Reclamatie ING Extra’Rol

in urma cu 3 ani am dorit sa economisesc niste bani ptr fiul meu si am ajuns si la INGunde am fost convinsa cu vb dibace de o consultanta sa inchei un contract academica .dupa ce am depus suma de 600lei am aflat ca daca vreau sa ma retrag, sa rascumpar nu o mai pot face decat dupa 3 ani si intr-un tabel pe care mi la dat a subliniat chiar ea cu pixul doar suma de 3600 adica banii depusi pina acum iar intr-o alta anexa pe care am primit-o dupa 2 luni impreuna cu restul contractului se specifica ca coloanele din tabel cu * sunt garantate am asteptat 3 ani am cerut rascumpararea si dupa 30-40 zile am primit raspuns ca mi se vor da 2400 lei adica aproape jumatate din ce am depus .mentionez ca in nici un act pe care l-am semnat nu scria ca mi se va opri o suma de bani .multumesc ptr timpul acordat si doresc sa mentionez ca doresc sa mi se inapoieze macar suma depusa ,ca ma simt pacalita si ca sunt hotarata sa apelez la toate formele de massmedia,bnr ,avocatul poporului etc ptr a-i opri cineva pe acesti ecscroci sa mai pacaleasca romani

16 comments

  1. Am avut o intamplare interesanta cu un card de euro, persoana fizica.
    Am fost plecat in Marea Britanie unde am efectuat plati si extrageri cash la bancomat, evident in Lire sterline (GPB).
    Cardul acesta are atasat un serviciu SMS care functioneaza si in roaming si am primit (cu 2 exceptii) mesaje despre fiecare tranzactie (suma creditata si soldul in cont la momentul tranzactiei).
    Ajuns inapoi acasa am facut o extragere iar cand am primit mesajul de sold in cont am observat o mica discrepanta intre sumele care le-am cheltuit si soldul in cont, (aproximativ 50 euro lipsa).
    Evident am sunat imediat la banca sa vad ce comision ascuns m-a taxat si spre stupoarea mea mi s-a raspuns ca nu este nici un comision in plus fata de ceea ce am fost informat (0,5% pe tranzactie) dar diferenta de sold este din faptul ca tranzactiile nu s-au efectuat defapt la data la care am primit eu mesajul ci la o distanta de 3-5 zile si evident la un curs EUR-GPB diferit, ceea ce a rezultat in diferenta de sold pe care am constatat-o.
    Sunt foarte curios daca mesajele de sold primite in data efectuarii platii de catre mine nu intra la capitolul DEZINFORMARE (ca sa nu o numesc minciuna cu nerusinare).
    Adica eu stiu ca am un sold in cont, sold transmis mie de catre BANCA, apoi ma trezesc ca defapt nu era soldul corect si tranzactiile s-au efectuat la o alta data decat cea declarata de BANCA.
    Sunt 2 variante: 1 INCOMPETENTA pe banii mei sau 2 DEZINFORMARE cu efecte asupra soldului in contul meu.
    De asemenea sunt curios si cat de prompt trateaza OPC o asemenea situatie.

  2. eu nici nu am auzit de aceasta creditare extra rol,dar primesc aproape zilnic mesaje pe telefon cum ca as fi restanta …..de unde daca nici nu am facut credit la ei?????????

