incompetentii de la FAN COURIER

Am mai avut o experienta neplacuta cu ei dar m-am gandit ca poate de data asta o sa fie mai bine.
Asteptam un colet de miercuri si pana la urma tot eu a trebuit sa merg la sediu sa stau la coada si sa asist cum incompetentii de acolo nu stiau la care angajat e coletu’ , pana la urma l-au gasit si a avut tupeul sa imi spuna ca a fost de 2 ori acasa la mine si ca m-a sunat pe telefon dar nu am raspuns,eu am stat acasa in astea 2 zile nu a venit nimeni de la fan curier si nici nu am avut nici un apel nepreluat ! RUSINE !

Recomanzi Fancourier ?

Loading ... Loading ...

42 comments

  1. romanii sunt cea mai degenerata natiune daca apeleaza la aceasta firma de tepari nesimtiti, asa putori nu am intalnit nici pe vremea comunsimului.

  2. Nu am cuvinte,cand intalnesti asemenea servicii ,de tot c…… ti se termina si cuvintele…am trimis un colet (povestea mea cu siguranta o stiu cei de la fan)dar ard de nerabdare sa va spun si voua,poate va razganditi sa va mai folositi de serviciile lor…asadar,am trimis un colet in Bucuresti care trebuia sa fie cu ramburs de 150 lei,din pacate pt mine,soferul sau curierul,ca-i tot una,a uitat sa-mi lase AWB-ul cand a iesit pe usa,deci nu aveam cum sa vad ca el nu trecuse rambursul pe care il spusesem,credeam ca hartia a ramas pe masa si urma sa ma uit pe ea,nu semnasem nimic,l-am sunat imediat si mi-a spus ca AWB-ul este in masina (nu am inteles de ce)si ca trece si mi-l lasa,a trecut ce-i drept dupa 3 zile,mi-a lasat hartia AWB,si l-am intrebat de bani de ramburs,cand ii primesc,se uita nedumerit la mine si-mi spune ca nu a trecut rambursul…pt ca ,nu stie de ce…vreau sa punctez faptul ca am trimis nenumarate colete prin el,stia ca trimit doar cu ramburs,si i-am spus in timp ce completa AWB-ul de ramburs …ma rog…i-am spus ca ma voi duce la sediul la ei si-mi voi cere dreptul,ca-i din salarul lui…ceea ce mi s-ar fi parut corect…ca ma despagubeste FAN-ul pt prostia angajatului…chiar nu ma interesa…dar,nu a fost asa simplu…am facut 4-5 sesizari PRIN CARE CEREAM SA SE REPARE GRESEALA…cel din Buc. care a ridicat coletul ,nu a mai vrut sa-mi trimita rambursul,era bine merci cu un cadou pt sotie pe gratis…nu-ti vine sa crezi cat pot fi unii oameni de parsivi cand este vorba de bani(IONITA DAN din Bucuresti,str POPA IANCU,nr 8,sect 2 ,tel.0721446330)…si in final am primit un email de la FANcurier prin care ma instiinta ca: ::conform legii firmei…bla bla…etc…chiar daca pe AWB nu are semnatura mea,chiar daca s-a intamplat ceea ce s-a intamplat…pagubita sunt tot eu…deci curierul e bine merci,cumparatorul a primit coletul si refuza sa-l plateasca,cei de la FAN care se ocupa de probleme,nu prea au timp sa raspunda la telefoane,iti scriu doar emailuri ,netinand cont de povestea ta…ceea ce vreau sa mai adaug ,este faptul ca atata timp cat exista astfel de hotii pe fata,nu-mi ramane decat sa mai adaug…PACAT CA TRAIM INTR-O ASTFEL DE TARA!

