Reclamatie Christian tour

christiantourAm plecat de Revelion anul acesta la Salzburg prin “minunata” firma Christian Tour. Alesesem oferta lor pt ca scria foarte clar “cazare la 2,5 km de centrul istoric al orasului”, ceea ce imi oferea posibilitatea sa ma plimb cat aveam eu chef prin oras si sa ma intorc la pensiune pe jos, in cazul in care nu mai mergea vreun autobuz. Surpriza mare!! Pensiunea noastra nu avea atatea locuri cati turisti eram, asa incat am fost mutati la alta (care apartinea de pensiunea din oferta), la vreo 10 km de oras. Iar ghidul o facea “pe-a prostul” in stilul cel mai desavarsit, aratandu-ne ca pensiunea are acelasi nume ca cea din oferta, ca se afla la poalele Alpilor si ca noi suntem nebuni. Nu ne-au asigurat nici macar transportul cu autocarul pana in oras, asa incat am depins de autobuze (nu este vorba de bani, ci de faptul ca la 8 seara eram la pensiune, nemaiavand posibilitatea sa iesim in oras noaptea). Fugiti de Christian Tour fara nicio ezitare!

Recomanzi Christian Tour ?

Loading ... Loading ...

mai multe reclamatii in comentarii 

59 comments

  1. In perioada 03 mai-10 mai 2017 am fost in Spania in regim seniori, doi adulti si un copil de 11 ani-cotat ca senior, prin firma Cristian Tour.
    Referitor la aceasta excursie avem urmatoarele sesizari:
    1.Excursiile organizate de firma amintita au fost foarte scumpe avand in vedere ca la abordarea acestora, ghidul s-a exprimat ca se vor organiza cu conditia ca numarul de participanti sa fie de cel putin 20 persoane-pentru ca excursia sa fie rentabila- iar din grupul nostru s-au inscris la fiecare din excursiile organizate cate 60 persoane (au fost 5 asemenea excursii).Avand in vedere cota de participatie ar fi fost logic ca pretul acestora sa fie micsorat tinand cont ca cota de rentabilitate era atinsa de la 20 persoane!
    2.Pentru inscrierea la 4 din excursii, pentru care am platit 660 Euro, am primit chitante de 605 Euro! Mentionez aici ca la fiecare din excursiile organizate s-au achitat in plus taxele pentru obiectivele vizitate!
    3.Primele patru nopti au fost la Barcelona iar ultimele trei nopti au fost la Madrid.Mentionez aici cazarea a fost OK la ambele dar la Madrid masa a fost sub orice critica: inghesuiala la masa de dimineata unde automatul de luat cafea functiona defectuos, masa nu oferea suficiente categorii de alimente si acestea se aduceau in cantitati mici. In ultimele doua zile salamul era oferit pe masa pe hartie de ziar! In plus in ultima seara s-a servit pulpa de pasare la cuptor cu tuleiele de la pene nesmulse!!

  2. Limitandu-ma strict la voiajul sicilian (23-31 oct. a.c.), nu am a reprosa ceva organizatorilor sau ghidului de grup, fiind respectate clauzele contractuale. Nu exclud, insa, ca atitudinea sa fi fost serios influentata de reclamatiile multe si severe ale grupurilor anterioare ! M-a surprins mai putin placut cersirea ciubucului, in seara dinaintea plecarii din hotel, de catre ospatarii restaurantului, care au pus pe masa clientilor un plic pe care scria, intr-o frumoasa limba romana, “Multumim”! Sa fi invatat sicilienii obiceiul oriental, ori printre chelneri sa fi fost vre-un compatriot ?

  3. Am incercat sa transmit o reclamatie privind incasarea abuziva a sumei de 50 euro pt 2 carduri de fidelitate, desi eram indreptatiti sa le fi primit gratuit ! Am fost clientii aceleiasi firme de turism si in 2015 si in 2014 !
    Cand am incheiat mesajul mi-au “zburat” si randurile scrise, fiind astfel impiedicat sa transmit reclamatia. Numele meu a fost retinut de d-l Vali Varu, care a promis solemn ca se va interesa si va face lumina in acest caz ! Numai ca, la revenirea in tara, din Sicilia (seria 23-31 oct), am costatat ca d-l Varu e in concediu ! Halal seriozitate !

  4. Evitati sa mergeti in excursii cu Christian Tour ! Sunt o firma neserioasa,ghizii majoritatea foarte tupeisti si nesimtiti,nu vei fi respectat , si bineinteles o sa fi si umilit si cazat pe unde vor ei cand ajungi la destinatie . Mai bine cititi parerile tuturor celor care au fost cu ei , ca sa nu ajungeti sa scrieti ca si noi dupa ce va intoarceti ! Mult succes !

  5. Eu tot am avut un incident neplacut cu christian tur din chisinau, atidine foarte aroganta fata de clienti!

  6. Buna ziua, am fost in Thassos hotel Aeolis recomandat de Christian Tour filiala Titan, bilete cumparate in octombrie 2015 pentru iunie 2016 si am fost al 3-lea client. La dus am avut locul 3 in autocar cum era si normal, iar la intoarcere am avut locul 25 ceea ce m-a suparat foarte tare.In plus ne-au amestecat cu alt grup cu copii de 3 luni, cu diverse personae lipsite de bun simt , a fost infiorator. HOTELUL!!!! Sa nu achizitionati niciodata bilete pt AEOLIS SAU AERIA. Am fost la AEOLIS de 4 stele, pe varful dealului, nimic in jur, primul mini magazine la 3 km de mers pe jos, nu ezista mijloace de transport. Am avut all inclusive-ehe, asa all inclusive sa aiba Christian Tour caci ei ne au pacalit. Dimineata aveai apa plata si sucuri plate din care puteai sa si lesini daca le beai. Mancarea nu de 4 stele, am fost si la hoteluri cotate mai jos dar mancarea a fost fara hibe. Intre 10 si 13 nu aveai nimic, era totul inchis, asta nu s-a mai intamplat pana acum. Dupa 13 aveai apa carbogazoasa si sucuri acidulate, bauturi alcoolice fara inghetata, nu aveau voie decat copiii,dar daca cerei inca un pahar de apa se uitau tampi, bombaneau,si ti-l da in scarab.Mancarea la pranz si seara saracasioasa, fara carne, dispareau si salatele si nu mai aduceau, prajituri pe care nu le puteai manca. La ora 22 se stingea lumina si la culcare,iar pana atunci puteai sa joci remi, table, carti,ca la bai cand mergeam cu bunicii, fara muzica nici in surdina, fara un program la tv acceptabil,era numai sport,fara sa te intrebe cineva daca esti multumit, sau daca mai poti sa rezisti. Persoana de contact de acolo, partenera a Cristian Tour a disparut, a raspuns la un telefon si a spus ca orice am dori ( inchiriere auto, taxi,altceva nimic), se poate doar prin receptive pt ca era tot al lor.In prima zi inchirierea auto (masina de 5 personae desi am cerut de 7 personae si aveau doar pe pliant) a costat 3o euro, pt a doua zi cereau 45 euro,a fost doar intre orele 9-20 nu 24 ore cum anuntau in pliant si nu-ti dadea cheia pana nu veneau si ceilalti client la celelalte autoturisme, deci am pierdul ceva timp. Am chemat 2 taxi, caci eram 6 adulti (varsta 45 ani-65 ani), a venit doar unul care a facut mai multe curse, iar la intoarcere erai pandit sa nu iei alt taxi si tot cu mai multe curse am venit (acelasi taxi).Hotelul AERIA de 3 stele era tot acolo si veneau tot la masa la noi cu toate ca au platit mai putin decat noi, veneau tot la noi la amaratul de bar,nu erau nici scaune de ajuns.M-am simtit ca la azilul de batrani, nu aveai ce face acolo, nu aveai unde sa te plimbi, nu aveai ce sa vezi, nu aveai cu ce sa pleci. Si plaja era departe, te ducea cu microbuzul de 8 locuri, deci alte cozi, nervi ca veneau cu o droaie de copii si oricat stateai la coada ei plecau inainte aveau prioritate si trebuia sa te si intorci in aceleasi conditii, deci eram cu ochii pe ceas, caci altfel pierdeai microbuzul si nu mai venea si aveai 4 km de mers de la plaja la hotel pe jos si ar fi fost un chin.Am mers in multe locuri, in multe hoteluri chiar mai slab cotate,dar ce am patimit aici voi spune ori de cate ori am ocazia. Imi placea Christian Tour, chiar aveam incredere si o recomandam, dar acum cu acest hotel, cu faptul ca mi-a schimbat locul in autocar si ne-a unit cu alt grup de proasta factura, m-a scarbit pur si simplu. Voi mai merge cu ei doar pt ca sunt cei mai ieftini, dar voi lua bilete numai la last minute,platesc mai putin si nu mai mai intereseaza locul in autocar, pt ca oricum nu respecta regula de ei infiintata, primul venit primul servit,iar locatiile le voi allege doar dupa multa verificare pe internet.Concluzie Christian Tour ne dezamageste prin nerespectarea clauzelor contractuale, prin neprezentarea locatiilor din toate punctele de vedere ( eu le spun ca vreau ca hotelul sa fie in civilizatie, nu la stana de oi ),prin necunoasterea sau acceptarea conditiilor de acolo,prin faptul ca inchid ochii cand cei de la hotel isi bat joc de romani.Si nu in ultimul rand va rog sa Nu alegeti hotelurile AEOLIS SI AERIA din ASTRIS THASSOS.

