Firma de curierat GLS Romania

Un partener din Germania mi-a trimis prin aceasta firma de curierat doua colete cu mentiunea ca vor sosi in cel mult 4 zile. Din ziua a 7-a ma lupt efectiv cu cei de la GLS Romania pentru a afla ce se inampla cu livrarea. Conform tracking number, coletele se afla in Romania din data de 3 decembrie (au facut 6 zile prin Germania-Austria-Ungaria si nicidecum 4 pana la destinatie, asa cum se lauda). Am sunat la Call Center-ul de la sediul din Sibiu al GLS si mi s-a explicat foarte tafnos de catre o domnisoara (Diana Badiu) ca “da, au probleme tehnice pe Bucuresti, ca atat sefii de la Sibiu cat si cei din Germania cunosc acest lucru, ca s-a efectuat un audit in noiembrie si ca asta e! Trebuie sa astept!” Mi-a inchis telefonul in nas inainte sa apuc sa-mi arat disponibilitatea de a ridica personal coletele de la depozitul din Bragadiru.

A doua zi (vineri 5 dec.) am reluat apelurile si dupa multe insistente o domnisoara de la Call Center mi-a dat numarul de mobil al “domnului Vali”, responsabilul de la depozitul din Bucuresti. Raspunsul acestuia, “coletele sunt la noi in depozit, dar nu am prin cine sa vi le trimit azi”. Mi-a dat destul de amabil indicatii cum se ajunge la depozitul din Bragadiru, dar m-a asigurat ca daca pot sa mai astept pana luni, atunci sigur le voi primi.

Azi fiind luni am incercat sa ma asigur ca voi primi in sfarsit coletele si l-am sunat din nou pe “domnul Vali”, dar care nu raspunde la niciun apel. Am cerut la Call Center sa mi se faca legatura cu cineva din management, dar mi s-a replicat ca seful de operatiuni sau ligistica este plecat in Ungaria si ca revine abia maine. Am solicitat pe altcineva, dar mi s-a spus ca prezent este doar directorul financiar dar care nu are competente sa se “amestece in aceste probleme” (mesaj transmis de aceeasi domnisoara Diana Badiu si tot pe un ton tafnos)

vezi comentarii pentru mai multe opinii

Recomanzi GLS Curier ?

View Results

Loading ... Loading ...

86 comments

  1. Nu inteleg cum se face ca vad doar plangeri la adresa celor de la GLS.In data de 2 prietenul meu mi-a trimis un colet si l-am primit in data de 7.Nu am gasit coletul pe pres asa cum sugerati voi ca obisnuiesc ei sa faca.Cred ca faceti reclama negativa degeaba.Nu este prima data cand primesc colete si de fiecare data au fost seriosi.De fiecare data cand am primit colet greu,curierul ma ajutat sa il duc pana la usa apartamentului fara sa pretinda bacsis.
    Truck ID pentru carcotasi ZZ7E5DE7

    • Si mie mi s-a intamplat sa nu primesc un colet care culmea apare pe site-ul lor ca a fost livrat. Plata coletului ( 600 RON ) a fost facuta online… De trei zile am facut o sesizare prin email ( mai intai telefonic dar mi-au cerut sa le trimit informatiile la o adresa de email ) si inca nici un raspuns. Deci nu e reclama negativa degeaba. Am mai avut anul acesta alte colete care au ajuns la timp. Cred ca tine mult si de curier, dar astept macar ca cei de la Serviciul Clienti sa fie mai prompti.

  2. De cate ori trimit un colet RECOMANDAT (micut, nimic oversized) din Marea Britanie in Romania, acesta face pe drum si prin depozitele unde stationeaza nejustificat de mult cel putin 10 zile!!! Royal Mail, serviciul postal din Anglia prin care trimit, spune ca ar trebui sa ajunga in 3 pana la 5 zile lucratoare! Ridicol. Ma uimeste profund ca o firma cu renume ca Royal Mail a intrat in parteneriat cu GLS, care nu pare sa aiba un track record tocmai bun?! Iar GLS Romania pare sa fie printre cele mai proaste filiale ale GLS Europa! Coletele trimise mereu stationeaza cel mai mult la locatii din Romania… sunt tinute in depozite zile in sir, ceea ce explica intarzierile de livrare la destinatar. Sunt revoltata ca platesc tarif de colet recomandat cu semnatura de primire, pentru a avea parte de un serviciu postal atat de prost. Ironia este, daca expediezi o scrisoare sau un pachet simplu, nerecomandat, este trimis(a) cu avionul si ajunge infinit mai repede prin Posta Romana direct. Vai de noi!

  3. O sa fiu scurt . Am facut comanda pe 17 11 2015 de pe ebay si coletul a plecat din Anglia . M-a costat1200 lei.
    A ajuns in 23 (nu asta e problema ).
    AU LASAT COLETUL PE presul de la usa , nu a sunat , nu a lasat nimic in posta , doar coletul pe pres la etajul 4 . Habar nu am cat timp a stat coletul acolo . Cei mai incompetenti dintre toti curierii sunt cei de la GLS .
    Toti (fan , cargus , dhl )suna sau trimit mesaj sau lasa abtibilde pe usa cum ca a venit coletul , cei de la GLS iti lasa coletul pe pres sa poate fi furat de oricine .
    Cum procedez ? Unde fac reclamatie ? Anpc ? La ei mi-e groaza sa sun stiind ca urmeaza sa mai primesc un colet .

    • BA DA ASA PAPAGALI SUNTETI UNI MNCATI LA CACAT FARA ROST SINCER
      TU ALA CU COLETU PE PRES IA BAGA NR DE COLET SA VEZI CA MANANCI LA CACAT FARA ROST
      TIA LASAT COLETU PE PRES
      IA FA NUMARU DE COLET PUBLIC SA VERIFICE CINEVA SA VEDEM DACA MINTI SAU NU? AI TUPEU?
      SAU LUCRI SI TU PE LA VRIO FIRMA DE DOI BANI DE CURIERAT VREUN AMARAT DE AGENT INCERCI SAT FACI RECLAMA SI NU STI CUM??????
      .ASI APROPO PE EBAI CE TERMEN DE LIVRARE TIAU TRANSMIS????