  3. Cea mai prosta firma,cei mai neseriosi!

    • Mda, eu ma vrut sa fac contract cu ei in 2014, si nu au vrut sa negocieze nici un articol din ctr/ conditii, asa ca le-am spus duduielor alora doua, parca rupte din filmele porno, de au venit cu oferta … ca daca nu negociaza tarifele nu încheiem contractul. Asa cum m-am astepta FUCK Curier se crede prea mare ca sa negocieze asa ca in concluzie: NU LUCREZ CU EI. CONSTANTA

    • Rusine sa va fie, FAN CURIER BISTRITA! Sunteti niste nenorociti! Am citi cateva comentarii inainte sa postez parerea mea si desigur, am identificat un “pattern” al nesimtirii pe care acesti “escroci” il urmeaza cu “strictete”, singurul lucru pe care il respecta, fiindca in rest..parca fac – dinadins- sa enerveze, trebuie sa suni 3,4 zile pentru un pachet care a ajuns dupa o zi in oras!! Povestea cu individul care raspunde(intr-un final
      ) si spune ca ajunge la 5 pm este adevarata, dupa o ora, o ora jumatate- daca suni iar- incarca marfa- si tot asa, in timp ce poate, unii asteapta afara pachetul. Sa-l ia mai repede sau sa-i dea cu el in cap! Glumesc. Sunteti DEPLORABILI, pentru voi o sa folosesc un termen mai extrem, sunteti niste JEGURI PUTUROASE, RUSINE FAN CURIER BISTRITA! NISTE PUTUROSI, PUTETI A PEE PEE SI NEPROFESIONALISM DE LA DISTANTA! Ce sa mai vorbesc de papagalul si obraznicia replicilor! DERIZORIU! Cargus se comporta exceptional! Dar uneori nu putem alege firma de curierat care sa expedieze.Tot respectul, Cargus Bistrita! Tineti-o tot asa!

  4. E jale firma asta. Dintre toate firmele de curierat de la care am primit colete, Fan courier sunt singurii groaznici. Nu livreaza la timp si au si numere de telefoane inexistente. Daca incerci sa ii suni, poti sa stai pana maine. Nu recomand absolut deloc.

    • Cea mai proasta firma de curierat din Romania,cei mai prosti,nu cunosc harta Romaniei,trimit un colet de la Cluj la Orastie prin Timisoara,RUSINE MAI PUNETI MINA PE CARTE HANDICAPATILOR!!!
      Domnilor patroni, mai faceti selectie intre BIZONII care se fac ca lucreaza pentru voi,VA DORESC SA FALIMENTATI CAT MAI CURAND PENTRU CA FACETI DE RAS NOTIUNEA DE CURIERAT RAPID,

  5. absolut execrabili tarife mari serviciu de cacat . ma refer la cei din timisoara.

  6. Eu lucrez cu ei de 12 ani, nu am avut nicio problema, niciodata.
    Trimitem in medie 4 colete pe zi.
    Trebuie doar sa fii atent la ambalaj, ca trantesc baietii coletele ca la balamuc.
    Daca tii cont de asta si faci ambalaj serios (carton, scoci, polistiren sau burete unde e cazul) si ceri de la ei apoi sac de nailon tipizat, nu ai treaba.

  7. Sunt obisnuit sa trimit colete ramburs, cu tur retur platit de destinatar, insa ceva s-a intamplat si astia de la curier m-au lasat fara produs si au vrut sa ma si taxeze pentru produsul meu.

    Am sunat la call center la cacatii de la fancurier si au zis ca factura ce o am eu nu e valabila, deci am ramas si fara produs si fara bani, si ma mai si ameninta astia de la fancurier ca nu o sa imi mai livreze nici un produs pana nu platesc suma “datorata”.

    Hoti, ca in toata romania, si mai ales in judetul iasi, moldoveni hoti violatori inapti, TOTI, nu exista exceptii toti sunt niste hoti.

  8. fratilor mi am luato bine de tot cu fan curier ,am trimis un colet de la Iasi la a Targoviste cu un telefon iphone 6 cu deschidere colet bineanteles coletul a fost refuzat iar la retur am desfacut coletul de fata cu angajatul care mi la adus,si ce sa vezi ; surpriza “o copie de iphone”.cand am trimis coletul am bagat telefonul de fata cu angajata lor care a citit imei ul ce a fost notat pe factura si dupa aia a fost introdus si sigilat in colet .Am refuzat sa ridic coletul cerand sa fiu despagubit.a zis ca se face ancheta interna pentru a gasi vinovatul dar poate dura si 90 zile . Ce sa mai spun !!!