  7. Am calatorit cu Christian Tour la Praga-Viena, cu autocarul 6 zile. Totul a fost magic, minunat si perfect. „Daţi Cezarului ce-i al Cezarului…”

  8. Atitudine foarte negativa fata de CHRISTIAN TUR din CHISINAU. Directorul nu-si poate stapini emotiile, striga fata de angajati si clienti. In plus, are atitudine discriminatoare si roganta fata de persoane in functie de pozitia pe care ocupa persoana data. Nu voi recomanda niciodata nimanui aceasta agentie. Concluzie – SCHIMBATI PERSONALUL, Pestele de la cap se strica.Pacat.Aveti produs bun, dar…

  9. Hotel Belvedere SKAITOS – Bataie de joc pe bani multi.
    Am cumparat un sejur de la ChristianTour incepand cu data de 24.06.2016.
    Camerele sunt o mizerie. cei de la ChristianTour au inchiriat cateva camere pe care cei de la hotel nu le pot vinde datorita conditiilor jalnice: Miros, mucegai, pereti murdari, crapati, probleme cu scurgerea , dozele electrice din pereti erau neacoperite. Se vedeau efectiv firele.
    Dupa nenumarate plangeri, telefoane date in tara la agentie, la ghidul local, dupa ce am fost mutat prin 3 camere una mai jalnica decat alta, am fost cazati intr-un bungalau care era acceptabil dar nicidecum de 4 *.
    Din punctul meu de vedere e o bataie de joc ceea ce ofera cei de la Christian Tour ca fiind cazare la hotel de 4*. Cred ca mai mult de 2 * nu are hotelul (cel putin din prisma camerelor vazute)

  10. Ne-am intors de cateva zile din Corfu ,sejur achizitionat de la Cristian Tour ,cazare la hotelul Lido Corfu Sun ,aproape de capitala 15-16 km transport cu autocarul dinTimisoara.Am fost incantati la plecare de conditiile oferite de autocar dar desi eram insotiti de un ghid acesta a tacut pe tot drumu fara a ne da nici o informatie cu privire la drum ,la timpul de parcurs sau alte detalii cu privire la obiective de vizitat.Chiar de la inceput ni s-a comunicat ca autocarul va mereg de fapt in Lefkada iar clientii pentru Corfu vor fii transferatii in Grecia in alt autocar.Dupa aproximativ 18 ore de mers am ajuns in portul Igumenitas unde ni sa zis ca am ajuns prea repede si ca trebuie sa asteptam celalalt autocar cam o ora jumate.Dupa ce a a juns autocaru numarul doi ,a inceput fiasco-ul.Ghizii nu stiau situatia persoanelor ce trebuie transferate,nu au cumparat bilete de feribot la timp,a fost distractie dupa atatea ore de mers .Intr-un final am ajuns in Corfu unde ne-am dat jos si am vrut sa urcam in autocar pentru transfer la hoteluri.Acolo panica.Ne asteptau trei ghizi locali cu trei autocare ,erau dati jos cei care nu aveau transfer platit,erau urcati cei dintr-o parte a insulei ,erau trimisi intro parte cei din sud,in alta parte cei din nord si asa ca dupa vreo ora am ajuns in autocarul care trebuia.Aici un sofer grec care avea ordinea in care ne lasa.Mentionez ca distanta de 15 km am facut-o in trei ore .Cand am ajuns in cele din urma ,se faceau 24 ore de la plecare,nu erau camerele eliberate.Dupa inca o ora jumate am ajuns in camera pe care am primit-o cu vedere la mare.Am avut meniu cu all inclusive si ne gandeam ca va fii ceva mancare rezonabila.Ne-am inselat amarnic.La mic dejun aveam vreo 4 feluri de oua iar la pranz 4-5 feluri de mancare cu cartofi ,carnea uneori nu o puteai identifica din ce provine.Bine ,am zs ca mai completam cu niste lucruri cumparate de la magazine,magazine care in descriere erau la cativa pasi.Fallllllssssss.5 km in dreapta si 3 km in stanga pe 42 grade afara,caini la tot pasul si sa nu mai zic de gunoaie lasate de 2-3 saptamani in drum.Am inchiriat pana la urma o masina si am putut merge sa vizitam locuriile .La intoarcere ,trei ore am pierdut din nou cu transferul pe o distanta de 15 km si tot asa cum am vebit dupa 24 ore eram in Timisoara.Aveti grija cand vii se descrie un hotel ca puteti avea surprize.!!!

  11. Am revenit de curand din SICILIAhotel Antares-Letojanni o locatie minunata.Un hotel confortabil din toate punctele de vedere,peisaje deosebite ,masa bogata etc.etc.Optionalele f.f.f. scumpe.Ghida Lucia Gliga ne-a primit cu ostilitate,era obosita si pusa pe scandal.Nu ne-a primit cu amabilitate ne certa pentru orice intrebare .Foarte draguta a fost insotitoarea(ghida) Andreea in optionale.Frumoasa si la propriu si la figurat.
    Mi-a placut mult Taormina,Etna,Siracuza dar si celelalte optionale pe care le-am facut cu o alta agentie chiar de pe terasa hotelului.Sunt si microbuze de pe faleza si autobuze descoperite care organizeaza excursii ieftine.

  12. Cea mai proasta agentie. NU MERGETI IN CONCEDIU CU CHRISTIAN YOUR. Oporcarie de agentie . Numai minciuuni. Regret ca am ales agentia. Am calatorit in Italia – Napoli Sorrento. Dezorganizare totala. 1 ghid aiurit la 60 de turisti care nu mai stia unde sa se imparta. Hotelul f departe de lumea civilizata, cu mancare proasta o porcarie de mancare sarata si scarboasa. Ghida nu a avut camera la hotel a fist cazata in alt hotel.RUSINE.
    Pacat de locurile frumoase din Italia. DEZAMAGIRE TOTALA. Este prima si ultima oara cand aleg aceasta agentie de rahat neprofesiuonosta care urmareste sa ia doar banii.
    Am mers in alte calatorii cu OMNIA, PARALELA 45. JINFO TOUR, ELYSSE. PERFECT TOUR. – PROFESIONALISTI SI SERIOSI
    SA VA DESFIINTEZE OPC-UL.
    RUSINE SA VA FIE.

  13. Sunteti o agentie neserioasa.Sa se defecteze doua autocare timp de o calatorie spre Grecia, sa stea si sa astepte lumea pe traseu un al treilea autocar dupa 23 ore de mers.Imi pare rau de toti acest oameni si de “odihna”lor. ESTE PENTRU ULTIMA DATA CAND PLECAM CU ACEASTA AGENTIE.
    Numai odihna nu poti spune ca este…
    Rusine, Cristian Tour!!!

  14. in majoritatea comentariilor toti au ramas nemultumiti de ghizii CHR,dar daca ar scrie aici pe forum şi ghizii despre turiştii pe care ii intalnesc in fiecare zi şi neplacerile turiştilor,reclamatiile fara sens atunci multi ar intelege cine reclama ghizii.. Pot sa va zic cate ceva: un domn din RO care şi-a petrecut vacanta in turcia vine şi cearta ghidul ca cica el a rezervat parchet pe jos ın camera dar a primit faianta,o alta doamna vine ca cica copilul ei a slabit in ultimul hal deoarece hotelul nu le da banane şi cereala cu fructe la micul dejun,o alta doamna tipa,injura şi cere banii inapoi pentru excursia in insula Kos deoarece e nevoita sa stea la coada ca sa se imbarce pe catamaran,alt cineva pleaca la hamamul traditional şi cere banii innapoi,ii zice ghidei ca e hoata şi sarlatana pentru ca acel hamam se afla la parterul cladirii şi nu la etaj cum şi-a imaginat dumneaiei…. in fine aceste persoane cu astfel de reclamatii scriu pe aceste forumuri nemultumirile fata de ghizi…şi mai sunt unii care achita 3-4 stele dar asteptarile le sunt de 7, la 350 euro all inclusiv cu tot cu bilet de avion vor conditii şi facilitati ca cei ce achita 1000 euro…

  15. Fiti atenti cInd cumparati de la ct nu sunt seriosi , eu am cumparat un sejur de doua saptamIni In grecia si am fost taxat cu transportul pentru doua sejururi si cica era ultrafarstminute .

  16. Am fost la agentia Christian Tour din Buzau,la care am plecat foarte dezamagita.Am vrut sa ma interesez de un circuit si am avut nesimtenia de a deranja fetele d la cafea si barfa .Sa incep cu inceputul:am intrat in agentie si ca orice om educat,civilizat dai “buna ziua”,dar fetele s-au uitat la mine si ba chiar una cu niste ochelari de vedere care ii acopereau jumatate din fata ,imi dadea ochii peste cap si nu mi-a raspuns niciuna.in fine…trecem peste mai departe…intreb pe o domnisoara pe nume Alexandra de un circuit si a inceput sa se balbaie sa se uite la colega ei,ca si cum o intrebasem cum va fi vremea maine.intr-un final reuseste sa descopere circuitul respectiv si imi mai spune ca daca doresc sa merg sa vin la ea pentru ca ea este sefa de agentie si cu ea se incheie orice tranzactie .deci eu ar fi trebuit sa iau nr ei de tel si sa o sun sa o intreb daca este ea de servici si daca poate sa se ocupe de tot ce trebuie chiar daca eu nu pot cand poaye ea.cel mai bn m-am dus la alta agentie si mi-am rezolvat toata problema fara sa mai deranjez

  17. Nu luati excursii de la Christian tour.
    Va ratati concediul!
    Ghizi obraznici ,tupeisti si neprofesionisti.
    Nota ZERO la organizare.
    Am fost cu ei la Praga si la intoarcere , la Budapesta au amestecat turistii din la 2 grupuri fara sa tina cont cum trebuie sa meraga turistii.
    Un nesimtit -ghidul Alexandru in afara de a jigni si a amentinta ca cei de la aceasta agentie au castig de cauza fata de orice turist si-a batut joc de noi.