      • Probabil ca EDI este angajat GLS. Oricum dupa corectitudinea cu care scrie si dupa modul de a vorbi cu siguranta are legatura cu GLS. Pe scurt, GLS este cea mai execrabila companie de curierat ce isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei si este foarte trist ca atatea firme le solicita serviciul stiind cat de dezastruosi sunt. Si mai mult decat atat sunt si foarte nesimititi, pornind de la curier si continuand cu cei de la “customer care”, care de fapt ar trebui sa se numeasca “customer we don’t care”. Daca vreti sa va primiti pachetul intreg, fara sa fiti nevoiti sa va duceti in Bragadiru dupa el (pt Bucuresti) EVITATI aceasta firma.

    • Cei mai nesimtiti , lipsiti de profesionalism si badarani oameni de pe aceasta planeta.Trebuiau sa imi livreze un colet nu au batut la usa , sunat la interfon , am fost toata ziua acasa … sun , imi dau numar de telefon il sun pe curier spune sa il sun mai incolo si nu mi-a mai raspuns la telefon de atunci.Ma pregatesc cu nenumarate plangeri la OPC , si plangere penala pentru furt , deoarece nu mai imi raspund la telefoane ..
      NU FOLOSITI ACEASTA FIRMA , VA PIERDETI SI TIMPUL SI BANII !

  4. Hai sa reinprospatam putin acest topic 🙂
    GLS 2015:
    -curierii nu suna inainte de livrare (am avut mai multe pachete returnate din acest motiv)
    -cei care ridica pachetele vorbesc de rau firma!!! serios! Un curier care a vazut lista de preturi pe perete la sediu… ma intreba de ce mai lucrez cu ei? :))
    -agentii de vanzari – cei care iti prezinta oferta lor si te conving sa semnezi un contract – raspund la telefon doar cand vor ei. (cam in proportie de 50% )
    -pe toate coletele expediate trebuia sa scriu “Atentie, FRAGIL!” si “SUNA CLIENTUL” pentru a avea o siguranta de peste 80% ca ajung coletele la timp si in stare buna.
    Beneficii: pretul. Dar acum au aparut altii din urma cu aceleasi beneficii. Nu dau nume ca sa nu fac reclama. Cautati si gasiti 🙂

  5. DE EVITAT.

    Absolut amatori. Prima oara imi spun ca dureaza 6 zile din UK in RO, dupa 6 zile imi spun ca de fapt dureaza inca 4. Sper ca dupa 4 sa nu mai dureze inca 5 samd.

  6. NU se poate discuta cu angajatii acestei firme !

    Niste neseriosi si cu probleme la cap.
    Am avut de primit un pachet trecusera 72 de ore… si curierul ma conditiona cand sa stau acasa ! (Lucian Oprea pe nume)
    Am incercat sa discut cu un asa zis”Manager” dar probabil era un unchi de-al lui pe nume (David Stoian)
    In concluzie .. firma este de rahat iar aceste 2 personaje au probleme mintale

  7. Vorbiti multi in necunostiinta de cauza.
    Asa cum mai spunea un coleg habar nu aveti cum se face curierat si va dati cu parerea pe aici.
    -Colete sparte….cum sa nu ajunga sparte cand expeditorul face un colet de 40-50 kg si da o data cu un scoci pe el de ochii lumii….sau impachetate in hartie si alte modalitati de parca ar merge masina numai pt coletul ala si e tinut ca oul in puf;
    -Revin la faza cu negasitul clientilor, cum sa livrezi cand suni daca ai noroc sa fie nr de tel pe colet si nu iti raspunde, dar te trezesti cu cate un sms de la disperati/disperate ca cine esti si ca nu vrea sa fie stresat/stresata, nu dau adresa completa, comanda dar cand ajungi la usa isi aduc aminte ca nu au bani…etc… e ff lunga lista aici
    -La tarife ar fii bine sa nu va mai plangeti k nu stiu cate firme din romania practica tarifele GLS, ca esti din bucuresti sau de la un sat din cuca macaii nu conteaza, au ajuns sa comande si aia de la stane de pe net prin curierat si au pretentii sa ajungi in 24 ore
    -Faza cu semnatul daca s-a intamplat se poate verifica semnatura si trebuie sa fie si ceva date din buletin…asa ca nu e asa simplu sa semneze curierul si sa ramana cu coletul…

  8. Pentru cine va avea timp sa citeasca o intrega intamplare nefericita cu cei de la GLS si pana unde poate merge o minciuna, de la un curier pana la customer service.

    Uitati cum sta treaba din punctul de vedere al unui client care a avut nesansa de a primi un colet prin GLS (o singura data in viata de la GLS si pachetul este livrat gresit sau pierdut sau nu stiu nici eu, cei de acolo fiind foarte secretosi).

    Asadar, tatal mi-a trimis un plic (continea un document) prin Royal Mail (din Anglia) scriind adresa corecta (stiu asta pentru ca a cerut detaliile cu care a trimis pachetul sa vada daca a fost vina lui). A mai trimis si cu alte ocazii pachete micute, dar pana acum ajungeau cu Posta Romana in vreo 2 saptamani, dar ajungeau sigur. Acum a dorit sa ajunga mai repede, a dat ceva mai multi banuti insa surpriza a fost ca dupa mai bine de o luna nu a ajuns. Eu, crezand ca ajunge cu Posta Romana l-am verificat cateva zile pe site-ul postei, insa nu aparea ca exista. Pe site-ul royal mail aparea deja livrat dupa o saptamana de la expediere. Intr-un final am aflat ca pachetul a fost luat de la granita Romaniei de firma GLS. Sesizarile mele la GLS au fost facute imediat cum am aflat ca ei au intervenit pe firul expedierii coletului (asta s-a intamplat la 2 saptamani dupa ce pachetul aparea livrat in Romania pe site-ul Royal Mail – timpul pierdut datorat faptului ca eu interbam la posta romana daca a ajuns ceva pe numele meu si abia dupa aceste 2 saptamani am aflat ca pachetul a ajuns intr-adevar in romania dar a fost luat de GLS).

    Au urmat o multime de telefoane si mail-uri catre customer service si presupusul curier insa niciun rezultat. Unde mai pun ca respectivul curier tot spunea ca trece pe la mine sa rezolve problema si din vreo 3 promisiuni ca ajunge cu detalii, a ajuns o singura data si habar nu avea de adresa respectiva, nu o vazuse niciodata. Oricum, in multe dati isi inchidea telefonul ca sa nu fie deranjat.