  3. 1. Plata cu card ING este cea mai riscanta plata pe care am facut-o!Va explic si de ce :am efectuat o plata cu cardul la POS Primaria X ,ptr achitarea taxelor si impozitelor la data de 09.02.2012 .Sistemul ING a blocat suma tranzactiei timp de 14 zile pentru a fi debitata de banca acceptatoare a Primariei X.(conform procedurii lor interne).In acest timp utilizatorul cardului nu mai vede in cont la fonduri disponibile suma tranzactiei.Problema intervine acum:daca banca acceptatoare a Primariei X /comerciantului X nu solicita suma timp de 14 zile ,banca ING deblocheaza suma inapoi in contul utilizatorului fara ca acesta sa stie ,fara sa apara in extrasul de cont.Daca nu tii cont la ce bani ai avut si ce bani ai cheltuit risti (ca mine) sa folosesti acesti bani de 2 ori ,nestiind ce a facut banca. Dupa mai mult de 30 zile banca acceptatoare a Primariei X /comerciantul a solicitat bancii ING sa debiteze suma tranzactionata.Banca ING vazand ca nu mai am bani in cont ptr aceasta plata autorizata de ei in data de 09.02.2012 m-a creditat fara sa stiu ,ca ulterior sa-mi ceara achitarea soldului negativ.Precizez ca detin un card de salariu ,n-am overdraft si nu mai am nici un alt tip de card sau vreun credit.Solicitarea de a achita soldul negativ mi-au transmis-o printr-un SMS pe telefon. Functionarii bancii ING mi-au explicat ca trebuia sa tin evidenta banilor (eu platind comision de administrare cont!!!),ca banca e autorizata sa debiteze contul oricand(nu scrie nicaieri acest lucru-le-am solicitat sa-mi arate unde scrie!),intr-un cuvant mi-au spus ca eu sunt de vina pentru incident.Mi-au invocat niste conditii generale de emitere card care nu sunt cunoscute de utilizatorii cardurilor acestea facand parte din procedurile interne de lucru ale bancii,recomandandu-mi ca pe viitor sa-mi tin sigura evidenta banilor.
    Concluzia : EU sunt de vina pentru ca am achitat cu cardul o plata (in cont fiind fonduri suficiente ), nu am urmarit transferul banilor si nu m-am asigurat ca banii au ajuns la destinatar,am folosit banii din cont avand fonduri suficiente ,n-am tinut evidenta banilor ,sunt de vina pentru ca banca m-a creditat (fara stirea mea) pentru a achita suma autorizata catre Primaria X(mi-au luat si dobanda si penalitati,de parca eram la scadenta!) si sunt de vina ca banca isi rezerva dreptul de a efectua trageri din contul meu pentru acoperirea soldului negativ cu prima ocazie cand contul a fost alimentat.

  4. Stimati cititori!
    Evitati sa colaborati cu aceasta banca! Pe langa comisioane excesive si nejustificate mai au si cel mai neprofesionist personal! Am fost client al bancii pe toate plenuri: card de salarii, credite, etc! Nu apelati la serviciile lor de nici un fel!

  5. nu ai completat si CVV de pe spatele cardului? adevarul e asta: oricine iti stie nr de card si CVV de pe spate poate face cumparaturi fara nici o treaba. nu trebuie confirmare, instiintare si altele.

    totusi poti cere bancii sa iti returneze banii in cazul platilor online. eventual cu o pangere.

  6. Am facut o rezervare la un hotel si am dat NR DE CARD , care este scris f. vizibil pe card , la care au acces toti functionarii bancii . Banca ING mi-a scos banii de pe card si i- transferat fara autorizatia mea , pe principiul ca eu am dat nr cardului , numar pe care oricine din banca putea sa-l dea oricui care sa-l dea unui operator caruia ING i-ar fi dat cati bani ar fi cerut din contul meu . Este o banca de neprofesionisti , care te pot oricand lasa cu conturile goale . I-am facut fiului meu o asigurare 18+ si dupa 5 ani avea in cont mai putin decat depusesem ( fara 1 leu dobanda ) ptr. ca dansii isi permisesera , fara sa ma intrebe , sa treaca banii intr-o asigurare de viata . Si daca nu mori , banii sunt pierduti . ACEASTA BANCA ING ISI FURA CLIENTII

  7. ing…………am luat cea mai mare teapa din viata mea.Nu mai face-ti fartilor imprumuturi la banci precum ing.Trebuia sa dau 970 de lei rat la un credit ipotecar in LEI si dupa un an dau 1280 de lei.Am tot sunat am fost si la opc e o mare teapa nici un raspuns

  8. Nu am retinut numele,intamplarea s-a petrecut la o banca din Bucuresti,unde am fost pt a vira o suma de bani intr-un cont.Este vorba de banca de pe B-dul Unirii,vis-a-sis de Zepter.O sa revin la aceea institutie pt a ma interesa de numele acelui barbat.

  9. de cateva luni raman in urma cu rata deoarece sa schimbat data de sal.pe 20 iar data scadenta la rata este pe 5 ,am incercat sa schimb data scadenta dar nu se poate,nu este corect mai ales acum de cand cu criza alte banci sunt de acord sa te amane cu plata iar astia nu vor sa schimbe o banala data.

