Niste hoti si Domo si Samsung

Am cumparat o masina de spalat din domo si nici macar nu mergea.

La service mi-au cerut bani desi masina de spalat samsung nu are nici macar o luna si este in garantie.

Niste hoti si Domo si Samsung.

5 comments

  1. Azi am luat si eu teapa care este la moda la acest magazin
    Comanzi, primesti confirmarea dupa insistente la relatii cu clientii,primesti confirmarea, te duci sa ridici produsul si SURPRIZA!
    “Produsul dumneavoastra nu mai este pe stoc in acest magazin”
    Reluam sirul de mai sus cu confirmarea domnisoarei de la relatii cu clientii si primim raspunsul ca produsul se afla la un alt magazin si se poate ridica.
    Alt drum,asteptare si din nou surpriza!
    Produsul este expus,are zgarieturi dar vanzatorul ma linisteste. O sa comande de la alt magazin,iar confirmarea comenzii o voi primii pe telefon.
    Ce credeti ca s-a intamplat?
    Sunt sunat ca produsul expus este singurul care exista pe stoc,dar sa fiu linistit ca o sa-l verifice sa fie functional.
    Este prima data cand comand de la acest magazin dar i-mi pare rau. Am comandat un amarat de cablu de date de la un alt magazin si am ramas uimit de promtitudinea serviciilor.
    Comanda primita
    Comanda procesata
    Comanda confirmata
    Comanda livrata
    Comanda finalizata
    Toate in 24 ore.
    DOMO=Neseriosi,mincinosi,profesionalism zero.

    • se poate si mai rau.

      am cumparat o tableta de la DOMO Timisoara, cadou pentru fiul meu, de la Mos Craciun.
      stau linistit ca doar e o tableta noua. Vine Mos Craciun, aduce cadou tableta si ma pun sa instalez una alta pe ea si atunci SURPRIZA: tableta nu se conecteaza la wi-fi.
      urmatoarea zi merg cu ea la magazin sa o refuz. vreau una functionala, dar nu se poate. trebuie trimisa in service.
      trec 3 saptamani, desi termenul legal este 15 zile si ma suna sa-mi spuna ca a venit tableta din service, s-a reparat, s-a schimbat o piesa.. placa de baza. le spun ca eu vreau pe acei bani un produs nou, nu unul reparat sau refurbishat ca daca vroiam asa mergeam la astfel de magazine si luam acest produs mai ieftin.
      mi-au aruncat in fata ca au durat 6 zile pana am venit inapoi, dar apoi mi-au spus ca si daca veneam in mai putin de 24 de ore situatia era la fel.
      deci eu am ramas cu o tableta noua reparata, cu doar o piesa schimbata…

      nu au politica de retur, nici nu vor sa auda de asa ceva si vanzatorii, chiar si seful de magazin te trateaza ca pe gunoaie.

      o mare dezamagire DOMO

      NESERIOSI, TEPARI
      bataie de joc

      nu e de mirare ca s-a vandut tot lantul de magazine.

  2. Am lucrat la ei si va confirm ca sunt neseriosi, iar politica lor este sa-si bata joc de oameni, fie angajati, fie clienti. Nu ii intreseaza decat profitul. Sunt o turma de incompetenti, nemotivati, scarbiti si mafioti. Cu banii nostrii ei isi consolideaza influenta si ne impun regurile jocului conform mentalitatii si gandirii pe care o au. Feriti-va! Alegeti comercianti seriosi!

  3. Cand faci niste afirmatii indicat este sa detaliezi de ce sunt asa,corect?Avand in vedere ca produsul tau era defect de nou,nu trebuie sa ti ceara bani pt. reparatie ci sa ti l schimbe…acum depinde si dupa cat timp ti ai dat seama de pb.

    • se poate si mai rau.

      am cumparat o tableta de la DOMO Timisoara, cadou pentru fiul meu, de la Mos Craciun.
      stau linistit ca doar e o tableta noua. Vine Mos Craciun, aduce cadou tableta si ma pun sa instalez una alta pe ea si atunci SURPRIZA: tableta nu se conecteaza la wi-fi.
      urmatoarea zi merg cu ea la magazin sa o refuz. vreau una functionala, dar nu se poate. trebuie trimisa in service.
      trec 3 saptamani, desi termenul legal este 15 zile si ma suna sa-mi spuna ca a venit tableta din service, s-a reparat, s-a schimbat o piesa.. placa de baza. le spun ca eu vreau pe acei bani un produs nou, nu unul reparat sau refurbishat ca daca vroiam asa mergeam la astfel de magazine si luam acest produs mai ieftin.
      mi-au aruncat in fata ca au durat 6 zile pana am venit inapoi, dar apoi mi-au spus ca si daca veneam in mai putin de 24 de ore situatia era la fel.
      deci eu am ramas cu o tableta noua reparata, cu doar o piesa schimbata…

      nu au politica de retur, nici nu vor sa auda de asa ceva si vanzatorii, chiar si seful de magazin te trateaza ca pe gunoaie.

      o mare dezamagire DOMO

      NESERIOSI, TEPARI
      bataie de joc

      nu e de mirare ca s-a vandut tot lantul de magazine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*