Reclamatie B&B Collection

Buna ziua,
Pe data de 07 Iunie 2010, am achizitionat ceasul marca PULSAR, seria PF3621x1 din magazinul B&B Collection, Cora, ceas cu indicatii WR 100m (rezistent la apa pana la o adancime de 100 m), ceea ce, dupa cum apare in certificatul de garantie valabil pana la data de 06 Iunie 2012 ar trebui sa fie rezistent la:
1) Contact accidental cu apa,
2) Dus
3) Inot
4) Scufundari neprofesionale.
Dupa numai o luna, am fost nevoit sa ma prezint cu ceasul la garantie pentru ca a intrat apa in ceas.
Pe data de 05.07.2010 m-am prezentat la service-ul B& B Collection UNIREA, le-am explicat ca apa a intrat in ceas in timp ce inotam. Ceasul a fost curatat, de domnul ODOBEANU Daniel, si mi s-a eliberat o NOTA De CONSTATARE, prin care este bifat ca ceasul prezinta lipsa de conformitate reclamata de comparator, aceasta fiind acoperita de garantie, nefiind imputabila cumparatorului.
Anul acesta, in vacanta de 1 Mai am facut aceeasi “greseala” de a inota avand la mana ceasul meu Pulsar rezistent la apa, si la fel si de data aceasta a intrat apa in ceas.
Pe data de 2 Mai 2011, m-am prezentat din nou la service-ul B&B Collection cu aceasta problema, unde am fost etichetat si tratat ca fiind un incompetent purtator de ceas, ceas rezistent la apa si mi s-a refuzat dreptul la garantie spunandu-mi ca nu este decat vina mea pentru ca a intrat apa in ceas.
La fel ca si prima data, si a doua oara cand am inotat imi intra apa din nou in ceasul PULSAR “rezistent la apa” si mi se spune conform NOTEI De CONSTATARE ca ceasul nu prezinta lipsa de conformitate reclamata de comparator, aceasta nefiind acoperita de garantie, fiind imputabila cumparatorului.

Mentionez ca ceasul rezistent la apa Pulsar in momentul de fata este plin de apa iar domnul ODOBEANU Daniel reprezentant al SC B&B Collection S.R.L. refuza sa imi acorde garantia si sa imi repare ceasul PULSAR rezistent la apa, desi este foarte constient ca apa care este in continuare prezenta in ceas, poate duce rapid la o deterioare a mecanismului intern al ceasului.
Bineinteles ca am mers mai departe cu plangerea la OPC, si surpriza sau nu, mi se transmite oficial ca ei nu au experti pentru a testa ceasul, iar daca eu sunt nemultumit de raspunsul primit de la service B&B sa sustin reclamatia printr-o expertiza efectuata de un organizm autorizat.
Si atunci intreb si eu: apa din ceas nu reprezinta un motiv destul de clar pentru sustinerea acestei reclamatii.
Si ca sa evit orice speculatii: NU a umblat nimeni la ceas/ in ceas in afara de “expertii” de la B&B si cu toate astea pe unde a intrat apa in ceasul WR 100m?

O zi buna!

32 comments

  1. Anul trecut, in luna octombrie, am cumparat un lant cu pandantiv (gasiti atasat certificatul de garantie si chitanta).
    Lantul s-a rupt in a treia saptamana de la achizitie, exact la imbinarea dintre lantul propriu-zis si zona de inchidere.

    Am mers la magazinul de unde l-am cumparat si am cerut sa mi se inlocuiasca produsul.
    Vanzatoarea a spus ca nu se poate inlocui si ca procedura cere sa il duc la firma de service autorizata, pt reparatie si daca nu se poate repara, atunci pot solicita inlocuirea.

    Azi am ajuns la service.
    Doamna de acolo spune ca produsul nu mai este in garantie, ca am avut garantie numai 30 zile.

    Din certificat nu imi e clar ce inseamna garantia suplimentara de 30 zile, pe langa cea legala, de 2 ani.
    Doamna de la service spune ca lantul rupt nu este acoperit de garantie si ca trebuie sa platesc reparatia; ca ar fi putut fi considerat defect de fabricatie daca ajungeam in cele 30 zile de la achizitie.

