Christian Tour – Bataie de joc

M-am hotarat sa ma duc in vacanta in Grecia impreuna cu prietena,mai precis in insula Thasos .
Ma uit dupa o agentie de turism,si din comoditate,era la CityMall,aleg Christian Tour.
Dupa o coada de 5 persoane,si cum fetele de la agentie se miscau in viteza melcului, reusesc sa iau bilete, dupa 1 h.
Toate bune si frumoase,vine ziua plecarii.

La plecare se striga 3 liste la 3 autocare,de parca eu eram in 3 locuri deodata,o bataie de joc.

Pe drum nici o prezentare a locurilor,de parca m-as fi nascut in Grecia .
In sfarsit plecam,si ajungem dupa o noapte de mers in Grecia.
Aici ne lasa pe fiecare la hotel,cu o dezorganizare totala,nimeni nu striga listele si eu treb.sa-mi dau seama unde sa cobor.
Stupoare,la hotelul Rachoni Bay,cu biletul in mana ni se spune ca hotelul nu are rezervata camera pentru mine si prietena.
Atunci am crezut ca innebunesc,dar grecii se faceau ca nu inteleg nimic,si pe cine sa reclam,unde si cum ?!!
Reusesc sa dau de cei de la agentie si alta stupoare mi se ofera o camera la un alt hotel.
Am acceptat asadar o camera la un alt hotel(Tenis Club) fara multe facilitati scrise in contract(tv,piscina,balcon,etc).
Deci,la intoarcere pe firma o asteapta o reclamatie la OPC,si in veci nu o sa mai iau bilet la ei.
Pentru alti doritori,fugiti de firma aceasta ca este neserioasa,isi bate joc de clienti

Recomanzi Christian Tour ?

Loading ... Loading ...

7 comments

1. 1. Autocarul nu este bar, pt femeile insarcinate,recomandarea este sa stati acasa, daca aveti “rau”
    2. Toaletele nu se folosesc pe destinatia Grecia, ramane un miros urat, iar personalul nu este obligat sa curete dupa voi

• reclama mai de cacat decat cea difuzata pe radio pentru Christian Tour nu am auzit.
      o manea obosita , care la urma urmei iti lasa impresia corecta asupra companiei

2. Se pare ca nici in 2010 nu au reusit sa dea faliment, caci in continuare se tin de tepe…. Am cumparat din fabruarie!!! 6 bilete de avion / charter pentru Corfu. Surpriza a sosit cu 2 saptamani inainte de plecare: ne-au anuntat cu un tupeu nemarginit ca nu mai zboara charterul respectiv, din cauza companiei de zbor (ceea ce s-a dovedit a fi o minciuna). Ar fi trebuit sa fim recunoscatori ca ne-au reprogramat zborul, in aceeasi zi, insa mult mai tarziu, ceea ce inseamna o zi mai putin de vacanta. Nu conteaza ca avem si 2 copii care au 8 luni si 1 an si 5 luni.
    Ni s-a spus ca daca nu ne convine, sa-i dam in judecata, dar ca nu avem nici o sansa, contractul cu ei fiind foarte clar. Asa este: ei au doar DREPTURI, iar turistii doar OBLIGATII. De negocierea contractului nici nu se pune problema. Despre plata avans si rest de plata (ca in toate reclamele lor) nici nu se poate discuta. Am avut de ales: ori platim totul in avans ori deloc. Am platit factura integral, iar rasplata nu s-a lasat asteptata: ce conteaza ca s-au platit niste servicii? Christian Tour e Dumnezeu pe Pamant! Imi pare rau ca nu m-am documentat despre ei din timp. Cu siguranta a doua oara nu vom mai fi clientii lor, chiar daca am merge pe jos!!!

3. Am fost vara asta in Grecia cu Christian Tour mai precis in Zakynthos…sub orice critica…ni s.a stricat autocarul…timp de asteptare …10 ore pe camp…noaptea…fara caldura fara lumina fara nimic…Feriti-va!!!!!!!

4. Vara trecuta am calatorit in Grecia cu Christian Tours… Am pelcat cu intarziere de 6 ore cu un autocar care s-a stricat de vreo 2 ori pe drum. Ni s-a spus ca drumul va dura 24 de ore, dar de fapt a fost de 36. Nu am primit voucher pt ca ni s-a spus ca se va face voucher de grup. Intr-adevar, pe lista din autocar am figurat la hotelul la care am si platit. Doar ca in Grecia am schimbat autocarul, iar lista s-a schimbat in mod miraculos. Am platit pt hotel de 4*, am fost cazati in casute, in alta localitate decat cea pentru care ne-am inteles. Am dat N telefoane din Grecia catre agentie. Ne-au tot mintit ca trimit pe cineva, ca ne-au cautat la hotel, ca a fost o greseala, etc. De fapt i-a durut fix in cot. Nici macar faimoasele excursii optionale nu au avut loc. Am fost uitati de ei intr-un sat de pe insula… Nu am depus nici o reclamatie. M-am bucurat ca am ajuns cu bine acasa. Apoi am aflat ca ceilalti oameni de pe autocar au patit-o si mai rau…

5. Am calatorit si eu in acest an cu Christian Tour in Thassos. Intr-adevar soferii de autocar au fost sub orice critica. Exact ca in armata. Atata obraznicie, atata impertienta nu mi-a fost dat pana acum sa vad dun partea cuiva pe care l-am platit pt. serviciile prestate. In loc de “Buna-seara” , la imbarcare, seful lor ne-a intampinat cu ” SA fie clar: pot sa dau jos ORICAND pe ORICINE! Sa fie clar!” si cu o lista uriasa de restrictii. Nici gand de atmosfera de vacanta. OROBIL. Nu am avut voie la toalete in autocar ( care cica erau de 4 stele), nu am avut voie cu mancare, nici macar sa rontaim ceva. M-au obligat sa imi pun piersicile langa bagaje, in cala! Sotul meu avea o cutie cu bere; i s-a spus “raspicat” ca nu se bea bere nici in autocar, nici in apropierea lui. Era foarte grav sa manaci o piersica in autocar, dar absolut fara importanta ca au plecat fara o persoana (eleva, dar majora ce-i drept) plecata in orasul in care “ni s-a dat voie” sa facem o vizita scurta ; norocul ei ca ne-a ajuns la prima intersectie

6. Anul acesta am fost cu Christian Tour in Grecia. Nu pot spune ca a fost totul excelent, dar a fost rezonabil, tinand cont de faptul ca nu suntem niste “fitzosi”. Insa soferii autocarelor de 4* (cum ne-au dat peste nas chiar ei)ne-au tratat ca pe o marfa pe care o cara. Si atat. Ni se adresau ca la armata. Toalete autocarelor au fost inchise. Aceleasi conditii si la dus si la intors. Nu am avut voie sa manacam nimic, nici macar piersici, pe care m-au obligat sa le pun la bagaje. Cand am replicat ca fiind insarcinata e posibil sa mi se faca rau si sa am nevoie de ele, mi s-a spus sa ii anunt ca vor opri. Toata lista de interdictii era ABERANTA insa modul in care ni se adresau si se comportau…………nu vi-l pot descrie. Nicioadata nu credeam ca isi va bate cineva atat de tare joc de mine, cineva pe care l-am platit pt. niste servicii