    • Doamna Andreea,
      Sunt o clienta fidela Christian Tour . Am calatorit cu ei si inainte sa se deschida sediul din Buzau si va pot spune sincer ca sunt cea mai serioasa agentie de turism.
      Le cunosc pe fetele de acolo si sincer cred ca este o aberatie sau aveti ceva personal cu ele. Sunt foarte amabile , intodeauna mi-au oferit toate informatiile de care am avut nevoie( p.s: anul acesta am achizionat 3 excursii de la ele). Alexandra( apropo e doamna:)), este un foarte bun consultant(cunoaste foarte bine destinatiile, o cunosc din 2012 si am colaborat extraordinar de bine) iar cealalta mai mica, nu ii stiu numele exact este foarte isteata( de multe ori am venit cand nu era Alexandra si ea a fost foarte amabila). O singura data am venit pe o tura a unei fete care am rugat-o sa imi faca o asigurare medicala si mi-a facut storno( si nu am mai facut nici o reclamatie:)), insa am inteles ca nu mai lucreaza in agentie de ceva timp. Nu este corect din partea dumneavoastra sa vorbiti urat de ele, de ce nu ati facut reclamatie la sediul central atunci? Eu cred ca astea sunt rautati bine intentionate ..

      • Sotia si fica de 17 ani trebuiau sa plece astazi in Egipt.Alexandra a facut actele .Nu a spus ca trebuie si procura notariala semnata de mine pentru fica mea.Astazi,(la aeroport Otopeni) cei de la frontiera, mi-a intors fica de langa sotie cand tocmai era sa se imbarce in avion.A plecat doar sotia singura .Efecte:
        1)Sotia a trebuit sa plece (decizia trebuia sa o ia foarte repede max 1 minut de pe treptele avionului) fara fica , restul de lucruri care erau in bagajele ficei,fara laptopul care era la fica(asa ca nu pot comunica cu ea pe Skype), fara sa cunoasca limba engleza.
        2) Fica mea dezamagita care a visat demult sa plece in Egipt a ramas acasa.
        3)Banii pierduti
        4) O zi cum nimeni nu doreste sa aiba niciodata
        Era greu sa dea informatiile complete in sensul in care a fost intrebata daca mait rebuie ceva?

        • nu se oboseste nimeni de la compania asta sa dea informatii complete.. eu le-am cerut sa imi explice de ce nu mi-a zis nimeni ca mai trebuie sa platesc 50 de euro la hotel, taxa de oras pe care mi-a.explicat-o doar domnul de la receptia hotelului..
          raspunsul pe care l-am primit este ca era normal ca eu sa stiu ca trebuie sa platesc taxa asta si ca trebuia sa caut eu pe net exact cat am de plata.. ca nu e treaba lor sa imi zica si asa ceva.
          serviciul lor de relatii cu clientii este la pamant motiv pentru care sunt prea putini care mai rezerva cu ei si a doua oara.

    • Ai foarte mare dreptate in tot ceea ce spui !!! Din pacate la fel am patit si eu intr-o alta excursie cu nesimtiti astia.Sa le fie rusine.

    • Ai foarte mare dreptate in tot ceea ce spui !!! Din pacate la fel am patit si eu intr-o alta excursie cu nesimtiti astia.Sa le fie rusine. O firma de 2 bani.

  18. un turist dezamagit

    Am apelat la serviciile Christian tour pentru a 5-a oara si acum am ramas dezamagit inca dinainte de plecarea autocarului!
    Cum asa? Simplu!
    Cu o singura zi inainte am primit instiintare ca locul de plecare nu mai este cel comunicat de catre agentie in toata perioada octombrie-iunie.

    Toate pregatirile pentru ora si locatia initiale au fost anulate printr-un simplu telefon. Alt loc si alta ora au fost comunicate si nici ele nu aveau sa fie cele corecte.

    Am ajuns la noua adresa si de acolo ne-am trezit ca de la locul comunicat telefonic trebuie sa traversam cu trolerele (peste Calea Grivitei, de la nr. 159) pana pe partea cealalta a soselei (langa zidul Garii de Nord) unde se va face imbarcarea. ora de plecare era stabilita la 20.30 asa ca ne-am pus in miscare de acasa (ploua puternic la acea ora) cu mai mult de 90 de minute inainte. in final… ne-am urcat in autocar pe la 20.30 si plecarea a fost dupa ora 21.11. Mentionez ca am stat in spatele soferului am vazut cum incerca sa recupereze cele 40 de minute.

    SURPRIZELE au inceput sa se tina lant dupa ce am fost coborati din autocar si lasati sa urcam cu bagajele pe ferryboat. Autocarul agenţiei Christian tour l-am lasat in Volos. Dupa alte aproape 3 ore cu ferryboat-ul am ajuns in Skyathos unde trebuia sa gasim ghidul de pe insula si urmatorul autocar. Alta oprire, alt timp pierdut pana la cazare. La 13.30 eram 12 turisti in fata hotelului Belvedere.

    Urmatoarea surpriza apare la cazare! Receptionera a dat doar chei pentru cazare in BUNGALOW-uri. Raspunsul ei la intrebarile turistilor romani a fost clar si raspicat. Agentia prin care am cumparat bilete a contractat locuri numai in BUNGALOW-uri.

    Dupa o mica discutie cu ghidul local, cativa turisti au dorit sa comunice faptul ca in contractele lor cu [agenţia] este scris doar cazare in HOTEL Belvedere. Despre BUNGALOW-uri… nimic mentionat in scris!

    Credeti ca BUNGALOW-URILE ROMANILOR ERAU LANGA HOTEL?

    SURPRIZA… SUS PE DEALUL DIN SPATELE HOTELULUI. Distanta? … 120 DE TREPTE MAI SUS si cateva alei insumand zeci de metri PANA la BUNGALOW-ul repartizat. credeti ca reusiti sa carati cu usurinta bagajele pana la usa unui bungalow? ( eu am rupt definitiv un troler pe care l-am mai folosit… dar nu ii bai… sunt magazinele pline).

    In BUNGALOW-ul in care am fost cazat aveam televizor CU TELECOMANDA dar compatriotii nostri au fost nevoiti sa ceara de la receptie telecomenzi atat de la tv cat si de la aerul conditionat. Surpriza lor a fost ca au primit telecomenzile tv -ul care nu functiona deloc si A.C. care nu facea mai mult de cateva bipuri… nimic in plus (pe scurt DEFECT TV si A.C.). Eu aveam A. C. dar trebuia sa sacrific un prosop pentru picaturile de apa care curgeau din aparat. Nici balta de apa de pe jos nu a fost ultima surpriza… urmatoarea a venit din partea tantarilor care intrau liberi in camera (pe la balcon si toaleta) unde nu aveam plase cum aveau cei cazati in HOTEL Belvedere.

    Daca doriti sa cunoasteti diferentele existente intre camerele de hotel si BUNGALOW-ul de pe deal in care sunt cazati turistii romani adusi de catre [agenţie] (indiferent ca eu am cumparat biletul din agentia de la Kogalniceanu si compatriotii mei de BUNGALOW au contactat agentia mentionata in BRASOV, CRAIOVA si TARGU MURES) intrebati un alt turist care nu are carte de identitate ori pasaport ROMANESC!

    Un sarb, bulgar ori polonez (englezii, nemtii italienii, etc…) primeste o camera de Hotel la care poate ajunge cu liftul ori pe scari (putine la numar). Sau primesc sa stea cazati la un bungalow la cerere si asta doar cu conditia ca sa fie langa piscina hotelului! Poate avea in plus un uscator de par, o cutie de valori, plase de tantari, telefon, A. C. functional (fara picaturi care curg in camera… banuiesc) un televizor cu mai mult de 5 posturi (5 posturi aveau romanii la care functiona tv-ul si primeau o telecomanda), room service, internet wireles (gratuit)…romanii il accesau doar coborand langa receptie ori piscina… altfel semnal lipsa!

    Eu am cumparat biletele citind aici:http://www.christiantour.ro/pachete/oferta/belvedere-charter-autocar-skiathos-by-europa-travel

    … acum recitesc si realizez ca am fost PACALIT.

    Ma simt pacalit nu pt. ca aveam 130 de trepte pana la camera, un A. C. care curgea pe pardoseala, imi lipseau telefonul, plasele de tantari, room service, internet wireles. Nu intentionam sa stau in camera sa vad meciurile din Brazila, sa stau in racoare la A. C. sa primesc servicii in camera ori sa folosesc net-ul. Am plecat sa vad locuri noi, o apa limpede, un nisip cald, o mancare sanatoasa, etc. Dar daca ai un copil mic (nu am venit cu un copil in Skyathos), esti o persoana peste 45-50 de ani si mai ai si probleme de sanatate (eu nu le am inca)… si doresti sa fii corect informat asupra serviciilor care ti-au fost comunicate anterior… ai gresit alegand locurile contractate aici de catre [agenţie].

