PC GARAGE – Marketing Aberant


Acest mesaj este pentru cei de la PC GARAGE
doresc sa va retin atentia cu o situatie
am comandat produse in valoare de aproape 900 de lei de la dvs.
doua dintre produse nu mi s-au potrivit si am dorit schimbarea acestora (memoria ram si cooler-ul cu o susa si o alta memorie ram)
intrucat am observat faptul ca nu mi se potrivesc decat dupa ora 20.00 (atunci am ajuns acasa) nu v-am putut contacta in ziua in care am achizitionat produsele ci ziua urmatoare
sun la dvs ii explic operatorului situatia si ma directioneaza spre un consultant. acestuia ii prezint situatia ca produsele le-am achizitionat ieri si ca nu mi se potrivesc si ca nu doresc banii inapoi ci doar alte produse pentru care voi plati diferenta …operatorul dumneavoastra imi spune faptul ca nu pot returna produsele decat dak platesc o penalitate sau o taxa sau nu stiu cum vrea el sa o numeasca de 50% (doar pentru faptul ca am desfacut 2 cutii)
i-am explicat situatia dupa care .. la 11.45 imi spune ca programul lor.. celor care ma puteau ajuta este intre 11.00 si 12 si ca daca pot ajunge sa vada produsele
nu am putut ajunge personal a mers prietena mea… iar in urma verificarilor efectuate de angajatii dvs acestia au constatat faptul ca trebuie sa le platesc 20 % din valoare (situatie ce nu este pusa la dispozitia cumparatorilor, modul de calcul al penalitatilor sau cum vreti sa le numiti)
prin urmare m-au taxat de 70 de lei, exact suma pe care am platit-o ulterior pentru schimbarea produselor
am incercat sa ii explic angajatului dvs prin telefon ca este mult si nejustificat dar a avut o atitudine pasiva si indiferenta, i-am explicat faptul ca este dreptul meu de a retunra produsele inr-un anumit interval de timp potrivit reglementarilor legale(in acest timp afirmand faptul ca protectia consumatorului “regelementeaza” doar actele de comert cu persoane fizice, produsul fiind cumparat pe PFA)(interesanta lacuna legisltiva si destept baiat, merita premiat) deci, pe romaneste, ori va dau 20 % ori imi inchideti usa in nas
si apropo factura emisa , procentul acela de 20 % reprezinta TAXA DE REAMBALARE – ABERANTTTTTT
cum poti reambala un produs scos din cutie
sincer, am folosit doar siliconul acela pentru cooler, pentru ca l-am montat si nu se inchidea carcasa, e normal sa iti platesc o suma, o taxa reprezentant contravaloarea siliconului dar 50 % sa imi solicititi si , ulterior, dupa negocieri sa imi scazi la 20 %
ca o concluzie, am o parare foarte proasta de metoda dvs de marketing, imi pareati o firma mare, cu renume, dar observ faptul ca va bucurati la niste comisioane mizere, despre care nu dati informatii si va asigur ca niciodata nu voi mai achizitiona vreun prous de la dumneavoastra, atat eu cat vreo cunostinta de-a mea
de asemenea, as dori ca acest mesaj sa fie citit de un factor de decizie din cadrul societatii, in acelasi timp as dori sa vada si facturile emise de dvs pentru a se convinge, precum si produsele returnate
o zi buna va doresc
apropo voi posta acest mesaj si pe forumul dvs… sper sa nu il stergeti


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*