    Nu e nevoie de instrumentar special si nici de experienta ca sa vezi ca pandantivul nu a fost purtat si ca nu intra in discutie uzura sau ceva de genul asta, dar la service-ul de la Unirea nu se poate discuta cu nimeni, asa cum nu s-a putut rezolva problema nici in magazin.

    Un produs asemanator am achizitionat in urma cu 2 – 3 ani. Dupa 2 ani lantul s-a rupt si a fost reparat la acelasi service din Unirea, contra cost. S-a rupt la prima purtare.

    In urma cu 2 ani am reparat la serviceul de la Unirea o bratara cu perle care erau separate cu nod. S-a rupt in prima zi dupa reparatie. Am dus-o inapoi, pentru a doua reparatie. S-a rupt la prima purtare.
    Am renuntat si am insirat perlele pe o banda elastica.

    De data aceasta sunt extrem de suparata pentru ca este vorba de un produs care s-a rupt la cateva zile de la achizitie si se vede foarte clar ca nu a fost purtat.

    Am intrebat ce garantie primesc ca nu se va rupe imediat dupa reparatie, asa cum am patit cu produsul asemanator reparat anul trecut (acolo chiar am crezut ca lantul e subtire si ca dupa 2 ani s-a fi “uzat”).
    Mi s-a spus ca nu pot primi nici un fel de garantie.

    Ma simt inselata si scriu toate astea pentru a confirma parerea celor care au scris aici inaintea mea despre calitatea produselor si a service-ului si pentru ai ajuta pe cei mai intelepti decat mine, care incearca sa se informeze despre calitatea vanzatorului inainte sa cumpere un produs din aceste magazine.

  2. Si eu am patit-o foarte urat cu BB Shop. Am comandat de la ei, online, un ceas Fossil, care a ajuns prin curier. Am constatat ca nu functioneaza, l-am pus inapoi in cutie, iar a doua zi l-am dus la service-ul din Unirii. Initial, m-am gandit ca este vorba doar despre baterie. La service, mi-au spus ca este ceva mai grav si ca trebuie sa-l las 14 zile pentru repararii. Am refuzat si am spus ca vreau sa returnez produsul. Raspunsul doamnei de la service a fost socant: CARCASA SI BRATARA PREZINTA ZGARIETURI. I-am explicat ca nu l-am purtat, ca l-am adus a doua zi…dar nu am avut cu cine sa ma inteleg. Mi-a trecut mentiunea asta in mod abuziv pe procesul verbal. Concluzia: sunt foarte neseriosi si nu voi mai achizitiona nimic de la ei.

  3. O MIZERIE DE SITE! Pentru ca am foarte putin timp liber si nu pot sa colind magazine pt.cumparaturi,de cele mai multe ori prefer comenzile pe internet. Asa ca am facut o comanda pe site, pentru un ceas Atlantic Seahunter. Cei de la B&B Collection mi-au trimis produsul,surprinzator de repede,si ce sa vezi?! O facatura ordinara,fara manualul original de utilizare si garantie,intr-o cutie mizera,care mirosea ingrozitor a petrol. Cand am sesizat acest lucru,mi s-au transmis,intr-un atasament,niste pagini ordinare,pretinzand ca asta au de la “producator”. Nu are rost sa va mai spun ca este,chiar,de prisos sa imi bat capul cu ei pt.o bruma de banuti. Trebuia sa imi fi dat seama de la inceput de diferenta prea mare fata de produsul original.ESCROCI! Dar,asta e! Mi-am luat-o de data asta! Cel putin,este pentru ultima oara! Asa ca, MARE GRIJA! Atentie la ce vreti sa cumparati de la ei si de la cei asemenea lor!

  4. Astazi am avut si noi o experienta total neplacuta legata de acest magazin BB Colection din DEVA.Sotul meu a cumparat pentru fiul nostru un ceas Timex, drept cadou,insa acestuia nu i -a placut si a dorit sa-l returneze si sa-l comande pe cel dorit.Dupa 30min s-a intors la magazin,unde doamna i-a facut un act de retur si a primit explicatia ca dupa ce merge in service vom primii si banii.Ok! insa, imediat telefonic este rugat sa revina in magazin deoarece ceasul a avut reducere si nu poate fi returnat.Greseala lui a fost ca a facut acest lucru ,doarece a dat actul de retur a primit ceasul si…la revedere.Oare nu trebuia sa-l informeze despre asta inainte? Care este legatura intre pretul intreg ,reducere si retur? Nu gasesc o explicatie logica.Poate nu stiu eu bine dar am auzit ca in strainatate cadourile pot fi schimbate , deoarece si noi eram dispusi sa mai platim in plus si sa cumparam ceasul care ii placea.dar ei nu si nu…nici retur si altul,nici retur si banii ….