    La dus, nu m-a mirat cand autocarul a fost tras pe dreapta pentru inca 10-15 minute dupa o DEPASIRE LUNGA PE DUBLA LINIE CONTINUA. Soferul recunoaste de fata cu noi ca daca nu il vedea pe militianul bulgar cand a traversat toata strada ca sa ii semnalizeze oprirea… il confunfa cu altceva ori nu il vedea deloc de masinile pe care rand pe rand le tot depasea (am scris de 2 linii continue?).

    NOROC ca era in Bulgaria si l-a costat cativa euro. In Grecia nu am vazut astfel de manevre.

    Am auzit si soferul cum se plangea ca a dat cativa euro pentru o lunga depasire.

    Despre ghidul Alex, ce sa zic? multe nu a spus despre locurile prin care treceam dar despre viata lui personala va pot spune destule (la ca facultate este inscris, pentru ce anume va primi o diploma dar si la ce activitati trebuia sa fie prezent… despre locurile in care s-a plimbat cu prietena, despre familia sa… etc)
    La intoarcere nu am fost adusi de catre un autocar al agenţiei Christian tour…pe cel in care ne-au indrumat era inscriptionat Europa travel. Probabil ca odata banii luati…nu mai meritam si un autocam de genul celor cu care se lauda firma acesta peste tot pe net. Soferul care s-a asezat la volanul autocarului nu cunoastea majoritatea butoanelor de pe bord si nu era interesat de solicitarea turistilor ce erau pe scaunele din spatele autocarului care cereau o temperatura mai mica in acea zona. Urmarea… o turista se simtea rau si a inceput sa vomite. Credeti ca autocarul s-a oprit ori situatia s-a imbunatatit? Gresit. Nu a incetinit…nu s-a oprit…a mers cu aceeasi viteza de parca era pe pilot automat.

    Ghida a prezentat frumos numele soferilor si s-a apucat sa impleteasca fire colorate de ata (timp de mai multe ore… banuiesc ca ghida DEEA stia sa si croseteze dar erau prea multe gropi in asfalt). Pentru ea este totuna sa fie 8000 ori 8 milioane de locuitori in Salonic. Probabil ca ne credea cam surzi ori adormiti.

    p.s.

    MA BUCUR DE CEI CE N-AU AVUT PROBLEME CU EI INCA…as vrea sa ma numar si eu printre ei….dar nu se mai poate asa ceva.
    NU am fost interesat de pretul exact pe care il platesc pt. bilet dar… ma interesa ceea ce citeam despre cazare, locurile vizitate si ceea ce am sa gasesc acolo unde am ales sa imi petrec o parte din concediu… nimic mai mult.
    Acum cateva zile …sotia mea( ea a cumparat si a primit toate informatiile si pacaleala de rigoare in luna octombrie)…a trimis un mail pe adresa de contact a firmei Cristian tour…punem pariu ca nu va primi raspuns pana oi vedea eu ca zboara porcii catre abator?….

  19. am fost in exccursie la Paris in octombrie 2013 si am fost pacalita de aceasta agentie de turism Christian Tour. Am mai fost cu ei si am fost nrmultumita dar de aceasta data sau intrecut pe ei cu proasta organizare si ‘teapa ‘ care neau data.Cazarea a fost la 17 statii de metrou si alte 17 statii cu autobuzul de Paris in oraselul Clamar, si toate costurile le-am suportat noi.Nu am avut autocare de mers in asa zisele optionale decit citeva ore asfel am vazut obiectivele din fuga, iar cele cu senior card nici nu sau mai facut.Am facut plingere la agentie dar nici pina ,la acesta data adica in februarie 2014 nu au binevoit sami dea un raspus,mai mult dupa numeroase solicitari am stat de vorba cu d.nul Berca reprezentant al acestei agentii intro locati e improprie la un fel de restaurant pe Smirdan fara a fi sediul central al agentiei de parca nici nu ar exista si te intrebi daca nu este chiar asa .Va sfatuiesc sa ocoliti cit se poate aceasta agentkie caci de prea multe ori a dat teapa cu excursiile senior voiage, si am constata t ca la ultimile plecari toate costurile au depasi dublu fata de cit iti spun ei ca te va costa.TOTAL NEMULTUMITA DE AGENTIA CHRISTIAN TOUR. OCOLITIO……/

  20. Am fost plecata in circuitul Venetia 2013 si nu recomand aceasta firma.
    Pentru a castiga turisti faceti promotii mincinoase si evaziune fiscala.
    -luam bilete si achitam in totalitate din timp,
    -locurile in autocare sunt promise in ordinea inscrierii, MINCIUNA , -Asezati-va unde vreti, ne indeamna Dna ghid Claudia.
    -in contract sunt excursii optionale,le achitam 65E, pentru care nu primim chitanta, desi solicitam o excursie optionala de 14E la Murano, nu se mai organizeaza si solicitam banii, Dna Claudia ne spune ca ii vom primi la firma.
    -in Padova suntem anuntati si amenitati ca daca nu achitam taxa de 6E nu primim actele ( nu am fost anuntati de aceasta taxa!)

  21. Am plecat cu Cristian tour in turcia aug.2013 intr-un hotel de 5 stele cu mai multe familii.
    Cand am ajuns la aeroportul din Antalya ne astepta ghidul cu care mergeam la hotel ,dar inainte sa urcam pe autobuz la cativa familii li sa spus ca in acel hotel de 5 stele unde au rezervat nu mai sunt locuri,inchipuitiva ce scandal vroiau sa le duca in hoteluri de 3 stele la aceleasi pret.
    Noi eram multumiti in autobuz ca noua ni sa spus ca noi avem locurile in hotel.
    Cand am ajunj in hotelul de 5 stele am realizat ca , cu bun simt se poate da 3 stele.
    Cu cate 2, 3 copii ne-au pus in camere de 5mp in mansarda fara aer conditionat,desi la agentie era rezervat camera pt.famili.
    Ce sa va mai spun,mai departe plaja era departe de hotel ,desi ni sa spus ca are plaja proprie…
    Sfatul meu e sa evitati si sa nu mai mergeti cu Cristian tour nicaieri.
    Pt. excursie am platit 3000 eur/ familie

  22. Pe 11-20 iulie am fost intr un circuit Polonia, Germania, Cehia cu Christian Tour,si a fost magnific! Incepand cu transferurile din tara(noi am fost 4 pers. luate si aduse, din Roman in conditii foarte bune) cazarea si micul dejun ,organizarea optionalelor etc ,totul a fost ireprosabil ! Toata stima pentru ghida Daniela Diaconescu,care ne a dat adevarate lectii de istorie si geografie,si a dat dovada de un remarcabil bun simt ! Felicitari si pentru soferii de la o firma din Valcea(Marian Mecu si Catalin) care s au dovedit adevarati profesionisti pe toata durata circuitului! …bineinteles ca s au gasit si cativa…vesnic nemultumiti !

  23. recent sositi dintr un circuit in Europa!
    in genere a fost ok, mai putin ghidul d na ANCA DUTA care nu are deloc spirit de organizare,insa pregatita profesional !
    oare asa este si poporul roman ,lipsit de organizare,totul cam alandala?
    in rest… sa zicem ca totul a fost binisor ,avind in vedere ca unii sint la serviciu si altii in concediu pe bani multi si munciti !

  24. Aloo Familia Zamoiani ati carat bagajele 40 de trepte?Pentru 100 euro cat ati dat voi pe excursie voiati sa va linga toata lumea in c**???Mai aveti si pretentii in banii aia…Sa spuneti multumesc.La alte agentii va luau si banii si tot in curu gol pe plaja Mamaia erati 😀

  25. Am fost in sept.-oct.cu Christian Tur in Turcia si a fost f.frumos.Am avut norocul sa avem un ghid f.f.bun din toate punctele de vedere.
    Christian Tur trebuie sa aiba mare grija de Stogianis Kozaridis sa nu-l piarda si sa caute si alti tineri de talia lui.
    Felicitari ptr. felul cum ati organizat excursia “Fascinatia Cappodochiei”
    De acum voi merge numai cu aceasta firma in excursii!

    • Intradevar Ianis Kozaridis este un ghid f bun si un baiat remarcabil, atent, plin de bun simt si de tact. De altfel despre alti ghizi de la Christian nu prea se vorbeste de bine .
      Si eu am mers in circuit Turcia in iunie 2011 tot cu el prin Christian Tour ceea ce m-a facut sa cumpar un alt pachet sejur in Muntenegru in iunie anul acesta dar n-a mai fost bine!
      Voi detalia saptamana urmatoare.

    • Subscriu laudelor adresate ghidului Ianis Kozaridis. Am facut o excursie asemantoare in 2015 si am fost extrem de multumit. Un ghid de un profesionalism desavarsit.

