Domo e de porc. Teapa cu garantia.

Buna ziua!

Au reusit cei de la Domo Gala’i sa ma fericeasca si pe mine. Am cumparat online un calorifer electric  si un boiler Ariston de 80l. Am avut discutii interminabile in legatura cu faptul ca produsele nu sunt sigilate (caloriferul lipita cutia cu scoch si cutia de la boiler desfacuta). La intrebarea mea ca de ce sunt desigilate produsele, mi-au raspuns ca asa procedeaza ei cand le receptioneaza, le desfac sa vada daca e produsul in interior. Mi-au testat caloriferul, dar la boiler au zis ca nu au ce sa-mi faca , ca nu-l pot proba. Am luat produsele si am mers acasa. La despachetatul boilerului surpriza, tabla de pe una din parti infundata pe generatoare de sus pana jos, pe partea lcealata o infundare de mai mare frumusetea. Am mers la magazin si am adus la cunostinta inarmat cu fotografiile facute la boiler. Mi-au zis ca e cumparat online si ei nu pot face nimic. De pe 12 sun si la Call Center, am trimis mail la reclamatii@domo.ro si nu am primit raspuns. Miine ma adresez OPC daca nu primesc raspuns.

 Comentezi ? ↓

11 comments

  1. Am cumparat online un telefon Samsung Note 3 (n 9005) in ziua de 27.11.2014 la promotie. Pe 28.11.2014 am primit coletul. Acesta a fost trimis de catre magazinul “DOMO RETAIL S.A. GALATI”, STR.DOMNEASCA NR.24-COMPLEX WINMARKT.Cutia telefonului era desigilata, fara certificat de garantie in original de la Samsung,iar factura fiscala si bonul fiscal nu sunt stampilate de catre magazin.Am luat legatura telefonica cu magazinul din Galati, comunic cele constatate, iar sefa de magazin imi spune ca fiecare produs impachetat primit in magazin se verifica prin desfacerea pachetului,desigilarea acestuia si verificare bucata cu bucata.Despre garantie sefa imi spune ca daca produsul se defecteaza il predau la primul magazin Domo din localitatea mea, iar reparatia este executata pe responsabilitatea lui Domo si nu este necesar cartea originala de garantie Samsung.Mentionez ca toata documentatia gasita in cutia telefonului este scrisa in limba Ceha-Slovaca-Poloneza nu stiu exact, inclusiv meniul de deschidere al telefonului.Telefonul este model sim European.
    INTREBARE pentru DOMO .E CORECT ASA?. Ce propuneti?

  2. Aveti mare grija cu aceasta firma de nulitati si hoti. Au produse de calitate indoielnica si contracte de service cu cele mai slabe reprezentante. isi fura chiar si proprii angajati, iar pe clienti ii escrocheaza, scopul lor este profitul si imbogatirea rapida. Au numai nulitati de manageri si sefi de departamente la sediul firmei, unii chiar analfabeti. Numai voi clientii ii mai puteti pune cu botul pe labe ne mai cumparand de la ei. Ei se imbogatesc din banii vostri si va vand iluzii.

  3. Niste escroci! Am comandat online de la Domo un LG Soundbar NB3530, pretul afisat 1099 lei. La rezervare in magazin,ma suna o tipa si-mi spune ca nu se afla in Constanta, dar va fi transferat in cateva zile din alt magazin. Merg cu sotia in aceeasi zi la cumparaturi, si din intamplare intru in Domo-City Mall cand, surpriza! Produsul respectiv la raft cu pretul 999 lei! Intreb disponibilitate: 5 produse! Binenteles, am cumparat pe loc. Dupa cateva zile ma suna aceeasi pitipoanca, sa ma anunte ca mi-a sosit soundbar-ul, in acelasi magazin! Asta, chiar daca solicitasem celor de pe raion anularea comenzii. Foarte suparata pitipoanca respectiva pentru faptul ca am cumparat din magazin la un pret mai mic decat cel comandat. Acelasi magazin,repet! Azi, din intamplare, ajung la pagina soundbar a site-ului, si observ la vanzare Samsung F355, pret redus de la 949 lei, la 699! Pai fiind in cautarea produsului, l-am remarcat si pe acesta, fiind undeva la 700 lei saptamana trecuta. Nu a fost nicidecum 999 lei! Niste escroci ! La care sa nu mai adaug lipsa de profesionalism a vanzatorului? Am fost asigurat de compatibilitatea cu un anumit model TV, cu care evident , nu a fost. La reantoarcerea in magazin, angajatul respectiv nici macar nu stia sa sincronizeze aparatul cu un TV, chiar daca erau expuse impreuna. Putea binemerci sa vanda castraveti, muraturi varsate sau seminte prajite, vapoare, avioane… Pentru el era tot una!
    Evitati, iar daca nu aveti incotro, cascati ochii bine!