    Un raspuns de la customer service la intrebarile mele de pe mail a fost:
    “Ne pare rau, coletul a fost livrat gresit si nu s-a mai reusit recuperarea acestuia, in acest caz va rog sa trimiteti o sesizare catre expeditor.”. Ce m-a enervat aici a fost nonsalanta cu care a scris aceste cuvinte de parca nu mai exista rusine! Pai cum vine asta?, pachetul a fost livrat gresit, ne pare rau.. Pai platiti domnilor daca a fost livrat gresit, nu va cereti scuze si atat. Ei sperau ca pachetul sa fie trimis de vreo firma care sa poata fi trasa la raspundere si sa dea vina pe ei.

    I-am spus atunci ca expeditorul este tatal meu ce a cerut detaliile despre adresa cu care a fost trimis pachetul si totul era in regula, deci problema este doar la ei, la GLS, iar faptul ca apare livrat pe site-ul lor fara a exista vreo confirmare de primire ii face pe acestia vinovati si buni de plata.

    Inca o treaba urata, curierul, dupa ce m-a vazut la fata din singura vizita pe care mi-a facut-o (am amintit-o mai sus, a promis ca ajunge sa clarifice unde e pachetul si din mai multe promisiuni a reusit intr-o zi sa vina sa vada unde stau si cum arat), a dat detalii catre customer service despre infatisarea mea ca sa para ca pachetul a fost livrat totusi, aceasta din urma sunandu-ma sa imi spuna ca pachetul a fost livrat la o persoana (si aici spunea infatisarea mea). Foarte urat din partea lui, de ce nu a dat detaliile astea inainte de a ma vedea la fata?! Tineti minte, cand i-am sunat prima data trecuse doar doua saptamani de cand aparea livrat si nu isi aducea nimic aminte, insa dupa 3 saptamani l-au lovit amintirile si si-a amintit toate detaliile despre mine, varsta aproximativa, inaltimea, cum arat, culoarea parului, un nesimtit daca a ajuns sa faca asta pentru a scoate basma curata.

    Dupa ce customer service-ul si-a dat seama ca povestea curierului e cusuta cu ata alba, a promis ca mai face cautari, mi-a fost dat la telefon si o persoana cu o functie ceva mai importanta si a spus si aceasta ca vor mai cauta.

    Din pacate nimic nu s-a mai intamplat, nu mi-au mai raspuns nici la mail-uri, de sunat nu i-am mai sunat sperand ca poate pachetul va ajunge. De loc, eu sunt dintr-o resedinta de judet.

    In curand voi incepe procedura de recuperare a contravalorii pachetului cu toate ca pachetul este mult mai important decat contravaloarea lui, el continand un document oficial – ce necesita prezenta mea in Anglia pentru duplicarea lui. Intre timp voi trece si pe la OPC sa fac o reclamatie, daca nu se rezolva nimic imi fac si eu o firma de curierat sa iau banii fraierilor si sa le spun ca imi pare rau de pachetele lor si sa scap basma curata si pe deasurpra cu banii clientilor pe curierat si cu pachetele lor 🙂

    Daca intre timp primesc pachetul/plicul imi voi sterge comentariul sau voi ruga un moderator sa o faca.

  9. I posted a package ,in the UK, destination …. Bucharest,Romania.It took 9 days to arrive at the hub in Sibiu,travelling through the GLS hubs in Germany and Hungary. The Hungarian hub was the most efficient (arriving there at 17:22 hrs and being despatched to Sibiu at 17:26 hrs ).From Sibiu it was then ,eventually, transported to Bucharest for delivery, but according to track and trace they were unable to deliver it.The person at the address said no one had attempted to deliver the package and no note had been left to say where the package could be collected from,if by any chance she had missed the courier.
    There is no information on the GLS website to say where the ware house facility is located, so how can any one arrange to collect a parcel if they don’t know where to collect it from?
    The whole episode has been a farce.
    I should have known better than to entrust safe delivery to a company owned by Royal Mail.
    In future I will pay the extra , and send with either Fedex or DHL .

  10. Proaspat abonat GLS

    GLS firma de rahat, nu recomand gls 🙂

    • Ai si un motiv anume pentru care afirmi asta.Te rog fi mai explicit daca se poate.Am un mag on-line si ma betea gandul sa fac contract cu ei.Multumesc!

    • Cei mai mari hoti. Mie mi-au pierdut 3 colete, am reclamat, mi-au spus ca au verificat in sistem si au intrat in depozitul de la Sibiu dar n-au mai iesit si ca le pare rau dar asta e. Nu ma intereseaza despagubirea lor care valoreaza 10% din colet eu vreau marfa pt ca e clar ca nu s-a pierdut ci s-a furat.

    • @Soso : poate ne pui si tu la dispozitie detalii concrete.

    • Idem la ce ai scris mai sus !

      am incercat sa iau legatura si cu un manager din cazua unei comenzi …

      Foarte obraznici si neseriosi!

  11. Proaspat abonat GLS

    in necunostinta de cauza, de 2 saptamani am facut contract cu GLS. Am contract si cu Fan, dar m-au tentat cei de la GLS cu o oferta de pret mult mai buna. Vreau sa zic ca din primele 4 colete expediate in prima zi, dupa o saptamana reusisera si ei sa livreze unul. Rambursurile au inceput sa vina inapoi dupa 2 saptamani. asadar, NU RECOMAND GLS!!!

  12. Din pacate trebuie sa-i suport pe cei de la GLS deoarece lucrez cu un furnizor din strainatate care are contract cu aceasta firma. Daca vrei sa-ti ajunga pachetul la timp trebuie sa stai cu ochii pe “track&trace” sa vezi cand a ajuns in depozit si apoi sa suni si sa te rogi de ei sa ti-l aduca. Altfel poate sa stea zile in sir in magazia lor si sa nu stii de el, pentru ca nu te anunta ca nu te-au gasit acasa (nici la telefon nici pe mail) si nici nu incearca livrarea si a doua zi, asa cum scrie in regulamentul lor. Iar cand te plangi ti se spune ca ei nu au nici o responsabilitate, sa fac reclamatie la partenerul din strainatate, de parca acela ar avea vreo vina ca pachetele zac in magazia GLS! Pe cat posibil, nu lucrati cu ei. Fan Courier si Urgent Curier sunt mult mai de treaba si de incredere.

