Dedeman versus Clienti


Azi 25 08 2012 in jurul orelor 16.20 am mers in dedeman drobeta turnu severin pentru a cumpara 10kg sarma de 1,2 mm valoarea 58.90 lei. La raft a costat 58,90 lei iar la casa nr.1 costa 69,80 lei. Am solicitat explicatii de ce pretul este diferit; casiera de la casa nr.1 dupa ce mi-a dat restul ridica nd tonul. Neexplicabila iesirea din fire, ea fiind in contact cu clienti si eu fiind unul din ei. Am intrat din nou in incinta sa vad la raft si sa fotografiez pretul pentru a solicita ajutorul protectiei consumatorului, pentru a -mi recupera banii. vanzatoarea azi 25 08 2012 in jurul orelor 16.20 am mers in dedeman drobeta turnu severin pentru a cumpara 10kg. sarma de 1,2 mm valoarea 58.90 lei .la raft a costat 58,90 lei iar la casa nr.1 costa 69,80 lei .am solicitat explicatii de ce pretul este diferit casiera de la casa nr.1 dupa ce mi-a dat restul ridica tonul neexplicabila iesirea din fire a ei fiind in contact cu clienti si eu fiind unul din ei am intrat din nou in incinta sa vad la raft si sa fotografiez  pretul pentru a solicita ajutorul protectiei consumatorului pentru a -mi recupera banii. Vanzatoarea  tipa la mine sa iau sarma  si restul si sa ma duc unde vreau eu; ma intorc si cer explicatii din nou de ce are iesirea asta?  Ma trimite la un birou pentru a rezolva cei de acolo problema mea, tipand fara sa dea explicatii concrete; acum domnilor responsabili sau sefi ai magazinului sa va fie rusine pentru angajati vostri care au un comportament neadecvat fata de clienti. Rog toti clienti care au avut parte de acelasi comportament din partea vanzatoarelor Dedeman sa veniti sa scrieti aici ca poate citeste cineva si ia masuri dar pana atunci ma voi feri eu si multi din prieteni mei si cunostintele mele de magazinul Dedeman Drobeta Turnu Severin unde nu exista respect pentru clienti.


28 comments

  1. Am fost chiar azi la Dedeman in Cluj impreuna cu sotul si fiul nostru de 4 anisori. In timpul cumparatorilor la raionul de constructii era aerul poluat de fumul de esapament al stivuitorului cu diesel. Practic nu se putea respira pe toata perioada cumparatorilor toti stateam cu bluzele trase la nas. Nu se putea respira. Era toxicitate maxima. Asa ca dragi parinti nu mergeti cu copii acolo la cumparaturi. Aerul e toxic rau de tot. Din pacate am un sot tare incapatanat si in ciuda insistentelor mele de a merge intr-un alt magazin . El sa incapatanat sa ramana si sa cumpere de acolo . iar copilul meu nici nu ma bagat in seama nu vroia nicicum sa iesim si sa asteptam pe tati afara. Am stat acolo vro doua ore. Va dati seama ce nervi am nu? Fiind mama in primul rand.

  2. Duminica martie 2017 Baia Mare,Dedeman.Am cumparat proxuse de 90 milioane,am trecut de casă la 18:50..am scos cele 8 carucioare afara pentru a fi incarcate in microbus..am rugat un domn sa ne dea pe cineva sa incarcam produsele(contracost)a zis ca da sigurrr..surpriza au fugit toti ca gusterii la ora 19 …am ramas afara eu cu soția si o usa metalica de 80 kg ATENTIE!Asta dupa ce am icarcat o tona de parchet si adezivi..a trebuit sa sun un prieten sa ma ajute si un paznic de la DEDEmincinosi..a pus si el mana binevoitor..Rezumat:mi sa promis clar ca ne ajuta si chiar erau 2 oameni de fata angajați Dedeman ..care s.au evaporat repede..s.au stins becurile si noapte!Rusine Dedeman Baia Mare!Puturosi jegosi si mincinosi?

