ideall.ro – NU NU NU Si iarasi NU

Poza cu sediul lor valoreaza mai mult decat 1000 de cuvinte

“Neseriosi, neseriosi si tepari. Vor cauta sa va fraiereasca si dupa ce le dati banii o sa asteptati si o sa tot asteptati. Cand sunati la ei or sa va spuna ca va rezolva problema, sa stati linistiti si sa asteptati telefon de la ei . O sa treaca una doua saptamani si nu va vor suna. Nota 0”

“Mare ATENTIE ! NU COMANDATI DE LA EI ! Au ca serviciu de distributie la domiciliu 2 “dorei” ca pana ajung (si tarziu) cu produsul reusesc sa-l “julesca” bine. Daca nu esti atent si il primesti, nu recunosc si nu iti mai raspund la telefon. Din pacate am citit parerile contra despre ei dupa ce m-am “tepuit”. Am sa ma ocup de acesti “sarlatani” care cred ca pot pacali si ignora pe toata lumea.”

Mai multe opinii in comentarii ↓

24 comments

  1. Am cumparat recent de la ei si au fost profesionisti. Nu acela e sediul lor, ce prostie de articol e si acesta?

  2. si eu am cumparat de la ei si au fost foarte prompti si corecti iar preturile lor sunt foarte bune fata de restu.Felicitări Ideall

  3. Nu comandati de la ideall. E frauda!!!!

  4. Am comandat multe produse de la Ideall si pot sa va spun ca toate au sosit la timp si fara defectiuni.Multumesc Ideall . Nu-i cunosc personal asa ca nu le fac reclamaAm achizitionat frigider Ariston,masini de spalat rufe ariston 2 bucati ,aragaz Ariston,Lada frigorifica Artic …toate au fost in regula,astazi comand un televizor sa vad daca ma dezamagesc !!!

  5. Am cumparat online de la Ideall.ro o masina de spalat marca Beko WKY71233PTLTYB3. Transportul a fost asigurat de vanzator, iar masina a sosit la data de 9 decembrie 2016. In prezenta soferului si a insotitorului acestuia, am indepartat ambalajul pentru a verifica daca masina nu este sparta, table indoita, zgariata etc. Apoi am vrut sa o montez, dar am constatat ca aceasta nu se poate realiza deoarece unul din piciorusele de reglare pe care sta masina este stramb, infundat in carcasa, afectand si structura de rezistenta a masinii. Acest lucru face imposibila montarea in pozitie orizontala a masinii, asa cum este recomandat in manual. Dupa ce am achitat masina si am costatat defectiunea, persanalul vanzatorului, déjà please. Imediat am luat legatura telefonic cu vanzatorul, reclamand defectiunea constatata trimitand in acest sens si un e-mail la care am atasat si fotografii. Luni (12 decembrie a.c.) vanzatorul mi-a recomandat sa iau legatura cu reprezentanta Beko. Am luat legatura cu reprezentanta, dar aceasta se ocupa de service si nu imi schimba masina, ci sa o repare, drept pentru care m-a trimis inapoi la magazinul de unde am cumoarat-o. Eu nu doresc o masina reparata, ci una noua, asa cum am comandat si platit.
    Astazi 13 decembrie a.c. am luat din nou legatura telefonic, cat si pe e-mail cu vanzatorul, solicitand din nou restituirea masinii defecte, dar nu am primit niciun raspuns. Asa cum se precizeaza in “Termenii si condtiile de vanzare” de pe sait-ul Ideall.ro, m-am angajat sa platesc transportul de la consummator la vanzator, dar nici de data asta nu am primit niciun raspuns.
    Vanzatorul a trimis odata cu documentatia masinii si Certificatul de garantie, care era in interiorul masinii, dar fara a fi semnat si stampilat si fara a fi completat cu privire la produsul cumparat, asa cum era legal.
    Conform OUG 34/2014, vanzatorul era obligat sa publice pe site “Formularul de retragere”, dar nici acesta nu se regaseste.