    • Vezi ziua in care a intrat coletul in tara si daca adresa este completa si ai si un numar de tel pt a fi instiintata si totusi nu l-ai primit a 2-a zi , de abia atunci esti indreptatita sa faci un astfel de comment.Sunt sigur ca iti este greu sa recunosti ca ceva nu a fost scris pe colet dar fa un efort.Nu are nici un motiv un curier sa treaca prin fata casei tale si sa nu se opreasca sa-ti livreze coletul.ORICUM ESTE ACOLO.

    • Elena, poate faci si tu un efort si trimiti expeditorului adresa ta completa si un numar de contact. Cu siguranta nu vei avea probleme.

  13. daca a-ti sti voi ce munca bagam noi la GLS si ce program infect avem trezindu-ne de la 4 plus ca ne riscam permisul si ne punem viata in pericol zi de zi grabindune sa aducem pachete… dintr-un salar intreg jumate se duce pe amenzi.. iar pe sefii nostri ii doare in cur de asta

  14. Sunt Golani,
    am intarziat sa-i platim o factura de 300 lei, ne-au sechestrat coletul trimis fara sa ne anunte si l-au tinut 3 saptamani pana ne-am sesizat noi. Din cauza lor am pierdut clientul si nici nu vor sa-i platim cu numerar facturile. Ne tin coletul in continuare fara sa-l returneze sau sa-l livreze!

  15. In Austria, DHL sau alta firma daca nu esti acasa iti lasa in poarta un AVIZ ca bai tauras ai un colet din Batunga si suni tu dupa aceea. Astia de la GLS nici nu se deplaseaza cu coletul!

  16. Sunt o firma de nimic, numai cu numele! Trebuia sa primesc un colet din HK prin Royal Mail aia din HK nu au scris numar de telefon pe colet si au facut retur la colet ca nu era adresa complecta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I-am inebnit pe cei din China sa imi trimita fotografii si vad pe colet adresa perfect corecta!!!!!
    Bun, sun la GLS raspunde un tolomac si imi zice ca ..na… ce sa fac io!
    Vai de firma voastra si de capul meu!

    • Asta este numele meu real, si da am patit si eu la fel! Am observat ca au inceput sa primeasca coletele din UK, nu mai vin la posta ci vin la firma asta… NU STIU CE DREPT AU EU SA FIE A TREIA MANA IN CHESTIA ASTA SI CINE DE PRIN VREUN PARTID A ADUS FIRMA ASTA.

      ASTEPT DE 8 ZILE SI ASTAZI AM VAZUT CA A AJUNS ASTAZI IN GERMANIA, DECI DIN UK PANA IN GERMANNIA 8 ZILE. SCUZATI-MA DAR SI CU BICICLETA AJUNGEAM MAI REPEDE… 🙂

    • Emil poti sa ne dai date concrete si nu vorbe?

      @Florin Ionescu, te rog sa cauti sa vezi daca exista GLS UK? E vorba de RoyalMail. Ce vina are GLS ca a facut 8 zile NELUCRATOARE coletul tau pana la GLS Germania? Si cate zile au durat pana a ajuns coletul la GLS Romania?

  17. citesc o gramada de pareri despre GLS aici si poate fiecare are dreptatea lui, dar nu va ganditi ca poate este si vina omului pana la urma. Ca hai sa fim seriosi, si firma asta GLS cat de mare o fi ea , si este va asigur, doar nu o avea numai angajati ” model “, de unde frate atatia normal ca exista si exceptii ca in toate firmele, si plus de asta cautati despre alte firme de curierat si o sa vedeti ca pana la urma problemele voastre sunt poate mai mici decat ale celorlalti care au lucrat cu alte firme de curierat.

  18. ce tipare aveti in cap fratilor, toti doriti servicii personalizate, puneti-va in cealalta tabara si ofertati voi, dar va amintesc ca minimele conditii ce trebuie sa le indepliniti in calitate de clienti sunt : la destinatar trebuie sa fie adresa corecta si intreaga, la interfon in dreptul apartamentului cautat ce nume este ? cel al proprietarului sau cel al chiriasului.
    in momentul cand transmiteti aceste informatii totul devine o joaca pentru un curier care zilnic livreaza in zona lui ( numai pupaza sa fii si tot retii strazile si blocurile ).
    sigur mai sunt destinatari care sunt la servici si fiind apelati la telefon sunt de acord sa li se aduca coletul acolo sau altii doresc livrare dupa ce ajung acasa.
    instiintarea cu plecarea coletului o face expeditorul, GLS trimite un SMS cu intervalul orar cand se va livra acel colet. cei care sunt interesati sa-si primeasca coletul de foarte multe ori tin legatura cu curierul care orecum le stie programul.
    daca cotelut nu este cu ramburs se poate lasa si la vecini ( dar daca acestia nu va cunosc nu este problema curierului ).
    dar ma rog , cei care au postat comentarii rautacioase n-au treaba doar cu GLS-ul, ci se pun si ei la o coada fac ce stiu cel mai bine.
    Retinerea coletelor o face orice firma care nu-i sunt platite facturile, dar expeditorilor le convine trucul: dupa ce fac datorii la unele se muta la altele, mai platesc, si tot asa.

  19. la GLS este greu de spus in cuvinte cata nesimtire si lipsa de respect exista.

  20. GLS, ce-a mai de rahat firma care se afla pe piata romaneasca in momentul de fata,la sibiu au o incompetenta, Diana Badiu…customer service, e praf . habar nu are pe ce planeta traieste.
    coletele ajung sparte la destinatie, nu se respecta termenii de livrare si nu sunt in stare sa recunoasca cand gresesc.

    • Un colet la cateva sute de mii transportate.Ai avut tu ghinion.

    • @client : Poti sa ne pui la dispozitie niste dovezi? Poate tu esti cel incompetent.

      Ai amblat produsele corespunzator? Sau le trimiti in sac de plastic si te miri de ce sunt deteriorate?