  5. Confirm faptul ca personalul din serviceul B&B Collection Unirii este sub orice critica. Am fost in acest service pentru a micsora bratara unui ceas cumparat in urma cu aproximativ patru saptamanii. Acesta a fost scos din cutie doar de trei ori ( o data la achizitionare, o doua oara acasa si a treia oara la service ). Spre stupoarea mea, dupa ce am primit inapoi ceasul am constat ca acesta a fost zgariat. Am reclamat personalului faptul ca ceasul este zgariat si ca nu a fost in starea aceea cand l-am lasat, insa am primit un raspuns care ma lasat masca din partea doamnei care a preluat produsul. Faptul ca a vazut ea ca era zgariat cand l-am lasat si ca fac afirmatii false. Cand i-am cerut explicatii de ce nu mi-a sesizat acest lucru, mi-a raspuns ca nu e treaba ei. Va recomand in momentul inca mergeti in acest service sa verificati vizual impreuna cu personalul din locatie si sa va confirme verbal faptul ca produsele nu au probleme ( zgarieturi, lovituri etc. ) deoarece nu au o fisa care sa ateste starea produsului in momentul in care il lasati in service si apoi nu mai aveti cum sa faceti dovada faptului ca produsul a fost deteriorat de catre personalul lor.

  6. Daca iei un ceas in valoare de 715 ron, nu e normal ca vanzatoarea sa stie sa scoata si zale! B&B Focsani.

  7. Niste nesimtiti.Am cumparat o bratara Diesel in martie, pe care am dat aproape 500 ron si dupa 5 purtari mi-a cazut emblema, adica pot arunca bratara pentru ca jumatate din ea nu mai este.M-am dus la magazin care m-a expediat imediat la Bucuresti.Evident ca a fost vina mea!O mizerie de magazin!Nu mai cumpar niciodata nimic de la ei!

  8. Confirm faptul ca este o mizerie de magazin acest bb shop…aceeasi problema cu garantia…

  9. Am cumparat si eu un ceas Atlantic din magazinul Gold Plaza Baia Mare, iar cand a trebuit sa imi schimb baterie m-am dus la ei , ceasul fiind in garantie ,cu acel card “international Guarantee” semnat si stampilat de catre magazin mi-au spus ca trebuie sa vin si cu o hartiuta dea lor la care spun ei ca este garantie.Deci nu am reusit sa imi schimb bateria chiar daca plateam acest serviciu.Aveti vreo sugestie?

  10. Vroiam sa imi iau un ceas zilele astea de la ei si noroc ca am citit aici. Bineinteles ca nu imi mai iau. Stie cineva de unde pot sa iau ceasuri si serviciile postvanzare sa fie ok???

  11. O MIZERIE DE MAGAZIN . am achizitionat un ceas LORUS care de la inceput nu se aliniau indicatorul orei cu minutarul . Nu am avut timp sa ma duc imediat si m-am dus la 4 saptamani din data achizitionarii la garantie timp in care l-am purtat de aproximativ 6 ori . La garantie mi s-a spus ca ceasul a fost intens purtat si mecanismul s-a defectat datorita unor socuri puternice ceea ce este o minciuna evidenta ,ceasul nu prezinta nici o urma de soc . si cat de purtat putea fi in 30 de zile ?
    Drept urmare am facut reclamatie la OPC . si acum astept solutionarea cazului .Nu sfatuiesc pe nimeni sa cumprere produse de la acesti tepari .