    • Mda , programul e pana la ora 19 ? Dupa 12 ore de muncă ai avea chef sa te mai țină un fraier inca un ceas in plus? De ce nu ai stat sa achiti la ora 19…ca o zi intreaga nu ti-a ajuns sa îți alegi marfa!! Ști câți sunt ca tine?? Cu gramada si asta o stie orice angajat…nimeni nu e prost sa îți care tie marfa dupa program!! Altădată hai la deschidere la cumparaturi si daca nici atunci nu te ajuta poti comenta!! O zi buna

      • Si apropo , acel cineva e stăpân peste slugile din plantatie? Nu avea cine sa-ti dea acel ceva ce trebuia sa-ti care marfa!! Esti si nesimtit din ce se pare!! Ai impresia ca angajatii sunt slugi?? Asta e mentalitatea românilor!!

  3. Buna ziua. Vreau sa spun ca sunt un client fidel,merg de 3-4 ori pe saptaman si cumpar produse pt instalatii sanitare,angajatii de aici m au ajutat ori de cate ori am avut nevoie de cate o informatie si le multumesc frumos. La casa la fel,angajatele de aici sunt de nota 10,acelasi lucru ma ajutat cu informatii mereu.(dedeman – valea cascadelor,bucuresti) Bravo dedeman

  4. Daca va intereseaza cumva sa stiti cit timp dureaza achizitionarea a doi paleti de caramida la Galati,incercati si daca si daca nu reusiti va spun eu. Va mai aduc la cunostinta ca personalul de la raionil materiale de constructii lasa de dorit,inclusiv domnul Marius Ichim nu a parut deranjat de faptul ca marfa a fost facturata cu citeva ore in urma .am fost trimis la poarta nu stiu care,pentru a astepta 10 min ,nimic .dupa inca o jumatate de ora ajung din nou la dl mai sus mentionat ……. Eun fel de joaca cu timpulliber al clientilor care va trec pragul aproape zilnic.Acest lucru s a intimplat astazi. Anul trecut am mai trecut printr o experienta asemanatoare …. Pacat

  5. Rusine Rusine Rusine
    Dedeman Comanesti (bc). Atentie mare dragi clienți ai magazinelor dedeman. Am achiziționat recent un compresor marca Fini(atentie mare)lam folosit 9 luni si a luat foc pur si simplu. Norocul meu ca nu a sărit in aer multumesc lui Dumnezeu. produsul fiind in garantie logic doar 12 luni toate bune si frumoase,cand intro zi primesc tel de la firmă de service supunîndu-mi că trebuie să achit suma de 1000ron pentru reparație repet fiind in garantie.acum rămâne să ma judec cu ei.vă țin la curent cu ce se întâmplă. Deci această firmă nu prezintă nici un fel de seriozitate.

    • Cristian ataci gratis compania Dedeman si poate te mai si crede lumea ! Dedeman nu fabrica nici compresoare si nici televizoare , dacă un produs este defect nu este de vină Dedeman ca firma producătoare nu vrea să-l schimbe ! Înainte să vorbiți nu ar strica putina documentare ! O zi buna

  6. Rusine pentru Dedeman Slatina,am cumparat din magazin produse de peste 20000 lei,printre care si niste usi de interior,astazi cand au incercat sa le monteze muncitorii si-au dat seama ca doua dintre ele mi-au fost livrate gresit(cu deschiderea inversa).M-am intors in magazin sa solicit schimbarea usilor (sigilate la fel cum le-am cumparat),am asteptat la informatii clienti aproximativ 10 minute(doua domnisoare vorbeau la telefon) le-am comunicat problema mi-au spus ca nu se pot schimba deoarece am venit fara bonul fiscal,au chemat pe un sef de-al lor care mi-a spus acelasi lucru.E adevarat,nu am avut bonul fiscal(e la 250 de km),i-am rugat pe ei sa caute copia lor,mi-au spus ca nu se poate, acum trebuie sa mai cumpar inca doua usi multumesc Dedeman asta o sa fie ultima achizitie din magazinele dumneavoastra.