  21. Cele mai proaste servicii firma GLS, au un nr de tel pe site unde nu raspunde nimeni, coletul sta cateva zile le ei pana ti-l aduce
    Ultima oara la un colet ramburs adus de un coletar de-al lor , banii care i-am platit pr ramburs s-au furat de coletarul respectiv si ma suna firma unde facusem comanda peste o luna ca nu am platit coletul????????? coletul fiind cu ramburs !!!!!!!!! Dar mai grav este ca m-a sunat coletarul si m-a injurat si facut in toate felurile ca nu i-am dat banii , cred ca era putin mai mult retardat , asa ceva nu am patit in viata mea , aveti grija si luati chitanta pentru bani ca altfel spune ca nu i-ati platit si va fura banii, mare porcarie !!!!!!

    • incearca sa vorbesti cu un sef de la ei , poti ??? NU . lipsa de respect si bun simt , asta dovedeste aceasta firma, arunca la inaintare niste personaje fara nicio treaba. agent de vanzari…ce treaba am eu cu agentul de vanzari cand am o reclamatie ???
      bine ca nu mi-au dat la telefon pe femeia de servici

    • Eugenia, al exprimarea ta ma indoiesc sa fie vorba de o reclamtie fondata. Pune la dispozitie si dovezile necesare.
      @Client : Poti sa ne comunici firma pe care o reprezinti ? Angetul de vanzari te poate ajuta deoarece cu el ai incheiat contractul de colaborare. Pune-ti si tu mintea la contributie umpic.

  22. la tzepe nu intrece pe nimeni firma rotur constanta…

  23. Este cea mai NESERIOASA firma de courierat!
    Un colet din Bucuresti s-a perindat la “magaziile ” lor din Baia Mare . apoi retur la Sibiu , retur la Oradea , dupa o saptamana la destinatie
    NU MAI APELATI LA SERVICIILE LOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Reclamtienefondata. Poti sa ne pui la dispozitie o dovada?

      • miha 4 , ce drq dovezi vrei sa-ti trimita?? sumarul apelurilor ca sa vezi tu de cate ori a sunat?? GLS e o firma de tot rahatul!!!! daca reprezinti intr-un fel aceasta societate, iti propun sa-ti schimbi locul de munca!!!!

  24. Reprezint o firma specializata in organizarea evenimentelor muzicale.
    In urma cu ceva zile am comandat de la o firma specializata bratari de acces la concertul pe care il organizam, cu mentiunea clara ca daca nu ajung pana vineri (concertul fiind duminica) nu are rost sa le mai trimita.
    Am fost asigurat de catre domnisoara de la firma producatoare de bratari ca vor ajunge iar firma de curierat, evident GLS, nici nu m-a contactat nici nu a ajuns la sediul firmai noastre cu pachetul.
    I-am sunat pentru a intreba de ce nu au ajuns si mi s-a spus ca adresa era incompleta (desi nu avea acces la adresa), i-am cerut sa retrimita pachetul la o alta adresa si nu au facut-o.
    Pentru mine coletul respectiv are valoare nula dupa concert, pe langa asta, artistii au dreptul de a cere daune datorita abaterii de la contractul incheiat.
    Tot acest lucru din cauza unei firme lipsite de orice fel de profesionalism, GLS.

    • ei spun ca te instinteaza pe mail cand sunt probleme de livrare , plm toata lumea sta si se uita pe mail ?? nu au auzit de telefon ? nu.
      se spala pe maini, niste nesimtiti.

      • Pe mail ramane o dovada clara ca ai fost instintat.Pe telefon nu.La tine la tara ar trebui sa iti trimita un porumbel voiajor.Ce dracu comentati daca nu sunteti in tema cu realitatea.Cateva reclamatii , unele nefondate dar de ce nu isi dau cu parerea zecile sau poate sutele de mii de clienti multumiti.

    • De acord cu Mihai.

  25. Din pacate observ din postarile anterioare ca ” nesimtirea” este politica CLS. Intr-adevar acum m-am intors de la ” intalnirea” cu reprezentantul GLS, adica: comdandasem ceva, m-au sunat ca GLS mi le va aduce. Ma suna curierul sa ma intrebe ,, ce adresa am,,,,,,da, de parca nu era scrisa pe pachet si apoi sa -mi spuna cand ajunge undea in zona mea sa merg dupa pachet…este de retinut ca locuiesc la casa si pana in drumul principal am de mers vreo 10 minute. Imi spune ca nu poate sa imi aduca acasa pachetul, desi drumul este extraordinar de practicabil si asfaltat, curatat de zapada, etc. BUN merg eu, dupa 15 min, il gasesc in strada principala care de fapt e un drum national, pe care circula masini la greu, merg pe trotuar in partea sa dreapta sa ma vada si sa iasa din masina, ma vede, nu iese, merg prin spatele masinii si imi scot capul pe partea stanga sa ma vada in oglinda sa iasa, sa vina in spatele masinii , dupa o vreme , probabil enervat, se gandeste ca totusi e bine sa coboare el din masina~ nu de alta dar pur si simplu nu se putea sta si discuta langa portiera soferului din cauza traficului.Achit pretul coletului, inclusi transportul trebuia sa -mi dea 2 lei rest, pe care nu am dorit sa i dau pur si simplu pt ca nu -i merita, in alte conditii, ii dadeam bineintele, insa imi spune ca nu are sa mi dea rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bineinteles ca i am spus ca ma asteptam si ca daca imi aducea coletul acasa eram mult mai bucuroasa sa-i las ciubucul de 2 lei, in aceste conditii nu am ce face. SI AM PLATIT transportul , care nu a fost complet plus ciubucul soferului , nemeritat, pt ca el nu avea sa -mi dea rest. Asta in conditiile in care sunt insarcinata in luna a 9a si peste 4 zile sunt programata la cezariana, iar domnul sofer abia s-a sinchisit sa iasa din masina!!!!!!Am cautat pe site ul lor o rubrica de reclamatii, dar nu am gasit-o!!!

  26. GLS ocupa locul 1 la nesimtire, curier rapid si vine (daca vine) dupa saptamanii, cu ei e bine sa vina moartea ca nu mai ajunge la tine. Toti operatorii lor sunt ocupati in permanenta, a trebuit sa primesc colete de a ei de mai multe ori si asa fac mereu! Nu se intampla o singura data, ci mereu, nu e vorba de adresa data gresit si numar de telefon asta sunt foarte corecte e vorba de nesimtire!