  6. NU comandati daca sunteti PERSOANA JURIDICA! Daca ceva nu e in regula, nu schimba marfa si nu se poate returna.

  7. Niste nenorociti. am comandat un telefon de la ei si platesc in rate cu cardul si ghici….telefonul nu era poe stoc la furnizor. totul ok…banii se deblocheaza de pe card. ma uit pe site….telefonul apare in stoc, desigur reiau actiunea si comand , tot platind cu cardul….asta era in 24.11.2016. dupe nenumarate telefoane in 02.12.2016 mi se spune ca telefonul nu a sosit de la distribuitor. OK…solicit anularea comenzii asteptand sa mi se deblocheze suma de pe card sa cumpar din alt magazin. pai sa vezi asteptare…astazi e 06.12.2016….euplatesc.ro au platit catre ideall.ro deja doua rate, banii mei sunt blocati de catre banca. eu nu am telefon…dear ANPC-ul are de lucru.
    asa ca sfatul meu este sa ii evitati.

  8. Aragaz Artic cumparat in data de 18.11.2016, primit sigilat dar la desfacerea coletului acesta avea sistemul de inchidere a usii de depozitare stramb (in interior). In consecinta sesizare telefonica si in scris la ei pe data de 19.11 la mai putin de 24 de ore. Raspunsul a fost sec sustinand ca am semnat pe factura ca produsul era OK. Ulterior au realizat ca semntura era doar pentru receptionarea unui produs sigilat si nu verificat la desfacerea coletului, dorind sa le fac retur pe cheltuiala mea cu mentiunea ca se va opri aproximativ suma de 400 de RON din valoarea totala (750 RON a costat el). In consecinta reclamatie la ANPC. Sunt curios cat o sa mai tina pe piata asemenea firme !

  9. Am comandat telefonic miercuri 3 produse de la ideallin data de 4/05/2016 , am lasat nr de telefon si apoi am fost sunat de operator pentru confirmarea produselor si livrarea lor joi sau vineri la adresa.
    Vineri 6/05.2016 am sunat in jurul orei 12 pentru comanda si nu mi-au dat nici un raspuns pe loc , au spus ca revin in 5 min cu telefon. Am asteptat alte 20 min si am sunat , raspunsul fiind ca este o problema la furnizor , minciuni , minciuni …. miercuri am fost asigurat telefonic de existenta produselor , rezervarea lor la furnizor si livrarea lor cel tarziu vineri …. Sub orice critica aceasta asazisa societate

    • Intru in categoria norocosilor probabil, am achizitionat Ok o masina de spalat Electrolux de la Ideall.

      PRO:
      – pretul cel mai mic la momentul comenzii, 30% discount fata de pretul normal; competitorii ofereau si ei 9-15%
      – citind ulterior diverse comentarii negative, am sunat a doua zi cu scopul de a nu rata promotiile concurentei. In cateva minute mi-au confirmat comanda, disponibilitatea masinii de spalat, cu livrare directa de catre Electrolux in 3-4 zile lucratoare.
      – dupa doua zile am primit-o prin Cargus in bune conditii
      – factura am downloadat-o de pe site

      Un mic CONTRA: lipsa certificatului de garantie; I-am sunat, m-au indrumat sa le trimit mail; mi l-au livrat ziua urmatoare