  9. Fan Curier a taxat transportul de 2 ori

    Am facut o comanda online la Domo de 300 lei. Pe site scrie ca daca e peste 90 de lei, e transportul gratis. Cand mi-a ajuns pachetul, Fan Curier m-au pus sa platesc inca 20 lei transportul.

    Am fost la Domo sa-i intreb de ce a trebuit sa mai platesc inca o data. Au zis ca nu e de la ei, ci de la Fan Curier. Am batut drumul la Fan Curier, iar de la secretariat imi zice ca e din cauza lui Domo si ca cei 20 de lei ar reprezenta serviciul ca aduc banii pe comanda.

    Neseriosi Domo si Fan Curier

  10. Si la fan curier iasi sunt inca multi nesimtiti ,de dimineata primesc un mesaj ca am de ridicat un pachet , le dau telefon si le spun ca sunt acasa toata ziua ,pe la ora 16 le dau telefon sa vad ce se intampla si imi spun nenorocitii ca m-au sunat dar nu am raspuns si ca deacum sa vin eu luni la firma ,isi fac program scurt spunand tot felul de minciuni crezand ca lumea este proasta ..rusine fancurier iasi

  11. Nu numai nu recomand aceasta firma, va sfatuiesc sa nu apelati la serviciile ei niciodata! Profita de nestiinta lumii, sunt niste excroci! Spun ca pachetul ajunge in doua zile, ca sa convinga lumea care are urgente, insa intarzie mai mult de o saptamana! Iau bani mai mult decat orice alta firma si dau cele mai proaste servicii.
    Pe deasupra, spun ca duc pachetul la domiciliu, dar, cum e de asteptat de la niste excroci, FALS!
    Cei care scriu mesaje pe aici laudandu-i, sa stie ca nu ne lasam pacaliti, stim ca sunt angajatii lor! La fel ca needucatul care comenteaza cu greseli de ortografie-e usor de vazut ca esti unul din acei curieri neciopliti cu care ne intalnim…
    In fine, singurul lucru pe care pot sa il fac, e sa scriu nemultumirea mea aici. Daca as putea, as interzice activitatea acestei firme, dar au noroc ca legile sunt indulente cu neseriosi ca ei si ca inca mai exista lume inocenta care nu are acces la Internet… In cazul meu, au pacalit-o pe mama…

  12. Fan curier ROMAN cei din sediu incompetenti complet,vorbesc foarte urat,te cheama la sediu pentru a ridica coletul si rambursu,altfel o sa t-il aduca peste o saptamana etc……

  13. am trimis un colet spre Galati din Timisoara in data de 14 Noiembrie si a ajuns ieri dimineata la Bucuresti unde a fost scanat si de acolo Dum nezeu cu mila !!!Mi-au modifuicat statusul la awb tracking de la plecat din hubul Bujcuresti la plecat din hubul Timisoara.Neseriosi total nu stiu cine il mai tine pe directorul din Timisoara pe postul ala dar se pare ca e neserios total.Sa nu vorbim de factura fiscala sau chitanta care nu am vazut-o de luni de zile>>>Fac soi evaziune fiscala .Cred ca daca e oprita in trafic o masina cu colete jumatate sunt fara factura si fara acte de insotire!!!!!!!!!!!!!