  7. ma numesc din preajma lui dedeman=am vrut sa cumpar o scara folosita la constructii =cand am ajuns la stand -o scara-costa-189-la casa-costa-260-+transportul-la mangalia-costa-260=care estev pretul=corect? de ce nu vindeti si la postul din limanu?aici vad zilnic masina cu in scriptia =dedeman=asa s4 vinde in romania-cu jekmaneala-asa sau invatat romanii cu furtul…din asta treaesc din furt-cand se va termena cu coruptia-cu abuzuldaca-ti convine daca nu nu iti vand-si gata am termenat.furtul este furt.am incercat sa cupar un aragaz =plita si cuptor incorporabil=dar costul ma costa =3200=mii lei =din pensia mea de 1100=lei .cum transportam acest cuptor sau marerialele din scandura capriori-200/200-cm-la mangalia=in spinare-care vine zilnic -dar nu de a aduce materialele de falosinta pentru cetateni-pentru a fi jecmaniti-a fi furati-rusine sa va fie =dedeman=at deschis magazuinul=pentru furt?cine fura din magazinul dedeman?????-am cupparat sute si mii de produse din magazin-dar gata-nu se mai poate???

    • Cumparator informat

      Pai cum crezi omule ca s-au extins peste tot? Prin hotie desigur si manipularea unor fraieri ca tine. Cautati oameni buni produsele ce la vinde Dedeman si in alta parte si o sa vedeti ca le gasiti mai ieftin si unele si mai bune. Nu mergeti pe principiul ca daca e magazin mare are si produse de calitate. Sunt multe produse contrafacute pe vapor cu preturi mari. Platiti un adaos foarte mare comparativ cu alte magazine pentru a ii imbogati pe niste sarlatani care traiesc si prospera prin inselatorie. In plus li se spune la naivi ca produsele import propriu sunt produse romanesti fabricate la Bacau. Cautati produsele made in PRC – CHINA pe saiturile internationale de vanzari, sub alte denumiri dar identice si vedeti care este diferenta pe care voi fraierilor o platiti! Au adaosuri si de 200-300 la suta iar serviciile sunt jenante!

  8. In seara aceasta am achizitionat un produs din magazinul din Drobeta Turnu Severin, mentionez ca sunt client fidel si nu am avut pana acum nici o alta problema ,nici cu produsele si nici cu personalul din magazin. Cu toate acestea ,asta seara la 20.45,ajungand la casa cu produsul pentru a fi platit,am avut ghinionul sa dau peste o doamna casiera exterm de nervoasa, i-a spus colegului de la paza sa imi scaneze produsul,acesta l-a scanat ( erau 2 pachete pt. un produs) doamna casiera Bobia M. a inceput sa tipe la colegul de la paza ca nu ii arata pe monitor ceea ce ea dorea,apoi suna un coleg in magazin,tipa si la acela pt ca nu ii aparea codul corect. In secundele urmatoare mi-a venit si mie randul,a inceput sa tipe si la mine pt ca nu i-am spus eu pretul acelui produs vazut la raft,eu i-am spus ca o inteleg ca este obosita ,fiind aproape ora inchiderii,insa nu ii permit sa ma jigneasca si nici sa fie obraznica si ca nu pot sa ii ofer eu informatiile cerute , nu s-a domolit ba a inceput sa se rasteasca si mai tare facand ca putinii clienti sa isi intoarca privirea catre noi. Vreau sa mentionez ca banii inca nu ii incasase,eu eram inca cu portofelul in mana,deci doamna nu avea motive de panica,nu eram pe punctul de a fugi cu doua pachete voluminoase fara sa le platesc . Cu toate acestea s-a comportat umilitor cu mine fara motive,in prezenta mai multor persoane straine,a fiului si a sotului . Oare de ce angajati domnilor responsabili cu personalul magazinului din Severin,persoane needucate si stresate? Cum puteti sa le permiteti sa stea la casa,locul unde lucreaza cu banii si cu clientii ,daca nu stiu sa respecte? Imi pare rau,dar mi-a ramas un gust amar,pacat de aceia care vor un loc de munca si nu il pot avea pt ca scaunele sunt deja ocupate de altii mai “norocosi”.

