Probleme cu garantia la Orange

In data de 2.04.2010 am facut contract cu Orange Romania pe un telefon Samsung 3310 cu abonament 6 Euro pe luna si peste 100 lei avans am dat.Telefonul are 2 ani garantie(teoretic).Mi s-a stricat pe 24.08.2011 si dupa ce a stat 14 zile in serviz am primit telefon de la reparatii ca telefonul are placa oxidata si costa peste 300 de lei,imi doresc sau nu sa imi faca?Bani care eu clientul trebuia sa il platesc.Telefonul se fotografieaza in service fara ca clientul sa fie prezent (fiindca nu se fotografieaza atunci cand se preda in prezenta clientului)dupa care daca trebuie schimbat piesa care depaseste 100 RON ei au 2 variante ajutatoare:scapatul pe jos sau ,,sufocarea”in apa a telefonului fiindca ei nu isi doresc sa plateasca reparatie mai scumpa si clientul ,,fraier” a platit deja telefonul deoarece mi a trecut 1 an jumate de la cumparare,desi telefonul are 2 ani garantie.Deci cam atat despre garantia telefoanelor la Orange Romania(poate pe cart.SIM si pe numar are garantie)

One comment

  1. Auzi…tu crezi ca aia sunt platiti ca sa ti oxideze tie telefonul?Ei nu au nici un interes…pe parte de service se castiga cel mai bine si ei ca service autorizat au numai de castigat daca e sa ti poate repara tie telefonul….dar deh,traim in Ro si toti cred ca sunt furati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*