  10. Buna ziua,

    Am comandat pe Ideall .ro acum doua saptamani un multicooker Oursson si mi-a fost livrat a doua zi. Ulterior vinerea trecuta am comandat si un Frigider Samsung si un uscator de rufe Electrolux. La interval de o ora dupa ce am lansat comanda am fost sunat de o doamna pentru confirmarea comenzii si m-a anuntat ca Frigiderul este pe stoc si il voi primii luni, iar uscatorul imi va fi livrat pe miercuri joi cel mai tarziu. MENTIONEZ ca intre timp cautand alte produse online am dat de parerile clientilor referitoare la Ideall.ro si recunosc ca m-am cam speriat un pic. Doar ca exact asa cum am fost informat luni mi-a fost livrat frigiderul, si azi marti 12.04.2016 tocmai mi-a fost livrat uscatorul de rufe CU DOUA ZILE MAI DEVREME DECAT TERMENUL LIMITA … motiv pentru care am realizat ca temerile mele legate de seriozitatea acestui magazin online au fost nefondate.
    Probabil ca cei care au dat comentarii negative au fost motivati candva, dar posbil ca acele probleme mentionate tin de trecut si au fost rezolvate pana in prezent.

    RECOMAND ACEST MAGAZIN PENTRU PRETURILE FOARTE BUNE SI PROMTITUDINEA ARATA … cel putin la comenzile mele.

  11. Buna seara! Sa inteleg ,dupa ce am citit comentariile anterioare,ca sunt norocos! Pt mine totul a fost simplu: comanda lansata in weekend….presat de situatie,dimineata i-am contactat pt a-mi certifica sosirea produsului in cursul zilei de azi…..produsul mi-a sosit intact (este adevarat,cam tarziu,dar…slava domnului). Deci,concluzia o trage fiecare! Eu unul o sa mai colaborez cu Ideall.ro. Cele bune tuturor!

  12. 1. Prima comanda luna a 11-a a anului trecut. Dupa 3 zile de la achizitie am dorit sa returnez produsul sigilat (conform legii in vigoare). Dupa doua mail-uri si nenumarate telefoane aceeasi poveste…”Am transmis mai departe colegilor si veti fi contactat de ei”. Nici pana azi nu am reusit sa returnez produsul.

    2. A doua comanda un aragaz. Acesta avea capacul din spate lovit si 4-5 suruburi lipsa. Tinand cont de experienta neplacuta avuta cu returul primului produs am decis sa pastrez aragazul deoarece functioneaza.

    Din punctul meu de vedere daca serviciul de relatii cu clientii este la pamant la fel este si magazinul.

    NU RECOMAND !!!

  13. Propun sa le tragem si noi teapa la ordinarii astia de la ideall.ro
    Comandați produse mari pe adrese de la vecini aiurea sa plătească ei transport degeaba. In cateva luni daca comandați si voi aiurea ii închidem.

  14. Cred ca au loturi de marfa dubioasa cu diverse probleme.
    Am comandat de la ei un storcator de fructe care nu a functionat deloc.
    In momentul in care am cerut returnarea produsului au inceput problemele.
    Nu raspund la telefoane. Astepti zeci de minute pana iti raspunde cineva.
    In momentul in care raspunde cineva iti comunica ca nu se ocupa de retururi si iti lasa alte numere de telefon la care bineinteles ca nu raspunde nimeni.
    Pana la urma au refuzat returul pe motiv ca trebuie sa trimit produsul la garantie.
    Nu doresc service la un produs nou, nefolosit. Doresc returnarea lui si banii inapoi. Voi ajunge si la OPC.
    Niste tepari ordinari! Nu recomand!

  15. NESERIOSI ( sa nu spun tepari ) !!! Am comandat un produs de Black Friday, pe care-l aveau la un pret bun, au confirmat comanda, dar nu au mai livrat nimic ! Acum nu mai raspund la nici un telefon. Evitati aceasta firma !