  14. Buna ziua celor din conducerea FAN COURIER! Doresc sa va aduc la cunostinta faptul ca am fost incintat, in citeva rinduri, sa beneficiezde serviciile dumneavoastra, insa in urma cu aproximativ o luna de zile, am primit un mic colet din regiunea moldovei de dincoace de Prut si ar fi trebuit sa il ridic din sucursala Berceni, unde , la conducerea acesteia se afla “domnul” George Furtuna Am lasat autoturismul personal linga intrarea de la oficiu, fapt pentru care aceasta persoana a fost foarte indignata si pentru faptul ca nu am parcat vehicolul in locul indicat, a dispus ca sa nu mi se livreze coletul pina cind nu voi parca turismul meu personal in parcare, cu toate ca am fost prima persoana care se afla la ghiseu. Nu trebuia decit sa platesc pentru colet si sa plec, lasind locul din curtea sucursalei, liber. L-am rugat pe angajatul de la ghiseu sa imi livreze coletul, insa, am fost refuzat, spunidu- mi- se ca “e dispozitia directorului” sa nu primesc coletu. Consider ca prin atitudinea directorului Furtuna George, am fost tratat cu dispret, pentru un fapt marunt, umilit pentru folosirea serviciilor dumneavoastra de curierat,in conditiile in care am platit pentru acestea. Domilor Directori Generali ai Fan Courier-ului, am rugamintea arzatoare de a dispune ca acest “domn” George Furtuna sa fie investit , pe linga atributiile sale de serviciu si cu aranjarea vehiculelor in curtea sucursalei Berceni si daca se poate sa i se distribuie pentru a folosi in serviciu, o matura. Poate ajunge si satisfacut de incinta unitatii, prin munca sa efectiva. Din suflet va rog !Poate va vede si el cum e sa fi umilit. Pentru indexarea cu sarcini de serviciu, rog sa fie si remunerat pentru aceasta!
    Va mai fac cunoscut faptul ca nu voi ezita sa va aduc critici si sa povestesc si altor persoane despre tratamentul aplicat de angajatii dumneavoastra, astfel incit , aceste personae sa foloseasa un alt curierat care respecta pe cei ce platesc pentru serviciile oferite acestora La dumneavoastra se pare ca cei ce folosesc Fan Courier ,au datoria sa rabde umilintele unora dintre angajati, dupa cum le convine acestora.
    Sunt foarte curios daca se vor lua vreo masura dupa ce v- am comunicat aceste aspect.
    Va multumesc pentru intelegerea dumneavoastra!

  15. La fel de incompetenti ,si in sfantu gheorghe jud covasna ,nu am avut nici o comanda ce a venit prin fan curier care sa ajunga la timp.
    Am primit sms ca pachetul va fii livrat intre orele 9-17 si pana in ora 18,30 nici colet nici angajat care sa raspunda la telefon.
    Daca puteti ocoli seviciile lor faceti ca numai nervi va fac .
    Este o firma de doi bani.

  16. Sunt cel mai PROST serviciu de curierat cu care am interactionat eu din “89 pina astazi .au curieri care nu se inteleg intre ei unul te suna astazi stabilesti o ora pentru a doua zi si a doua zi alt curier iti spune ca nu a venit la ora stabilita pentru ca nu ai vorbit cu el iar el a avut livrari de facut de parca la tine trebuia sa vina sa dea cu aspiratorul sau sa- ti spele vasele .Revin sunt de tot rahatul NU RECOMAN ACEASTA FIRMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Si eu sunt tare nemultumit cu Fan curierul din Tg-Mures. Lucrez pana la 15.30, si ei nu sunt in stare sa livreze coletele dupa aceasta ora!! Pur si simplu de un an trebuie sa ma duc dupa fiecare colet la sediu, ca ei la ora aia nu mai vin- ca , vezi doamne, “e prea tarziu”!!!
    A mai patit cineva asa?

  18. de doua ori am apelat la fan curier de doua ori mau intepa…joi 16 august..de la tulcea,i-mi trimite 4 jante de masina…si zic la persoana de la tulcea….domnule plateste tot ce e de platit acolo…si eu la falticeni…platec ce e de platit….omul zice ok…mie i-mi dai 16 milioane…..si cu pusu 1500…fac 17,500….cu tot cu transport….eu zic ok…si astazi vineri 17 august….la Falticeni…i-mi zice 19 000….eu e zic cum asa…zic e palatit transportu…el se uita pe hartie si zice…domnule face 19 milioane…eu zic,domnule vorbesti serios…el zice da….zic atunci tinele tu ca mie nu-mi mai trebuie….se mai uita el o data pe hartie asa…si zice… hai iale cu 17 500….si eu e zic,pai unde suntem la bazar? Tot la falticeni acu doi ani tot asa ma tronbonit si mia luat cu 750 000 mai mult….E o bataie de joc

  19. mi-a trimis prietena mea de la cluj la constanta ceva si can mi-a ajuns coletul inauntru era o bucata de carton inloc de bijuterii sunt niste excroci.am pierdut vreo 4000 de ron.am facut reclamatii si acum astept.

