PC Garage – Experiente negative

PC-GarageAm avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage :

 

Nr: 1
Data: 2014-10-30 10:42:30
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc

Nr: 2
Data: 2014-10-30 10:57:08
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,

Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.

Nr: 3
Data: 2014-11-04 11:35:58
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati

Nr: 4
Data: 2014-11-04 11:53:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)

Nr: 5
Data: 2014-11-04 12:14:07
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS — PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

Linkuri utile :

— http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

— http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/

Nr: 6
Data: 2014-11-04 12:27:39
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,

In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

O zi buna in continuare.

Nr: 7
Data: 2014-11-13 11:43:11
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI

Nr: 8
Data: 2014-11-13 12:21:34
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?

Nr: 9
Data: 2014-11-13 15:09:18
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)

Nr: 10
Data: 2014-11-13 18:52:04
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,

In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.

Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).

Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.

Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.

De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.

Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.

Nr: 11
Data: 2014-11-13 19:36:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna seara,

Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.

Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:

— ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat

— este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil

— am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie

In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti

In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici

Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
Si va doresc un faliment frumos in continuare.

3 comments

  1. Cei care au avut/au probleme cu acest magazin/service pot accesa pagina de facebook:
    https://www.facebook.com/pages/Quickmobile-probleme/432296740258355?sk=timeline
    si pot scrie povestile lor impreuna cu pozele doveditoare.
    Astfel lumea o sa inteleleaga ce fel de oameni sunt acolo si poate la un moment dat nu vor mai anula garantii intr-o veselie.

  2. “urme de socuri mecanice” textul asta poate sa il bage la orice produs. e o metoda de a scapa de responsabilitati

  3. Buna,
    si eu am avut probleme cu quickservice.
    eu mi-am luat un telefon de la cel.ro si a prezentat defectiuni dupa primele 2 saptamani de utilizare. pt service m-au tirmis la quickservice baia mare care mi-au dat un email asemanator cu cel primit de la tine…ca din cauza zgarieturilor de pe carcasa sigur a suferit socuri mecanice si ca nu mai e in garantie si ca tb sa platesc eu. cel.ro se sterge la fund cu garantia mea, pasandu-ma catre quickservice, iar clientul ramane doar un fraier

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*