    • si mai adaug ca nu ti se da dreptul de a discuta cu un manager sa cu cineva din conducere ,

    • @Claudia… Pasare eu zic sa te uiti cate persoane nemultumite sunt aici… Apropo tu de ce ai intrat aici? Ai vreo plangere? Sau lucrezi la astia care nu sunt in stare de nimic? Deci Pasare… daca ti-e mila da de pomana.

    • Erus, e bine sa postezi si dovezi, nu doar vorbe.
      @Client : I-a suna tu la Orange sau la BCR, vezi daca poti sa vorbesti cu un manager direct? Pentru ce s-a inventat Customer Service?
      @Florin Ionescu : dar tu de ce esti aici? Fiecare om are dreptul sa scrie ce vrea.

  27. Foarte neseriosi angajatii acestei firme GLS! Astept un colet de 2 saptamani si nici acum nu a ajuns!!! Am luat legatura cu firma la care am comandat produsul ca sa intreb ce se intampla si ce mi-a raspuns: cei de la GLS nu v-au gasit acasa de 2 ori, au incercat sa va caute! Eu sunt toata ziua acasa, iar apeluri nepreluate pe tel nu am….concluzia este simpla GLS O FIRMA NESERIOASA!!!

    • GLS Romania – Lider european în privinţa calităţii

      … aceasta este concepţia societăţii GLS Romania, pe care toţi angajaţii GLS se străduiesc, zi de zi, să o transpună în fapte.

      Cunoaştere a pieţei interne şi competenţă internaţională – aceasta este cheia forţei şi eficienţei societăţii GLS Romania. Oferim partenerilor noştri servicii de coletărie de înaltă ţinută: calitate la preţuri excelente, timpi de tranzit şi manipulare fiabilă, simplitate din punctul de vedere al utilizatorului, suport IT modern şi flexibil, soluţii unice.

      LIDER EUROPEAN, NU SPARGE COLETE, AJUNGE LA TIMP….PE CINE DRAKU PROSTESC EI ? AU POZE CU MASINI SI CURIERI IMPECABILI, REALITATEA ? O SA APARA PE YOUTUBE .

    • @client Tu chiar esti client? ce scrie pe foaia ta de plata? GLS? NU SUNT DELOC SERIOSI! Am un colet de 400Euro si i-am sunat de 1000 de ori ca sa nu se “piarda” deoarece a facu din UK pana n Germania 8 zile. Da sunt rapizi rau!!!

    • @Florin Ionescu. E vina celor de la GLS ca expeditorul sau cei din Anglia ti-au comunicat un tim de tranzit gresit? Timpul de tranzit din UK pana in Romania si este ESTIMATIV, dureaza 5-6 zile LUCRATOARE! Ce e asa greu de inteles?

  28. salut…….eu sunt curier la gls de vreo 3 ani aproape….norocul meu este ca avem un subcontractor cat de cat mai ok decat ceilalti…….ce care au facut reclamatii au perfecta dreptate.doar ca noi curierii suntem prinsi la mijloc…si de client ..si de sef
    acum si clientul este de vina…..pentru ca nu prea stie ce inseaman curierat….nu stie ce inseamana sa ai 70 de comenzi pe zi …si sa mai gasesti si pe toata lumea acasa….si sa nu va zic peste ce fel de oameni dai….te doare capu…..dar asta este ……tot noi suntem cei mai injurati……

    • NU FACETI CONTRACTE CU GLS.
      va retin coletele abuziv, nu va informeaza, nu raspund niciodata la telefon.
      am livrat acum 3 saptamani colete cu ei si nici azi nu au ajuns la destinatie!!!!!!!!!!!!!
      o sa-i dau in judecata ptr ca nu se poate tolera asa ceva.

      • super tare, si eu m-am trezit cu coletul retur dupa o gramada de zile, nu au gasit adresa ca nu se mai vedea pe colet Ș)) coletele sunt transportate in conditii de rahat .

      • Coletele sunt retinute doar clientilor care vor servicii dar gratuit daca se poate.NU PLATESC!

    • dupa cum spuneam mai alaltaieri NU FACETI CU GLS. ne-au livrat coletele dupa 16 zile. si ghici??? in loc de 22 destinatarul a primit 21. iar din cele 21 lipseau 4 perechi de incaltaminte!!! pe langa neseriosi mai sunt si hoti!!! noroc totusi ca baiatul de la GLS din Resita ne-a sunat imediat si a facut proces verbal de lipsa. sper sa ne recuperam banii. daca nu o sa-i dam in judecata. mai bine trimiti cu orice alt curier decat cu hotii astia!!! neseriosi si hoti!!!

    • Marika, nu cumva nu t-ai platit darile catre ei, logic ca colete sa fie depozitate(nu blocate) pana la plata facturi. Asa si eu vreau 1 milion de euro gratis, dar nu se poate.

  29. Ma bate gandu sa fac contract cu cei de la GLS.
    Am citit tot felu’ de pareri, dar nu am ajuns la nici o concluzie.
    Este cineva care lucreaza cu ei, ca sa-mi spuna si mie parerea lor?Mersi.

    • Eu sunt foarte multumit de GLS. Trimit 80% din colete pe Bucuresti. Magazin on line. Au mai fost unele probleme, dar cred ca s-au facut ceva schimbari in GLS. De la inceputul anului nu am mai avut nici macar o reclamatie pe Bucuresti. Am mai lucrat si cu alte firme. Recomand GLS.

    • cauta-ti alta firma de courierat , ASTIA de la GLS sunt FFFF NESERIOSI! primesti marfa daca ai noroc dupa 1 saptamana:))))))))

    • Mihaela, esti prea naiva. Clar ca o sa iti spuna toti tembeli ca au lucrat cu GLS si nu recomanda, deoarece nu au primit un colet la timp pentru ca nu a trimis toate detaliile expeditorul sa se poate si livra coletul la timp asa cum doreste fiecare. Ca sa fie clar, exista o problema si la expeditor/destinatar ca nu transmit TOATE detalii pentru ca livrarea sa fie realizata.

  30. Cel mai prost serviciu de curierat. Firma la care lucrez a incheiat din pacate un contract cu aceasta DEZASTRUOASA firma si am reuzit sa vad indeaproape ca e cel mai prost sistem de curierat existent pe piata. Nu apelati la aceasta firma.