  20. De mare kaka. Trimis pachet prin serviciul Red Code, livrare super rapida. Discutat acest aspect la centrală comenzi. Curierul a venit, a ridicat pachetul si l-a expediat normal deși ii spuneam de urgență. Pachetul a ajuns după 3 zile. Niciodată Fun Courier.

  21. Buna ziua E prima si ultima data cand mai apelez la serviciile Fa Courier Am depus un colet pe 10 05 2012 Buftea sa fie trimis la Cavnic Maramures prima smecherie coletul avea 7,8 kg cantarit dar soferul la ochi la trecut cu 10 kg apoi la intrebarea cand ajunge a raspuns ca o zi face coletul a fost ridicat ieri la ( 15 05 2012) 17 , 34 acum o ora deabia dupa telefoane date au spus ca primesc plata produsului maine 17 05 2012 ca nui nustiu cine acolo. As intreba tipa ce da replica aici si semneaza ,,Cristina”” ce fel de curierat rapid este acesta??Deci se misca mult mai greu decat Posta. dar la taxare e superior. In viitor deoarece voi mai avea nevoie de trimis colete in tara voi apela la POSTA

  22. Dragilor,

    Tuturor celor care ati scris aici nemultumirile voastre fata de acesti angajati v-as oferi ocazia sa mergeti intr-un tur prin firma si apoi sa mergeti in dreapta unui curier timp de o zi si apoi sunt absolut ferm convinsa ca o sa va schimbati parerea. Nu neg ca se mai intampla si lucruri negative, dar nu acestea definesc firma FAN Courier.
    Cred ca ar trebui sa stiti ca este un volum de munca si de stres foarte mare si va asigur ca sunt zile intregi in care angajatii Fan nu apuca nici macar sa-si bea cafeaua, nu mai vorbim de restul(eu vorbesc de Bucuresti).
    Inteleg ca este neplacut sa ai parte de un eveniment nefericit si sa nu-ti ajunga expeditia, pe care abia o astepti,dar totusi parca prea aruncati cu noroi. Angajatii FAN nu sunt oameni doar cu zece clase, 70% au facultate.
    Stau si ma intreb de ce oare numai persoanele fizice sunt tot timpul nemultumite de serviciile de curierat si de ce totdeauna se pune problema ca ” s-au ajuns”.
    Prin limbajul pe care l-ati folosit si exprimarea indoielnica, imi cer scuze , dar cei care au dat dovada ca nu au nici cei 7 ani de acasa nu mai vorbim de 10 clase sunteti voi.

    • Pentru mine fancourier e sinonim cu “scumpi” si cu “puturosi”

    • Ce sa zic,induiosator mesaj,pacat ca totusi este de rahat…nu conteaza…CAT AU DE LUCRU,NU CONTEAZA,ca NU AU TIMP SA ISI BEA CAFEAUA.
      Daca se tin asa buni,competenti si se lauda cu servicii de calitate,poi sa se tina de cuvant.
      Nu se descurca cu workload’u?…Sa mai angajeze oameni,sa schimbe conducerea,o singura abatere de genul,le da in cap cu toata firma.Sau cum,nu toti clientii sunt egali?
      Iar argumentul tau ca 70% au facultate…prietene (nu as tine pe cineva ca tine prieten nici de ai fi ultimul om pe pamant),facultate face orice prost,si Guta isi ia diploma daca vrea,pentru ca asa este in Romania.

  23. bai fratilor daka voi sunteti niste retardati.pay daka va cauta la adresa dc draku nu stati akas sau cel putin cand va suna sau primiti sms de la baiatul de pe zona spuneti makas sa vi lase la sediu/dar ce daka nu va duce capul pentru ca courierul nu are toata ziua la dispozitie sa va astepte pe voi ca sunteti voi …..cand stiti ca aveti ceva de primit prin orice courierat stati fratilor akas sau spunetile sa vil lase pe sediu si veniti voi si il ridecati.dar asta e romania daka nu stiti sa va descurcati mai bn stati in banka voastra in cazul in care sunteti retardati.ptr mine FAN COURIER ramane singura posta cu care am sa trimit si sa primesc colete si plicuri ptr ca sunt o firma respectata si stiu s arespecte clientul si de aceea sunt pe primul loc pe tara.