  12. Si am avut o experienta foarte neplacuta cu acest lant de magazine B&B Collection (mai exact magazinul Kultho, Polus). Anul acesta, in februarie, am achizitionat un inel, Aur alb 18k, si diamante. Dupa achizionatea inelului, cam la 2 zile, am vrut sa il returnez fiindca mi-am dat seama ca imi este prea mare dar la recomandarea lor, l-au trimis la micsorat in service-ul lor. Dupa 3 saptamani de purtare 9dupa ce mi-a fost returnat) inelul prezenta pete pe partea interioara, inspre palma si zone in care stradul de rodiu era crapat sau avea bucati lipsa. M-am dus la magazin si mi-a fost retrimis in service si reparat pe garantie, dupa spusele lor, s-a refacut stratul de rodiu. Dupa ce mi-a fost returnat, la 1 saptamana m-am prezentat din nou la magazin cu inelul, stratul de rodiu avand iar bucati lipsa in doua locuri,cea mai mare fiind de 3-4 mm latime. Le-am cerut o solutie definitiva a problemei, fie ca si reparatie fie returnez inelul si sa primesc banii inapoi. Raspunsul service-ului a fost ca inelul prezinta urme ‘usoare’ de deteriorare si ca acestea sunt cauzate de utilizator. Aparent intr-o saptamana de purtare am reusit sa fac ceva cu el incat sa ii ‘puste’ stratul de rodiu.. Evident ca acum, dupa inca cateva saptamani inelul e mult mai degradat, stratul de rodiu ramas acoperind cu suprafata de sub 50 % din partea dinspre palma a inelului…Asta in varianta in care ei ofera garantie 30 de zile pt orice probleme, in rest, doar pt defecte de fabrica, defecte stabilite, evident, de service-ul lor (spre deosebire de alte magazine ce vand/produc bijuterii care ofera garantie pe viata).

  13. Am achizitionat un ceas Mark by Mark Jacobs din magazinul B&B. Dupa jumatate de an, rotita cu ajutorul careia se regleaza ora a cazut. Am mers cu el la service si mi-au spus ca ceasul va fi gata si voi fi sunata sa il ridic dupa doua saptamani, lucru care nu s-a intamplat. Dupa o luna am primit un mail care ma anunta ca sunt vinovata pt defectiunea respectiva, ca trebuie sa platesc si sa mai astept inca 3 luni. Este destul de ciudat faptul ca acea rotita a cazut de una singura. Nu e ca si cum imi reglez ora in fiecare zi sau am tras ca nebuna de rotita respectiva ca sa ii testez rezistenta. Sa astept 4 luni ca sa imi primesc ceasul mi se pare foarte mult. In ritmul asta, cred ca ceasul acesta promite sa stea mai mult in serice decat la mine.

  14. Din Noiembrie 2015 am trimis si eu un Citizen al cărui cheița s-a pierdut mi-au trimis oferta de remediere ca termen Martie 2016 ca ar dura 100 zile pana vin piesele de la producător ok pana aici…….sa zicem acum imi vin cu alta Duma ca defapt iau in calcul momentul in care văd ei banii adică mai 2016 ca cică ei au văzut banii doar in Februarie si ca de atunci încep cele 100 de zile (bineînțeles ca in prima oferta nu era specificat niciunde acest lucru) si uite asa din Noiembrie si pana acum ei încă nu au reușit sa schimbe o cheița ……..niște incompetenți ………..nu recomand ca si mag. sau service niciodată !!!

  15. Am achizitionat un ceas Fossil de l B&B din Arad,l-am facut cadou si nu vor sa il schimbe,sunt niste gunoaie,sa va fie rusine.

  16. AM PĂȚIT AZI CEVA CUMPLITA UNIREA SERVICE B&B..AU REFUZAT CATEGORIC SA MI ACORDE GARANTIA LA UN CEAS FOSSIL LA CARE ROTITA DE FIXAT ORELE A IEȘIT DUPĂ O FOLOSIRE.NU AU VRUT SA MI DEA O CONDICA DE RECLAMAȚII IAR ACEA CARABULEA SEFA LOR PROBABIL NU EXISTA.AS VREA SA I DAU ÎN JUDECATA

    • Si eu am exact la fel cu un ceas Fossil, a cazut rotita dupa cateva luni. In service au spus ca a fost utilizare necorespunzatoare(!!). I-am amenintat sa coi face plangere la Protectia Consumatorului, ceasul este inca in service. SUnt niste hoti, trebuie sa facem plangere la Protectia Consumatorilor, doar asa isi vor schimba atitudinea de sfidare fata de clienti.

