Lipsa totala de profesionism si bun simt din partea PCGARAGE

Incerc sa fiu cat mai concis.

Comand un produs care aparea in “stoc suficient”, la ora 21:44 1 martie.

A doua zi, primesc SMS de confirmare, si se duce tatal meu sa ridice comanda de la sediu.
Acolo, este “luat la rost” pe un ton foarte impertinent ca (parafrazez) <<nu merge sistemul, nu face facturi, da’ nu puteati sa veniti ieri sa ridicati comanda?>>

Urmeaza niste discutii jenante tinute pe acelasi ton din partea pcgarage si dupa insistentele tatalui meu de a vorbi cu un superior, coboara un “consilier de vanzari” si i se promite trimiterea comenzii prin curier ramburs (dupa alte insistente din partea tatalui meu), transportul urmand sa fie suportat de catre pcgarage, iar produsul sa ajunga a 2-a zi.

“Consilerul de vanzari” noteaza datele comenzii/de contact pentru a efectua cele promise. (factura de mana au refuzat sa scrie)

A doua zi insa, nici urma de curier. Primesc un mesaj de la Victor Tabacu, care imi reaminteste sa ridic comanda de la sediu.

A 3-a zi intreb de ce nu e comanda trimisa prin curier, cum s-a promis, si primesc raspunsul :

CITEZ (Victor Tabacu)

“Nu stiu cu cine ati vorbit dvs. deoarece eu nu v-am sunat, doar v-am trimis sms-ul si mail-ul prin care va invitam sa ridicati produsele de la sediu. Daca doriti livrare astept o confirmare ca doriti sa va modific comanda, iar maine va ajunge.”
Asadar nu si-au tinut promisiunea, denotand si mai multa lipsa de profesionism.

A 4-a zi postez un mesaj in pagina comenzii in care solicit adresa de email a unui director de vanzari, pentru a imi exprima nemultumirile.

In comanda este in mod inexplicabil adaugat si sters un tv tuner, primesc 2 SMS-uri cu “comanda e pregatita la sediu” si apoi comanda este inchisa miseleste de catre Victor Tabacu, fara sa mi se dea adresa de mail ceruta, fara orice mesaj in afara de cele pre-setate in site.

Si sa mentionez ce imi amintesc acum rapid din alte experiente pe care le-am avut cu acest magazin, ca sa nu ma acuze cineva de paranoia si irascibilitate. Am incercat sa fiu rezonabil, sa ma pun in locul lor, sa aborzed problemele cu calm, insa mi se par extrem de multe experiente nefavorabile pentru un singur magazin.
Mentionez ca eu si tatal meu suntem clienti pcgarage din ianuarie 2007.

-la inceputul lui 2008 comand un sistem complet si il platesc in avans prin OP; livrarea este amanata cateva saptamani, pana cand imi sunt aduse produsele de catre fan curier intr-o sacosa (da, sacosa, asemenea celor in care se dau zarzavaturile in obor) fara procesor, care nu era pe stoc.

Povestesc pe forum (softpedia/price ori ambele, nu mai stiu exact), apar explicatii si brusc se urgenteaza treaba cu procesorul, care intre timp oricum se ieftinise cu cateva zeci de lei (bani pe care i-am pierdut).

-la jumatatea lui februarie 2010 (adica in urma cu nici o luna) sunt tinut la ghiseu ~40 minute cu banii pe masa, pentru a cumpara un monitor, din cauza <>
Asadar problema cu <> este una cronica, lucru complet jenant pentru o firma de asemenea calibru.

-pe la sfarsitul lui 2009, nu mai tin minte exact la care comanda ca am facut 4-5 in noiembrie-decembire, primesc mesaj de confirmare, mi se spune ca la ora x urmau sa primeasca produsele.
Ajung cu vreo doua ora mai tarziu decat ora la care trebuia sa gasesc produsele si mi se spune ca nu au nici un produs. Intre timp nu am fost contactat in nici un fel in privinta asta, deci am facut un drum degeaba.

-cumpar un sistem complet in aprilie 2009. Placa wireless pierde semnal la nici la jumatate din distanta specificata. Cumpar alta, si o aduc pe cea proasta spre returnare pe cea proasta, pe care o returneaza abia cand le citez din O.G. 130/2000.
In noiembrie se strica placa de baza, dureaza 12 zile si insistente la telefon si mail pentru a primi una noua, dar trebuie sa aleg model diferit. Am nevoie urgenta de calculatorul in cauza, sunt nevoit sa pierd o noapte cu reinstalarea si reconfigurarea calculatorului din cauza placii noi de baza.