    • Si eu sunt exact in aceeasi situatie. Plus ca sucursala la care am creditele si conturile este foarte departe de unde locuiesc si lucrez acum si nu vor deloc sa mute conturile la o alta. Acolo nu ajung niciodata in timpul programului si restantele tot cresc…

  10. Te rog sa ne spui numele si agentia unde lucreaza , sa ii facem putina “reclama” .

  11. Bunul simt functioneaza tot mai putin in Romania,chiar si in institiutiile publice.Nu mi se pare normal ca un angajat ING,sa jicneasca un client al bancii si sa’l trateze nerespectuos.Pe ce criterii este angajat un astfel de om?!Nu mi-a venit sa cred cand un angajat ING mi-a spus la plecare,probabil in loc de ‘La revedere’,’Hai du-te ca esti praf’.Este un limbaj execrabil si devine dramatic faptul ca bunul simt nu mai functioneaza nici macar in institutiile publice.

  12. eu folosesc ING extrarol de cativa ani si nu am nici o problema cu ei. faza cu gaura neagra , aspirator de bani se aplica la orice card de genul trei salarii, cinci salarii (descoperire de cont). mai bine faci un credit si il achiti in 3-5-o suta de ani, decat sa platesti ca boul la dobanda in fiecare luna si sa nu mai reusesti sa inchizi niciodata linia de credit la un astfel de card ca, nu se poate pana luna viitoare sa nu te bagi iar la o retragere de numerar.

  13. am si eu un credit de nevoi personale la ING, DIN 2007. CAND Am primit atunci de la ei un tabel cu ratele pe luni si ani, conform acestuia ratele mele trebuiau sa scada’ in realitate cresc constant la cateva luni9.daca in 2007 plateam 90ron acum platesc 110 ,chiar 150 ron(acum mi-a venit measj pe telefon ca trebuie sa mai duc ceva banuti).
    ce pot face sa stopez acest abuz? am inteles ca reclamatia daca nu e fondata(si gasesc ei motive sa nu fie fondata se plateste).
    vad ca si altii au probleme cu extra-roll-ul; am avut si eu unul. a fos un cosmar. u singur leut daca scoteai plateai dupa el de nu se poate… devenise un fel de “gaura neagra””ASPIRATOR” de bani.

  14. Am cont de persoana juridica la ING de 1 an si 3 luni, timp in care am experimentat urmatoarele:

    – aplicatia Home Bank ( serviciul online banking oferit de ING ) de foarte multe ori nu functioneaza, de mult ori nu ma autentifica

    – tot in Home Bank nu poti crea mai mult de 20 de profile de furnizori pentru plati. Deci daca ai mai mult de 20 de furnizori trebuie sa introduci manual IBAN-ul si alte informatii pentru plata de fiecare data. La nici o alta banca nu se intampla asta.

    – platile prin Home Bank catre trezorerie ? Sunt o aventura. In primul rand completarea formularului de plata este cel putin cuidata si neintuitiva. Daca totusi ai reusit sa faci plata, trebuie sa te uiti vreo 5-7 zile in istoricul platilor sa te convingi ca este inca acolo. Sunt atat de idioti, incat, daca plata nu a fost efectuata din diverse motive ( desi tu ai completat corect formularul si a fost acceptat ), nu-ti apare suma returnata, ci pur si simplu dispare tranzactia initiala. Prima oara cand am patit asta m-am prins dupa vreo 2 luni cand am aflat ca aveam de platit impozit pe profit + penalizari, desi plata o facusem la timp.

    – tot legat de platile catre trezorerie, nu am reusit nici cu consultantul ING la telefon sa fac o plata catre ministerul mediului, deoarece aplicatia lui peste sustinea ca CUI-ul destinatarului este incorect, desi l-am verificat si pe site la mediu, si la telefon, si pe factura, etc. N-a contat, vaca aia de la telefon sustinea ca nu e corect CUI-ul. Am renuntat si am platit cash la casierie.

    TOTUL A CULMINAT AZI, 22 SEPT, CAND AM CERUT BILETE LA ORDIN LA BANCA PENTRU UN LEASING AUTO. SURPRIZA. ING NU EMITE BILETE LA ORDIN DECAT PENTRU FIRME CU CIFRE DE AFACERI DE PESTE 2 MIL DE EURO. MI S-A SPUS PE UN TON FOARTE CALM SI IMBECIL CA TREBUIA SA FI FOST INSTIINTAT IN MOMENTUL CAND S-A CREAT CONTUL. IN TRADUCERE LIBERA: DACA AI CONT LA ING NU POTI SA-TI IEI MASINA IN LEAGING. Si acum dupa 10 ore de la eveniment tot mai tremur de nervi cand ma gandesc la asta.