  17. HOTI, SARLATANI, MINCINOSI
    Am cumparat 2 verighete de la excrocii de la B&B cu 6400 le 11,56 Gr circa 650 lei pe gramul de 18 k , mi s-a spus ca verigeta sotiei care cica area un diamant minuscul se poate stramta , NU se poate si cand am cerut returnarea banilor in 2 ore de la cumparare au spus ca nu exista retur la bijuterii . Am facut plangere la celebrul OPC Pitesti si la politie pentru inselaciune. Va tin la curent daca se rezolva. Stima

  18. Ion roxana maria

    Personalul acestui site este foarte slab pregătit, iar ceasurile sunt niste mizerii. Am comandat un esprit alb de dama, pe care am plătit ceva bănuți si pe care l am facut cadou. M am facut de ras. Ceasul ramane in urma după ce este fixat, ba mai mult se si opreste. Am încercat sa l trimit inapoi dar o angajată Coman andreea a inceput sa mi vb fff urat la tel si daca nu mi convine sa l trimit in service. M am facut de ras ca l am mai facut si cadou. Niste impertinenti angajații, iar ceasurile B& B niste facaturi. Nu recomand nimănui sa mai mai fac vreo comanda pe acest site.

  19. Aceeasi problema am si eu cu un ceas Roamer. Primul ceas comandat avea un punct negru pe limba ceasului. L-am inapoiat. Am luat altul. Dupa 3 luni i-a cazut cifra. L-am dus acum in service si cica eu sunt devina care zgarieturi ceasul.. adica un ceas purtat nu ar trebui sa aiba nici o zgariertura superficiala dupa ei.

    Pe urma mi-au cerut 20 de lei sa repare ceasul.. stau acum sa ma gandesc cum va iesi din service la ce citesc aici.

    I-am reclamat si la producator.

    Am mai avut un ceas de la ei, Swiss Army cica, la fel se aburea la greu. Cred ca nu sunt ceasuri originale ce vand ci contra-facute.

    Dezastru nu stiu cum poate sa functioneze o astfel de firma de atata timp si sa dea atatea tepe.
    Cand am luat ceasul gasisem acest post si comentariile dar am zis ca poate exagereaza o mana de ghinioisti care nu au ce face.

    Se pare ca m-am inselat.

    Aceasta firma te inseala pe fata.

    • A iesit ceasul din service acum. Butonul de la rotita de setat ora era negru, acum este alb….

    • raspuns pentru TM
      firma functioneaza destul de bine dupa cum rezulta de pe siteul Ministerului de finante au un profit foarte mare.
      Au facut o regula din a insela consumatorul cu o garantie pe care nu o acorda sub nici-o forma.

  20. In data de 18.12.2013 am achizitionat un ceas marca Pierre Lannier CKPL 1286 de la magazinul B&B Collection din B-dul Timisoara nr.26. Acest ceas l-am purtat de maxim 10 ori de la achizitionare, avand un numar mare de ceasuri pe care le port in functie de tinuta.
    In luna aprilie 2014 a fost prima oara cand am observat ca acest ceas se abureste, iar in luna mai a doua oara. Am decis sa nu-l mai port si sa merg cu el la service, dar nu am avut timpul necesar. Dupa doua zile am observat ca nici nu mai functioneaza si am crezut ca nu mai are baterie, desi pe mine o baterie buna la celelalte ceasuri ma tine cel putin 1 an.
    Am ajuns in sfarsit la service-ul din Magazinul Unirii in data de 29.07.2014. Am dat ceasul spre verificare si dupa o jumatate de ora mi se spune ca acest ceas e plin de apa si ma costa curatarea lui 40 lei si bateria 20 lei. Mi s-a spus ca l-am purtat necorespunzator. Am o varsta onorabila si port ceasuri de la varsta de 7 ani, dar pana acum nu mi s-a spus ca nu stiu sa port un ceas.
    Am ceasuri si de marca si non name care au functionat chiar si 7 ani fara nicio problema. Daca un simplu spalat pe maini sau transpiratia corpului poate umple un ceas de marca cu apa, sincer nu stiu daca comercializeaza ceasuri cu adevarat de marca sau contrafacute.
    Daca acest ceas era etans inchis nu avea voie sa se intample acest lucru si nu stiu cum mai poate functiona un ceas curatat de apa dupa aceea. Din punctul meu de vedere este un ceas bun de aruncat la cosul de gunoi.
    Dupa ce am facut reclamatia scrisa pe email, pentru ca asa mi s-a spus de cei de la service ca poate fi contactata sefa lor care se numeste Nicoleta Carabulea, am asteptat un raspuns de la ei si nici pana in ziua de azi nu s-a deranjat doamna sa raspunda unui prost de client care cumpara de la aceasta firma.
    Chiar si un prieten a patit-o cu aceasta firma de unde a achizitionat un ceas Fossil caruia i s-a oxidat cureaua la 2 luni de la achizitionare, dar momentan a avut noroc sa-i inlocuiasca produsul.
    Clar vand produse contrafacute si vad ca frecventa problema e ca ceasurile lor iau apa.