  26. daca stati bine cu nervii si sanatate nu va pune probleme folositi cu incredere experiente de neuitat prin cristian tour.
    catevaexperiente proprii:ghid incompetent si obraznic,autocar naspa de naspa,bani ceruti in plus fata de pachetul contractat,cazari in spelunci,bagaje carate de turist lcam 40 trepte,trasee imaginate de ghid probabil in scop comercial propriu.
    mai vreti si altele? crer si ti se va da

  27. Daca nu aveti ce face cu banii si sunteti foarte calmi va recomand sa calatoriti prin agentia Christian Tours.O adevarata expierenta ,tipic romaneasca pe banii dvs.,mai ales daca sunteti seniori.Sarlatani cu S mare.M-am intors de 2 zile din circuitul Grecia-Turcia prin seniori Practic in Turcia nu am vazut nimic din ce am contractat .Jepcari ,care se folosesc de oameni de buna credinta,puteau sa spuna ca vom face escala la Kusadasi si Instanbul nu ca vom vizita atatea obiective.Nu a fost vizitat nimic mai mult autocarul nici nu a incetinit sa putem face o poza, sfidare, jecmaneala pe fata. aveti mare grija prin cine doriti sa va rezervati vacanta. Rusine…….

  28. Nu va sfatuiesc sa plecati cu Christian Tour, in afara de faptul ca au autocare de ultimul tip- ar fi si pacat pe banii nostrii sa nu faca macar acest lucru-, nu se ocupa de turisti asa cum spun in reclama si in prezentarile din agentii. Noi am luat bilete de la o agentie din Bucuresti, am cerut Grecia-Nei Pori, hotel Olimpic Beach, si am platit integral din iunie un sejur pensiune completa, dar ni s-a dat in Paralia Katerini plaja Olimpic Beach Hotel Phantenon. Toate serviciile sunt de reprosat, micul dejun era in fiecare dimineata acelasi, la masa de pranz daca vroiai supa trebuia sa platesti ptr ca era ‘free’, iar portiile erau destul de mici in comparatie cu cele la liber, ne serveau in sila si asteptam sa ne ia comanda cel putin 30 min. Ca bauturi ne aducea bere 0,250 sau suc din sticla de 2 l,calde . Daca vroiai apa plaTa trebuia sa platesti 1 euro. Camerele mici, le spala in fiecare zi in jurul pranzului, nu schimba lenjerie, nu prosoape! Daca te asezai la masa cu 20 min inainte de ora stabilita nici nu te bagau in seama, din contra, si ospatarii si patronii, care erau o familie-tata,mama,fiica si ginere, se uitau la tine de parca ai venit sa ceri ceva, fara sa platesti.Arhitectura hotelului era deosebita SI ATAT!!!!! Am fost la reprezentantul agentiei din statiune sa pun cateva intrebari referitoare la neintelegerile mai sus mentionate, si raspunsul a fost uimitor ” nu imi spuneti nimic nou!’ , ceea ce inseamna ca au cunostinta de colaborarea agentiei cu hotelul respectiv. Oricum nu este nimic bun la agentia asta si am tinut si eu si sotul meu sa mergem cu aceasta agentie tocmai ca fac o reclama prea frumoasa. Nu ma gandeam niciodata ca voi cersi o vorba buna si un zambet in vacanta mea platita in avans, cum ar veni pe banii mei sa cercesc conditii de turist. Incercati alta agentie si asigurati-va ca platiti ceea ce cereti!!!!!!!!! nu va lasati inselati de zambetele fabricate ale angajatilor agentiei CHRISTIAN TOUR!

    • Aveti dreptate. Si noi am fost vara aceasta in Thassos cu ei. Ghizii, intr-adevar lasa foarte mult de dorit. Mai exact ghidele – feriti-va de ghida Otilia de la agentia partenera Mythos Travel. Nu s-a ocupat de turisti, in schimb s-a ocupat de sotul meu in mod deosebit la modul ca l-a sunat in fiecare zi cat am fost in sejur si a continuat sa-l sune si dupa ce am sosit in tara. A dat dovada de lipsa de profesionalism, buna crestere, decenta si verticalitate. Ca ghid trebuie sa depui eforturi sa-i faci pe turisti sa se bucure de ceea ce vad si nu sa desparti familii. Si doamnelor, grija – daca aveti soti slabi de inger riscati sa-i pierdeti. Nu s-a dat in laturi sa-mi invite sotul inca intr-un sejur pe banii ei la Olympic Beach iar apoi sa-l determine sa se mute cu ea, desi in timpul sejurului nostru poza in prietena apropiata a ghidului Andrei – un tip simpatic si foarte volubil.
      Concedii placute si aveti grija.

  29. Sejur HORROR la Alara Park Residence – Hotel de 5 stele Ultra All Inclusive, Turcia, recomandat de Agentia Christian Tour

    La recomandarile Agentiei Christian Tour (Romania), anul acesta am avut de cel mai horror sejur, intr-un hotel de 5 stele cu un concept de ultra all inclusive. Dar la fata locului am constatat ca acel hotel nu avea mai mult de 2 stele!

    Pe scurt:
    – hotelul arata ca dupa razboi. La propriu.
    – usa de la intrarea in camera are gauri in ea la propriu, in care se vede rasaritul soarelui de pe autostrada cu care se invecineaza.
    – mobilierul are nevoie de proptele pentru a sta in picioare (in speta un fotoliu are nevoie de o bucata de lemn pentru a sta, iar daca nu suntem atenti putem cadea)
    – In noaptea cand am fost cazati (la ora 1 noaptea) am fost nevoiti sa invelim pernele cu propriile haine pentru ca aveau fire de par pe ele si nu erau igienice.
    – in camera de hotel avem chicineta cu aragaz si tacamuri (pline de var, de altfel, de la ultima zugraveala ce a fost facuta) in conditiile in care ni se interzice sa aducem mancare si bautura in camera.
    – ni s-a cerut la receptie depozit (garantie) pentru telecomenzile de la aer conditionat, televizor si seif. In afara de faptul ca acestea sunt vai de mama lor, nici nu functioneaza! Iar agentia Christian Tour NU ne-a spus ca trebuie sa dam garantie 20 de euro pentru a putea beneficia de aer conditionat, tv sau seif!
    – aerul conditionat face un zgomot ingrozitor, atat de tare incat copiii nu pot adormi.
    – zgomotul in camera este foarte mare, imediat langa fiind autostrada, pe care chiar daca am vrea sa il atenuam, nu putem pentru ca geamurile nu se inchideau
    – camerele sunt pline de praf (presupun ca de la gaurile din usa si de la ferestrele ce nu se inchid) astfel ca raman urmele pasilor pe parchet cand mergem
    – holurile hotelului sunt pline de var, mizerie si paianjeni (puteti vedea si in fotografii), liftul arata jalnic, cu rugina…

    Desi problemele cazarii la Alara Park Residence 5 stele (!) sunt foarte mari, nu acestea au fost CELE MAI MARI PROBLEME ce le-am avut.

    Din pacate pachetul ultra all inclusive este o gluma foarte proasta.
    Va fac doar o sinteza pentru ca sunt atat de multe ca pur si simplu nu le mai tin minte pe toate.
    – ni s-a oferit in camera, in minibar, o singura sticla de apa pentru tot sejurul! Dupa ce am baut aceasta apa (in prima noapte), daca vroiam sa avem apa in camera, in fiecare zi trebuia sa umplem aceasta sticla cu apa de la dozator, pentru ca asta este practica in acest hotel!
    – mancarea arata si este INFIORATOARE. Noaptea cand am ajuns, copiii au refuzat sa manance pentru ca mancarea arata si miroasea foarte rau. La micul dejun, de exemplu, mezelurile erau mov… Acestea sigur nu au vazut carne niciodata. Si desi erau necomestibile si toti turistii le ocoleau, le regaseam ceva mai tarziu (cu o culoare putin schimbata, dar tot spre albastru) pe pizza de la ora 11. Ouale fierte erau in proportie de 80% sparte, iar tot ce insemna legume erau stafidite si ofilite.
    – sucurile sunt nebaubile. Marca este Tang si sunt de fapt prafuri amestecate in backoffice in acele canistre uriase de apa. Alta alternativa NU EXISTA. Nici contra cost. Desi se scrie ca in minibar gasim fel de fel de bauturi contra cost nu le putem cumpara pentru ca nu au! Nu mai vorbesc de freshuri.
    – serviciile sunt EXECRABILE. Va dau exemplu despre ce ni s-a intamplat odata. Am luat un pahar de sticla pentru a pune copilului ceva de baut si am fost certat foarte rau de un angajat al hotelului de la bar. Am intrebat ce problema este daca am luat un pahar si mi s-a raspuns ca paharele pentru turisti sunt de plastic. Nici la restaurant, daca te duceai la bar sa-ti iei ceva de baut, tot in pahar de plastic erai servit. Nu mai spun ca daca rugai ospatarul sa iti aduca un pahar cu apa, iti arata cu degetul aratator, spre celebrele dozatoare de apa, sa te servesti singur. Bine ca au fost si alea…
    – Am gasit pahare cu urme de ruj, sau furculite cu ketchup uscat
    – din pacate pericolul de toxinfectie alimentara chiar exista in acest loc. In a treia zi de sejur, ne-a fost confirmat de o familie de romani ce ne-au spus ca fetita lor de 2 ani vomita de 24 de ore (inclusiv mama) dupa ce au mancat peste cu o seara inainte. Din acest motiv am hotarat sa mancam doar fructe, orez fiert si salate.
    – in acest concept ultra all inclusive, nu exista nici meniu pentru cei ce tin regim (unul din noi avand diabet) si nici meniu pentru copii. De fapt nu exista apa, cum indraznim sa cerem meniu de regim?!?
    – marea majoritate a angajatilor hotelului, de la receptionista pana la ospatar, NU CUNOSC SI NU INTELEG limba engleza, asa ca ajungi sa te intelegi mai mult prin semne, daca nu stii ruseste sau turca.