    Nu-mi dati sugestii de genul “muta-te la alta banca” pentru ca nu exista banca perfecta in Romania. Am lucrat cu BCR, Unicredit si Reiffeissen si sunt varza toate, fiecare din alte motive.

  15. Ma aflu intr-o situatie conflictuala cu Banca ING.
    Am aprobat o plata online pentru o suma si mi s-a retras mai mult din cont. De asemenea, timp de o luna am tot dat bani pe telefoane pentru a solicita lamuriri pentru situatia respectiva, \”fiind plimbat cu zaharelul\” de fiecare data.

    In data de 08.05 am efectuat o plata online catre o agentie de turism din Bulgaria pentru un sejur la finalul lunii iunie. Mi s-a trimis pe mail un formular prin care imi dadeam acordul de plata pentru suma de 580 de euro, pe baza acelui formular urmand sa mi se scoata din cont suma aferenta, in RON.

    In data de 13.05 mi-am verificat contul si, pe 12.05, mi-au fost scosi din cont 2569.78 RON, in dreptul lor fiind specificat 1160 BGN (leva bulgareasca).

    Am sunat la ING si mi s-a spus in felul urmator:
    – pe data de 08.05 mi s-a blocat o suma in cont (2475.69 RON, la cursul de schimb ING din acea zi 1 EUR = 4.205 RON) => 588.7 EUR
    – pe data de 12.05 mi s-a retras efectiv din cont o alta suma (2569.78 RON, la cursul de schimb ING din acea zi 1 EUR = 4.235 RON) => 606.6 EUR
    – exista o diferenta de bani datorita unei duble conversii care se aplica acestor tranzactii: contul este in RON, moneda tranzactiei a fost BGN, implicit s-a trecut prin cursul VISA = BGN-EUR-RON

    Am discutat si cu agentia de turism din Bulgaria si mi-a spus ca au facturat 1160 BGN, la ei fiind raportul 1 EUR = 2 BGN (implicit 580 EUR = 1160 BGN). Cu toate acestea, banca nu a lucrat dupa aceasta conversie, ci dupa cea internationala VISA. Conform regulii de 3 simpla din situatia 08.05 am dedus ca acest curs international este de 1 EUR = 1.97 BGN, de aici suma blocata de 588,7 EUR.
    Totusi, pe mine nu m-a intrebat nimeni de la ING, daca sunt sau nu de acord sa platesc mai mult (repet, eu am completat un formular pentru 580 EUR).

    Am dat in total telefon de vreo 7 ori la ING, apeluri cu o medie de 10minute fiecare, pe banii mei, pentru ca cei de acolo sa imi completeze intr-un final o cerere la care sa mi se raspunda in maxim 2 saptamani.
    Solicitarea mea din 13.05 a primit raspuns abia pe 01.06 (trecusera deci 2 saptamani) si continea un raspuns evaziv, fara informatii concrete.
    In plus, in mail era precizat ca exista o dobanda pentru aceste tranzactii (cu toate ca asta am intrebat si eu la primul apeltelefonic, si mi s-a spus clar ca nu exista). Aceasta dobanda se percepe pentru perioada 08.06 -12.06, cu toate ca banii erau blocati in contul meu (banii mei, contul meu, pentru ce dobanda? ca ii las sa faca tranzactii cu banii mei, tot eu sunt taxat?!?).
    Am dat reply departamentului abilitat la acel mail in care solicitam inca o data o explicatie pentru ce mi s-au luat mai multi bani (curs VISA, justificari scrise etc); de asemenea am dat fw: acestui raspuns si la mailul de contact ING.
    A trebuit sa revin cu telefoane ( incluse in cele 7) pentru a mi se spune ca intr-adevar raspunsul meu a ajuns la mailul de contact ING si mi s-a intocmit un nou ticket la care mi se va raspunde in maxim 2 saptamani (cu toate ca nu era vb de un caz nou) – acest lucru mi se pare aberant.

    Saptamana trecuta, pe 09.06, la un nou apelefectuat de mine, mi s-a spus ca voi primi raspuns pana cel tarziu vineri, 12.06. Astazi este 16.06 si evident nu am primit nimic.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*