  24. Cat traiesc n-am sa mai apelez la Fan Curier! In ceea ce priveste capitolul “relatiile cu clientii” ale curierilor, sunt total neciopliti si n-au nici o tangenta cu dimplomatia sau amabilitatea. eu inteleg ca n-au scoala, ca sunt soferi, ce stiu ce explicatii, dar lucreaza cu oamenii, cu clientii, pentru numelele domnului, sa ofere intr-o imagine favorabila serviciile companiei, sa-ti explice daca tu ca prostu nu stii de ce nu astepta 10 minute la adresa pana ajungi tu sa ridici pachetul, caci el a ajuns la ora aia fix,.. in fine, sa te trateze cu amabilitate ca poti lua de la sediu, sa vb in termeni diplomati, nu nervos ca nu esti acasa, nu expeditiv ca el nu are timp sa dea explicatii, nu lasandu-te cu buza umflata cand tu fugi inspre locul unde e el si el nu iti mai raspunde la telf, nestiind, oare a plecat? Mai mult, vazand ca eu ma minunez ca el se minuneaza ca nu sunt acasa exact in acea secunda, mi-a vb ca un ghiolban, caruia i se falfaie de mine ca persoana stresata ca nu stiu ce se va intampla cu coletul daca nu ajung, mai ca se bucura ca mi-a facut ziua mizerabila, Eu am avut o experienta atat de neplacuta cu ei, incat sigur nu mai doresc sa primesc pachete prin ei, mai bine posta romana!

    • Draga mea nu e nimeni obligat sa stea dupa tine . Nesimtita esti in primul rand tu, daca trebuie sa fi undeval a o anumita ora iti dai silinta sa ajungi , alfel se considera ca nu ai respect fata de persoana care trebuie sa piarda timpul pentru tine .
      Acesti courieri nu au in masina doar expeditia ta, ei livreaza in jur de 70-80 si ridica cam 40 de expeditii pe zi. Pune-te te rog in locul lor si apoi vezi daca ai timp sa pierzi pt fiecare nesimtit(a).
      Si stai linistita ca majoritatea au mai multa scoala decat ai tu,daca tu consideri ca un courier este doar un sofer , pune mana si mai citeste si pe urma sa -i judeci.
      Fa tu tot ce fac ei intr-o zi de munca si apoi sa vedm daca mai ai aceeasi parere!!!!!!!

      • Mai “Cristina”, tu nu cumva esti o “savuratoare” de cafea si multe altele de pe la Fan ? :)) Sa vezi ce-mi fac mie ciobenii…trebuia sa primesc o combina frigorifica. Ma suna o “tanti” ca taranca care cica e si sefa pe acolo si imi spune ca nu mi-o poate aduce decat “culcata” intr-o masina mica, si toate astea pt k ei nu au deloc masini mai mare. La care eu o intreb: Da` Vw Crafter nu aveati ca le-am vazut prin BT”, dar ea: “ori alegi metoda care ti-am spus ori o trimitem inapoi!” Trimite-o inapoi draga mea, ca am sa-ti fac reclamatie la firma de unde am comandat-o si am s-o comand din nou si ghici ce??? Tot voi le ve-ti cara. Cand eu te platesc cu 100 lei pt o simpla combina, nu-mi pui conditii, valabil pt toti cionabeii din FAN!