  31. va rog sa-mi spuneti daca la Timisoara ati inchiriat parcarea blocului cu nr 9 de pe strada CALEA DOROBANTILOR?…..pT CA AICI IN FIECARE WEEKEND de vineri pina luni dimineata blocheaza parcarea ,isi transporta sotiile si copiii,probabil la iarba verde……….

    ….E VORBA DE TERI MICROBUS-URI CU INSCRIPTIA GLS…

  32. pentru clienti care ne doresc anumite lucruri urate:cand sti sa faci o comanda sa vin cu curierat rapid trebuie sa dai adresa completa (str,nr,bl,et,ap ,interfon)si un numar de tel valabil nu deconectat de cateva luni ca nu sa platit factura :))
    am intalnit multi clienti care comanda prin curier sa se de-a smecher la vecini ca primeste colete sul la prieteni colegi. deci in concluzie colete mai intarzie si din cauza destinatarului ca nu da multe informati si din vina expeditor ca nu trece informatile .clientilor care nu aveti loc de noi la tara cu voi la sapa la oii la ce vreti voi hai pa pa

  33. toate firmele de curierat sunt la fel(proaste),unele sunt de transport logistica si altele de curierat .pentru clienti prosti care nu stiu sa faca diferenta intre ele sa se duca sa plimbe oile lu becali.uni clienti nu isi dau nr tel sau adresa complete sa nu cumva sa ii abuzam cu tel sau sa ii spargem casa minte de comunisti ca astia ne -au distrus sa se duca toti unde a dus ceausescu rommi:)))
    sper sa intelegeti ce am vrut sa spun

  34. am lucrat cu gls curier si.. nu pot sa ma plang. mi-au adus coletele rapid si fara incidente. sa fi avut noroc?

  35. Salut, am aproximativ aceiasi problema nu cu durata ci cu livrarea. Curierul a ajuns cica dar nu m-a gasit acasa.. cel putin asa scrie cand am facut o cautare dupa AWB pe siteul lor:
    2010.12.30 – 16:23 12-Destinatarul nu este acasă 91

    Eu am fost toata ziua acasa si nu a venit nimeni nici macar nu a dat un telefon sa ma intrebe de “sanatate”. Prosti curieri mai au!

    Imi poti trimite pe email numarul acelui “Vali” care este responsabil cu depozitul din bucuresti? As ramane recunascator! (sper sa mai fie activitate, observ ca postarea este destul de veche)

  36. Este CEL MAI PROST SERVICIU DE CURIERAT existent in acest moment pe piata. va doresc cu ocazia acestor sarbatori ca noul in sa va aduca iremediabil falimentul si somaj pentru angajatii vostrii

  37. poi da ei iti vin a doua zi ca sa iti dea coletul iar dca nu esti nu esti nu te suna nu nik nici sms-uri nik si stai ca bou si astepti pana li se falfiae sa til aduca poate niciodata

    • sunt din oradea, iar aici sunt de groaza, curierul suna si-ti zice ca se afla pe strada nu stiu care si sa mergi la el dupa colet, dupa ce naiba mai e adresa pe colet? Dar nici la depozit nu poti sa mergi ca la depozit nu ramane nimeni sa-ti dea coletul, vai si amar!

  38. AM AVUT O COMANDA TRIMSĂ PRIN GLS CURIERAT.cOMANDA A FOST EXPEDIATA DIN BUCURESTI ÎN DATA DE 26.OCTOMBRIE 2010 IAR ÎN DATA DE 27 OCTOMBRIE 2010 03A 14:20 AM AVUT COLETUL ÎN MÂNA.