    Toate aceste lucruri au fost aduse la cunostinta, in fata noastra, reprezentantului agentiei prezent la prima intalnire. Am cerut sa ne schimbe de la acest hotel oribil, dar tot ce au putut face a fost sa ne schimbe in alta camera, dupa 3 zile de insistente si rugaminti ca nu putem sta in zgomot si mizerie…Aceasta era un pic mai curata decat prima si cel putin nu mai era zgomotul de la autostrada. Dar nici a doua camera nu arata de hotel de 5 stele ci cel mult 3 stele.
    Din pacate avem ceva experienta privind sejururile din Turcia, 5 stele in regim all inclusive, acesta fiind al cincilea an la rand cand venim, dar atat de rau si asa bataie de joc nu a fost niciodata! De fapt, de fiecare data a fost minunat, de aceea ne-am si intors in Turcia.
    Am fost la IC Green, Akka Antedon, Delphin Botanik si chiar stim ce inseamna acest concept. Ni se poate replica ca la pretul platit, calitatea este asta. DAR AM VENIT AICI LA RECOMANDAREA LUI CHRISTIAN TOUR.

    Vina ce o fac Agentiei Christian Tour este ca am venit la Alara Park Residence la recomandarea calduroasa a agentiei, care, prin publicitate mincinoasa indruma turistii sa mearga intr-un loc ingrozitor!

    Oare Christian Tour a vazut cu adevarat conditiile de cazare si serviciile pentru a le face acele prezentari minunate ce pacalesc turistul de buna credinta?

    Gabriel S., Medic
    Ciprian B., Jurnalist

    • dupa ce ati patit voi imi pare rau ca am postat o poveste despre o experienta neplacuta legata de o cazare necorespunzatoare, un ghid infatuat, arogant si ciubucar. dar eu am avut noroc pt ca eu m-am toate s-au intamplat in prima zi asa incat m-am desprins de grup si mi-am facut propriul program. dar indrznesc sa intreb: nu ati facut plangere la OPC pentru astfel de inselaciuni ? py ca cineva trebuie sa ii opreasca! sanatate. tot un medic!

  30. – în urma contactului şi a confirmării de rezervare nr. 46049 din 06.03.2012, am achiziţionat un pachet turistic la Hotel Atlantique Holiday club – Kusadasi, având inclus în pachet conform ofertei cazare 7 nopţi pentru 2 adulţi şi un copil de 11 ani, transport cu autocarul prin societatea Christian Tour , masa all inclusiv şi asistenţă turistică, faţă de care am primit după cum urmează:

    – în ceea ce priveşte transportul am primit un număr de telefon pentru persoana de contact , pe care l-am sunat să primesc informaţii şi care mi-a transmis că nu are nici o dată despre transport sau altceva ce are legătură cu pachetul achiziţionat…,,el este doar punct de contact,, ;
    – după achiziţionarea pachetului am luat legătura cu reprezentanţii Christian Tour solicitând date despre transport şi mi s-a spus că autocarul nu are traseul prin Alba Iulia deoarece pleacă din Cluj Napoca pe itinerarul Mediaş – Copşa Mică – Sibiu pentru că acolo are turişti şi cu noi o să se întâlnească la Sibiu(Hotel Petrom). La sosirea autocarului la Sibiu … minune… nu era nici un turist în autocar, acesta pornind spre următoarea locaţie Braşov cu 5 persoane ( fam. noastra – 2 adulti + 1 copil şi o familie compusa din 2 persoane de la Sibiu). Nu exista nici un însoţitor de grup ci doar şoferul care ne-a transmis sec … ca urare de bun venit…că nu avem voie să mâncăm în autocar, să facem mizerie, să punem în plasele de la scaune sticle mai mari de 0,5 litri. Am întrebat care ne sunt locurile dar şoferul nu cunoştea acest amănunt, ci doar că la Bucureşti vom fi coborâţi din autocar pentru rearanjarea în autocar după nr. de pachet achiziţionat ?????
    Ajunşi la Bucureşti am fost coborâţi din autocar şi unde reprezentanta Christian Tour …Cristina… cu mare greutate a reuşit să ne citească numele şi mai ales prenumele, spre uimirea celor adunaţi acolo. După urcarea în autocar am fost din nou atenţionaţi că nu avem voie…… nu aveţi voie ….nu aveţi voie…. Am plecat din Bucureşti şi imediat ni s-au cerut banii de feribot, 10 euro de persoană, de parcă deja eram ajunşi în Turcia şi feribotul aştepta după noi.
    Pe tipul deplasării lăsând la o parte greşelile de exprimare a însoţitoarei de grup, am primit o ,, sumedenie ,, de informaţii despre locurile prin care treceam din care vă relatez câteva … Bulgaria are o suprafaţă de 11.000 km², în loc de 110.994 km², Turcia se învecinează cu 8 ţări …Bulgaria , Grecia , Marea Neagră, Marea Mediterană, Georgia , Marea Egee…etc.
    Deşi ni s-a spus că vor fi opriri la 3 ore de fapt opririle au vizat doar respectarea contractelor pe care le avea agenţia – Christian Tour- cu cei unde opreau şi nici într-un caz probleme ale turiştilor.
    După ce am trecut cu feribotul la Canakkale şi am rulat o perioadă de timp însoţitoarea noastră şi-a amintit să ne spună că am trecut strâmtoarea Dardanelle … şi cam atât.
    La vama turcă am stat circa 2 ore .. doar autocarul nostru ??????
    Drumul a continuat cu respectarea orelor de oprire ca şi până atunci …. interesul poartă fesul.
    Am ajuns la hotel după ce am făcut un slalom pe străduţele din Kusadasi de 1,5 ore pentru a fi lăsaţi şi ceilalţi turişti şi pentru a ne dezmorţii picioarele autocarul ne-a lăsat la intrarea în complex la vreo 200 metri de recepţie ( autocarul nu avea loc în faţa hotelului) şi ne-am transportat bagajele singuri până la recepţie.
    Însoţitoarea a dispărut şi a apărut o colegă de a ei de la agenţia parteneră din Turcia – SIBA TOURS – Amalia Sfara ,care a început demersurile de cazare….. în hol se aflau turişti români veniţi cu avionul şi ajunşi la hotel de la ora 11 şi care la ora 14.00 încă nu erau cazaţi.

    – în ceea ce priveşte cazarea am primit camera dar când am ajuns în camera am văzut că lipsea un pat. Am anunţat la recepţie şi au spus că până la ora 16.00 se rezolvă. S-a rezolvat în sensul că la ora 18.00 când ne-am întâlnit cu reprezentanta SIBA TOURS – Amalia Sfara – noi aveam în cameră un pat de schelet metalic(tablă) pliant … la fel aveau şi tarabagii din bazar …. foarte instabil , cu o salteluţă de 3-5 cm. grosime în care copilul nu încăpea , ba mai mult când se aşeza în el patul se răsturna. În condiţiile în care alţi turişti cu care am venit aveau în cameră 3 paturi , ei fiind doar 2 cazaţi în cameră şi văzând că la alte camere s-au adus paturi normale pentru copii, am chemat-o pe Amalia să vadă şi să vorbească cu cei de la recepţie pentru a rezolva problema . Pe la ora 21.00 văzând că nu s-a rezolvat nimic am apelat din nou la Amalia care mi-a transmis că ea a vorbit cu recepţionerul şi o să se rezolve….. şi dacă după ce pleacă ea nu s-a rezolvat să merg să vorbesc eu …că poate se rezolvă????? .Mai mult mi s-a spus că nici nu aveam drept la încă un pat , patul care mi s-a dat ( pliantul) fiind extra .. deci să fim mulţumiţi…
    Văzând cum se pune problema i-am spus că noi vom aduce bagajele la recepţie şi vom rămâne acolo până la rezolvarea problemei. Ea a plecat şi după încă 2 incursiuni la recepţie , în jurul orei 22.30 ni s-a adus şi patul .

    – în ceea ce priveşte modul de asigurare a asistenţei turistice la hotel şi în zilele în care am fost în excursii….. zâmbet, zâmbet şi iar zâmbet, purtat prin oraş pe străduţe ca să umplem autocarul 1,5-2 ore şi puţine informaţii de interes dar cu opririle bine cunoscute la locurile unde firma avea contracte cu comercianţii şi trebuiau respectate …. . Turistul oricum nu putea cumpăra mare lucru la preţurile care le produceau turcii pe loc în funcţie de naţia turiştilor…
    Reprezentanta SIBA TOURS – Amalia Sfara – a împărţit la întâlnirea pe care am avut-o în ziua sosirii plicuri cu programul hotelului şi pliante cu agenţia pe care o reprezenta. În pliantul primit se spunea printre altele că agenţia SIBA TOURS se implica în proiectele comunităţii locale – Kusadasi – plantând câte un copac pentru fiecare turist ce călătoreşte cu agenţia, sunt sponsorii echipei de baschet a oraşului şi sunt implicaţi în proiecte şcolare prin care ajută la achiziţionarea de calculatoare pentru îmbunătăţirea standardului de educaţie. Lucruri frumoase , doar că ghida noastră habar nu avea de aceste lucruri.

