BestDealz – Fiti atenti cand va luati vouchere

reduceriAm cumparat la inceputul lui ianuarie un voucher cu niste cursuri de inot pentru copii la 65 RON. La clubul de inot nu a raspuns nimeni la telefon pentru ca a fost inchis la inceputul lui ianuare. Ulterior, numarul de telefon nu mai functioneaza. Reusesc sa ii contactez pe alte cai, ca sa aflu ca acel voucher de pe BestDealz nu este o oferta de-al lor, intrucat ofertele lor apar doar pe site-ul propriu.

Cand am intrat pe site-ul BestDealz, voucher-ul era sters din sectiunea Voucherele mele. Imi verific contul, pentru ca mi s-au mai intamplat lucruri similare pe alte site-uri de vouchere si atunci mi s-au returnat banii. Nu aveam suma returnata in cont.
In consecinta, am ridicat ticket pe site, unde mi s-a raspuns ca aveam 10 zile lucratoare sa imi cer banii inapoi (in conditiile in care mi s-a vandut un voucher care nu a fost niciodata valid, care mi-a fost sters din cont si clubul oricum a fost inchis in acea perioada de 10 zile lucratoare).
Bineinteles ca am redeschis acest ticket in care am declarat ca nu sunt multumita de raspuns, ca nu mi se pare ca acele conditii se aplica in cazul in care vinzi ceva despre care stii din start ca nu este valid si ca trebuie oricum sa aflu lucrul acesta in 10 zile lucratoare (sa aflu singura pentru ca nu sunt anuntata de site).
I-am informat ca daca nu primesc solutia de bun simt de returnare a banilor saptamana aceasta voi sesiza Oficiul de protectie a consumatorului.
De asemenea, le-am spus ca imi voi exprima deschis nemultumirea mea fata de acest site pe toate mediile on-line la care am acces.
Si am avut noroc ca am vrut sa vad exact ce se intampla cu acest voucher dupa ce o colega de serviciu mi-a spus ca si ea a patit o poveste similara cu site-ul BestDealz pentru un voucher la un restaurant care si-a anulat promotia.

Este adevarat ca in trecut am cumparat si alte vouchere de pe acest site si nu am avut niciodata probleme. Dar de data aceasta a fost o inselatorie fata de care cei de la BestDealz au avut o atitudine foarte inadecvata, ceea ce imi trezeste suspiciuni fata de buna lor intentie si consider ca este just sa ii avertizez si pe altii de faptul ca acest site poate oferi surprize neplacute. Nu mi se pare normal sa stau sa ma cert cu customer service-ul lor pentru o situatie clara: au vandut ceva necorespunzator, lipsit de validitate, in consecinta este de bun simt ca ei sa fie primii care sa semnaleze acest lucru clientilor, in calitate de vanzator onest si corect, nu sa stau acum sa ma trag eu de sireturi cu ei sa-mi restituie valoarea voucher-ului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*