  16. Surprinzator, toate produsele de pe site-ul ideall.ro apar ca fiind pe stoc. Uite asa am comandat o statie de calcat care aparea doar la ei ca fiind pe stoc. A doua zi am fost instiintat ca produsul nu se mai fabrica, insa a fost inlocuit de producator cu unul cu performante similare dar putin mai scump. Accept modificarea comenzii.
    Sunt programat pentru livrare a doua zi intre ora 10 si 14, motiv pentru care stau tintuit la adresa specificata si astept livrarea. Surpriza sau nu, produsul nu a fost livrat nici pana in ora 14 nici pana la sfarsitul zilei. Ziua urmatoare ii sun pentru a afla ca urmeaza sa comande produsul dorit de mine la furnizor si sa ma anunte din nou cand il pot livra. Ma suna cineva pe la ora 17 si imi spune ca “A sosit comanda”. Pentru a nu mai astepta ca prostul acasa, ma ofer sa merg la sediul lor pentru a o ridica. “- Stiti, noi inchidem la 18.00”. OK. Raliuri prin Bucuresti pentru a ajunge la timp. Ajung la 17.50. “- Comanda dumneavoastra nu a sosit inca. Daca mai asteptati putin va spun si cat mai dureaza”. Concluzie pana in acest moment :”Cand un efort este prea mare, probabil chiar nu merita”.
    In fine, mai astept, vine o masina, imi da aparatul care il inlocuia pe cel dorit de mine. Ajung acasa. Testez. Nici pe departe performantele modelului dorit de mine. Fac cerere de retur prin intermediul formularului de pe pagina lor de contact. Nu primesc nici o confirmare ca urmare a completarii acelui formular. Astept 4 zile si apoi le fac inca o vizita la sediu, le spun ca vreau sa returnez produsul in cauza si sa-mi confirme ca au primit cererea mea de retur. Un nene verifica: “-Aaa… a intrat in spam. O sa va raspundem astazi”. Vine si raspunsul care concluziona ”
    Este altceva la mijloc, rog accesati termenii si conditiile magazinului, returul direct nu se poate face decat cu negatie service.”
    Adica domnul gestionar, in imensa sa intelepciune, considera ca este altceva la mijloc si nu motivul invocat de mine de vreau sa returnez produsul. Si invoca negatia de retur ca singura varianta a posibilitatii de retur. Normal, total in neconcordanta cu legea comertului online, insa ce stie nenea getionar despre asta.
    Sincer mi se rupe de valoarea statiei de calcat. O donez socrllor si-mi iau alta. Ce ma deranjeaza e ca iau clientii de prosti.
    Urmeaza sa fac achizitii de aparate electrice si electrocasnice de aproximativ 20000 de lei, dar cu siguranta le voi lua de la cel.ro, emag.ro sau oricare alt furnizor consacrat, chiar daca platesc mai mult cu 5%. Au pierdut un client bunicel si s-au ales si cu o reclamatie la ANPC. Ofof… ce face lacomia si prostia din oameni.

  17. Niste tepari nesimtiti si aroganti.
    Am comandat de la ei o serie de electrocasnice si un televizor, in total de vreo 10000 RON. Am avut ceva probleme si cu comanda si cu livrarea, dar sa zicem ca suportabile, asta deoarece nici eu nu ma grabeam foarte tare. Pentru ca desi toate produsele apareau pe site ca fiind pe stoc, in realitate nu era niciunul.
    Dupa livrare am constatat ca nu pot folosi unul dintre echipamente si i-am sunat a doua zi solicitand inlocuirea produsului respectiv cu unul din aceeasi gama (chiar mai scump). Bineinteles ca desi la ei pe site scrie clar ca orice produs se poate returna au refuzat pe motiv ca i-a fost desfacuta folia protectoare (o simpla folie) si ca nu am dreptul sa le returnez. Toate discutiile au fost doar cu gestionarul (a fost singurul care a raspuns la e-mail), un soi de creatura meschina si aroganta, si care una peste alta in final mi-a spus ca ma pot duce cu toate produsele inapoi fie ele si sigilate si ca nu imi vor fi primite pentru ca nu vrea el sa semneze (ca el e marele gestionar depozit). Motiv pentru care le voi face o plangere la ANPC si vom mai vedea. Daca le va fi data dreptate (desi ma indoiesc, pentru ca deja am vorbit la ANPC si mi s-a confirmat ca este vorba despre un abuz) asta e.
    Dar oricum concluzia este clara: NU CUMPARATI DE LA EI
    Va voi tine la curent cu decizia ANPC

