorie :

    Iti faci un card de credit . Cumperi anumite produse in rate . Pana aici toate bune . Te taxeaza destul de piperat : dobanda 2.2% pe luna , adica 24% /an , asigurare la suma datorata,comisioane etc .Faci imprudenta ca in afara ratelor sa mai cumperi cate ceva , sa ridici numerar…. . Si apoi depui bani pe card , la scurt timp . Si…. stupoare , pe extrasul de cont nu figureaza reantregita limita de credit utilizata. Aceasta este reantregita doar cu suma aferenta produselor care le-ai luat in rate . Ceilati bani , stau undeva la ei , ca sume in avans, dar pentru care iti calculeaza dobanzi ca si cum ar fi neplatite . Pentru reantregirea limitei de creditare , ori de cate ori depui sume in avans ti se spune sa suni la un numar de telefon , la care astepti cu orele sa te preia un operator. NB La ghiseu nu poti face aceasta operatie , te indruma sa suni la acel numar de telefon . Eu am sunat pentru un card pe numele sotului meu. El , de exemplu nu dispune de un telefon fix, de pe care sa sune. Ar trebui sa sune de pe mobil , si cum legatura se prinde foarte greu , ar fi ceva costuri . Sun eu in locul lui , nu se poate , trebuie sa vorbim cu titularul. Si daca titularul lucreaza atunci cand au ei orele de program, titularul nu poate vobi cu ei . Si chiar daca ar putea , de ce trebuie sa vorbeasca numai prin telefon si sa cheltuie bani in plus, DOAR PENTRU NEOBRAZAREA DE A VIRA NISTE SUME IN AVANS !!! .Cu scuzele anticipate de rigoare ,
    urbaniulian.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*