  4. Am cumparat de la DOMO o tableta care a ajuns stricata. A fost comandata de pe domo.ro. Cand am fost cu ea la magazin, dupa ce am completat formularul de retur, de pe site, cerand banii inapoi, au refuzat sa o ia ! Au spus ca stai…dar daca ai stricat-o tu ! Au incercat tot felul de MIZERII sa ma faca sa uit ca imi vreau banii inapoi, pe un produs stricat si ca il repara ei, cum stiu ei mai bine… sa tac, sa stau ca proasta ca imi baga ei tableta stricata pe gat, sa uit de banii aia. Cam asa ceva. Asta e DOMO, cea mai mare TEAPA DE MAGAZIN ONLINE din Romania. Feriti-va de DOMO…..acum stau cu ea in garantie de 2 saptamani, m-au sunat ca au carpit-o si m-au atentionat ca ei nu dau banii inapoi. Apoi au incercat sa imi explice cum ca nu e comert la distanta, desi a fost trimisa prin curier….incredibil. Sunt niste infecti, stati departe de DOMO. Exista atatea magazine si pun pariu ca toate sunt mai bune. Mai bine mergeti in targ, decat la DOMO. E cam acelasi lucru.

  5. am luat un telefon samsung chramp duos de la magazinul domo din kaufland iasi nicolina in 7 luni de zile lam reparat de 4 ori marca samsung este cea mai rea telefonul a stat 3 luni de zile la mine si 4 in servis asta chiar e bataie de joc.

  6. Am cumparat acum o luna un aparat de cafea philiphs saeco in valoare de 1700 de lei. Dupa 3 zile s-a stricat. Am fost cu el la domo pitesti de langa auchan si cei de acolo m-au trimis la service. Nu stiu ce i-au facut ca dupa o saptamana iar s-a strigat, iar am fost cu el,” l-au reparat” , iar acum pentru a mia oara s-a stricat. Nici nu se mai merita sa fac 40 de km pana la service ca sa il repare pentru cateva zile. Cei de la domo mi-au spus ca numai daca cei de la service ne dau la mana o hartie scrisa ca nu mai functioneaza , numai atunci s-ar putea face ceva. Sfat : evitati sa mai luati produse de la domo

  7. Am cumparat in luna Decembrie 2012 o tableta Eboda, iar pina astazi am fost cu ea de trei ori la magazinul Domo din Arad la reparat cu ea fiind in garantie .Acuma patra oara este iar defecta cu acelasi defect ca si pina acum asa ca nu mai stiu ce sa fac cred ca ma voi adresa OPC si le voi face o reclama nemaipomenita pe toate siteurile de profil din tara.

  8. pai si daca aia nu au vrut sa il desfaca?
    faza e cand cumperi online, e cel mai bine sa optezi pentru livrare acasa, pentru ca asa poti returna produsul in 30 de zile fara nici un motiv.
    daca insa comanzi online si ridici produsul din magazin povestea se schimba. apar tot felul de imbarligaturi pentru a ocoli legea.
    sfatul meu: mergi la OPC !

    • DAN, pai el a zis ca erau desfacute…si stiu si eu ca asa au marea majoritate a produsele deoarece sunt verificate ..Deasemenea daca achizitionezi online ai dreptul la retur in 10 zile conform OG 130/2000 si nu 30 zile.Doar un anumit magazin caruia nu i fac reclama are retur in 30 zile.

      retur in 10 zile doar daca produsele iti sunt livrate la domiciliu si nu daca le ridici personal…

  9. Daca tot ai fost la ei in magazin,de ce nu ai verificat integritatea boilerului?Odata ce ai iesit din magsazin cu produsul,orice reclamatie ulterioara privind integritatea produsului este NULA!Bafta cu OPC ul dar inafara de nervi,nu vei reusi sa faci altceva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*