  21. Am patit acelasi lucru. Am cumparat de la B&B un ceas Burberry si mi s-a facut condens in el. Desi am dat o suma semnificativa de bani de la service mi s-a spus ca l-am utilizat necorespunzator, desi ceasul este rezistent la apa si nu am inotat cu el ci doar m-am spalat pe maini cu el la mana. Cei de la OPC ma indruma sa fac o expertiza… B&B total neseriosi

    • La fel și eu am pățit cu un ceas police la nicio luna mi s a aburit pt ca m a prins ploaia pe strada și așa a luat prima data contact cu apa el fiind rezistent la 100m . Când am mers la cei de la service același răspuns l am primit ca nu l am purtat corespunzător mi au cerut suma de 40 ron pt curățare . Le am făcut un scandal monstru pentru atitudinea cu care mi s a vorbit acel anume domn cristian nediind de acord initial cu reparatia. Dupa cateva ore mi am spus ca trebuie reparat ca altfel se strica joi data 16.10.2014 m am reîntors cu același proces verbal pe care mi l întocmite inițial o duduie îmi spune:o sa va sunam noi reveniți cu procesul verbal pe care inițial scria ca nu sunt de acord cu reparațiile și I am spus ca vreau alt proces verbal . Nu a mai făcut altul bineînțeles sa aibă cât mai puține reclamatii îmi scrie pe același proces ca sunt de acord . Ok totul bine și frumos astăzi 20.10.2014 încerc de 1 ora sa iau legătură cu serviciul sunând la ambele nr de telefoane de pe site și mi se da ton de ocupat . RUȘINE ORDINARA SA LE FIE
      Când voi reuși sa dau de ei și sa merg sa îmi ridic ceasul voi merge cu un bidon de apa la 5 L voi baga ceasul în apa și voi sta cu ei toată ziua la munca sa vedem dacă ceasul este reparat sau eu sunt proasta care nu știe sa îl folosească . În concluzie RUȘINE !

  22. Cei de la B&B Collection, Splendor, Kultho (apartin aceluiasi grup) sunt cei mai neseriosi dintre comerciantii cu care am avut de a face. Am un ceas la ei de aproape 90 de zile pe care nu vorsa-l returneze din cauza ca nu sunt de acord cu costurile de reparatii, desi ceasul este in garantie.Din pacate am achizitionat de la ei pana acum doua ceasuri si pe partea de post vanzare sunt total non profesionisti. Desi ceasul este in garantie ei nu para sa tina cont de acest lucru.Orice constatare, chiar daca ceasul este in GARANTIE costa!!! Daca nu esti din Bucuresti trebuie sa suporti si costurile de transport, asa ca atentie mare!!!

  23. Am patit-o si eu cu B&B . Am cumparat un ceas Atlantic automatic de la ei, si dupa cateva luni de purtat a facut condens inauntru. Toate bune pana aici, m-am dus l-am depus la garantie , mi l-au primit si dupa cateva saptamani mi l-au adus ,,reparat” cica. Numai ca ,,saracul” ceas a plecat la ei cu mecanismul elvetian ETA si a venit inapoi la mine cu mecanismul chinezesc CLARO. Nu am fost inspirat sa fac poze pe spatele ceasului acolo unde are geam si se vede mecanismul ,inainte sa-l duc la reparatii , drept urmare mi-au schimbat mecanismul fara a recunoaste acest lucru. Luptate cu morile de vant, am ramas pacalit de aceasta firma B&B. In concluzie nu va sfatuiesc sa cumparati ceasuri de la ei.

