Pacalit de PURE FITNESS Bucuresti


In 2010 am semnat un “formular aplicatie “pentru a devenii membru al clubului “PURE HEALTH & FITNESS “, cu sediul in Mall Afi Cotroceni, si pentru a beneficia de serviciile oferite de compania mai sus mentionata .
“Formularul aplicatie “ a fost incheiat pe o perioada de 12 luni, calitatea de membru incepand cu 08.2010 – luand sfarsit in data de 08.2011, care ma obliga sa achit lunar suma de 105 RON insemnand contravaloarea serviciilor primite de la societatea” Pure Health & Fitness” in decursul unei luni

Domnisoara de la receptia clubului (in prezenta careia am semnat formularul de inscriere ) mi-a spus ca, pentru a devenii mebru al clubului este obligatoriu ca eu sa-mi deschid un cont la una din cele 4 banci agreate de catre club. In prima faza domnisoara angajata mi-a indicat ca banca agreata de club – Unicredit Tiriac Bank , eu avand deja cont deschis, am mentionat contul in formularul de inscriere, urmand ca eu sa virez contravaloarea primei luni de abonament In acel cont. Asa cum ne-am inteles la diferenta de cateva zile eu am virat suma de 105 ron in contul de la Unicredit Tiriac Bank. Dupa circa 2 saptamani, primesc un telefon de la o alta angajata in care mi se spune ca “ clubul” nu poate vedea banii in contul deschis de la Unicredit si ma roaga sa deschid un cont la a 2-a banca agreata de dansii – Banca Transilvania. La rugamintea angajatei am virat banii din contul de la Unicredit in contul de la Banca Transilvania . La o diferenta de o luna de zile primesc un nou telefon de la un alt angajat care imi spune faptul ca “clubul” are probleme cu aceasta banca si ca nu mai este una din bancile agreate, astfel ma roaga sa imi deschid un cont la Raiffeisen Bank si daca se poate ar fi de preferat ca, acel cont sa fie deschis la sucursala “Cotroceni “ pentru ca este mai aproapre de dansii.

Deja deranjat de situatie, le-am spus ca este ultima oara cand imi mut contul dupa doleantele lor si ca ar fi de preferat ca la urmatoarea schimbare sa mi se comunice in baza unei adrese oficiale din partea clubului. Lasand neplacerile de o parte, m-am dus sa rezolv o data cu deschiderea contului . Ne dorind sa creez discutii in preajma mea, sau din cauza mea, mi-am deschis un cont la Raiffeisen Cotroceni, urmand ca eu sa platesc contravaloarea abonamentului prin intermediu bancii, pentru acest lucru am semnat un contract de debitare automata a contului

In decursul anului contractual (august 2010- august 2011) nu au mai fost incidente neplacute, astfel am si uitat de cele petrecute in 2010. Dupa terminarea perioadei contractuale angajatii clubului mi-au adus la cunostinta faptul ca perioada a expirat, dar ca pot sa vin in continuare fara probleme, doar ca eu sa achit in continuare serviciile de care beneficiez.

Toate bune pana la sfarsitul lunii decembrie 2011 pana cand sotia mea a ajuns la termen cu sarcina si a nascut, insa din nefericire din cauza unor probleme de sanatate bebelusul a murit. Avand in vedere cele intamplate, la inceput am crezut ca ma pot refugia 2 ore la “club” insa nu am putut, ci am fost alaturi de sotie.

In lunile ianuarie si februarie 2012 nu am mai fost la sala, insa am zis sa platesc in continuare, eu gandindu-ma ca din luna martie am sa reintru in normalitate, insa nu am putut.
Din luna martie 2012, am decis sa nu mai frecventez “clubul” pana cand voi considera ca sunt in stare sa reintru in viata de zi cu zi, astfel eu nu am mai platit abonamentul la sala ( deja platisem 2 luni si nu fusesem nici o zi ).
In luna aprilie 2012 primesc un telefon de la o angajata in care mi se aduce la cunostinta faptul ca sunt 1 luna restant si a ar fi indicat sa platesc pentru ca altfel voi plati si penalizari . la cele auzite i-am spus domnisoarei faptul ca nu mai am posibilitatea de a veni la sala si ca am sa vin la dansii sa inchid contractul . Abia terminand fraza de spus, domnisoara mi-a zis raspicat faptul ca acesta nu se poate anula pur si simplu si ca trebuie mai intai sa achit pana la sfarsitul celui de al 2 lea an contractual si apoi voi obtine acordul de anulare al contractului .