  39. serviciile pe ilfov si sectorul 6 sunt dezastroase nu stiu daca peste tot dar…….. sa va spun si de ce in sectorul e este un subcontractor-pe numele lui Cristi si ce face baietasul si-a tras si el 6 rable de masini doblo-ducato si un ford transit care cat de cat e bun si un MCV si a preluat sectorul precizat mai sus.Angajeaza soferi cred ca in fiecare zi e in tranzit lumea pe acolo.Sa va povestesc: aplic pe net la o firma pe un site “bestjobs” la o firma care se numea : NFS Trans cerea si carnet B,C zic hai sa aplic si eu ca poate am noroc cu toate ca ma indoiam,la o juma de ora-o ora primesc un telefon de la un anume cristi “patron” mi-a spus ca a vazut cv-ul si unde am lucrat,ma intrebat pe ce masini am mai lucrat,si daca ne putem vedea,ii spun ca da sa imi dea adresa unde sa ma duc pentru interviu,ce credeti? ma invita la un interviu la club bingo la apaca la un suc- ceea ce mi sa parut foarte ciudat -faptul ca nu ma cheama la un sediu la o locatie ceva sa vad si eu intradevar ca firma chiar exista in fine ma intalnesc cu el dupa o ora la bingo stabilim detalii ,mi se spune ca defapt el e subcontractor GLS ROMANIA zis si facut mi-a spus sa incep de a doua zi dimineata la ora 6 ( mi-a spus ca masina o sa mi-o lase acasa -va spun indata si de ce,el a crezut ca sunt vreun pusti care se bucura de masina,dar la ce masini am condus eu………el nici nu o sa viseze) primesc un telefon in aceeasi zi cu interviu seara de la un curier nu mai stiu cum il cheama si mi-a spus ca a doua zi urmeaza el sa mai ia si ii dau un punct de reper foarte cunoscut,curierul ce imi spune: zice ca sta in acea zona dar nu stiu unde vine ) ) in fine i-am spus pas cu pas cum sa ajunga ) ) dimineata ma suna acel curier ( nu stiu cum da livra colete ca nu stia zonele cu toate ca lucra in firma de 6 luni si mai ceva statea in acea zona cu mine) ma ia din zona respectiva si ajung la depozit la GLS ROMANIA situat in bragadiru ajungem acolo si mai venise 3 soferi noi si incepusem sa discutam cu un curier mai vechi probabil ne descrie de ce vreo cativa soferi vechi a plecat cum ca a avut un audit de la sibiu si la amendat pe patron si ca din vina curierilor la amendat si el le-a luat din bani la soferi,dupa ce ca avea salariu 1000 lei,le-a luat din salariu cate 200 lei!dar vina era a patronului ! in fine vedem cum se descarca marfa din tirul de la sibiu pe banda se aranjeaza marfa pe zone pe curierii cei noi adica noi 4 nu ne baga nimeni in seama decat cand trebuie sa facem marfa deja pusa de ei in zonele de pregatire pentru livrare,pe un baiat din cei 4 soferi noi il trimite cu un camion cu fier-tabla nu tiu unde,ramenem 3 aici in depozit pe cei 3 soferi trebuie sa ii ia cate un sofer sa le arate zona in mare si cu actele ca mai difera de la firma la firma,pe unu stiu ca la trimis singur pe unu nu stiu cu cine sa dus si eu cu :”domn patron” incarcam masina si plecam! tineti cont ca la asa zisulinterviu se stabilise programul de la 6 dimineata pana la maxim ora 15 ! (la ora 6 eram la depozit deja) pe drum intreb asa daca avea itp-asigurare-rovinieta masina-era un ducato cred ca iesit la pensie de foarte multi ani,nu aveam rovinieta asigurare nu stiu daca avea ca nu mi-a dat un raspuns clar,asa ca nu am mai intrebat nici de itp-sa va mai spun ca nici franele nu tineau bine,si usile nu se incuia nu se descuia iar usile din spate se deschidea in mers si le legam cu funie din cand in cand ca se mai deschidea pe drum ca in filmele cu prosti ca in stan si bran ) plecam livram pe unde aveam de livrat si povestim una alta si ce imi spune: ca niste soferi vechi ia dat teapa cu cate 4000 lei( banii incasati din rambursuri pe ziua respectiva) de ce credeti ca ia dat teapa? va spun eu: daca nu face carti de munca si procese verbale predare primire la masini si marfa!pe drum domnului patron trebuia sa ii explic fiecare adresa ca ma intreba unde mergem si care adresa e mai aproape de parca nu stiam cum se livreaza el stand in masina si suna clientii si aveam o adresa din drumul taberei unde trebuia sa livram un colet si a zis sa nu livram acolo si sa ducem in ghencea un capat de masina si a inceput domnu patron sa se certe cu clientii la telefon ca el le dadea un timp anume pe care nu il respecta,de ce? pentru ca el vroia sa livreze cum il taia capul! ajung la un client sa livrez ceva si era cu proba mi-a spus sa il mint pe acel client ca sa imi dea banii pe ramburs si sa mearga pe increderea mea ca acel obiect din cutie merge in caz contrar ma duc sa il iau inapoi!ajung la om parchez duba si imi zice sa nu stau mult ca il streseaza aia cu comanda care io promisese cu 2 ore inainte ca ajunge la ea ) ) ma duc la om sus ma invita in casa voia sa ma serveasca cu ceva am refuzat ca ma grabeam sa mai livrez din colete si el vorbea la telefon ,apoi ma suna patronul din masina ca ce fac sa cobor mai repede,ii povestesc omului ca ma suna patronul si ma pune sa il mint si imi spune clientul: ramai sa probez asta ca tot e o poala de bani si nu o sa iti para rau zic bine! in tot acest timp ma suna patronul de 4-5 ori si apoi il minteam eu pe patron,-termina clientul de probat acel obiect imi achita si imi da 20 lei spaga pt ca am asteptat si l-am aburit pe patron- sa va spun cat era ceasul? sau sa va mai tin in balans? linistiti-va nu era decat ora 17 si apoi am mai continuat sa livram pana la ora 21:30 ajungem la depozit acolo mai era si ceilalti 3 soferi si ii intreb de curiozitate cum a fost: imi raspunde toti: nu mai venim i-am lasat cheile si nu ami venim,zic nici eu nu mai vin pt ca a spus un program si un salariu si a fost un program dublu pe acelasi salariu,in plus nu am avut timp sa mananc ceva si nici sa bea cv de sete ! domnu patron daca va mintiti angajatii si le oferiti un astfel de program nu o sa stea nimeni,mai ales si pe masinile alea asa de “noi” mi-a spus la interviu ca masinile nu sunt super performante-de unde sunt iesite la pensie nici macar in starea de plutire! imi spusese la interviu ca e usor pe sectorul 6 ca are 3 masini in gandul meu stai linistit ca celelalte firme au de 3 ori numarul de masini pe sector de aia merge mai bine fan curier cargus dhl etc sa va mai spun ca seara il suna de la sibiu de la firma mama si il certa din pricina reclamatiilor? nu va mai spun e prea mult de vorba! domnu cristi vreau sa spun ca daca vreti sa va mearga firma bine,mai invatati sa aranjati coletele pe zone ,cumparati-va masini noi sau cat de cat sa functioneze si sa aiba o estetica buna (eu nu stiu cum cei de la sibiu va acceptat cu junghiurile alea! la dhl te primeste numai daca masina arata bine e noua functionala au conditii aspre pt ca sa nu isi strice contractele din cauza subcontractorilor) si cand angajati ar fii bine sa spuneti la curieri programul real si apoi ii intrebati ce salariu doreste pentru programul ala! stiti ce mi-a spus un curier? ca a fost bine ca ati iesit pe traseu ca sa vedeti ce conditii sunt de livrare si timpul ca am inteles ca spuneati de curieri ca sunt puturosi -nu este adevarat -ati vazut) si cand mai angajati soferi-viitori curieri ca poate nu toti se pricep-luatii pe masina 2-3 zile pana invata se acomodeaza si apoi le dati drumul pe sosea! spuneam la inceput bucuros ca dati masinile acasa-sa va spun de ce aveati incredere: pai daca la ora 22:00 sau 22:30 ajungi acasa unde naiba sa te mai duci la ora aia cu masina? ) ) io dati pt ca a doua zi sa fie apt de munca cat de cat! vreau sa spun ca 3 soferi dintre cei noi erau din bucuresti si unu din bragadiru si in ziua aceea cand am plecat nu mai aveam cu ce ajunge in bucuresti,noroc ca ne-a dus acel baietas nou care era din bragadiru pana in bucuresti la statie la tramvai 32 altfel nu stiu ce faceam! asa ca cei din sector 6 care aveti reclamatii sunati pe domnu cristi care vrea numarul sa ma contacteze aici

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*