    – în ceea ce priveşte transportul de la întoarcere autocarul care trebuia sa ne transporte pe noi a ajuns bineînţeles ultimul şi era unul mai vechi faţă de cele care transportau grupurile din Moldova şi Bucureşti, supraetajat … era doar cu binecunoscuta Cristina ….. care a parcat din nou la intrarea in complex că nu putea să intre ……şi bineînţeles toţi turiştii îşi aduceau singuri bagajele. După o partidă de scandal de circa o oră … minune ….autocarul poate să ajungă şi în faţa recepţiei să ne urcăm şi noi bagajele ca orice turist normal care plăteşte un bilet ….. . A urmat din nou circuitul de aproximativ 2 ore prin oraş unde turiştii de alte hoteluri făceau traseul de obstacole pe străduţele staţiunii, traversarea peste rigole şi peste şoseaua cu două benzi pe sens să ajungă la autocar.
    Am plecat în sfârşit la ora 17.30 după ce de la ora 12.00 am aşteptat la recepţie şi am avut parte de acelaşi tratament care a scandalizat pa marea majoritate a turiştilor şi am oprit iarăşi când s-a vrut şi unde s-a avut interes şi cele trei ore se făceau 5 ore ……… bineînţeles zâmbet …. şi faptul că noi nu ne gândim la jobul ei – a Cristinei sau Amaliei ….. că doar biletul nu ar fi fost plătit de noi , ci de ele.
    În concluzie menţionăm că am fost deosebit de deranjaţi de modul cum societatea Christian Tour , prin reprezentanţii săi au înţeles să se comporte cu noi şi nu numai deoarece la adresa societăţii erau plângeri formulate de către majoritatea turiştilor privind condiţiile de transport , modul de rezolvare a problemelor la hotel, faptul că au achiziţionat un pachet la un hotel şi s-au trezit la altul , faptul că au ajuns la recepţie li s-au dat brăţările cu Hotel Atlantique şi nu aveau rezervare sau au fost obligaţi să se mute la alt hotel.
    În ceea ce priveşte problemele prin care am fost obligaţi să trecem …deşi am plătit un bilet cu patru luni în avans… în condiţiile în care am mai fost şi cu alte agenţii de turism pe acelaşi itinerar, faptul că cunoşteam modul de cazare la hotelurile din Turcia (am mai fost de patru ori) , arată lipsa totală de respect acordată turistului ( şi unei familii totodată) , care se află în vacanţă , de către societatea Christian Tour .

  31. RECOMAND AG. CHRISTIAN-TOUR , AM CALATORIT DE 3 ORI PRIN ACEASTA AG SI SUNT MULTUMITA , DE PRET- OFERTA ( PRAGA, ITALIA CLASICA, ELVETIA-BAVARIA -COASTA DE AZUR ) CHIAR DACA AU FOST UNELE PROBL CU CAZAREA, GHIZII AU REZOLVAT PROMT PROBLEMA , IN IUNIE VOI PLECA IN FRANTA-ITALIA , LA SF LUNII SEPT TURCIA TOATA , TOT PRIN AG CHRISTIAN TOUR ,SUNT SIGURA CA FIECARE AGENTIE ARE PROBL EI , FIECARE PERS ARE IMPRESIILE PERSONALE SI CONSIDER CA E NORMAL , DAR UNII SUNT EXAGERAT DE PRETENTIOSI , VOR 5 STELE LA BANI PUTINI, MAI GREU ………………..

    • Nu stiu cine esti…probabil ca ai un anume statut in respectiva firma a hotului!Mie mi-a furat o zi din sejur …asa se fac banii nu?!HOTUL

    • Tanti, eu cred ca matale esti de la christian tour sau esti umblata doar in jurul blocului, iar o excursie chinuita cu ei ti se pare o evadare in rai! indiferent de plata turul operator trebuie sa respecte contractul semnat.
      Un binevoitor

  32. Anul acesta am fost in 3 circuite organizate de agentia CHRISTIAN TOUR ,CU MICI EXCEPTII , am fost f multumita de conditiile de cazare , masa, respectarea programul , chiar am avut si bonusuri surpriza, soferi si ghizi competenti , recomand si altor turisti serviciile acestei agentii ,la anul deja m-am gandit la un circuit in TURCIA (luna mai ) si in toamna BENELUX-GERMANIA , bineinteles tot prin CHRISTIAN TOUR

  33. Am fost anul acesta (2011) in Zakynthos prin Christian tour.Este singura si ultima data cand calatoresc cu aceasta agentie.In oferta era prezentata demipensiune : mic dejun si cina ambele bufet suedez dar nu a fost deloc asa.Mancarea a fost execrabila.Agentii christian tour din Zakynthos erau preocupati in exclusivitate sa-si plaseze excursiile si nimic altceva.

  34. anu asta m.am intors din grecia cu un profund gust amar..sejur de 7 zile,la prima vedere totu.i perfect,dar cand am ajund in Grecia (hotel IKAROS)am fost intampinati cum se putea mai prost. pt a ne caza am asteptat circa 1ora,desi camerele se predau la or 9a.m. nici pana la ora 13 nu erau gata,dupa indelungi asteptari am ajuns in camere,care la prima vedere erau ok dar dupa toata lumea a constatat ca din bai lipsesc prosoapele(lucru necesar chiar si la hotelul de 1*). timp de 7 zile nimeni nu a venit sa faca curatenie,fiecare camera a avut la dispozitie decat o matura si un mop. in ceea ce priveste masa,nu pot spune ca a fost foarte proasta dar nici buna n.a fost,in fiecare dimineata am avut aceleasi feluri de mancare la bufet,iar masa de seara a lasat de dorit,majoritatea preparatelor avand iz de sintetic… cat despre ghizi..in timpul calatoriei totul a fost bune dar la inceputul sejurului nimeni n.a venit sa faca predarea camerelor,nu ne.au intrebat daca avem nevoie de curatenie sau prosoape…per total excursia nu a fost tocmai una resusita datorita conditiilor care au lasat de dorit.

  35. Am fost si eu client al acestei companii.Am platit un revelion la Viena.A fost cel mai groaznic revelion din toata viata mea :
    – am fost inghesuiti la niste mese,fara un ring de dans
    – am primit mai putin de jumatate din mancarea platita si descrisa pe formularul CT
    – am primit o singura sticla de vin la doua persoane fara apa minerala(dupa mult scandal am primit apa de la Robinet in sticle de apa minerala)
    – supele primite erau in niste cescute sau 4 carnati la o masa de 6 persoane(ne invitam reciproc la ultimii )
    – dupa un scandal cu ghida si soferul(maxim de nesimtiti si tupeisti), am inteles de la personalul restaurantului ca doar asta s-a platit(din experienta mea de peste 20 de concedii si weekend-uri in Austria stiu ca “ce platesti asta primesti”)
    – am platit din buzunar ce am dorit sa mai comandam desi erau trecute in contractul cu CT
    – la ora 00.30 , dupa artificiile oferite de Primaria Viena si alti particulari,toti participantii(aprox. 30 de persoane) am fost de acord sa mergem la hotel cu nervii zob
    Mai pot scrie multe patanii ale celorlalti participani in cadrul excursiei(eu am participat cu CT doar la revelion) dar ma opresc aici.
    Ajuns in Romania am facut reclama la OPC !
    Am primit 2-3 telefoane de la patronul CT(sau cel putin asa s-a prezentat) in care am fost injurat,amenintat si anuntat ca il doare in “bip” de OPC !
    As putea sa imi exprim parerea foarte “plastic” dar nu doresc sa ma cobor la nivelul mizerabil de servicii oferit de aceasta societate comerciala.

    via Sofptedia.com

  36. M-am întors ieri dintr-un circuit cu autocarul asa numit Ëlvetia – Lombardia. M-am înscris atrasa tocmai de adăugarea Lombardiei, care nu figura la alti operatori, in afara de CT. Pana la urma s-a dovedit o păcăleala, adica in Lombardia doar s-a intrat noaptea pentru o cazare mai ieftina si s-a plecat in dimineata următoare fara macar a se merge pe un traseu pe malul lacului COMO, asa cum era prevazut. A fost prima, dar si ultima oara cand am folosit serviciile acestei companii. Sincer nu v-o recomand!

  37. Da…din pacate ingros si eu randul celor nemultumiti de Christian tour. Pur si simplu isi bat joc de clienti, informatia pe care o ofera este mai mult decat limitata si distorsionata si garanteaza pentru lucruri care la destinatie vezi ca nu sunt, cum ar fi, internet wireless gratuit chiar daca de fapt nu e samd…A..acesta “garantare” este dor verbala…plus modul lor de confirmare a ofertei, pretind 30% avans ca sa ti dea confirmarea abia in 48 de ore dupa plata (eu am solicitat oferta pt turcia, hotel de 5 stele deci nu chiar un nimic ca era vorba de 1500 de euro), nu iti pot garanta ce fel de camera primesti, dar cea mai scarboasa mi se pare atitudinea agentilor care se uita la tine ca la un retardat..cum adica indraznesti sa pui atatea intrebari???? cumpara si gata nu ne mai bate la cap ca pe noi nu ne intereseaza boul de client ci doar profitul nostru…

    bleah..sincer sincer sincer fugiti de agentia asta si alegeti una serioasa (habar n am care-o fi aia) dupa ce v-ati documentat in prealabil.
    sper ca postul meu sa fie de folos unora…

  38. Cei de la Christian Tour sunt niste nemernici fiindca sunt condusi de si dupa regulile lui..Cristian, de departe cel mai nesimtit, hot, lacom si indolent om pe care l-am cunoscut in viata mea