Observand faptul ca nu ma pot intelege cu domnisoara, am incheiat discutia amiabil si la cateva zile diferenta m-am prezentat la sediul “clubului “, m-am identificat si le-am spus angajatilor ca doresc rezilierea contractului . Spre surprinderea mea am avut acelas raspuns, eu am insistat pe faptul ca acel contract a fost semnat pe o perioada de 1 an de zile, pentru care mi-am respectat obligatiile si ca din pacate sunt intr-o situatie in care nu mai pot venii la “club” . Cu toate acestea angajatii nu au vrut sa-mi accepte nici o solicitare de reziliere fara a plati niste servicii de care eu nu am beneficiat .

Doresc sa mentionez faptul ca mi-au “ strigat “ ca sunt un rau platnic si ca le este rusine de rusinea mea. De asemenea domnii au spus ca am semnat un contract si ca trebuie sa-l respect, ceea ce am si facut. Am cerut dovezi scrise, documente care sa ateste ca am acea datorie la dansii, insa nu am primit nici un document sau raspuns, dar in schimb am primit mailuri in continuare ca am de platit un abonament pe care eu nu l- am folosit.

Vazand ca dansii nu pot argumenta prin acte faptul ca eu le datorez bani, am zis sa nu ii mai bag in seama si sa ma duc la banca sa verific situatia contului , daca sunt intr-adevar restant sau nu (eu completand cu mai bine de un an in urma un accord de debitare ). Astfel in luna mai 2012 am fost sa vad daca sunt debitor, insa lucrurile nu stateau asa cum mi-au spus angajatii “clubului”.

Primind mailuri si telefoane forte deranjante in legatura cu neplata serviciilor de care eu nu am avut parte, in luna iunie 2012 am fost la agentia Raiffeisen Cotroceni si mi-am cerut situatia contului, dansii mi-au eliberat extrasul contului din care reiese faptul ca “ contul este inactiv” si ca mi s-a perceput doar comisionul de intretinere a contului insemnand 1.5 Ron/ luna .

La inceputul lunii august 2012 am primit un telefon de la o firma de recuperari “KRUK” care mi-a adus la cunostinta faptul ca dosarul meu se afla in posesia dansilor si ca in acest moment sunt dator 420 RON contravaloarea a 4 luni de abonament ( servicii de care eu nu am beneficiat) . Situatia s-a reluat eu am incercat sa explic, dansa s-a facut ca aude ce zic, iar la finalul conversatiei m-a ameninta ca imi trimite dosarul in judecata daca eu nu voi achita suma restanta.

Datorita celor intamplate m-am hotarat sa iau atitudine in privinta acestei probleme si am facut primul pas – mergand la banca Raiffeisen sa inched contul si debitele pe care le am .

Asadar in 08.2012 am solicitat inchiderea contului, pentru a se face acest lucru , mi s-a cerut sa achit singurul debit de pe cont fiind o suma infima ceea ce am si facut .

Dosar nefondat

Mai jos sunt cateva nereguli care le-am gasit in asa zisul contract denumit in realitate “ formular aplicatie “

1. Documentul semnat la sediul “ clubului” nu este un contract asa cum il numesc angajatii ci in realitate se numeste “ formular aplicatie “
2. Documentul mai sus mentionat nu are un numar de inregistare (numar de intrare a doc. In societate )
3. La pct 3.7/ ii “calitatea de membru poate fi anulata de catre club fara preaviz daca – taxele de membru si celelalte plati nu au fost effectuate in termenul stabilit de club “- nu se intampla, prefera sa te hartuiasca – nefondat in cazul meu
4. In “formular aplicatie” nu este stipulat ca asazisul contract se reinnoieste automat pe o perioada egala cu cea care abia a expirat
5. Nu se specifica absolut nimic de regulile care se aplica dupa perioada contractuala incheiata
6. Nu mi-am dat acordul pentru prelungirea perioadei contractuale cu inca 1 an
7. Sunt obligat sa platesc contravaloarea unor servicii de care eu nu am beneficiat


One comment

  1. Felicitari pentru un articol obiectiv si valoros… Nu esti singurul, eu cunosc cam inca 10 persoane in aceeasi situatie… KRUK sa-si vada de spanzurat oamenii cu credite neplatite nu un sistem (tot polonez am impresia…Pure…kkth!) un sistem inventat si interpretat de Pure… pentru noi astia mici… la fel si aici nu s-a folosit nimeni de sala lor, si ma paseaza la KRUK :)) Polonezii astia au faima rea in europa pentru ca-i foloseste multa lume la credite etc. Acum s-au hotarat sa se ocupe de unii mai fraieri? :)) Cred ca se inseala… echipa de 5 avocati si le cer daune…stress si tensiunea in care incearca sa tina lumea…

    Frumos articol!!! Mult succes in continuare!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*