-cumpar un rack USB de hdd pentru a folosi hdd-ul din calculatorul de mai sus in perioada in care era avariat, insa aleg din greseala marimea gresita. Se duce tatal meu sa il returneze, si se refuza returnarea , INCALCAND O.G. 130/2000, pe motiv ca <> zis pe tonul insolent cu care ne-am obisnuit deja, desi nu se specifica nicaieri existenta unui program special pt retururi.
Imi pare rau totusi, ca cauza ca eram extrem de ocupat in perioada respectiva, si valorii reduse a produsului, nu am reusit sa depun plangere la ANPC in legatura cu acest incident.

vezi mai multe in Comentarii

13 comments

  1. Eu am cumparat pentru firma la care lucrez un modul de 2GB RAM DDR2. De buna credinta, pun nenorocirea in calculator (alaturi de un alt SIMM de 1GB, de acelasi producator – SYCRON si aceeasi frecventa – 800). Il pornesc, aparent totul OK, sfarsit de program, plecam acasa. Dimineata urmatoare, cel care utiliza calculatorul imi zice ca are probleme cu Firefox. Ma duc si intr-adevar, crapa Firefox imediat ce intrai pe o pagina de web mai acatarii. Incerc sa-i dau o scanare antivirus, antivirusul nu se actualizeaza. Mai mult, se reseteaza calculatorul cand incerc sa intru pe pagina Bitdefender sa-i dau scanare online. Zic- gata, e unu’ rau! Vin cu CD-ul de “doftoricit”, bootez de pe el, lansez antivirus, antimalware, antispybot, alea-alea, nu doar ca nu pot scana, dar se reseteaza. Din nou. Zic- sa fie memoria?!? Scot aia 2GB noi si surpriza! Totul merge ca la carte. Scot simul de 1GB si las doar pe cel de 2 GB. Pornesc si nici nu apuca sa-si faca postul ca se reseteaza. Si se reseteaza. Si se resetea… si-l opresc. Iau memoria, o pun in alt calculator – aceeasi fitza. O dau colegului de la aprovizionare, asta se duce la PC Garage, iar aia ii dau o foaie de garantie ca cica sa vina peste 15 zile. Ca atat dureaza garantia… ca sa ce?!? S-o repare?!Ha?!? Colegul cere banii inapoi – raspuns nu va dam banii. Sunt niste escroci si niste nesimtiti! Emag e naspa, dar pe langa ei sunt niste lorzi. Magari de magari!

  2. Niste tantalai, nu are rost nu ai cu cine vorbi. Am facut greseala ca am cumparat de la ei! Sper sa nu se strice tot calculatorul si sa am nevoie de hoti de genu asta. Cand a fost timpul sa imi ia banii i-au luat imediat, la garantii rezolvat probleme fix ,,,,

    Faceti-va o favoare si ocolitii!

  3. Azi am fost la PC Garage sa cumpar o camera video, i-am sunat si era pe stoc.
    Am ajuns la sediul lor de linga Piata Alba Iulia si o domnisoara foarte simpatica mi-a spus ca dureaza 10-15 min sa aduca respectiva camera din depozitul de linga, depozit la care erau niste colegi sa aduca alte comenzi.
    Dupa vreo 10 min apar vreo 3 angajati cu o gramada ce cutii printre care si camera mea … dupa alte 15 min o intreb pe domnisoara de la receptie daca trebuie sa mai astept mult iar foarte prompta se duce in incaperea in care se gaseau cei care se ocupau de marfa si dupa o scurta discutie iese si ma asigura ca in max 5 min se rezolva totul.
    Dupa alte 20 min de asteptare intru si eu in incaperea de unde asteptam un semn si pe linga un miros proaspat de shaorma (ca oamenii mai si maninca …) erau vreo 5-6 gealati care stateau de vorba si pe care ii durea la bashcheti de comanda mea iar cind i-am rugat respectuos ca in timpul programului (lor) sa incerce sa-si faca treaba (camera nu era mutata din stocul depozitului in stocul magazinului) mi-au raspuns cu o super nesimtire ca nu ma priveste pe mine ce fac iei, sa ies afara ca o vina vre-unul afara sa ma intrebe de sanatate. Acel destept care m-a trimis la plimbare este unul mic si indesat, blond si cu par de-un dus de la primul birou din stinga usii. Imi pare rau ca nu stiu cum il cheama pt ca ar fi bine sa va feriti de el … este prototipul genului “baiat de baiat” !
    … nu am reusit decit sa ies trintind usa cit am putut de tare si promitindu-mi ca NEVER nu voi mai avea de-a face cu acesti nesimtiti.

  4. Si eu am avut experiente placute cu PC Garage cand venea vorba sa cumpar ceva, si au fost destule!
    Mereu zambitori, mereu “cu ce putem sa ajutam, vreti sa alegeti altceva” si tot asa.