  24. Incep sa imi fac si eu probleme cu un ceas fossil cumparat de la B&B , magazin Be in Time , Iulius Mall Timisoara. Data nu ramane fixata si “sare” la alta zi. Am dat destui bani pe ceasul-cadou. Azi o sa trec pe la ei. Daca se rezolva sau nu…o sa va spun curand.

  25. gusty27@softpedia.com

    Am cumparat si eu un ceas de la B&B : Guy Laroche / Analogic ( pe baterie )
    Dupa doar 2,3 sapt de la achizitionare am observat ca ramane in urma pana la 1 min/2 zile
    si asa a inceput
    – primul service :
    Eu : ceausl ramane in urma
    Service B&B : schimbat bateria , verificat mecanism , cesul nu prezinta abateri de conformitate
    – al doilea service ( dupa 3 sapt )
    EU : ceasul ramane in continuare in urma
    Service : ceasul e OK , nu prezinta abateri de conformitate
    – al treilea service ( dupa alte 3,4 sapt dupa ce l-am primit )
    EU : ceasul ramane in urma + i-a cazut cifra 3 :” Doresc schimbarea producului ”
    Service : lipit indicator nr 3 ,ceasul e OK , nu prezinta abateri de conformitate
    Numai ca nu ma i-au la bataie cu personalul din Magazin ca nu imi schimba produsul.Am luat leg cu toti sefii la care am putu ajunge si nimeni nu imi poate acorda posibilitatea de a schimba produsul atata timp cat Servic-ul spune ca este bun.
    – al 4 -lea Service:
    EU : Ceasul s-a oprit de tot ( asa s-a si intamplat )
    Raspusn Service :cesul nu prezinta abateri de conformitate
    …))

    iti vine sa razi , dar totusi este inacceptabil si cred ca nu sunt absurd.
    De 3 sapt ceasul este in magazin de unde l-am achizitionat , am refuzat sa-l mai preiau.Timp in care personalul din magazin a fixat ceasul saptamanal . In fiecare sapt a ramas in urma .
    Mi-au si semnat pe provesul verbal ca l-au fixat si ramane in urma cesul fiind in vitrina magazinului.

    Ghiciti acum:
    NU a primit nimeni acordul sa imi dea posibilitatea sa i-au alt produs si/sau returnarea banilor.

    Decizia va apartine acum

    • Si eu am un ceas cu.parat din noiembrie anul trecut. La 2 luni a inceput sa ramana in urma cand avea el chef. L-am trimis la service si acelasi raspuns: nu are nici o problema. Dupa ce l-au trimis inapoi SURPRIZA… La nici 2 saptamani din nou aceasi problema. I am sunat sa le zic, au zis ca a fost testat pe cele mai performante aparate ale lor si ca nu a prezentat nici un defect. Prin urmare am facut o sesizare la anpc, dar si acum dupa 40 de zile nu am nici un raspuns. Sunt curioasa ce se va intampla.

  26. Salut,

    De ce nu te adresezi producatorului unde poti sa faci reclamatie firmei importatorare?!

    • David Gabriella

      Am si eu o experienta dezamagitoare cu BB Collection si Pierre Lannier. Am cumparat un ceas, la care dupa vreo max. 10 purtari i s-a desprins geamul fara sa il lovesc, ori sa-l fi “expus unor actiuni care ii pot cauza daune”(cum se exprima ei in certificatul de garantie).Am dus ceasul in perfecta stare, ca nou, inca in garantie, la un magazin al BB Collection din Brasov. L-au trimis la service la Buc. Cei de la service au constatat ca dauna este provocata de mine. Insa ceasul intors din service are mai multe zgarieturi. Plus mi se cere sa platesc taxa de constatare si taxa de curierat dus-intors.
      Am reclamat cele intamplate la producator,Pierre Lannier si le-am cerut ajutorul in rezolvarea situatiei. Mi-au mai cerut niste date in plus, dupa care liniste deplina. Dupa 2 luni am intrebat care este situatia. Mi s-a raspuns ca trebuie sa rezolv problema cu distribuitorul in care ei au incredere totala.. Deci, aceasta este atitudinea producatorului fata de client…
      In viata mea nu voi mai cumpara vreodata vreun produs de la BB Collection si nici produse cu marca Pierre Lannier si nu voi recomanda aceste firme la nimeni…
      Iar ceasul le las cadou, nu am nevoie de el…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*