You are here
Home > Uncategorized > Beneficiile mersului pe jos

Beneficiile mersului pe jos

Studiile arata ca mersul pe jos minim 9 km pe saptamana cu o viteza de minim 3 km/h duc la o scadere cu 31% a accidentelor vasculare, atacurilor de cord si insuficientei cardiace. Cu cat distanta si viteza sunt mai mari cu atat si beneficiile. Incercati sa fortati un pic, pentru antrenare cardio si scaderea tensiunii arteriale in timp.

10.000 de pasi ar fi un target ideal. Aproximativ 7-8 km. Folositi un pedometru sau o bratara fitness pentru a va urmari progresul si a va motiva.

Daca nu puteti alerga, obtineti aceleasi beneficii mergand pur si simplu dar pe o distanta dubla fata de cat ati fi alergat.

Pentru a creste si buna dispozitia incercati sa faceti plimbatile intr-o zona de natura si mai putin prin mall-uri

La femei mersul pe jos scade nivelul de estrogen si implicit riscul de cancer la san. Femeile active au cu 30% sanse mai mici sa dezvolte maladia.

Mersul pe jos, bun pentru artrita: in timpul mersului lichidul sinovial este pus in miscare si transporta oxigen si nutrienti la cartilagii ajutand la scaderea frecarii. Deasemenea intareste muschii si acestia preiau mai usor presiunea aflata pe articulatii.

Tot mai multi doctori recomanda mersul pe jos pentru durearea cronica de spate. E gratis si eficient.

 

 

Lasă un răspuns

Top