    Trecand peste faptul ca n-are rost sa se cumpere de la ei avand in vedere preturile mult mai mari comparativ cu altii care sunt chiar la o aruncatura de bat de ei, au foarte mari probleme cu GARANTIILE, motiv pentru care nu mai sfatuiesc pe nimeni sa cumpere de la ei.
    N-ai siguranta ca nu ajungi in service, iar daca ajungi, TEROARE.

    – Angajatii au un limbaj si o atitudine de nu iti vine a crede, indiferenta este si ea foarte prezenta din pacate. O sa se lase cu reclamatii la ANPC in cazul meu. naughty.gif
    – Totul a inceput de cand mi s-a stricat un HDD si m-am dus cu el la garantie, le-am spus exact ce s-a intamplat, simplu, clar, si ei au inceput cu mistouri precum “da, asa zic toti, se strica toate aiurea si nimeni nu le face nimic”. deadtongue.gif Da, EVIDENT! Am inchis seara PC-ul si a2a zi nu a pornit, HDD-ul era defect.
    – Am avut o problema cu unitatea optica la desktop si m-am dus cu ea la garantie. Dupa cateva zile ma cheama ca cica s-a rezolvat – defapt nu avea nicio problema. Ma intorc acasa cu ea, tot nu mergea. O duc din nou. O testeaza in fata mea – foarte ok, asa ar trebui mereu, intr-adevar functiona. Am zis sa scap de problema, am vandut-o si am luat alta. A mers 2-3 luni si apoi face la fel.
    – Le-am trimis email in care am intrebat cand, cum si in ce mod pot sa vin cu intreg sistemul la garantie pentru ca asa vorbisem ultima data, sa vin sa-l testam sa vedem care-i problema. Raspunsul lor sec: “Veniti cu produsul defect la sediu.”. Nu zau? deadtongue.gif M-am dus cu el asa. Acolo desi toti stateau si ascultau muzica, fumau pe balcon – cica nu avea nimeni timp sa se uite la sistemul meu. Aveam PC-ul filmat cand facea respectivele probleme si vroiam sa le arat, sa le explic, n-a contat. La sistemul intreg nu au vrut sa se uite asa ca le-am cerut o surubelnita si l-am demontat acolo in fata lor si l-am lasat pe bucati.
    Problema era cea cu unitatea optica dar si cu memoriile RAM care cateodata nu apar in intregime in BIOS/Windows. Problemele au fost pe undeva pe forum explicate mai bine, am incercat destule fara rezolvare.
    Azi (08.02.2011) primesc SMS de la PCGarage la ora 16:12, adica dupa terminarea programului (pentru ca programul la Service este pana la 16:00), in care mi se spune ca s-a rezolvat problema. Scurt si sec iarasi. Evident, fiind tarziu n-am mai insistat ca nu aveam timp sa ma duc sa le iau si nici nu avea rost sa sun atunci.
    Maine dimineata ii sun si merg la ei, sa vad ce inseamna rezolvat in opinia lor, pentru ca in mod sigur nu inseamna sa mi le dea inapoi la fel.

    Ce am relatat este pe scurt, pentru ca discutii cretine si replici total nepotrivite din partea lor au fost multe.
    In mod sigur nu ii intereseaza desi sunt inconstienti, pentru ca noi platim produsele mult mai scump pentru a avea garantie si se pare ca totusi nu o avem in cazul magazinului lor. Tot noi i-am angajat, pentru ca in mod sigur nu le cat banii de salariu din cer iar magazinul nu o duce bine pentru ca MosCraciun are grija, ci pentru ca noi cumparam de la ei! Eu, personal, nu o sa o mai fac.

    Angajati: Indiferenta. Comportament total neplacut.
    Preturi: Mai mari ca vis-a-vis. La propriu. Cu tot cu reducerile lor de 1-2-3% tot e mai scump ca in alta parte. Apropo, o sa-mi schimb semnatura, voucherul este degeaba. O miscare de marketing sa-si faca reclama.
    De la angajati pleaca tot, asadar Service-ul este jalnic.

    Cine cumpara de la PC Garage o face pe propriul risc. Au probleme cu rezolvarea garantiilor!! Sunt foarte multi cu problemele astea, chiar am primit PM-uri pe forumul lor cu altii care se plangeau la fel.

    Exista ANPC! rolleyes.gif Nu ii mai lasati sa isi bata joc de consumatori! Asa procedeaza majoritatea firmelor, pentru ca omul nu-si stie drepturile si nu face nimic.

    • si spune, nu cumva l-ai dus in servic la EUROSERVICE CENTER? de obicei ei iti trimis produse reparate dar care nici macar nu pornesc.cred ca are anpc-ul un biblioraft de 3m pe 1 numai pentru ei.