  18. Recomand daca va ridicati produsele de la “sediul” lor, adica o curte cu niste depozite paraginite intr-un colt dubios din Bucuresti. Ridicati produsele dupa o scurta inspectie, apoi plata. In felul asta sunteti impacati sufleteste.
    Preturile sunt bune.
    Nu au nimic pe stoc decat produse ale unor firme partenere lor, gen Ariston.
    Personalul…erau vreo cativa dubiosi, insa fatuca ce m-a servit a fost o scumpa.
    De transport inca nu pot zice nimic, insa ma astept la vreo 2 dorei cu o duba paraginita si tanjind dupa un bacsis

  19. Eu am fost acolo o data sa-mi ridic personal marfa. Poza e cu depozitul, nu cu birourile. Cum ai vrea sa arate un depozit unde tii marfa? Sa fie ca la Marriott? Eu am fost foarte multumita si am comandat la ei de 2 ori. Super preturi si promptitudine. Ce usor e sa vrei sa faci rau!!! Iar invidia macina…

    • Oricine ar fi invidios cand vede poza aia…sunt niste gunoaie de oameni, niste nulitatii care au ajuns cadre universitare numai pe spaga si pile, niste zerouri care nu se pricep la afaceri, asa cum nu se pricep la nimic altceva…

  20. Am comandat de la ei toata aparatura de bucatarie (anul trecut). Ca preturi fata de magazinele normale am salvat vreo cateva milioane bune (din cate citesc in fisierul de cheltuieli am cumparat de vreo 90 milioane).
    Problema e ca m-au amanat de m-au innebunit. De unde totul era pe stoc iar ce nu era venea in maxim 2 saptamani… am ajuns sa treaca si concediul si eu tot nu aveam ce-mi trebuie. Pana la urma m-am dus la depozit, mi-am luat o parte din aparate (ca erau cei cu mobila acasa si aveau nevoie sa decupeze exact), apoi cu chiu cu vai au adus frigiderul si masina de spalat (dupa inca o saptamana – doua) iar la plita am renuntat, mi-am luat din Domo.
    Cred ca toata chestia a tinut vreo 2 luni in total. Telefoane de inebunisem, avans platit (20 mil) din prima, apoi totul platit cash la ei la depozit, ca altfel nu stiu ce incurcaturi (chipurile) ar fi avut… nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat ca tot procesul sa fie intr-adevar de magazin on-line (adica sa nu fie posibil sa ma duc personal la ei sa platesc si sa ridic majoritatea lucrurilor).

    via. softpedia.com

  21. Tepari!
    Am luat de la ei un cuptor cu microunde de peste 500 de lei ce a venit cu display-ul stricat. I-am anuntat imediat a doua azi de dimineata, in termen mult sub cele 24 de ore legale dar nu vor sa returneze banii sau sa schimbe produsul. Pe site-ul lor scrie de posibilitatea returnarii dar se comporta ca si cum nu e posibil asa ceva.
    Concluzia: Mai bine evitati.

  22. am cumparat un aer de 25 de milioane (!) si ne-a venit telecomanda zgariata. deci nu o liniuta, doua, ci zgariata rau. i-am sunat si au zis ca da, se rezolva, ma suna luni, ma suna marti.. normal, de fiecare data am sunat eu si m-au amanat (ca dau mail si asteapta raspuns etc)
    cand a fost sa ia banii, in 2 minute au sunat.. dar sa rezolve problema asta, nimic. i-a durut in dos.
    aere de superioritate si “-de ce m-ati sunat, n-am zis eu ca va sun?”
    mi-e sila si nici nu vreau sa imi amintesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*