  39. Eu am venit de 2 zile din insula Zakynthos iar singura agentie care facea rezervari aici era Cristian Tour. La rezervare am avut o singura pretentie sa fie un hotel cu internet wireless in hol macar. Am fost asigurat ca hotelul Admiral- Argassi are asa ceva in hol la receptie. Cand am ajuns acolo in drumul de la aeroport la hotel reprezentantul agentiei ne-a avertizat sa nu luam excursii optionale de la cei de pe insula ca sunt tzepe. Cand am ajuns la hotel au si bagat texte ca sa luam excursii. Am optat pentru turul insulei in care era inclus si Grotele Albastre si Plaja Navagio locuri pentru care vroiam neaparat sa le vad. Am dat 36 euro, pret dublu fata de cel oferit de agentiile locale, ei au stiut acest lucru si tocmai de aceea au vrut sa luam excursii pana sa iesim in oras si sa vedem ce si cum. Diferenta era ca ghidul lor vorbea in engleza iar cel de la CT a vorbit in romaneste. Basca CT ne-a bagat pe gat doua vizite la doua manastiri de carton care la noi nu ar fi fost niciodata obiectiv turistic, cred ca nici la ei nu sunt, dar ne-au fost bagate pe gat ca sa umple timpul si sa ne ia banii, si o alta oprire la o crama fara nici o importanta poate daca patronul contribuia si el cu ceva cascaval ca sa iasa din saracie si sa-si faca vanzare la turisti.Dar treaba care m-a sictirit imens a fost ca odata ajuns la hotel am intrebat de wireless. Receptionera, o matracuca nici nu auzise de asa ceva si a zis ca pt internet tre sa ma duc la un alt hotel din acelasi lant al Companiei elene Olimpic(niste escroci la fel ca si CT) care era cocotat pe un deal. Urcam zilnic cateva sute de metri ca sa am parte de internet si ce credeti din 7 zile cat am stat, netu a mers 2 zile. De ce? Pentru ca retardatii aia nu restartau si ei rooteru ala niciodata. Am vorbit cu ei, au chemat un specialist si a plecat cum a venit. A doua zi aceeasi chestie, iar a venit ala si i-am explicat ca daca pica netu trebuie restartat rooteru. In sfarsit a inteles si el cum sta treaba dupa care nu l-am mai vazut. I-am intrebat paia pacolo unde e rooteru ca-l restardez eu dar nici nu stiau. Deci O BATAIE DE JOC.Mai mult la sosire primul lucru care l-au facut la inmanarea cheilor a fost sa ne puna la mana niste bratari, exact ca la cainii maidanezi sau ca in lagare. O rusina fara margini, mancare la liber, puteai sa-ti pui si in cap dar dupa cateva zile mi s-a scarbit. Mancarea era facuta numai din semipreparate, produse de la supermarket, nimic proaspat, nimic bun. Aceeasi mancare zi de zi, la un moment dat iti vine sa vomiti.Am zis ca daca ma duc in Grecia beau si eu fresh de portocale ca e mama lor. De unde frate, sucurile erau ca de la dozator, cafeaua apa chioara, bere greceasca deci naspa si etc. Hotelul si camerele a fost OK, deci no comment. Toate agentiile care aveau turisti cazati (hotelurile din acest lant aveau numai turisti din Europa de est) aveau reprezentanti permanenti in unul din hoteluri, numai CT nu avea, eram ai nimanui, angajatii nu vorbeau niciodata romaneste, la spectacole sau alte activitati se vorbea in toate limbile in afara de romana. Eu stiu engleza deci nu ma deranjeaza dar erau si oameni mai in varsta care nu stiau, dar atitudinea angajatilor era una sfidatoare la adresa romanilor ba chiar as zice discriminatoare.Deci toti cei care sunteti pupincuristii Cristian Tour lasati-o moarta ca astia sunt niste hoti ordinari care nu au nici un pic de respect fata de clienti, interesul lor e numai sa ia banii fara sa-i intereseze de soarta lor.
    Rusine Critian Tour sunteti niste hoti si niste menernici.

  40. Se pare ca nici in 2010 nu au reusit sa dea faliment, caci in continuare se tin de tepe…. Am cumparat din fabruarie!!! 6 bilete de avion / charter pentru Corfu. Surpriza a sosit cu 2 saptamani inainte de plecare: ne-au anuntat cu un tupeu nemarginit ca nu mai zboara charterul respectiv, din cauza companiei de zbor (ceea ce s-a dovedit a fi o minciuna). Ar fi trebuit sa fim recunoscatori ca ne-au reprogramat zborul, in aceeasi zi, insa mult mai tarziu, ceea ce inseamna o zi mai putin de vacanta. Nu conteaza ca avem si 2 copii care au 8 luni si 1 an si 5 luni. Ni s-a spus ca daca nu ne convine, sa-i dam in judecata, dar ca nu avem nici o sansa, contractul cu ei fiind foarte clar. Asa este: ei au doar DREPTURI, iar turistii doar OBLIGATII. De negocierea contractului nici nu se pune problema. Despre plata avans si rest de plata (ca in toate reclamele lor) nici nu se poate discuta. Am avut de ales: ori platim totul in avans ori deloc. Am platit factura integral, iar rasplata nu s-a lasat asteptata: ce conteaza ca s-au platit niste servicii? Christian Tour e Dumnezeu pe Pamant! Imi pare rau ca nu m-am documentat despre ei din timp. Cu siguranta a doua oara nu vom mai fi clientii lor, chiar daca am merge pe jos!!! 

  41. m-am intors dintr-un sejur petrecut in grecia prin CT. am fost 6 persoane, am luat 3 camere, ne-am cumparat biletele din timp(220€, 7 zile, all inclusive) ne-am suit în autocar și trebuia să ajungem la hotel aristotelis, în chalkidiki (menționez că anul trecut prin iunie am mai fost tot cu ei ,tot acolo). dar anul acesta surpriza, drumul spre hotelul aristotelis, era blocat din cauza unor prăbușiri de teren (sau …mă rog nu știu, nu se putea circula, iar hotelul a trebuit să intre în renovare), așa că ne-au schimbat hotelul. s-a creat puțină panică, pentru că nu știam unde vom ajunge. tot halkidiki, hotel portes palace. impresii de vacanță? f frumos, relaxant și așa cum au postat și alte persoane, dacă vrei super calitate și tratament gândește-te să plătești mai mult și să iei în calcul și posibilitatea să fie totuși o țeapă. eu n-am nemulțumiri în privința agenției, ce ni s-a zis că ni se va da ni s-a dat. mâncarea a fost variată, la fel și băuturile. la excursuriile opționale, întradevăr prețurile au fost cam mari, dar consider că au meritat. pentru că ghizi și-au făcut treaba, iar cea ce am vizitat a fost nemaipomenit.
    Susțin informarea !

    • nina (26-08-2011 12:09)

      Servicii foarte proaste, mancare oribila, vase nespalate, lenjerie murdara. Servirea sub orice critica. Biletele luate prin Cristian Tour, agentie care a laudat hotelul, dar in realitate am avut parte de o vacanta groaznica. Am sesizat agentia in legatura cu conditiile mizerabile, dar nu am primit nici un raspuns. NOTA: Mancarea nu o mancau nici pisicile. La micul dejun aveam iahnie de fasole, la pranz spinare de oaie prajita, iar seara faceau un meniu din ce ramanea de dimineata si de la pranz.

      sandu (25-08-2011 18:17)

      am fost cazat 7 zile la hotel EVI DIN FALIRAKI INSULA RHODOS SI AM TRAIT 7 ZILE DE REGRETE. HOTELUL ARE 3 STELE PE CARE NU LE MERITA. CAMERA FOARTE MURDARA, LENJERIE MURDARA, AVEA UN PLED PE PAT FOARTE MURDAR SI DUPA DISCUTII LA RECEPTIE L-AU SCIMBAT. DIMINEATA DE LA 6 VENEAU SA FACA CURAT MAI MULT FACEAU GALAGIE SI NU MAI PUTEAI SA TE ADIHNESTI. LA PISCINA NU SCHIMBAU APA DELOC, DIMINEATA SE MATURA SI O PARTE DIN MIZERIE O ARUNCAU IN PISCINA. LA ASA ZISUL RESTAURANT UN FOCAR DE INFECTIE ;PISICI SE PLIMBAU PRINTRE MESE, VESELA MURDARA, FETELE DE MASA LE SCUTURAU SI LE INTORCEAU PE PARTEA CEALALTA, MINCAREA SUB ORICE CRITICA; BUFETUL SUEDEZ ERA APROAPE ACELASI IN FIECARE DIMINEATA; UN SINGUR FEL DE BRINZA DOUA FELURI DE SALAM, DOUA FELURI DE CASCAVAL, OUA FIERTE, GEMURI, UNT, SI O CAFEA ZICEAI CA E NECHEZOL, SALAMUL CARE NU SE CONSUMA IL PRAJEA SI-L DADEA A DOUA ZI. PRINZUL SI CINA APROAPE CA NU SE PUTEA MINCA, DE MULTE ORI MINCAM IN ORAS .LA BAUTURI COZI CA PE VREMEA LUI CEAUSESCU. DACA CEREAI 2 PAHARE ITI FACEAU SEMNE CA NU AI VOIE DECIT UNUL.OSPATARII SI BARMANII FOARTE OBRAZNICI ,NOI PLATIND BILETELE ALL INCLUSIV.PAREREA MEA INCERCATI IN ALTA PARTE CA NU MERIRA SA VA IMBOLNAVITI DE NERVI SI SA VA STRICATI VACANTA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*