  5. Am avut si eu o experienta neplacuta cu pcgarage.Pe 21 mai prietena mea a comandat un tv tuner usb Asus MyCinema-U3100/Mini/RC . Produsul a ajuns pe 25 mai, iar eu l-am primit pe 27 (a fost un cadou). Lasand la o parte faptul ca au trimis cu totul altceva decat a comandat (adica modelul fara telecomanda ) era si stricat(nu prindea nici un fel de semnal, nici cu antena lui, nici cu antena de camera, nici cu cablu).Am zis ca probabil nu prind nici un post DVB-T in zona mea, asa ca am decis sa il returnez bazandu-ma la ce scrie la ei pe site:
    “Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.”

    Asa ca, pe 1 iunie, m-am prezentat la sediul pcgarage, cu produsul in cutia originala cu toate cablurile si cd-urile. Acolo, un nene, nici nu vroia sa auda de returnarea produsului, spunand ca au trecut 10 zile (calendaristice) de la livrare.¬†Prima data le-am spus ca eu am primit de fapt produsul pe 25, si nu trecusera 10 zile (nici macar calendaristice) de atunci – mi-au raspuns ca ei considera data la care au trimis produsul, nu data la care l-am receptionat.Apoi le-am spus ca, chiar si asa, nu trecusera inca 10 zile lucratoare de la data iesirii produsului pana la data curenta, mi-au spus ca trebuia sa anunt inainte ca vreau sa returnez produsul.Si uite asa: “Produsele se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara invocarea vreunui motiv” a devenit “Produsele se pot returna in termen de 10 zile calendaristice, de la trimitere, si cu invocarea motivului inainte de returnare”.Pana la urma, dupa mai multe mailuri, au acceptat sa fac schimbul cu un alt tuner, dar modul in care au incercat sa ma prosteasca in fata, dupa ce ca trimisesera alt produs decat cel comandat, ma face sa nu mai cumpar vreodata de la ei. Nu am chef sa imi mai pierd nervii si timpul pentru ca ei nu pot sa isi respecte propria politica de vanzari.

  6. pc garage e sub orice critica, din toate punctele de vedere.degeaba ai tu preturi mai mici cu 1-3% fata de concurenta daca nu esti in stare sa livrezi la timp, gratuit si sa oferi supprt si garantie . ca sa nu mai vorbim de tot felul de taxe pe care le au …

  7. Pe 26-05-2010 am gasit la PC-Garage placa video ASUS 5870 la oferta. Avand in vedere pretul de 1550 am facut o comanda.Astazi pe 27-05-2010 primesc placa video cu urme vizibile de folosire. Am observat si un surub ce avea urme de surubelnita.Reprezentantul PC-Garage a dezamagit profund prin atitudinea adoptata:”Probabil placa a fost folosita la un review””Pentru o placa noua platiti 1730″De ce nu am fost instiintat sau de ce nu era specificat: “placa se afla la oferta pentru ca este folosita”?…

  8. Prietene tu vads ca esti pus pe harta!!Mai bine mergi la un control ca ai pb mari la mansarda.Daca tot ai avut atatea pb cu ei,de ce naiba ai mai cumparat?Din cate vad,ai dat si info gresite,asa ca mai bine ai face omenirii un lucru bun ai ai tace!!!

  9. Salut.

    Ceea ce zici tu nu este chiar adevarat!In primul rand tatal tau a facut scandal aici ,nici macar nu a vrut sa inteleaga situatia si nu cred ca ia raspuns cineva la misto pt ca nu ne sta in fire.Eu sunt cel care am discutat cu el despre situatie si i am explicat pe intelesul tuturor pb cu sistemul si tot eu i am cerut datele ,NR COMANDA ,NUME SI NR DE TELEFON,urmand a primi comanda a 2 zi prin curier fara taxe de ramburs.Datele primite de la tatal tau au fost verificate de catre colegii mei de la Dept.Vanazri si au constatat ca sunt eronate cum ar fi:

    1.Nr de comanda apare pe o firma din Craiova
    2.Numele tatalui tau nu ne a ajutat cu nimic pt ca sunt cateva mii de clienti cu numele acesta.
    3.Nr de telefon apare in baza de date,dar in cont nu exista nici o comanda recenta.

    Interesul nostru e sa avem o relatie buna cu clientii nu sa i gonim..acum intelegi ce vrei..

  10. Salut, intradevar sistemul PC Garage a avut cateva probleme in primele zile din luna Martie si de aceea s-a produs si anumite probleme la ridicarea produselor de la sediu, cat si la plecare coletelor in tara.Problema este ca colegul cu care ati discutat a omis sa-i trasmita agentului de vazari acest lucru. Ne cerem scuze pentru incidentul de mai sus.

    • Aceleasi probleme la PCGARAGE….. concluzia, NU mai cumparati de la ei! Eu m-am saturat de discutii cu ei. Chiar azi fac o reclamatie la OPC.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*