    • Probabil daca ai stii ca aceea casiera sta la serviciu cate 12 ore a cate trei-patru zile consecutive nu ai mai fii asa de indignat…intra pe forum dedeman vs angajatii si vei vedea cum sunt tratati oamenii care lucreaza pentru ei.Asa ca inainte de a critica documenteaza-te…..sunt oameni nu animale.

  9. Am cumparat in data de 17.07.2015 un coltar de bucatarie LETY 570 din Dedeman Sos. Giurgiului Bucuresti. Regret ca am dat banii pe acest produs care e aproape cat un salariu minim pe economie, vine incomplet adica lipseste un picior de la coltar, picioarele nu sunt montate, semnezi ca orbul ca nu stii ce e in cutia cu suruburi, primesti produsul incomplet si fara gauri date pentru suruburi, sunt puse niste pfl-uri in locul unde tb montate picioarele, suruburi care ies pe partea cealalta, pfl-ul crapat, gauri in el care nu isi au sensul. Lucru romanesc lucrat prost si facut in “doru’ lelii”, nu isi merita banii. Nu dati banii pe acest produs, decat daca il luati cu montajul celor de la Dedeman si daca accepta sa va desfaca cutia cu suruburi si cu picioare sa fie complet si in plus sa verificati toate corpurile sa fie in stare buna, ca tot dam niste bani, macar sa nu ii aruncam pe fereastra. Calitatea lasa mult de dorit la un pret cat aproape un salariu minim pe economie!

    • in primul rand nu ti-a bagat nimeni mana in buzunar, in al doilea rand cand cumperi ceva verifici, in al treile rand daca nu ti se asigura montajul nu este obligatia angajatilor companiei sa-ti monteze produsul.
      Daca cumperi ceva si vrei sa fi sigur desfaci cutiile, verifici si apoi semnezi, dar ce sa faci, mai sunt si exceptii printre noi si tu esti una dintre ele.

  10. Am facut cumparaturi ok in magazin cu sprijinul angajatilor foarte amabili,dar din pacate la transport m-am ”fript” cu ”transportatorii pirati” din parcare care te racoleaza direct de la casele de marcat,iti ofera transport pe loc la o suma modica,dar apoi la destinatie te obliga sa platesti sume triple fata de intelegerea din magazin.
    ATENTIE la astefl de ”pirati”,mai bine aveti rabdare sa vi le aduca cei de la Dedeman,chiar daca o fac dupa 48 de ore.

  11. Un client multumit

    Salut! Am fost zilele trecute in Dedeman Slatina sa cumpar niste materiale. Eu de fel sunt constructor(societate) si mi-e mai usor sa cumpar toate materialele dintr-un singur loc. Lucrez cu Dedeman de mai bine de doi ani. Oricum zilele trecute am avut de cumparat niste materiale pentru o lucrare. Una dupa alta am ajuns la electrice unde spre surprinderea mea am intalnit un angajat care m-a lasat mut. Eram dupa mine cu electricianul care imi executa lucrarea care la randul lui avea dupa el schemele electrice ale lucrarii(la care se uita ca vitelu la poarta noua), pana am dat de baiatu asta de la voi si l-a descurcat pe ingineru meu de imi erea mie rusine de nestiinta lui. Vin rar in Dedeman pt ca de obicei vin meseriasii si nu prea am avut de a face cu angajatii vostrii dar daca si la alte raioane aveti oameni ca cel de la electrice tineti de ei ca sunt de pastrat.

  12. Un client multumit

    Felicitari Dedeman!!!

  13. Asa e mai sunt si angajati lepre …da si clienti fara bun simt. Dupa
    mine sunt cei mai bine organizati . Dar cum nu toti angajatii sunt
    amabili asa nu pot fi multumiti toti clientii.Respect pentru Domnii
    Paval. Succes la mai multe magazine.