  25. fan courier cred ca e cel mai scump curier.
    pentru un colet cu ramburs de 900 de lei am platit 68 de lei transport. las-o in…

  26. Fan curier niste incompetenti
    Am avut si eu o problema cu tipi de la fan curier .Trebuia sa primesc un colet trimis de o firma prin fan curier ,am fost suna de catre un angajat al fan curier i-am dat detali despre adresa cu toate ca aceasta era scrisa pe colet.Am asteptat sa ajunga coletul dar dupa aproximativ10 minute primesc un SMS de la angajatul fan curier in care scria <> cat de incuiat sa fii sa nu poti intra intro scara de bloc

  27. Ca sa ajungi in portul Agigea treci si de Lazu si de Agigea , la intrare in Eforie faci dreapta , urci un pod mergi vreo 5 km pina la poarta si inca vreo 2 spre unde ai treaba (sau inca 7).Deci portul Agigea e lipt de Constanta cu apa multa si mare (astia zic ca ar fi neagra).Daca mergea pe jos curierul nu il costa aproape nimic , iti lua 3 lei si ajungea intr-o luna , dar il costa si pe el ba o motorina , ba un cauciuc , basca taxa de intrare in port care este doar 29 lei (nu te speria e cu tot cu TVA). Daca ai trecut de clasa 1 si poti face o adunare inseamna ca ai priceput ca ai scapat ieftin rau

  28. Fun Curier jecmaneste clientii.
    Am trmis un plic din Bucuresti in Portul Constanta Agigea si m-au tarifat cu 18 ron.
    A doua zi au revenit sa le mai dau 20 de ron. Ca Agigea nu e in aria lor de acoperire.
    Cat de prost trebuie sa fie ala de la Fun Curier care considera ca principalul terminal de containere din Romania este ‘neinteresant” si in afara ariei de interes.
    Daca prostia ar durea sigur astia de la Fun Curier ar tipa de mama focului.

    1. Agigea e lipita de Constanta si e cel mai important loc de intrare a marfurilor in Romania
    2.Fun Curier tarifeaza 20 de km extra desi sunt 12 km maxim
    3.Fun Curier livreaza in comuna Agigea dar doar in localitatea Lazu
    4.Agigea este pe traseul lor spre Mangalia.

    La partea de comunicare sunt praf.
    Am incercat o discutie cu ei dar sunt jalnici.
    NU FUN CURIER !!!!
    NU PROSTIEI !!!!

  29. Am sa va povestesc pe scurt ce s-a intamplat:

    Am vrut sa fac o tranzactie cu un individ de la Cluj.
    Pe data de 23.12.2009 am vb cu el si, am convenit sa ii pun marfa la curier (5 telefoane samsung Corby si 4 nokia 2730 – valoare totala 3400 ron). Eu pe 24.12 plecam din tara si, avand in vedere ca nu mai era timp sa ajunga rambursul in timp util, am zis ca facem in felul urmator: filmez in timp ce pun pachetul la curier, ii trimit filmarile pe mail, copie dupa AWB si apoi el se duce la posta si imi trimite suma prin mandat online.

    Zis si facut: pun coletul, ii trimit dovezile si el zice ca se duce sa puna banii. Am fost la posta in seara aia insa banii nu au mai ajuns. Si-a inchis si telefonul.

    A doua zi de dimineata am sunat la Fan Courier si am solicitat sa se bocheze livrarea coletului. Mi s-a spus sa trimit un mail la -email- si sa cer in scris blocarea, ca se va face. Am facut cum a spus operatoarea, am trimis mail la ora 9.58, in data de 24.12, am sunat inapoi sa cer confirmarea si mi s-a spus sa fiu fara grija, ca s-a blocat.

    La ora 12.09 am mai trimis un mail si am solicitat(pentru ca eu plecam din tara in cateva ore) sa se faca retur la un vecin de pe scara.

    Luni, 28.12, din Italia am sunat la Fan sa intreb cand ajunge coletul la vecinul meu. Mi s-a spus ca nu se stie ce e cu coletul meu, si sa astept sa fiu contactat de catre ei.

    Am asteptat pana a doua zi, 29.12, si mi s-a spus sa astept. Am mai sunat inca o data, ca in final sa mi se spuna ca pachetul a fost livrat catre acel tepar din Cluj, pe data de 28.12, la ora 10. Am intrebat cum a fost posibil asa ceva, si mi s-a motivat ca al doilea mail a ajuns tarziu, ca ei au avut program scurt pe 24.12, pana la ora 12.00, iar mailul meu a ajuns la 12.09. Zic: bun, dar de ce nu s-a respectat primul mail, in care am cerut sa nu se mai livreze coletul deloc? N-au putut sa raspunda.

    Am facut o reclamatie pe 7 sau 8 ianuarie pe mail, am expus problema in detaliu, si nu am primit niciun raspuns.

    Pana azi, cand am fost la ei la sediu(aseara m-am intors in tara) si am vb cu o tanti de acolo care mi-a spus ca despagubirea consta in 10*taxele de expediere(10*17.5 ron), pentru ca nu am avut coletul asigurat, si ca ei atat despagubesc

  30. cand a fost sa ii injur i-am injurat, acuma trebuie sa zic si de bine. ori ca s-au dat pe brazda ori ca am avut noroc, minunea s-a intamplat. m-au sunat inainte sa vina cu coletul, nu am putut raspunde, au lasat hartie in posta cu detalii, am sunat la numarul de pe hartie, a venit baiatul cu coletul a doua zi. ca la carte. BRAVO. sper sa tina.

  31. Se pare că sunt multe nemulţumiri la adresa celor de la Fan Courier. Am şi eu una…

    Sunt din Roman. De 3 ori a fost nevoie să apelez la ei şi de 3 ori mi s-a răspuns cu “da?” (credeam că am greşit numărul), în loc să se prezinte şi el că e de la Fan Courier, mă rog, un ţăran.
    Astăzi am sunat iarăşi, aceeaşi replică de întâmpinare. Îi zic că vreau să expediez un colet, iar el “bine, vino în spate la OMW că maşina pleacă în vreo oră” (din câte ştiu vin şi îţi iau ei coletul, dar poate mă înşel), dar eu cu ce puii mei să ajung acolo că e drum de 30 min pe jos şi nici pe ochi nu eram spălat la ora aia. Aşadar, l-am îîntrebat politicos dacă şi mâine, adică duminică, se lucreaza. Aici am primit un răspuns care m-a determinat să-l înjur: Păi de unde ai luat numărul vezi că scrie şi programul. wtf? I-am răspuns scurt: Da ce p***a măti, pe fruntea prietenului meu scrie programul vostru?

    Pe scurt, îi urăsc, sunt prea inculţi, abia dacă au 10 clase.

  32. cei de la fan curier sufera rau de nesimtire, nu e vorba de alergatura multa, munca grea, colete multe etc…. doar lene si nesimtire.
    cel putin in Targoviste.

    sa va spun de ce:
    trebuia sa primesc niste colete din Bucuresti cu ramburs de vreo 30 mil. imi trebuiau urgent, la prima ora, asa ca dupa ce expeditorul mi-a confirmat ca a trimis coletele sun la fan sa-i intreb cand ajung. imi spun ca a doua zi pe la 13-14. bine , zic eu , dar daca vin eu la sediul fan la 8.30 pot sa le iau? sigur ca da, zic ei.
    asa ca ma duc la 8.30 si abia pe la 9.30 am plecat de acolo. atat a durat sa calculeze rambursul, sa scrie o factura , sa numere niste bani, sa caute coletele prin depozit. erau acolo vreo 3 cucoane cu cafelele in fata care povesteau, in depozit vreo 3 nebarbieriti care fumau in usa… alergatura? interes sa-si faca treaba? …ioc

    aceeasi faza s-a repetat dupa 2 zile numai ca nu imi mai trebuiau coletele urgent.
    ma suna baietii de la fan in ziua in care au ajuns coletele, pe la 9.30: “nu veniti sa va luati coletele?”. eu zic : “pai nu mi le aduceti “, ” ba da , dar pe la 15″ “ok, eu sunt pana la 18 la serviciu” (acolo unde tr sa ajunga coletele).
    e inutil sa spun ca nu au mai venit deloc. au ajuns a doua zi pe la ora 14, dupa ce am mai dat 2 telefoane la dispecerat.
    sa mai spun ca de la sediul lor pana la mine la firma faci cel mult 10 min?

  33. la fel face si cargus. s-au ajuns si ii doare in …. de clienti. punct.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*