  14. Foarte dubios ce scrieti despe Dedeman … pana acum nu am avut nici macar o problema si cumpar de peste 5 ani de la ei . Eu spun ca lunea este rea sau cine scrie este doar rautacios sau de la concurenta . Rusine celor ce nu sunt corecti !!!!!

  15. Nici nu stiu daca acest site nu este sustinut de HOTII de la Dedeman.. NICI UN PRODUS DE LA EI (si am cheltuiut sute de milioane!!!) nu a rezistat mai mult de 2 LUNI!!! Mobila vinduta incompleta, armturi care n-au functionat de noi etc., etc.. Inspectorii de la Omniasig inca mai cauta dupa etichetele de pe rebuturile vindute de Dedeman sa-si recupereze ce-au platit!! Din mila pentru maritii care lucreaza acolo nu am pus la dispozitia asiguratorului facturile cu care sa ateste de unde-am cumprt rebuturile cu care-am facut o casa!!! Asta sint Dedeman: VINZATORI DE REBUTURI!!!!

  16. Saptamana aceasta Sambata am fost la dedeman bistrita pentru a cumpara niste gresie si faianta.Toate bune si frumoase pe raion ,la case pina jung la cel care controla marfa.Cel care practic a verificat marfa,trei cutii de gresie si ceva faianta a avut o atitudine nu stiu cum sa-i zic…..rautacioasa….dispretuitoare?oricum nu stiu,m-a oripilat.un tip grasut,tuns foarte scurt cam la 170-175 cm inaltime era mai mai sa ma bata,aproape ca a sarit la bataie adresandu-mi cuvinte jignitoare si expesii care nu pot fi reproduse,printre care,,tu baba,de iti dau una te duce smurdul”si daca nu iti comvine,nu mai veni la dedeman.M-am resemnat si am iesit afara,dar el a venit dupa mine,credeam ca o sa ma bata.am zis ca o sa depun o reclamatie,am renuntst,dar ma gandesc ca trebuia ca aceea reclamatie sa ajunga la dumneavoastra,ca alti clienti sa nu treaca prin ce am trecut eu.Am apucat sa vad doar o parte din nume poate prenumele celui care mi-a verificat bonul un nume maghiar cred, atila,pentru ca m-a speriat tonalitatea vocii lui,practic zbiera la mine.Am o etate totusi,cred ca oameni ca dansul,,gorila” nu au ce cauta printre angajatii dumneavoatra.Am cumparat de la magazinul dumneavoastra,dar ma gandesc ca pe viitor sa imi schimb locul in care imi fac cumparaturile.
    Multumesc si pe viitor sper ca acel angajat sa nu aiba ce cauata in acel colectiv,pur si simplu ingrozeste clientii,si asa va pierdeti clienti fideli.
    Dana

  17. Sunt foarte suparata pe organizarea dvs. Sunt curier si am livrat un colet la dvs. Iesind de la receptie marfa ,un angajat al dvs. m-a tamponat dupa care am ramas cu paguba, nefiind vinovata (lucru confirmat si de politie) dar mi-se refuza a se da asigurarea pt a repara avaria produsa.

  18. Buna ziua,
    Va multumesc pentru ca ati semnalat acest aspect, chiar si indirect, oferindu-ne astfel ocazia de a intreprinde un demers, in acest sens. Referitor la cele mentionate de dumneavoastra, va inteleg si imi pare rau pentru ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor dumneavoastra. Imi cer scuze, in numele companiei, pentru disconfortul creat de atitudinea nepotrivita a colegei – casiera precum si a colegei – consultant vanzari, de pe raion. Vom actiona pentru a imbunatati modul de lucru si comportamentul angajatilor.
    In vederea lamuririi acestei situatii, va adresez rugamintea de a ne comunica cateva detalii ( nr. document fiscal si datele dv. de contact), pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la telefon 0234.525.525.
    Va multumesc, cu respect,
    Marioara Dospinescu
    Coordonator Serviciu Suport Clienti Dedeman

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*